Teraz jest 5 mar 2025, 00:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 06:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2005, 15:41
Posty: 89
Lokalizacja: Warszawa
hehe... temu pierwszemu jeszcze dodac cos AT i AA ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 10:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2005, 10:14
Posty: 303
Lokalizacja: Gdańsk
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
jak chcesz takiego realizmu to jedź na wojnę, najemników zawsze potrzebują...

DooM^141 napisał(a):
[/b]do beznadziejnego kanter srajka...

Sam jestes beznadziejny . Lamusie


DooM, niestety nie zmienisz faktu, że CS jest beznadziejny...

_______,-=[Gnat's Repost]=-,_________________________________
Keyster jak bylem 4 raz na komisji w WKU w Gdańsku byly pobory kolesi jadacych do iraq. Kolejka wiadomo jak w prlu po mieso i co chwile texty:
Ku*wa jeszcze tylko 100 miejsc, ja pie*dole.... heheh kolesie nie wygladali na takich ktorzy by szukali jakiegos realizmu, albo przynajmniej wiedzieli co to jest battlefield a szkoda bo umiejetnosci z gry by im sie napewno przydaly :D

DooM przez takie texty Counter zchodzi na psy, tym bardziej jak sie to czyta w grze, ale CS jak widac jest i tak najpopularniejszym FPP skoro kazda gra z tego gatunku jest do niego porownywana :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 09:46
Posty: 500
Lokalizacja: Olsztyn
Mordoklej napisał(a):
Szkoda ze nie ma snajpera z C4.. bylaby klasa idealna jak dla mnie :wink: A tak to nie moge zdecydowac czym lepiej grac - snajperem czy spec opsem i gram raz tym raz tamtym :roll:


ehem,a powiedz mi czy prawdziwy snajper nosi ze sobą c4 żeby niszczyć pojazdy?On chyba jest od kasowania piechotu,bo po to ma taką broń coma duze kule :P

PS:sorki za czesciowo niezrozumialy tekst,za szybko pisalem :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 wrz 2005, 10:59 przez Crist, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 12:20 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Problem w tym, ze czasem jak Twoja druzyna nie ma flagi i trzeba jakas zdobyc to potrzeba nieco mocniejszych srodkow szczegolnie jak przy fladze kampi jakis ciezki sprzet :wink:..

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 12:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Mordoklej napisał(a):
Problem w tym, ze czasem jak Twoja druzyna nie ma flagi i trzeba jakas zdobyc ..

o to chodzi z przydatnoscia snajperow... gdy team dostaje w d oni siedza w tym swoim krzaku malin i czekaja na fraga zamiast pomoc.
Mordoklej napisał(a):
.. potrzeba nieco mocniejszych srodkow szczegolnie jak przy fladze kampi jakis ciezki sprzet :wink:..

ech Mordoklej... tez chcialbym zeby zeby dla sierzantow byla do odblokowania postac z DooMa, z karabinem wyborowym, wyrzutnia rakiet, minigunem, shotgunem, no i na wszelki wypadek bfg :wink: .
a powaznie-nie slyszalem zeby materialy wybuchowe byly na wyposazeniu snajperow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 12:59 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
Tak najbardziej mnie wkurza ze czesc klas jest poprostu bezsilna w przypadku czolgu/apc. W bf42 gralem doslownie ciut ciut w demo - fulla nie kupilem bo moj sprzet nie dawal rady - i wydaje mi sie ze tam czolgi ladnie mozna bylo kilkoma granatami zniszczyc. Wiem prawda jest taka ze granat odlamkowy moze co najwyzej zarysowac mu nowy lakier na lufie ale imo w grze moglyby byc bardziej wrazliwe na granaty - niekoniecznie zeby od razu je niszczyc ale odstraszyc przynajmniej czolgiste od flagi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 12:59 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
To takie tylko marzenie 8)

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 13:05 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
dupielos napisał(a):
Tak najbardziej mnie wkurza ze czesc klas jest poprostu bezsilna w przypadku czolgu/apc. W bf42 gralem doslownie ciut ciut w demo - fulla nie kupilem bo moj sprzet nie dawal rady - i wydaje mi sie ze tam czolgi ladnie mozna bylo kilkoma granatami zniszczyc. Wiem prawda jest taka ze granat odlamkowy moze co najwyzej zarysowac mu nowy lakier na lufie ale imo w grze moglyby byc bardziej wrazliwe na granaty - niekoniecznie zeby od razu je niszczyc ale odstraszyc przynajmniej czolgiste od flagi.

moim zdaniem granat nie powinien byc wzmacniany, gdyz i tak powoduje o wiele za duze zniszczenia. 1 dobrze wycelowany granat to okolo 1 kreski zycia co i tak jest za duzo.
A'propos mogliby by jeszcze zmniejszyc obrazenia zadawane przez znaki jak sie wjedzie czolgiem na max predkosci w znak to sie traci 2 kresk zycia :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
To jest rozwiazanie-snajper powinien miec mozliwosc wyrwania tego cholernego znaku drogowego i uzywania go jako broni p-panc -Mordoklej syty i Uapa cala :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 16:23 
Offline

Dołączył(a): 6 wrz 2005, 19:28
Posty: 63
Bulldog napisał(a):
P.S. Miałem sie włączyc w dyskusje na temat realizmu a grywalnosci ale nie chcialo mi sie tłumaczyc jakie bezsensu byłoby bieganie o kulach, tudziesz bez ręki po obszarze dzialań wojennych i nie chcialoby mi sie przytaczac porównania do wojny inwalidów ;)
wiem wiem to nie jest śmieszne :D


Spox... Akurat mi o to nie chodziło, aby komuś wyrywać łapy... Ale można zrobić podobną rzecz jak w AA - upływ krwi, mniejsze siły do biegania, wolniejszy bieg.
Co do fantastyki - ten mój dość długi post, który zmaieściłem pisałem, gdyż wydawało mi się, że zamieszczenia w tej grze, a la realistycnzych czołgów, broni, ma powodować jej upodobnienie właśnie do działań normalnego wojska. A nie do wojsk fantastycznych.

Dupielos: jeśli w BF1942 dało się zmieść czołg z powierzchni ziemi poprzez obrzucenie granatami (bez wpakowania go centralnie do środka przez wlazy) - to to też nie jest zbyt realistyczne.

Na pewno każdy z Was zna zapory na Strike At Karkand? te zapory są przeciwsamochodowe. Taka zapora w spotkaniu z M1 po prostu albo by się przewróciła, albo pojazd by się po niej po prostu wspiął i.... wgniótl ją prześlicznie w asfalt... Znaki drogowe wytrzymałe na spotkanie z pędzącym 40km/h czołgiem to już gruba przesada...

A propos, pytanie do wszystkich - zagadka:
- co się stanie jeśli uderzymy czołgiem/transporterem w ścianę z prędkością ~40 km/h? (w realu) ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
Kenneth napisał(a):
- co się stanie jeśli uderzymy czołgiem/transporterem w ścianę z prędkością ~40 km/h? (w realu) ?


ściana się rozpoadnie?? :D

a jest tak ze gdyby gra była realistyczna to byłaby nudna, albo miałaby słabą grywalność... gdybyś umierał po jednym trafieniu.. moze dwóch, to byłoby troszke za łatwo dla wymiataczy a za ciężko dla nowicjuszy. (mówię o strzałach w korpus lub głowę)

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 16:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2003, 03:51
Posty: 456
Lokalizacja: Sosnowiec
Kenneth napisał(a):
Na pewno każdy z Was zna zapory na Strike At Karkand? te zapory są przeciwsamochodowe. Taka zapora w spotkaniu z M1 po prostu albo by się przewróciła, albo pojazd by się po niej po prostu wspiął i.... wgniótl ją prześlicznie w asfalt... Znaki drogowe wytrzymałe na spotkanie z pędzącym 40km/h czołgiem to już gruba przesada...

Jeśli mówisz o tych betonowych to może by się nawet nie wgieły... przyklad była taka sytuacja w stanach gdzie autostradą jechal czolg (Real TV) i co go zatrzymało? betonowe zapory odgradzające przeciwległe pasy ruchu ;) Ale fakt niekiedy jest to smieszne jak zatrzymujesz się na wraku samochodu przez który napewno czolgiem byś przejechal ;)
Tyle tylko że to jest BF2 a nie symulator dzialań wojennych i od 42 zawsze realizm nie był na pierwszym miejscu tylko grywalność i klimat, a tego od BF1942 jak narazie nie brakuje ;)

A wracając do tego co mnie razi to np:
pocisk z granatnika wybuchajacy pod "kangurem" nie zabija ;)
pociski przelatujace niekiedy przez cel
zbyt slabe SWD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 17:24 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Ooo.. wiem co mnie jeszcze denerwuje..

Rozwalisz wrogi czolg i zostaje po nim wrak ktory zostaje przez chwile.. Nie byloby nic zlego w tym gdyby w miedzyczasie jakies beztroskie matolki z mojego teamu nie zaczely sie kolo niego krecic.. Po chwili wrak znika z efektownym wybuchem, niestety wybuch zabija ludki z mojego teamu i ja dostaje za to TK, a w 90% jeszcze za to mnie karaja. Mialem juz tak kilka razy :roll:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
Mordoklej napisał(a):
Ooo.. wiem co mnie jeszcze denerwuje..

Rozwalisz wrogi czolg i zostaje po nim wrak ktory zostaje przez chwile.. Nie byloby nic zlego w tym gdyby w miedzyczasie jakies beztroskie matolki z mojego teamu nie zaczely sie kolo niego krecic.. Po chwili wrak znika z efektownym wybuchem, niestety wybuch zabija ludki z mojego teamu i ja dostaje za to TK, a w 90% jeszcze za to mnie karaja. Mialem juz tak kilka razy :roll:


ooo tak racja mnie tez to denerwuje tylko ze mnie to zawsze zabija ;/ i pisze ze umieram i dostaje minusy

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 wrz 2005, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Ten kto projektował zachowanie rakiet kierowalnych w BF2 powinien dostać gołą du... w pysk :evil: Co za idiotyzm ! Rakieta potrzebuje namierzenia które trwa jakieś 2s jeśli celujemy we wroga. Za to na jednostki sprzymierzone nakierowywuje się natychmiast i to samodzielnie :twisted: Odpalamy rakiety we wrogi helikopter, rakieta przelatuje obok mimo że helikopter leci sobie powolutku i wcale nie unika trafień. Mijająca go rakieta leci sobie dalej, natychmiast wybiera nowy cel wśród sprzymierzeńców i idealnie w niego trafia mimo że jest on poza zasięgiem widzenia. Tym sposobem dobry pilot może sobie nabić -20 za kare że strzela do wroga i trafia np.w pełnego blackhawka ze swojej drużyny.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 602 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 41  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL