Kirq napisał(a):
Nawiazujac do sugesti Potulnego co powinno byc zmienione w profesji snajpera zeby podniesc jej skutecznosc to moje typy sa podobne , czyli :
- Zwiekszenie zooma m95.
- Zmiejszenie kresek celownika w m95.
- Mozliwosc zdejmowania i odpalania clamore'ow na odleglosc ( tak jak c4 ).
- Mozliwosc dostawania sie w miejsca niedostepne dla innych ( budynki bez drabinek).
- Dolozylbym w hitboxie samochodow miejsce ( silnik) gdzie mozna rozwalic ( zatrzymac) samochod jedym strzalem.
Jesli chodzi o sile m95 to jej obciecie w stosunku do realiow jest moim zdaniem niezbedne dla zbalansowania gry.
Jesli chodzi konkretnie o twoje propozycje, to mialbym pare "ale"
- Zwiekszenie zooma m95 - ok
- Zmniejszenie siatki w m95 - ok
- Mozliwosc zbierania claymora - ok, ale bez detonowania, nie robm z tego c4 oO. Zreszta co da Ci detonacja skoro i tak wybucha do przodu, raniac to co jest przed mina. To samo moze zrobic przeciwnik
- Dostawac sie na budynki niedostepne to bedzie mozna w dodatku do bfa

Nie przesadzajmy z wyposazeniem snajpera.
- Pomysl i dobry, bo odnosi sie do realiow, ale tez nie byloby rozgrywki troszke. Pomyslmy nad dynamika gry, bo takto kazdy slabiej opancerzony pojazd by stal, bo snajper sobie do neigo strzelil. W nieokrojonej wersji OFP (czytac VBS1), tam to moznaby sie pokusic, ale tu ?
A od siebie to dodam, ze przydaloby sie na mapie 3d, tam gdzie widac czaszki, jakies rozroznienie miedzy claymorami, c4 i minami p.panc.
PS. Moze w koncu sie przestana klocic ;]
_________________
A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres -
http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker