Teraz jest 4 mar 2025, 11:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
heheh CZOŁG jest stykajacym AA, blak nic nie jest w stanie mu zrobic.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 00:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ja bym krowie dał trochę większy fajerpałer :) No i opcja typu autologin byłaby bardzo mile widziana (i standardowe postulaty: dać snajperowi mozliwosc zabrania clayaka :P).

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 00:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Primo. Mnie irytuje konkretnie dzialko w BH. Widze ze leci BH, chowam sie za filarem, opfor pruje z tego dzialka mimo ze stoje za filarem a i tak padam. Moze ja czegos nie wiem, ale wyglada jakby owy batling mial jakies naboje wybuchowe oO

Jedyne moje wytlumaczenie na te zabicia jest jedno (poza tymi wybuchajacymi pociskami, co mi sie wydaje malo prawdopodobne):

Chlopcy z EA pomysleli "Te, skoro gatling tak szybko pruje, to po co sie bawic w rozdrabnianie na pojedyncze strzaly. Od razu walnijmy, ze strzela 20 nabojami i po sprawie. No oczywiscie ma rozrzut, wiec zrobimy z tego okrag. Wiec strzelajac w srodek, bedzie tez razic rzeczy obok. Ale co z tymi za filarami ?! Troche to nie realne !. A tam, narzekasz, pech" :P

Druga sprawa to M95, wiem ze bylo to poruszane, ale to trzeba grzebac do zakichanej smierci. Gram praktycznie tylko Snajpem i ledwo sie doczolgalem do tego Kaprala. Oczywiscie, z 1/5 fragow poszla sie pasc, bo celuje w paszcze, a przeciwnik w smiech i mnie z SWD szturcha. Nie wyobrazam sobie mojej dalszej gry snajperem bez normalnej snajpy i zbieranymi claymorami. A o balansie snajp juz nie mowiac. M95 nie rozni sie niczym od m24, poza celnoscia (korzsc dla m24) i penetracji szyb pancernych (korzysc m95). Obrazenia wszedzie poza glowa wlasciwie te same, wiec na kij mi taka krowka :< Gdyby nie moj sentyment do M82 to pewnie na dobre bym sie przerzucil na medyka.

Odblokowalem sobie teraz bron medyka i poki nie poprawia snajpera choc troche, to rzadziej sie bede widywal w roli snajpera :<

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 01:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
dzialka black hawka maja spory splash damage, dlatego giniesz, mimo iz nie obrywasz centralnie. stojac za filarem strzelec pruje obok ciebie, dziala w/w splash damage i tyle ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 03:29 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
A to dzialko potezne jest.. szybko tym sprujesz APC to i filar tez nie robi roznicy.. A moze rykoszetem obrywasz :wink: W koncu cala masa pociskow na sekunde z niego idzie (nie wiem dokladnie ile).. :)

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 06:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 04:04
Posty: 27
Lokalizacja: Warszawa
jak nie jestes engiem/sniperem przydalaby sie opcja zaznaczania Min/claymorow na mapie (ala Enemy Territory) aby potem cale ekipy w APC/jeepkach nie wjezdzaly w ten syf :)

co do samej "poprawy" naprawiania Engiem powinni zrobic tak ze w locie czy podczas jazdy naprawa powinna byc wolniejsza ale jak te zwaly metalu stoja szybkosc krecenia kluczem powinna byc taka jaka jest. Ale koledzy z EA poszli najprostrza linia oporu...

HITBOXy ! no przecierz to smiech, ostatnio testowalismy z kumplem strzelanie do siebie, i np. jak engiem mialem wyciagnieta mine i w nia strzelal to na wylot mnie kule szly :) nie mowiac o lokciach,stopach itp :) czy przenikanie Eryxow/Srawow przez pojazdy mimo ze sie celuje w "kadlub"

wczoraj sie przekonalem ze BH na MC to jednak statsiarska puszka...

powinni poprawic niektore bryly 3D, widac ze mozna przez nie przejsc a trzeba czasami na okolo biegac :)

wystajace nogi przez sciany i inne takie, do poprawy powinno byc :) bo sie kryjesz np. w kontenerze a kolo i tak Cie zdejmuje bo nie lubi wachac Twoich stop i Ci je odstrzeli.

co do snajperek, to sie ostatnio zrazilem to tego straaaasznie. wiedzac ze jest parabola kuli o to i siamto ..blablabla nie moglem kolesi trafic na kominie ze 100m :)

EA dala tez dupy z przypadkowymi TK, bedac pasazerem jakiegos pojazdu (BH,lodka czy kij wie co) pojazd sie rozbija a ja dostaje - punkty za TK nie wiedzac dlaczego :/

powinni poprawic blad z pionowym plynieciem lodka, plywaniem lodka pod lotniskowcem i wysiadanie z niej pod nim i sobie spokojne plywanie wzdluz i wrzesz :)

jak zauwazylem na jakiejs mapce miastowej, gdzie jest wejscie ze schodow na gore jest laczenie rogow muru, i na tym rogu lezal snajper i nie wazne z czego bym do niego nawalal i z jakiej odleglosci (10m czy 100m bez roznicy) nic nie trafialo nawet AT nawalalem i nic a ten lezal tam dobre 10 minut dopuki sie nie ruszyl i ktos go przycelowal, jakis bug czy jak ? :)

_________________
TeamPlay Member
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 08:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 19:54
Posty: 35
Lokalizacja: Silesia
G-sus napisał(a):
HAHAHAA czlowieku napisz na jakims forum CEESA ze steam jest genialny to cie zlinczuja :D
Poza tym steam jest taki zajebiscie bezpieczny ze powstaly programy takie jak steam-down itp dzieki ktorym ozesz sciagnac css za free wg cs.rin.ru
Cheatowac da sie bez problemu na steamowych grach, wiec steam byl najwieksza pomylka na arenie ceesowej ale sam cs odpalal sie zniego szybko i to byl jedyny plus chyba :D


Pisalem to i nikt mnie nie zlinczowal poza TOBA. Dziwne nie. Zreszta problemem Steama jest wydajnosc laczy internetowych a nie samo rozwiazanie. Jesli chodzi o sciaganie CSS for free to zycze powodzenia. To samo jesli chodzi o granie w necie. Steam-down moze sie przydac do gry po LAN-ie jedynie.

Przepraszam za OT

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 08:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
Y4rsky spoko, ja twierdze tylko ze steam to shit i tyle. Masz watpliwosci to poczytaj sobie http://cs.rin.ru/forum/viewforum.php?f=10
_____________,-=[BACK TO TOPIC]=-,______________________________

Przydalo by sie wyslac do ea jakas petycje z prosba o autologin i zeby nie robili tej bzdury z wysiadaniem z pojazdow.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 09:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
nie interesuja mnie sowieckie wynalazki zwiazane z tzw. non-steam. uzywam steama od poczatku, gram w cs1.6, css, i hl2. BF2 moze pozazdroscic funkcjonalnosci-przegladarki serwerow,szybkosci dzialania i STABILNOSCI. implementacja "zamknietych" kont pod steamem prawdopodobnie nie bylaby taka trudna z wykorzystaniem gamespyid.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2005, 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
- pojazd liczy się jak jedna osoba przy przejmowaniu flagi, nawet jak ma pasażerów - ci ostatni muszą wysiąść, żeby przyspieszyć przejmowanie (antyblackhawk nr.2)

Czyli powrót do czasów BF '42. Ehh ten sentymentalizm EA.

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2005, 10:07 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Kaser napisał(a):
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
- pojazd liczy się jak jedna osoba przy przejmowaniu flagi, nawet jak ma pasażerów - ci ostatni muszą wysiąść, żeby przyspieszyć przejmowanie (antyblackhawk nr.2)

Czyli powrót do czasów BF '42. Ehh ten sentymentalizm EA.


jaki powrot? w bf42 szybkosc przejmowania flagi zawsze byla jednakowa. ehh ci malkontenci :)


Ostatnio edytowano 14 wrz 2005, 10:09 przez hmmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 wrz 2005, 10:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
hmmm napisał(a):
Kaser napisał(a):
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
- pojazd liczy się jak jedna osoba przy przejmowaniu flagi, nawet jak ma pasażerów - ci ostatni muszą wysiąść, żeby przyspieszyć przejmowanie (antyblackhawk nr.2)

Czyli powrót do czasów BF '42. Ehh ten sentymentalizm EA.


jaki powrot? w bf42 szybkosc przejmowania flagi zawsze byla jednakowa.ehh ci malkontenci :)

A tak mi sie powiedziało. W końcu na coś narzekać trzeba :wink:

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2005, 01:25
Posty: 150
Lokalizacja: Łorsoł
a mi brakuje 2 rzeczy:

lin po których można by schodzić z BH czy z krowy (jak wiszą 5-10m nad ziemią). Skoro robią już taką rewolucję z BH to niech przynajmniej te liny dodadzą (w BF2: SF liny mają być to może wtedy panowie z EA pójdą po rozum do głowy).

komunikat "uwaga miny" tak jak to miało miejsce w BF 1942.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:32
Posty: 162
Lokalizacja: Lublin
Życzyłbym sobie jednego - żeby tym razem ten patch ukazał się w terminie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 wrz 2005, 12:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
PavloZ napisał(a):
Życzyłbym sobie jednego - żeby tym razem ten patch ukazał się w terminie.


Już go przesuneli ;p
Ja zamiast obniżać możliwosci H podniusł bym mozliwosci reszty helików, chodź wiadomo że BH zawsze był dobry :], albo obniżyć jego wytrzymałość tylko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL