Teraz jest 4 mar 2025, 11:14

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Lailonn napisał(a):
najwiecej zwalaczaja to w Americas Army ale i tak nie do konca im to wyszlo ;>


"Zwalczone" najlepiej to to jest w Operation Flashpoint, gdzie... podskakiwać po prostu się nie da.

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
moim zdaniem gra jest bardziej dynamiczna poprzez te skoki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Ekhm, dlaczego? Tzn. czemu twoim zdaniem brak skoków by ją spowolnił?

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 15:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
imo pojednynki asfaltow bylyby mniej ciekawe, a tak trzeba sie mocno wygimnastykowac jak trafisz na kolesia uprawiajacego "monkey style" :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 16:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2005, 10:22
Posty: 295
Lailonn napisał(a):
Alcatraz wiem o tym. Ciekawe jak to wyglada w cs 1.6(da sie tam takie cos wlaczyc?)


Z tego, co pamiętam nie ma takiej możliwości by zobaczyc hitboxy w trakcie gry (można podejrzeć je edytorem modeli). Zresztą nie widzę takiej konieczności, wszyscy wiedzą że hitboxy w CS 1.6 i starszych są wolne od wad młodszego braciszka CS:S. Po prostu pociski trafiają zawsze tam gdzie powinny. Pamiętam, że po premierze 1.6 był mały problem z hitboxami, po prostu były za duże (dotyczyło to szczególnie głowy) ale Valve naprawiło problem.

Lailonn napisał(a):
Jednak z tego co pamietam czytajac jakies forum o csie natknalem sie na info, ze mozna to poprawic zmieniajac wartosc jakiegos ustawienia na serverze. Niestety nie powiem jakiego bo nie pamietam :/


Tak też o tym słyszałem. Jakaś komenda pozwala na zminimalizowanie tego błędu, ale problemu w całości nie można się pozbyć.

Do headów z tyłka w nowym Counterze przyczynia się również zrypany ( w stosunku do 1.6) recoil niektórych broni.

Dlatego wolę BF2 :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Pewnie że granatnik jest trochę przegięciem. Jak temu zaradzić? Zroić tak jak w realu tzn granat się uzbraja dopiero po przeleceniu ok 40m. Kiedyś miałem fajną akcję z granatnikiem. Strzelałem z granatnika do jednego kolesie, dośc daleko był, i w momencie gdy odpaliłem pojawił się drugi kolo na linii strzału. Dostał granatem w bańkę, a granat nie eksplodował i doleciał tam gdzie celowałem. Dwa killsy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2005, 09:53
Posty: 38
Lokalizacja: Podkarpacie
alCatraz napisał(a):
Lailonn napisał(a):
Alcatraz wiem o tym. Ciekawe jak to wyglada w cs 1.6(da sie tam takie cos wlaczyc?)


Z tego, co pamiętam nie ma takiej możliwości by zobaczyc hitboxy w trakcie gry (można podejrzeć je edytorem modeli). Zresztą nie widzę takiej konieczności, wszyscy wiedzą że hitboxy w CS 1.6 i starszych są wolne od wad młodszego braciszka CS:S. Po prostu pociski trafiają zawsze tam gdzie powinny. Pamiętam, że po premierze 1.6 był mały problem z hitboxami, po prostu były za duże (dotyczyło to szczególnie głowy) ale Valve naprawiło problem.

Lailonn napisał(a):
Jednak z tego co pamietam czytajac jakies forum o csie natknalem sie na info, ze mozna to poprawic zmieniajac wartosc jakiegos ustawienia na serverze. Niestety nie powiem jakiego bo nie pamietam :/


Tak też o tym słyszałem. Jakaś komenda pozwala na zminimalizowanie tego błędu, ale problemu w całości nie można się pozbyć.

Do headów z tyłka w nowym Counterze przyczynia się również zrypany ( w stosunku do 1.6) recoil niektórych broni.

Dlatego wolę BF2 :wink:

Ustaw tickrate na 100 i zrób jeszcze raz screena :) Zobaczysz różnice.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 17:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Skoki sa potrzebne ale nie powinno sie skakac tak wysoko...Zoabczymy co kolejny patch nam przyniesie jesli chdozi o balans i bronie

Cytuj:
Do headów z tyłka w nowym Counterze przyczynia się również zrypany ( w stosunku do 1.6) recoil niektórych broni.


juz w pare tygodni po jego premierze byly robione profesjonalne testy(przez serwisu o csie) i udowodniono, ze recoile sa takie same tylko odwrotne. Np zamiast rorzut prowadzic w gore i na lewo prowadzi w gore i na prawo ALE wyniki byly symetryczne ;] Skoro nie da sie sprawdzic tych hitboxow z 1.6 to nie mozna ich komentowac prawda? ;] Ale to nie temat o csie ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 22:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2005, 10:22
Posty: 295
Lailonn napisał(a):
Skoki sa potrzebne ale nie powinno sie skakac tak wysoko...Zoabczymy co kolejny patch nam przyniesie jesli chdozi o balans i bronie

Cytuj:
Do headów z tyłka w nowym Counterze przyczynia się również zrypany ( w stosunku do 1.6) recoil niektórych broni.


juz w pare tygodni po jego premierze byly robione profesjonalne testy(przez serwisu o csie) i udowodniono, ze recoile sa takie same tylko odwrotne. Np zamiast rorzut prowadzic w gore i na lewo prowadzi w gore i na prawo ALE wyniki byly symetryczne ;] Skoro nie da sie sprawdzic tych hitboxow z 1.6 to nie mozna ich komentowac prawda? ;] Ale to nie temat o csie ;p


Skoro recoile w CS:S są odwrotne to nie są takie same :wink: zresztą po co mieli by odwracać je zamiast zostawić takich samych/zmienić je całkowicie. IMO (i nie tylko IMO :wink:) Valve wybrało tą drugą opcję. Jeżeli masz jakieś linki do tych testów to prosiłbym o zapodanie, bo to całkiem interesujący temat. Co do hitboxow w 1.6 to można je komentować jak najbardziej i nie potrzeba tu niczego sprawdzać - wszystko widać w trakcie gry.

Cytuj:
Ustaw tickrate na 100 i zrób jeszcze raz screena Smile Zobaczysz różnice.


Wydaje mi się (mogę się mylić), ale tickrate standardowo na serwerach wynosi 66, a tylko nieliczne mają wyższe wartości.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 23:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Kolec napisał(a):
tak to chyba byłoby najlepsze rozwiązenia
skaczesz ? to podczas skakania nieda się z broni strzelić ani jej przeładować (i podskok przy przeładowaniu resetuje czas przeładowania do zera - najlepiej z utratą granatu, rakiety, magazynka)
oby EA poszło po rozum do głowy robiąc patcha 1.04 :roll:


BTW - kiedyś mi się zdażyło żę mnie na otwartej przestrzeni na drodze zdybał koleś w APC (op. clean sweap), niemiając nic p-panc ani gdzie się zchować zaczołem desperacko kangurzyć na środku drogi - koleś cały czas domnie strzelał aż mu się działko przegrzało a wtedy dałem długiego sprinta w bok do wody i mu uciekłem :lol:


>>A ja grałem na serwach na których za kangurzenie dostaje się bana :? I dodatkowo jest się zbluzganym za to i wyzwanym od lamek :?



>>>ImRo|Keyser.Soze<<<"lepszy jest dach tych magazynów po lewej stronie mapy - masz jak na dłoni jeden spawn, drugi też nieźle widoczny, trzeci tam dalej na plaży też w zasadzie da się sięgnąć Smile dla podłej snajpy MEC miejsce bardzo dobre, ewentualnie dla commandera USMC"

To jak to jest w końcu z tymi spawnami? Można strzelać do gościa na spawnie? Bo już sam nie wiem. Jak stoję APC koło flagi wroga i nagle spawnuje się gość z Eryxem to strzelać czy nie? Pierwszym odruchem jest
obrona własna(więc wypada kropić[chyba :?: ]) No i raz tak było że flagę zdejmuję sam na Strike Karkand a z lewej strony masowo spawnują sie "antytanki" to kropię aż flagi nie zdejmę(może wypadało by wysiąśc i przyjąć kilka Eryxów na klatę[lepiej by się oddychało :wink: ]) No i za którymś razem zostałem obrzucony wyzwiskami i postraszony("zapamiętam twój nick @#$%^....") to był zagrawaniczny serw Grać mi się odechciało :( Więc poradżcie co robić(strzelać czy nie?)

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Ostatnio edytowano 8 paź 2005, 00:14 przez Satyr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 paź 2005, 23:58 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
:D Z drugiej strony całkowite usunięcie skoków też odebrałoby trochę zabawy. Pokonanie najmniejszego płotku czy murku czy innej przeszkody terenowej o wysokości 30 cm stałoby się koszmarem. Wszyscy jęczeliby wtedy: "A dlaczego nie można skakać? Kto to wymyślił? Dajcie patcha ze skakaniem!" :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 08:59 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Satyr strzelaj :wink: Przejmujesz im flage, a nie czekasz na fragi :P

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 09:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Dumch napisał(a):
Satyr strzelaj :wink: Przejmujesz im flage, a nie czekasz na fragi :P




>>>OK! Nie ma litości na wojnie Jak w realiach wojny jest przeprowadzany desant np.na plaże[plaża=spawnpoint] to wróg na umocnieniach brzegu nie czeka aż desant{dopłynie,opuści łodzie,i jeszcze rozlokuje sie w dogodne dla niego miejsca}) :wink:

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 10:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
skakanie jest po to zeby gracze mogli latac sobie po dachach i wlazic w miejsca ktore jeszcze nikt nie wlazl wczesniej :)

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 paź 2005, 11:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2005, 09:52
Posty: 596
Lokalizacja: Koszalin
Eh...EA jest poprostu pozbawione logiki i kropka :? masa ludzi narzeka na problem kangurzenia, więc czemu nie zrobić tak jak np. w Far Cry, gdzie jest ustawiona wytrzymałość(tak jak sprint w BF2, można zrobić tak że gdy wytrzymałość jest na 0, poprostu nie da się skakać) ot cała filozofia :evil:

_________________
Obrazek
America's Army clan-zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL