Teraz jest 5 mar 2025, 00:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2005, 19:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lip 2004, 19:49
Posty: 170
Lokalizacja: Warszawa
Mordoklej napisał(a):

Wilda to klan?

Tak, http://www.wilda.pl jakby kogos interesowało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2005, 19:14 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 14:41
Posty: 458
Wkurzają mnie:

1. Łosie które czekają na heli/samolot. Nie chodzi o 2 typów ale o 5-6 typków :x
2. Łosie które się w Hamerze wojują na czołg.
3. Łosie które biegają na pałe.

_________________
Obrazek [/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2005, 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
bennybranco napisał(a):
Mordoklej napisał(a):

Wilda to klan?

Tak, http://www.wilda.pl jakby kogos interesowało.


Gdzieś słyszałem, że był to jeden z lepszych klanów w Europie w poprzednie części BF`a.

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2005, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
Dla mnie to oni sa statsiarzami bo gdzie widze ich na serwie to kazdy biegnie szybko zeby tylko zbierac fragi oraz punkty za czynnosci .. chodz niewszyscy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 wrz 2005, 21:12 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
Roba_PL napisał(a):
Dla mnie to oni sa statsiarzami bo gdzie widze ich na serwie to kazdy biegnie szybko zeby tylko zbierac fragi oraz punkty za czynnosci .. chodz niewszyscy


Tak, tylko my czasami robimy robotę za całą drużynę. Ty tez nie jesteś święty............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 16:30 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2005, 19:28
Posty: 63
Ja się dodam do tego co mnie wk....

0. Ile magazynków potrzeba w SAW AR M249 aby rozwalić gościa leżącego przede mną do którego podchodzę i w kulminacyjnym momencie mam do niego DWA METRY? (2 metry) ???????
(jeden magazynek to TYLKO 100 naboi, nie? :>)

1. Pojedynek snajperów. CEM znanego z AA nie ma, więc leże sobie na dachu. Walę z snajperki do klienta (M-24, przeładowanie ręczne). Ciach. W głowę. nie dostał? Drugi raz? Nie dostał? Trzeci raz - zauważył mnie i ja dostaję... Ale on znów nic. Dopiero za czwartym razem gość dead.

2. Odporność na SRAW uderzonego w pancerz czołowy - ok. Ale drugie trafienie w tę samą część, powinno spowodować już znacznie większe obrażenia czołgu. SRAW walnięty w d... czołgu powinien mu nieźle namącić w układzie napędowym (no wiecie, wybuchy paliwa, te sprawy...)

3. Hellfire ze śmigłowca jest zbyt mocny. Jeśli uderzy centralnie w wieżę od gory - to jeszcze jeszcze. Ale jeśli trafi w pancerz czołowy to niestety,ale nie da rady się przebić... kostki pancerza reaktywnego robią swoje i hellfire zostałby zmieciony w momencie uderzenia a strumień energii kumulacyjny - zdmuchnięty jak płomień na świeczce...

4. Miny. Mogą rozwalić gąsienicę, może rozwalić kierowcę ewentualnie, ale nie wysadzą całego czołgu...

5. Starcie head2head M1A2 z T-90. Ten pierwszy zostaje wciągnięty pod gąsienice drugiego i robi efektowne BUMMMM...

6. Starcie Transportera z M1A2/T-90. 2 salwy rakiet z transportera i o dziwo czołg robi BUMMM... 2 salwy z M1A2 i transporter ledwo się dymi. A przecież w realu, po 1 salwie, to ten transporter ma dziurę na PRZELOT, przez całą długość, od przodu do tyłu. A w środku mart załogę i desant!!!!!!!!
Nie wspominam o tym, że 1 pocisk ze SRAW/ERYXa w burtę transportera to jest w środku PIEC. Desant dead, a załoga w pośpiechu ucieka z "sauny".

7.
- BF2: leci sobie helikpterek. Zawisa (nie mylić z posłem). Odpalam SRAW/ERYX. BUM. Śmigłowiec okręca się dookoła osi, namierza mnei i robi mi z ..... wiórki.
- real: odpalam SRAW, śmigłowiec dostaje, następuje BUM... I za chwilę BUMMMMMMMM (wtórmna eksplozja paliwa, amunicji, rakiet etc). I po chwili TRAAACH (uderzenie o ziemię resztek śmigłowca - palących się, wybuchających itp)

8. M1A2 vs śmigłowiec.
BF2: 120 mm działo, z pociskiem rdzeniowym APFSD-T lub podobnym. Trach. Śmigłowiec dostaje, okręca się i próbuje uciekać w górę.
W realu: BUMMM!!!!!!!!!!!!! EKSPLOZJA w powietrzu, na ziemię opadają smętne resztki.

Cały czas się zastanawiam - kto i kiedy zamontował do AH-1Z Viper (nie mylić z wcześniejszymi wersjami AH-1Q Cobra) pancerz Chobham? Bo ile rayz przeglądam swoje dane - ten śmigłowiec tego nie ma... No i ani Abrams, ani T-90 nie jest także zrobiony z papieru, i walenie do niego z działka transportera, powinno robić na nim takie wrażenie, jak rzucanie kulkami z papieru... (no chyba, że ktoś trafi w przyrządy celownicze, ale z odległości 100 metrów, ten Abrams i tak trafi ze swojego działa w transporter i tak)

I największe błąd tej gry, który upodabnia ją do beznadziejnego kanter srajka...
1. Skacząc, klient wali do innych, zabija ich. Wreszcie pada na ziemię, na płask, celuje, strzela, skacze LEŻAC w powietrzu do góry (tak to wygląda!), pada i znów strzela... W realu, ten sam klient, zostałby zabity 5 razy:
- na ziemi
- podczas skakania
- biegnięcia
- skoku na płask
- obrażenia po upadku na pysk+kilka gram ołowiu.
2. Biegający klienci, skaczący i strzelający do innych z M203 z odległości 1-2 metrów. Więc uświadamiam panów, że o ile byłoby to bardzo efektowne, to:
- sam podmuch 40mm granatnika wybuchającego przed tobą z tej odległości, odrzuciłby cię na ziemię
- a jeśli byś nie stracił przytomności po wybuchu takiego czegoś przed sobą (siła GRANATU!), to miałbyś na sobie resztki przeciwnika: krew, jjelita, kosteczki, zawartość żołądeczka, nerki, wątróbka, żyłki i tłuszczyk. A na końcu, na twarzy zabojcy, zapewne szara, dziwna maź, z czymś szaro-żółtawym, ociekającym na ziemię, na mundur - mózg i płyn mózgowy. Nawet jakby go nie zraniło, to by klient się porzygał na wstępie po odzyskaniu przytomności.

EDIT
P.S. Strzał z czołgu to nie jest tylko szturchnięcie tego czołgu do tyłu, ale huk i ogień przed lufą... Ten kto się znajdzie koło tej lufy, koło końca = dead na miejscu a co najmniej poważne obrażenia, włącznie z głuchotą czasową, oślepieniem nie wspominając o spaleniu munduru, twarzy itp.
Trafienie ze 120 mm nie musi być bezpośrednie. Jeśli byłby to odłamkowy, to kliencie w obszarze co najmniej 10 metrów obok - są martwi i wypatroszeni przez odłamki...
Trafienie z 20mm działka śmigłowca w ciało to nie jest pac i połowa energii zabrana, ale urwanie kończyny lub śmierć na miejscu z wykrwawienia, czy rozpszarpania ciała. Wiecie - jelita, serduszko, wątroba, - to wszystko na wierzchu. Magnum .045 przy działku 20mm to NIC...
Bomba z Su-34 (najmniejsze to OIDP chyba 100kg? 250kg?) = KRATER w ziemi na głębokość min 5 metrów w terenie. Zasięg śmiertelny odłamkow = 10 metrów.

Tak wygląda "realizm".


Ostatnio edytowano 16 wrz 2005, 16:41 przez Kenneth, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
ta gra ma nie byc realistyczna tylko grywalna

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 16:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Kenneth napisał(a):
...to miałbyś na sobie resztki przeciwnika: krew, jjelita, kosteczki, zawartość żołądeczka, nerki, wątróbka, żyłki i tłuszczyk. A na końcu, na twarzy zabojcy, zapewne szara, dziwna maź, z czymś szaro-żółtawym, ociekającym na ziemię, na mundur - mózg i płyn mózgowy.

Może jeszcze dostęp do wody żeby sie umyć między rundami żeby nie biegać brudnym? :wink: Albo biegniesz i ci gość wymiotuje bo nie każdy wytrzymuje taki widok? :P

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 17:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
kenneth---> popieram cię całkowicie! powinno być tak jak mówisz! i jeszcze jak ktoś dostanie kulkę w grze to powinien się dla realizmu dźgnąć nożem w to samo miejsce (lub dowolne inne), a po śmierci podrzynać sobie rzeczonym nożem gardło :D

aha, i nie graj w Unreal Tournament ani Quake ani nic z tych klimatów, bo tam lasery są, i cyborgi i roboty i tak dalej - kompletnie nierealne...

jak chcesz takiego realizmu to jedź na wojnę, najemników zawsze potrzebują...

DooM^141 napisał(a):
[/b]do beznadziejnego kanter srajka...

Sam jestes beznadziejny . Lamusie


DooM, niestety nie zmienisz faktu, że CS jest beznadziejny...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 18:59 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2005, 19:28
Posty: 63
Doom - a co na to twoi rodzice, że grasz w grę przeznaczoną dla osób powyżej 16 roku życia?

Myślę, że każdy wie, o co mi chodziło... :)
Michał - grywalność tak, ale nie kosztem pewnego realizmu... To nie może być tak, kiedy najskuteczniejszą bronią do zdejmowania innych na każdą odległość jest........ SRAW/ERYX (pomijając nadużywany M203). jakbym chciał pograć z rakietami, to włączyłbym UT, a nie BF2.

Dumch - tak ;)

Keyser: czy ty zauważasz "pewną, maleńką" różnicę pomiędzy Q3/UT a BF2? jesli nie - współczuję. jeśli tak - to o czym ty mówisz?
Jeśli miała to być kpina lub/i ironia, to gratuluję znajomości smileyów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 19:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2003, 03:51
Posty: 456
Lokalizacja: Sosnowiec
Kenneth napisał(a):
Doom - a co na to twoi rodzice, że grasz w grę przeznaczoną dla osób powyżej 16 roku życia?

Myślę, że każdy wie, o co mi chodziło... :)

Nie nie wiem ;)

Kenneth napisał(a):
Keyser: czy ty zauważasz "pewną, maleńką" różnicę pomiędzy Q3/UT a BF2? jesli nie - współczuję. jeśli tak - to o czym ty mówisz?
Jeśli miała to być kpina lub/i ironia, to gratuluję znajomości smileyów.

No róznica, której nie rozumiesz polega na osadzeniu w/w gier w swiecie fantastycznym czyt. nierealnym, czyli idac dalej twoim tokiem myslenia nie do zaakceptowania, mam nadzieje ze zrozumiales, a co do ironi, byla na niezlym poziomie ;)

P.S. Miałem sie włączyc w dyskusje na temat realizmu a grywalnosci ale nie chcialo mi sie tłumaczyc jakie bezsensu byłoby bieganie o kulach, tudziesz bez ręki po obszarze dzialań wojennych i nie chcialoby mi sie przytaczac porównania do wojny inwalidów ;)
wiem wiem to nie jest śmieszne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 19:57 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Mnie denerwuje cos takiego jak UAV wrogiego komandera :twisted: Czlowiek sobie spokojnie na kocu na trawce sie uklada, albo pospaceruje tu i tam, wejdzie w krzaki za grzybami i jagodami, szuka ladnych miejsc widokowych itd. a tu nie wiadomo skad nagle wokolo caly tabun dzikich z bronia maszynowa :wink:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 wrz 2005, 20:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
DooM^141 napisał(a):
[/b]do beznadziejnego kanter srajka...

Sam jestes beznadziejny . Lamusie


DooM, niestety nie zmienisz faktu, że CS jest beznadziejny...


jezeli ktos "broni" CSa w tak prostacki sposob jak Doom^141... to nie dziwne ze ta gra moze miec zla opinie. ja cs lubie i gram w niego (mniej niz dawniej, ale duzo). o gustach sie nie dyskutuje, tym bardziej z chamskimi wstawkami.

co do realizmu-to jest gra nie symulator. i wiecej w tym temacie sie nie da powiedziec-ma byc GRYWALNA (i taka jest-w miare wywazona, to zreszta bedzie jak zwykle szlifowane patchami).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 01:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Mordoklej napisał(a):
Mnie denerwuje cos takiego jak UAV wrogiego komandera :twisted: Czlowiek sobie spokojnie na kocu na trawce sie uklada, albo pospaceruje tu i tam, wejdzie w krzaki za grzybami i jagodami, szuka ladnych miejsc widokowych itd. a tu nie wiadomo skad nagle wokolo caly tabun dzikich z bronia maszynowa :wink:


jest lekarstwo na to :) dwie przyciężkie paczki C4 przyklejone do takiej śmiesznej przyczepy w bazie wroga :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 05:17 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Jak dadza punkty za to to bede najwieksza zaraza wrogiego komendanta :lol:

Szkoda ze nie ma snajpera z C4.. bylaby klasa idealna jak dla mnie :wink: A tak to nie moge zdecydowac czym lepiej grac - snajperem czy spec opsem i gram raz tym raz tamtym :roll:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL