Teraz jest 4 mar 2025, 20:57

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
to tak jakby protestować że anglicy piszą Poland podczas gdy my piszemy Polska

celowo piszę jak jest w grze aby nie wprowadzać niepotrzebnego zamętu

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, 14:49 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
No coz.. chyba sie wypowiem, jako ze w 3 swoich dotychczasowych nickach lacznie okolo 8000 killi z broni snajperskiej :wink:

Lot kuli jest po paraboli i jest cos takiego jak predkosc kuli. A jak strzelac zalezy od odleglosci, roznicy wysokosci, predkosci poruszania sie celu i najwazniejsze doswiadczenia strzelca. Mnie juz nie obi roznicy czy cel sie porusza czy nie.. i jak daleko jest.. Wszystko w zasiegu widocznosci da sie ubic.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2005, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
=GR@M=fistach735 napisał(a):
Ja zauważyłem grawitacje również w snajpie. Trzeba celowac troche nad głową bo tak to nie zabijesz 1 strzałem


>>>Sprawdziłem dziś twoją propozycję strzelania snajpą(M95) lekko nad głową i powiem była prawdziwa rzeż :!: :!: :!: Z miejsca dostałem srebrna odznake snajpera :!: :!: :!: Dzięki wielkie to działa :wink:

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2005, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2004, 16:06
Posty: 57
Lokalizacja: Wawa
Wiem że może być to trochę bez sensu ale spróbuję.

Prośba moja kierowana jest do wytrawnych snajperów:

1 Powiedzmy że stoję w bazie na plaży - środkowej (Gulf of Oman czy jakoś tak - 32pl) i celuję w gościa który stoi w tej na zachód od mojej pozycji - ile nad nim mam strzelić?
Np 3 mm na monitorze :?: albo na oko drugą wysokość jego głowy???

Jakoś wogule nie idzie mi to snajpienie a chciałbym mieć jakąś wytyczną co do tej grawitacji. Jeżeli wymyślicie bardziej reprezentacyjną miejscówe to piszcie (może lotniskowiec i jego dwa końce lub pas startowy).

2 Ta sama odległośc gość biegnie prostopadle do mojego "widoku" na niego, ile mniej więcej przed nim brać korekty? Np tuż (tak że celujesz w jego lufę) czu może np odleglość jeepa??

pozdro

_________________
!!! W Battlefield brakuje mi jedynie mieczy świetlnych !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2005, 18:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 17:25
Posty: 254
Lokalizacja: Olsztyn
Ciekawe. Chętnie przeczytam odpowiedź na powyższy post :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lis 2005, 19:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
hmmm mi sie wydje ze jakies 3 pix nad glowa co do pierwszego przypadku :) ( chociarz ja sam celuje w czubek helmentu :) ) a drogi przypadek to hmmmmmmmmm..... raczej jakis mm przed nim przecie ta kula nie leci jak erix ....... przynajmniej ja tak mysle


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 03:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Bez przesady odległość nie jest aż tak wielka między tymi dwoma bazami aby brać na nią poprawki celujesz w czubek głowy i gość leży ważne żeby nie zrywać strzału przez gwałtowne przyciśnięcie klawisza zwłaszcza jak ma się dobrą myszkę o dużej rozdzielczości bo naprawde przy tak marnym zoomie jak w bf2 w podstawowych snajpach najmniejszy ruch to już pudło, ale to i dobrze bo zostają przy snajpieniu tylko najwytrwalsi. A jak ktoś ci się porusza to wyprzedzenie zależy od jego prędkości i odległości. Lecz sugerowałbym poczekać aż gość się zatrzyma na chwile chyba, że ma wbiec za przeszkode zza której już nie wybiegnie tak aby można go było śledzić. To poprostu trzeba wyczuć bo za każdym razem odległość będzie inna a co za tym idzie i wyprzedzenie też. Trzeba ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. :wink:

ps. To kto ile pixeli ma zależy od rozdzielczości :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
1 pixel to bardzo dużo biorąc pod uwagę odległość z jakiej się strzela
dlatego 1 pixel to max
na tak duże odległości celuję w hełmofon albo właśnie 1 pixel powyżej
wybór jest taki - trafiasz head'a albo w klatę lub celujesz wyżej i trafiasz head'a albo wcale ;P


wczoraj stosowałem ta zasadę na Gulf of Oman siedząc na dachu budyny gdzie obok jest budowa z dźwigiem - pakując z M24 do wszystkich 3 baz na plaży


jeszcze jedna sprawa - to być może efekt "placebo" ale odnoszę wrażenie jakoby przytrzymanie gostka przez chwilę w celowniku tak aby się pojawiła jego ksywka dodatnie wpływało na szanse trafienia


BTW - wie ktoś jak celować w jeepki aby wyjąć ze środka kierowcę ?
skoro takie M95 ma sobie radzić z pancernymi szybami to kierowca np. humvee powinien być łatwym łupem (zwłaszcza jak jedzie prosto na ciebie)

Ps. byłem ostatnio świadkiem jak jakiś koleś z kampującej na lotnisku PLA ekipy olli'iego_255 na mapce Daquiq Oilfields wyjął ze startującego bojowego heli pilota za pomocą M24 :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 18:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
Wiecie co ? Zeby zabic ze snajperki trzeba wycelowac ( ten krzyzyk musi np. na glowie ) nacisnac przycisk myszki i Otrzymujesz punkt za zabitego przeciwnika :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 18:58 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Tak na krotki dystans to by sie zgadzalo :wink:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Strzelajac z M95 moglbym sie ostro klocic, oj ostro :D

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2005, 00:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Pamiętajcie, że EA i Dice wiedzą lepiej kiedy trafiliśćie a kiedy nie :P :wink:

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2005, 18:38 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2005, 16:28
Posty: 122
Witam

Ad1. Po pierwsze, lepiej leżeć niż stać, w pozycji stojącej,kucnięciu i w pozycji leżącej jest inny rozrzut,tłumienie odrzutu itp. co ogolnie daje celność dla każdej broni(nie tylko snajperskiej).
Akurtat w tej odległości trzeba celować prosto w głowę, kwestia gdzie celować,ile mm lub pixeli wyjaśnie się sama jak dłużej pograsz snajperem.

Ad2. Tutaj nie da się odpowiedzieć w 100%, bo trzeba uwzględnić prędkość z jaką biegnie przeciwnik i odległość. Kwestia wyuczenia, co nie oznacza, że później będziesz zdejmował każdego kto biegnie prostopadle do Ciebie 1 strzałem w głowę.

Wszystkie przedmioty,postacie,pociski itp. wykorystują algorytmy Havoc'a(Fizyka), więc każdy przedmiot ma swoją masę,prędkość,tarcie więc kwestia gdzie celować w przypadku snajpera jest ciężką sprawą do opisania. Jak ktoś już wspomniał na tym forum, tor pocisku jest parabolą, więc pocisk opada , nie leci prosto. Jeżeli programiści byli bardzo dokładni to niewykluczone,że grając M24 i np. M95 będzie innaczej ze względu nie tylko,że zasięg,celność, odrzut jest inna dla każdej broni, ale właśnie dlatego, że masa samego pocisku jest inna i ewentualnie prędkość początkowa(o ile uwzględniona). Nie gram dużo M95 więc nie wiadomo mi czy jest to prawdą, ale prawdopodobnie tak, bo w grze S.W.A.T która także wykorzystuje algorytmy Havoc'a można było w plikach *.ini zmieniać parametry typu masa pocisku itp. dla każdej broni.
Co do gry snajperem to jest mały bug jaki zauważyłem grając M24,M95.Nie jest to LAG, sytuacja: wrogi snajper leży prostopadle na jakimś wzniesieniu, odległość nie jest zbyt duża(ok 50-70 metrów) , wieć głowa w celowniku jest odpowiednio duża by nie spudłować, więc celuję,strzelam... i nic, dopiero za 4 razem. Przeciwnik w tym czasie się nie ruszał a kula przelatuje "przez jego głowę". Miałem taką sytuację kilka razy, a wczoraj nawet problem z granatami które nie eksplodowały(3 sztuki po kolei).
Ufff się rozpisałem :)

Pozdrawiam!


Loco Skysmoker napisał(a):
Wiem że może być to trochę bez sensu ale spróbuję.

Prośba moja kierowana jest do wytrawnych snajperów:

1 Powiedzmy że stoję w bazie na plaży - środkowej (Gulf of Oman czy jakoś tak - 32pl) i celuję w gościa który stoi w tej na zachód od mojej pozycji - ile nad nim mam strzelić?
Np 3 mm na monitorze :?: albo na oko drugą wysokość jego głowy???

Jakoś wogule nie idzie mi to snajpienie a chciałbym mieć jakąś wytyczną co do tej grawitacji. Jeżeli wymyślicie bardziej reprezentacyjną miejscówe to piszcie (może lotniskowiec i jego dwa końce lub pas startowy).

2 Ta sama odległośc gość biegnie prostopadle do mojego "widoku" na niego, ile mniej więcej przed nim brać korekty? Np tuż (tak że celujesz w jego lufę) czu może np odleglość jeepa??

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2005, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
A udalo juz sie wam sprzatnac przez szybe pojazdu itp? Aha i czy normalna snipera rozbija szybe samochodzu zwyklego, czy do tego juz ta druga potrzebna jest?

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lis 2005, 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Zaxz napisał(a):
Witam
Ad1. Po pierwsze, lepiej leżeć niż stać, w pozycji stojącej,kucnięciu i w pozycji leżącej jest inny rozrzut,tłumienie odrzutu itp. co ogolnie daje celność dla każdej broni(nie tylko snajperskiej).
Akurtat w tej odległości trzeba celować prosto w głowę, kwestia gdzie celować,ile mm lub pixeli wyjaśnie się sama jak dłużej pograsz snajperem.


Wiesz, moze smiesznie to zabrzmi, ale zdjalem goscia w locie (dokladniej podskoku). Przeciwnik byl za plotem, podskoczylem z zoomem, celujac w niego, zabilem. Wiec jesli chodzi o pozycje, to nie do konca bym sie z tym zgodzil.

Zuaw_Smierci napisał(a):
A udalo juz sie wam sprzatnac przez szybe pojazdu itp? Aha i czy normalna snipera rozbija szybe samochodzu zwyklego, czy do tego juz ta druga potrzebna jest?


Z tego co praktykowalem to tak, trzeba miec M95.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL