Teraz jest 25 lis 2024, 23:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2005, 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
wiesz, to jest twój Top Victim, więc dlatego o nim napisałem :) a ja tam tych klanów nie rozróżniam, słabo się orientuję, wiem, że enclave jest najlepsze i tyle mi wystarczy :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lip 2005, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lis 2004, 17:05
Posty: 93
Lokalizacja: Ulica sezamkowa
No troche dupnie mieć takie staty. Założyłem nowe konto :D jednak normalnie bez kombinacji to z 10tysiaków już bym miał :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lip 2005, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ale dziś to mnie wkur***czaczyli na maxa tymi zjerdolonymi bugami. Jakiś rekord dziś pobiłem przez to bo chyba z 75% strzałów wymierzonych idealnie w głowę leżącego lub stojącego przeciwnika nierzadko z odległości <50m przy pingu nie przekraczającego 50 albo wcale nie weszło albo nie zabiło goscia. W pewnym momencie po strzale z 5m w siedzącego w HMVVE Tweeda omal nie rozwaliłem klawiaty. Już częściej trafiam w głowe z takich odległości 1 strzałem grając szturmowcem jako strzelec wyborowy. Szkoda gadać....

ps. A teraz wam pokaże jaki jestem zły ===> Kliknij mnie <=== "URRGGGGHHH Żal mi głupców, którzy dopuszczają takie bugi URRGGGHHH"

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 01:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
nie nerwowo, powiem wam ze ze snajperami w tej grze jest wszystko oki i sa bardzo zajefajne, jak juz rozkminicie je to bedzie więcej "łukich" (czy jak to sie pisze) na servach :)

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:15 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
PotulnY napisał(a):
Ale dziś to mnie wkur***czaczyli na maxa tymi zjerdolonymi bugami. Jakiś rekord dziś pobiłem przez to bo chyba z 75% strzałów wymierzonych idealnie w głowę leżącego lub stojącego przeciwnika nierzadko z odległości <50m przy pingu nie przekraczającego 50 albo wcale nie weszło albo nie zabiło goscia. W pewnym momencie po strzale z 5m w siedzącego w HMVVE Tweeda omal nie rozwaliłem klawiaty. Już częściej trafiam w głowe z takich odległości 1 strzałem grając szturmowcem jako strzelec wyborowy. Szkoda gadać....

Wczoraj doświadczyłem tego samego podczas sparingu z Enclave... :|
Co ciekawe bug występował tylko w przypadku korzystania ze snajperki US, po stronie MECu nie miałem żadnych problemów... :|

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 12:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Dokładnie tak.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 13:10 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 14:41
Posty: 458
Długo grałem snajpem, jako ta klasna czuje się jak ryba w wodzie. Nie ważne czy koleś mi biegnie czy stoi potrafie wsadzić mu HS albo go trafić w tors mam do tego smykałke. Często wyzywali mnie od cheaterów jak zdjolem typka co biegł Headem. Pozatym nie zawsze musisz latać ze snajpą masz jeszcze 9milimetrowy pistolet który jest fenomenalny an krotkie i średnie dystanse 2 Headshoty i wysyłasz typa do piachu. Snajper nie lama jak gra nim gracz który ma że tak powiem Dar do snipek i dużo doświadczenia z tą giwerką.

_________________
Obrazek [/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Ciekawy jestem co myślą o przydatnosci snipa w grze, ludzie któzy planują taktyki dla swojego klanu przed meczem. Wg mnie jest on nieoceniony i bardzo przydatny. Oczywsicie dobry snip to taki który ubije z 60 -70 typów i zginie 5 razy.

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 13:53 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
*CQF*Darek napisał(a):
Ciekawy jestem co myślą o przydatnosci snipa w grze, ludzie któzy planują taktyki dla swojego klanu przed meczem. Wg mnie jest on nieoceniony i bardzo przydatny.

Zależnie od mapy i ilości osób...
Na otwartych mapach gdzie króluje sprzęt jego przydatność jest zerowa, ale na mapkach miejskich typu Mashtuur City :evil: jest to bardzo groźna broń.

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lip 2005, 15:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Na mapkach z dużą ilością sprzętu gdzie głównie przejmuje się flagi siedząc w czołgu, apc czy heli to tylko może osłaniać atak swojej piechoty albo pilnować tylnich flag przed samotnikami co walą kręgi wokół mapy żeby flage zdobyć. Jak się uda zgrać team wsiadamy do bh lecimy na flage ja wczesniej skacze nad jakąś dobrą miejscówką i staram się osłaniać. Albo szybko podjechać obok jeepem się zasadzić i pilnować aby specopy ciężkiego sprzętu nie nękały.

ps. Kick z servera po byciu posądzonym o cheaty to nic strasznego. Mnie to tylko upewnia, że jestem dobry w tym co robie. Bo przecież tak naprawde nikt nie lubi snajperów poza innymi snajperami :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2005, 00:28 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
Gram nim od poczatku i grac nim bede dalej.
Nie wiem czy jeszcze cos "dodatkowego" jest dla tej klasy (?).

Pare uwag w temacie (konretow-rad o ktorych raczej tu malo ...troche dziwne) :

1.Istnieje balistyka ( o strzale z wyprzedzeniem nie ma co pisac-oczywiste)
Niestety owa blistyka zachowuje sie dosc dziwnie...niekonsekwnetnie niestety...raz dziala a raz nie...prawdopodobnie specjalnie...
M95 - pol kreski do gory 200-300 jezeli nie trafia w punkt, 300 i powyzej 1 kreska przewyzszenia
2.Istnieje rozrzut,dosc kretynski czasami, co o tyle dziwne ze energia tego pocisku jest ogromna...szczegolnie na krotkie dystanse...
Wiec nie zawsze pewny strzal oznacza cokolwiek,oprocz halasu swojej obecnosci.
Mialem nawet przypadek strzelania z 30 m do twarzy widzac OCZY i....NIC,a ze gosciu sie nie ruszal i zabilem go 2 strzalem to dowod braku laga.
EA skopalo i poprzewracalo w tej broni niemilosiernie.
Dowodem na to jest kolejny fakt zabicia z baardzo duzej odleglosci (ranienia) strzelajac z glupia frant...i to na "krzyz".
Gdzie sie podziala balistyka i rozrzut?
Zatem nie wiem czy moje podejzenia sa sluszne ale dziala tu jakby rzut kostka...
Oczywiscie strzaly na 50-150 sa pewne (w kazdym razie gdzies na 80%).
Niestety funkcja snajpera nie polega na podejsciu na wyciagniecie reki,dziala z dystansu,co oczywiste.
W takim przypadku bez druzyny wsparcia nie da sie nie zginac,strzal z takiej odleglosci zdradza pozycje.
3.Pistolet.
Gowniana bron.
Sytuacja :komandos postrzelony 4 razy na wyciagniecie reki w klatke.
Ja nie przezylem,co oczywiste w zaskakujacych sytuacjach i skakaniu przeciwnika...wycelowac w glowe...nie zdazysz.
Skutecznosc obronna tej broni jest zalosna i po tych 4 strzalach (nawet z tlumika ) gosc powinien trawe wachac,wszak to 9mm i odleglosc jakies 3-4 m (biorac wymiar metrowy gry,malorealny)
Niemniej zdarzalo mi sie ubic paru z dystansu (!!) z tej pukaweczki...i to z tlumika...? dosc dziwna sprawa,co dowodzi niezlego popaprania w skutecznosci.
Ustawiona ona jest na sztywno,co o tyle dziwi ze jest rozrzut...balistyka...moc pocisku...gdzie to wszystko? raz jest a raz nie ma?
Snajper jest zabojczy i owszem ale:
Musi sie nauczyc strzelac,brac poprawki,balistyke itd wiec nie jest to latwa rzecz a tu jeszcze dochodzi "rzut kostka" bo bywaja sytuacje ze nijak inaczej nie da sie tego wytlumaczyc.

Owszem jest pewien realizm:zabijalem zza przyslony lisci drzew,plotu...gdzie na wyczucie sie strzela.
Zabijalem obsade smiglowcow transportowych w locie z dystansu.

Niestety nie ma w tych ustawieniach konsekwencji dzialania i jest to nie tylko irytujace ale i momentami wrecz glupie.

Generalnie funkcja snajpera w tej grze jest totalnie spaprana na wyrost,ze strachu przed skutecznoscia.
I nawet w tym spapraniu brak konsekwencji.

Pocisk 12,5 mm przebije kmizelke,oprocz ceramicznej - ta jest odporna na pocisk 20 mm.
A wiec na dystansie 200m (zeby tylko...) gosc nie ma najmniejszych szans na przezycie,wiec zadne tam 2 kreski zycia.
Z glowy zostanie kikut szyi z koscia,jesli sie trafi.
Posisk z Thompsona (11mm) praktycznie po trafieniu w konczyne kwalifikuje ja do amputacji,a juz na pewno jesli natrafi na kosc.
Wiec co moze zrobic 12,5 i to z duzo dluzszej lufy...?

Duzo narzekan,ale jedno podstawowe:brak konsekwencji zmian i nadmierna glupia losowosc.
Powinni to zmienic,ale z tego co czytam watpie bo sa narzekania na snajperow... 8)
Tych glupot jakie sa zastosowane zdaje sie nie widac przy innych profesjach krotkodystansowych,ale kto zwracalby uwage na szczegoly w zwarciu - pruje sie i tyle,mierzac lub nie i na krotki dystans.
W przypadku snajpera takie szczegoly i logicznosc jest zasadnicza.

Rady ( o ile moge je dawac) dla snajperow:
1.Jesli to mozliwe dzialajcie parami - oslaniajcie sie nawzajem - pamietajcie o funcji komunikacji glosowej
2.Nie wybierajcie punktow wejscia do gry na 1 linii,zdrza sie ze traficie czesto na ostrzal altyleryjski lub szturm obcych...przezycie mozecie sobie sami wyliczyc,a cudem bedzie jesli uda wam sie ucieknac z tego kotla.
3.W pierwszym rzedzie likwidujscie obcych snajperow- a wiec rozpoznanie terenu i poszukanie mozliwych kryjowek.
4.Jezeli zmuszeni jestescie strzelac z krotkich dystansow(widocznosc,mapa) zmieniajcie pozycje.
Strzal i trupy jednoznacznie wskaza na wasza obecnosc i zaroi sie jak w mrowisku.
Mnie sie zdarzalo (przypisac to sobie jako pochwale..? tyle ze przy smierci wlasnej) zaliczyc na okolicznosc swojej skutecznosci:
-cala druzyne na karku
-strzelanie z rakietnic p-panc i wszystkim czym tam mieli
-specjalny dedykowany ostrzal altyleryjski na mnie jednego
-wyslanie smiglowca i prucie wszystkiego co rosnie...lacznie ze mna co oczywiste schowanego za "czyms"

Ze nie wspomne o spotkaniach w 4 oczy z przeciwnikiem ktory mial cokolwiek lepszego od mojej pukawki...i na palcach "jednej reki" policzyc moge skuteczna obrone przy pomocy tego pistoleciku na wode.
Wiecej chyba ubilem odbezpieczajac granac i zabierajac razem ze soba na lono Abrahama.
Woec jezlei macie cien podejzenia wykrycia to SPIERNICZAC.
Niestety zdarzaja sie tacy co nawet po 4 zaliczonych smierciach nei daruja wam i w koncu dopadna...to proste skoro po 1 lub 2 razie wiedza gdzie jestescie - a nei zawsze mozna zmienic pozycje z roznych wzgledow.

5.Uzywajcie min na drogach na ktorych sami doszliscie,bo ta sama droga doczlapie do was Chinczyk o skosnych oczach lecz z prostym i skutecznym nozem...i jeszcze napisze na ogolnym "lol" dla wlasnej satysfakcji bohaterstwa ubicia natreta :lol:

6.Na kominach ustawiajcie 2 miny ,nie jedna,mnie samemu zdarzylo sie parokrotnie zaliczyc odwiedziny 2 czerwonych beretowcow co sie pofatygowali na najwyzszy komin w okolicy...ze tez im sie chcialo...no ale satysfakcja jest z ubicia cholernego natreta ,nie? :D

A teraz RADA I PROSBA do dowodcow i tych ktorzy moga wspomoc amunicja i zdrowiem:

NIE OLEWAJCIE PROSB SNAJPEROW W TAKICH PRZYPADAK,PAMIETAJCIE ZE SNAJPER TO NIE TYLKO STRZELALKA ALE ZRODLO INFORMACJI,KTORE POWIE WAM ZE W DANYM MOMENCIE MOZNA BAZE OPANOWAC BO NIKOGO NIE MA...ALE MUSI ZYC I SIE OBRONIC,TUDZIEZ WYELIMINOWAC POJEDYNCZYCH CZY SKUPIC NA SOBIE UWAGE.

Niestety ...rzadko mi sie zdarzylo aby ktos mnie zauwazyl i chocby zostawil cos,podszedl...zlewka totalna.
No wiec i tu sie zdarzalo ze sam zdobywalem bron n wrogu,po uprzednim podejsciu i ubiciu z tego pistoleciku na wode.
Tyle aby dotrwac do zmiany.
Snajper niekoniecznie musi pelzac za druzyna i dawac jej wsparcie , to natret skupiajacy na sobei uwage,utrudniajacy dzialania ,a przede wszystkim doskonale i dalekosiezne zrodlo rozpoznania !
Szczegolnie dla obsady smiglowcow szturmowych - tu wielokrotnie wezwanie i pokazanie przeciwnika guzik sie zdalo...a potem taki czolg wjezdzal w druzyne gdzies tam i masakra,bo obsada smiglowcow wolala strzelac do pieszych i ganiac za latwym lupem - to wszystko w przerwach miedzy piruetami i tansami po planszy.

Rada do obsad smiglowcow szturmowych :

To doskonaly sprzet do niszczenia przede wszystkim pojazdow !!!
Podkresle jeszcze raz :POJAZDOW.
Ale zeby to zrobic musi zawisnac przed polem i wydalic z siebie te pociski,czyli operator musi miec stabilne pole bez fikolkow i koziolkow !
Az zal nieraz patrzec jak takie zalogi przefrna NIC nie robiac oprocz huku i dymu....i punkt zdobyty,gdzie samo pojawienie sie takiego smiglowca powinno u wroga skutkowac przynajmniej czyms plynnym w gaciach.
Wiec jak komus zalezy to na walce tym sprzetem i byc efektywnym(pomagac swoim) to radze te wskazowki wziac sobie do serca.
Idealem (jak na razi eneimozliwym do spelnienia z tego co widze) jest system par z podzialem pola walki:
2 snajperow na krancach i smiglowiec wsparcia razem w druzynie + druzyna szturmowa.
Komendant ma wowczas ma latwe zadanie i nie bedzie sytuacji "za pozno" lub poslania ostrzalu na swoich.

Wiec podsumowujac:
Snajper to 50% czegos irytujacego i skutecznego i 50% WYWIADOWCY !!!
On nigdy nie nabije sobie licznika smierci-punktow,za cienki Bolek zeby sie pchac na 1 linie z dzialem 1 strzalowym lub samopowtarzalna pukawka kapiszonowa.

Mam nadzieje ze nie zanudzilem tymi wywodami,czy przydatne sami ocenicie.

Ja mam natomiast takie pytanie odnosnie smiglowcow i ich unieszkodliwiania:

-czy jedynie strzal w przod smiglowca(szybe) zabije zaloge ?
-jaka jest skutecznosc M95 przy strzalach w sam smiglowiec ( silnik?) - jakas tam jest bo widze rezultaty

Jesli ktos moze mnie naprowadzic i udzielic rad to bylbym wdzieczny.
Potrzebne mi dane,ktorych niestety brak,wowczas bede wiedzial co z nimi zrobic 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2005, 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lut 2004, 12:46
Posty: 622
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
yhm dużooo napisałeś naprawde dużo , z małym "ale" , jaki zwiadowca ?To nie BF42 tutaj każdy ma "Q button" , każdy SL może poprosić o UVW , nawet żeby było lepiej Commander na coś takiego jak skan pola walki , więc ta funkcja "zwiadowcy" jest chyba na wyrost .Dalej , czy ktoś zabrania stworzenia sqadu i nazwania go np. snajper team ? Raczej nie , ba dowódcy pomogło by to w lepszym dowodzeniu , zamiast atak na tą pozycje , dostałbyś rozkaz "idź " na tą pozycje , ewentualnie "defend " .Pewnie nawet z zaopatrzeniem było by lepiej . Reszta postu to poprostu płacz nad niedocenianiem tej klasy postaci , to samo mógłbym napisać o AT ....gdyby tylko chciało mi sie tyle klepać w klawiature . Wole je używać do innej działalności .Pozdrawiam i na przyszłość wyluzuj poślady .

_________________
Obrazek

"Miej miłosierdzie dla cudzych oczu"

http://so.pwn.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2005, 21:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
2 snajperów s śmigłowcu i śmigłowiec rozwalający czołgi....
nie wiem czy kiedykolwiek jakikolwiek żołnierz zestrzelił wroga z śmigłowca. Chyba nawet w Wietnamie nie było czegoś takiego.
BF2 to zwykła arcadowa gra, nie ma co się tu doszukiwać 1headshot=1 kill , tak samo jak uderzenie z czołgu nie rozwala helikoptera. To tylko (i aż) gra!

Co z tego że znajper da mi namiary na wolną bazę czy piechotę wroga, skoro:
baza jest po przeciwległej stronie mapy, w bazie za chwilę respawnuja mi się cały team wroga, akutalnie przejmuje flage wroga, miedzy baza a mna stoji cala jednostka zmechanizowana.

Jesli siedzisz gdzies na gorze, niech Ci sie nie wydaje ze ludzie beda sluchac twoich rozkazow. Kazdy z chwila respawnu ma juz plan jak dzialac, a jesli nie ma - prosi o rozkazy dowodcy (co zdarza się wyjątkowo rzadko)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2005, 22:02 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Tak nikt sie nie slucha ale czasem sie biega w grupkach 2-3 osobowych i jest bardzo fajnie ;]. Ale ze czolg nie rozwali HELI ?? w Classicu samolot wybuchal :lol:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2005, 01:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2005, 23:53
Posty: 5
Lokalizacja: Warszawa
Witam.

Jako iż dopiero rozpoczynam swoją przygodę z tą grą, chciałbym się z Wami podzielić moimi pierwszymi wrażeniami :) Po 2 godzinach gry na pewno mogę powiedzieć bardzo niewiele, lecz postaram się coś naskrobać :wink:

Zawsze miałem sentyment do broni klasy Sniper. Zaczynając od Battlefield 1942, przez Counter Strike i Desert Combat aż do Battlefield 2 lubiłem siedzieć w ukryciu i obserwować pole walki z bezpiecznej odległości. Przede wszystkim Battlefield 2 jest zdecydowanie najbardziej realistyczną z wyżej wymienionych gier. Siła uderzenia oraz zasięg są bardzo zbliżone do rzeczywistych. W Battlefield 1942 na samym początku miałem bardzo duże problemy z opanowaniem tej broni. Fakt, iż broń była bardzo "wolna" w wyjątkowy sposób utrudniał mi życie. Długo trwało, zanim nauczyłem się zachowywać tak, żeby zabić przeciwnika, zanim on zauważy mnie. Jak z Counter-Strike'm jest - każdy wie. Sniper = Lamer, to wszytko. Tam wszystkie bronie tego typu były zdecydowanie za silne i wykwalifikowani ich operatorzy byli niemalże nie do zabicia. Kiedy Desert Combat ukazał się w wersji 0.7 - dostałem go od kogoś na płycie... To był hit! Najlepsza gra, w jaką do tej pory grałem (teraz nadszedł Battlefield 2 8) ). M-25 to dobra, celna broń (co najważniejsze - krótki czas przygotowania do oddania strzału), ale niestety za słaba. Tabuk Sniper - już troszeczkę lepiej, jeśli chodzi o obrażenia, ale nadal to jeszcze nie to. Nadszedł czas na popularną "pięćdziesiątkę": trafiłem na broń, która była wprost przeznaczona dla mnie. A teraz coś o Battlefield 2...

Do tej pory miałem okazję zagrać na dwóch mapach, miałem szczęście, ponieważ akcja na obu z nich rozgrywała się w mieście, co pozwoliło mi na wypróbowanie możliwości broni Sniperskiej (Sharqi Peninsula oraz Strike at Karkand, jeśli dobrze pamiętam). Zacząłem od Middle East Coalition, ale niestety rozczarowałem się... Niska celność, mały zasięg, niskie obrażenia. Grałem więc nią tylko 5 minut i szybko zrezygnowałem - jeszcze kiedyś spróbuję :) . W USA szło mi już troszeczkę lepiej. M-24 jest niezwykle skuteczna. Jeden strzał wystarcza, żeby zabić człowieka. Małym minusem jest długi Reload Time, ale dla dobrze schowanego zawodnika nie stanowi to problemu. Wspaniałą rzeczą są miny ClayMore. Dzięki nim w końcu mogę czuć się bezpiecznie na budynku :wink: .

Mam nadzieję, że już wkrótce nabiorę doświadczenia i będę mógł w pełni korzystać z uroków gry. Jak na pierwszy rzut oka - obecnie najlepszy, najbardziej realistyczny FPS świata. To chyba wszystko, co na chwilę obecną miałem do napisania.

Do zobaczenia na serwerze, pozdrawiam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL