Teraz jest 26 cze 2025, 17:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 09:39 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 23:08
Posty: 173
Lokalizacja: Wilanów naturalnie
ja w sprawie obrony praw asfaltów (jestem nim dość krótko - jakieś 40 godzin - specops-140) na "gęstych" mapach gram prawie wyłącznie granatnikiem - same zalety:


- niszczy piechotę en masse multiple frag to jest to
- potrafi wykończyć nadgryzione APC, jedyn strzałem wykańcza wszelkie małe 4-o kołowce (znowu szansa na multiple frag), można nim zniszczyć każde heli (nawet BH na Mashtur 1.0 - 1.02) - a dzięki fatalnemu działku w Cobrze i tej drugiej maszynce (nigdy nie pamiętam) - jak koleś podleci za blisko - dwa strzały w brzucho i po krzyku.
- jak wspomniana lama w czołgu podjedzie pod flagę a jesteś sam do obrony, potrafi pełen 4-o pak grantnika nieźle przestraszyć takiego młodego czołgistę - 4 (celne) strzały w zad / gąsienice potrafią zabrać 40% (kilka razy wygaszałem podgryziony czołg, więc to też opcja)

plus my fav. - strzały z dystansu przy różnicy poziomów (na moją kożyść ;)) - trzeba trochę potrenować by za pierwszym strzałem zabić człowieka z 300 metrów - i to zazwyczaj w głowę (taki tor lotu)

nie wszędzie się da grać z granatnikiem, tam gdzie nie, rozwiązaniem jest HS'owy single shot G36C - jeżeli ten drugi nie użyje m203/gp30 to powinien paść trupem. i proszę nie mówić o wszystkich asfaltowacach że to ich skakanie nie ma sensu. nauczcie się i zobaczcie jak uciekać należy przed rozjuszonym czołgistą ... :twisted:

_________________
|MON.BF2|Cochise / [crap]Cochise_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 11:11 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2005, 01:49
Posty: 21
Granatnik w BF2 jest za silny. Bo jakim to cudem 2 strzaly z granatnika rownaja sie 2 rakietom przeciwpancernym ? o_0 Jest to wg mnie najdurniejsza rzecz w tej grze, ze pocisk przeciwpiechotny (granat) robi takie same zniszczenia helikoptera jak pocisk kumulacyjny jakim jest rakieta =/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
a ja się wypowiem jak koles z prawdziwym skillem :

pfff n00bz




:lol:



zgodzę się że granatniki są bardzo przydatne ale kiedy asfalt nie używa nic innego poza granatnikiem to coś tu nie halo jest
a BF2 skill oznacza też coś więcej poza umiejętnością celnego strzelania - spostrzegawczość, spostrzegawczość, wiedza gdzie, kiedy i JAK pobiec oraz spostrzegawczość

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 11:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
jesli chodzi o granatniki to sa dosyc lamerskie trzeba to przyznac. czesto zdarza sie tak ze gosc strzela z granatnika i jak cie nie trafi to nawet nie stara sie ciebie zabic z karabinu (bo jest lama) tylko ucieka skaczac zeby przeladowac granatnik i dalej strzelac ze swojego "wybuchowego shotguna" i tak do skutku. zeby opanowac granatnik trzeba treningu max 2 miesiace zeby zlapac wyczucie i trafiasz wszystko. zeby miec aima z karabinu 2 - 3 lata grania z glowa.
nie mowie zeby granatnik wywalic z gry ale zeby go ograniczyc w jakis przemyslany sposob np zeby 2 naboje zamias 5 lub zeby strzelal z 2 sekundowym opoznieniem.

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 11:52 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
nomek napisał(a):
Lailonn napisał(a):
"skill" to poziom twoich umiejetnosci. Jesli bedziesz trafial headshota na pol mapy...

I tak powstają nowi cziterzy :P :wink:


Na pol mapy moze nie.. ale 450 m.. To juz sprawia ze snajperzy sie ciebie boja :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 12:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2005, 19:45
Posty: 111
Lokalizacja: Zgierz
No dzęki za tyle odpowiedzi dzęki wam już wiem co to jest "skill" :D
I widzę że prawdziwa dyskusja się zrobiła :P
A tak naprawdę na tej 1 mapie jeszcze z DEMKA to sie snajperem dobrze przycinalo z dziwigaru :D A tak na 100% widocznosci to z tamtąt nie widać respa który odbywa się na plaży. Jeszcze nie wiem jak jest na innyh mapkach :? Bo musze specjalnie dla BF2 zmienic rozmiar dysku C:\ bo inaczej nie zainstaluje patcha 1.03 :? No niestety takie są uroki tej gry :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 12:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
michal czemu mam nie pisac o czolgistach? ;] ide o zaklad, ze jesli bysmy walczyli np 10 razy 1v1 to zazwyczaj wygrasz ty. Ja nie potrafie tymi puszkami dobrze manewrowac itp ;] Strzelac moze jest latwo ale co z latacza trudniej? Co innego trafaic i nie dac sie trafic ;] Wiec potrzebny jest tu skill...

Granatnik powinien byc zabojczy(choc nie wiem czy niszczenie czolgu to nie przesada, apc tez chyba) jednak powinien miec pewne limity. Nie powinien wybuchac na zbyt malej odleglosci(tak jest w realu i a grze np AA)i nie chdozi mi tu o realizm a balans.

Tak na prawde to glownym powodem gownianego gameplay'a infantry jest fakt, ze skakanie nie uniemozliwia trafiania. Gdyby granatnik przy skoku potrafil wyladowac np 10m od celu to by ludki nie skakaly tak samo z full auto z karabinow. Strefowac strzelajac-ok ale skakanie powinno gwarantowac ci smierc. Moze to zmienia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 12:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Troszkę zboczę z tematu, ale tylko troszkę.
Czy ktoś zauważył po patchu 1.03 jakąkolwiek zmianę w splash damage'u granatnika, czołgu, rakiety itp.?
Mam na myśli oczywiście strzelanie z tego do piechurów.

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
ja osobiscie nie ale sa tacy co mowia, ze tak.

ps zapomnialem dopisac:

Alcatraz wiem o tym. Ciekawe jak to wyglada w cs 1.6(da sie tam takie cos wlaczyc?) Jednak z tego co pamietam czytajac jakies forum o csie natknalem sie na info, ze mozna to poprawic zmieniajac wartosc jakiegos ustawienia na serverze. Niestety nie powiem jakiego bo nie pamietam :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 12:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Fallen napisał(a):
No dzęki za tyle odpowiedzi dzęki wam już wiem co to jest "skill" :D
I widzę że prawdziwa dyskusja się zrobiła :P
A tak naprawdę na tej 1 mapie jeszcze z DEMKA to sie snajperem dobrze przycinalo z dziwigaru :D A tak na 100% widocznosci to z tamtąt nie widać respa który odbywa się na plaży. Jeszcze nie wiem jak jest na innyh mapkach :? Bo musze specjalnie dla BF2 zmienic rozmiar dysku C:\ bo inaczej nie zainstaluje patcha 1.03 :? No niestety takie są uroki tej gry :D


lepszy jest dach tych magazynów po lewej stronie mapy - masz jak na dłoni jeden spawn, drugi też nieźle widoczny, trzeci tam dalej na plaży też w zasadzie da się sięgnąć :) dla podłej snajpy MEC miejsce bardzo dobre, ewentualnie dla commandera USMC

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 13:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
Shelton napisał(a):
Troszkę zboczę z tematu, ale tylko troszkę.
Czy ktoś zauważył po patchu 1.03 jakąkolwiek zmianę w splash damage'u granatnika, czołgu, rakiety itp.?
Mam na myśli oczywiście strzelanie z tego do piechurów.


zagralem 2 rundy w T-90, karabin jest duzo celniejszy niz byl, chyba przesadzili z tym , odbieraja znaczenie skilla tej grze coraz bardziej :|

_________________
Michał A.


Ostatnio edytowano 7 paź 2005, 13:13 przez michał, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 13:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
tak to chyba byłoby najlepsze rozwiązenia
skaczesz ? to podczas skakania nieda się z broni strzelić ani jej przeładować (i podskok przy przeładowaniu resetuje czas przeładowania do zera - najlepiej z utratą granatu, rakiety, magazynka)
oby EA poszło po rozum do głowy robiąc patcha 1.04 :roll:


BTW - kiedyś mi się zdażyło żę mnie na otwartej przestrzeni na drodze zdybał koleś w APC (op. clean sweap), niemiając nic p-panc ani gdzie się zchować zaczołem desperacko kangurzyć na środku drogi - koleś cały czas domnie strzelał aż mu się działko przegrzało a wtedy dałem długiego sprinta w bok do wody i mu uciekłem :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sie 2005, 19:54
Posty: 35
Lokalizacja: Silesia
Ja moze postaram sie odpowiedziec a jesli nie odpowiedziec to pocieszyc. Z wiadomych przyczyn ( inny silnik i fizyka gry ) jest roznica miedzy skillem z ET a BF2. Znam to ze swojego przykladu. Oczywiscie czesc czynnikow sie pokrywa jak naprzyklad znajomsc mapy i taktyki na mapie. Natomiast glowna roznica polega na strzelaniu. W ET musiales byc w ruchu i ti najlepien na speedzie bo inaczej Cie zjechali. Tutaj kazdy ruch powoduje zwiekszenie rozrzutu broni. Jest poza tym cos co w ET uchodzilo za najwieksze lamerstwo. Mowie o Hopa-Hopa czyli podskakiwaniu w przeroznych sytuacjach bojowych. Ale poza tym mozna sie szybko przestawic.


Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 13:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
bunny hopping jest chyba w kazdym shooterze. najwiecej zwalaczaja to w Americas Army ale i tak nie do konca im to wyszlo ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 13:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
michał napisał(a):
Shelton napisał(a):
Troszkę zboczę z tematu, ale tylko troszkę.
Czy ktoś zauważył po patchu 1.03 jakąkolwiek zmianę w splash damage'u granatnika, czołgu, rakiety itp.?
Mam na myśli oczywiście strzelanie z tego do piechurów.


zagralem 2 rundy w T-90, karabin jest duzo celniejszy niz byl, chyba przesadzili z tym , odbieraja znaczenie skilla tej grze coraz bardziej :|


w sumie też mi się wydaje, że te zamontowane kaemy, czołgowe, na humvee i FAV są teraz celniejsze jakoś - możliwe też, że działka na śmigłowcach też trochę bardziej kroją - ale mojej kolekcji kapsli bym na to nie postawił :D

Yarsky---> co do analogii do ET - granatnik przypomina panzera - w Wolfie to też była broń dla noobów :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL