jak nie jestes engiem/sniperem przydalaby sie opcja zaznaczania Min/claymorow na mapie (ala Enemy Territory) aby potem cale ekipy w APC/jeepkach nie wjezdzaly w ten syf
co do samej "poprawy" naprawiania Engiem powinni zrobic tak ze w locie czy podczas jazdy naprawa powinna byc wolniejsza ale jak te zwaly metalu stoja szybkosc krecenia kluczem powinna byc taka jaka jest. Ale koledzy z EA poszli najprostrza linia oporu...
HITBOXy ! no przecierz to smiech, ostatnio testowalismy z kumplem strzelanie do siebie, i np. jak engiem mialem wyciagnieta mine i w nia strzelal to na wylot mnie kule szly

nie mowiac o lokciach,stopach itp

czy przenikanie Eryxow/Srawow przez pojazdy mimo ze sie celuje w "kadlub"
wczoraj sie przekonalem ze BH na MC to jednak statsiarska puszka...
powinni poprawic niektore bryly 3D, widac ze mozna przez nie przejsc a trzeba czasami na okolo biegac
wystajace nogi przez sciany i inne takie, do poprawy powinno byc

bo sie kryjesz np. w kontenerze a kolo i tak Cie zdejmuje bo nie lubi wachac Twoich stop i Ci je odstrzeli.
co do snajperek, to sie ostatnio zrazilem to tego straaaasznie. wiedzac ze jest parabola kuli o to i siamto ..blablabla nie moglem kolesi trafic na kominie ze 100m
EA dala tez dupy z przypadkowymi TK, bedac pasazerem jakiegos pojazdu (BH,lodka czy kij wie co) pojazd sie rozbija a ja dostaje - punkty za TK nie wiedzac dlaczego :/
powinni poprawic blad z pionowym plynieciem lodka, plywaniem lodka pod lotniskowcem i wysiadanie z niej pod nim i sobie spokojne plywanie wzdluz i wrzesz
jak zauwazylem na jakiejs mapce miastowej, gdzie jest wejscie ze schodow na gore jest laczenie rogow muru, i na tym rogu lezal snajper i nie wazne z czego bym do niego nawalal i z jakiej odleglosci (10m czy 100m bez roznicy) nic nie trafialo nawet AT nawalalem i nic a ten lezal tam dobre 10 minut dopuki sie nie ruszyl i ktos go przycelowal, jakis bug czy jak ?
