Teraz jest 6 maja 2025, 05:28

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
NIby każda mapka jest OK.. ale mimo wszystko we wszystkich czegoś w nich brak. RÓŻNORODNOŚCI. Niby każda jest inna... ale przeważnie występuje na niej 1 heli, 1 czołg, 1 APC, Jeepki i tyle (mówie o 16tkach - które odpowiadają wielkości mapek z Bf42). Classic miał tą siłe, iż miał battle of britain, aberdeen, garden, baxe, coral, wake, el alamain, omaha... i mógłbym tu wymienić wszystkie mapki z classica.. a na każdej INACZEJ się grało, inna atmosferka.. natomiast w bf2.. kto rozróżni pojedynek na masthur city od np. FuShe Pass , Dalian Plant czy tez Daqing Oilfields? Tym że tutaj jest nieco pod górke, tym że tutaj mówią po arabsku a tam po chińsku, tym że tutaj są 3 a tutaj 4 bazy...

O ile gra byłaby ciekawsza.. gdyby dodano do jej mapek troche urozmaicenia.

Niby Zatar to troche taki aberdeen.. ale by trzeba bylo usunac te heli.. i dodac po 4 czolgi na baze...

Dlaczego Daqing nie mogłyby być np taką przerobioną omahą bez wody?

A może dodać na Fushee nieco więcej sprzętu amerykanom, zmuszając chinczyków raczej do gry obronnej....

Mapki są OK.. ale niestety brakuje im czegoś (moim zdaniem jest też za dużo "miast" a za mało przestrzeni)... chyba tylko Kark jest oki.. piechota moze sie powyżywać.... ale niestety tylko piechota.

(I przypominam że pisałem o 16'tkach :roll: )

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 11:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 20:25
Posty: 313
Nie grałem w BF42 i za każdym razem jak ktoś tak mówi to tego żałuje :P Ale to z pewnością prawda...mapki są troche schematyczne. Ale mówie...gdyby mapki były w stylu takim jak Pacific Assault to byłoby pięknie...albo CoD ... coś wspaniałego. Do tego gdybyśmy cały kilmat mieli z II-giej Wojny Światowej...bronie itp. To by była gierka :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
calavero
cieżko wymagać dużego zróżnicowania od 16-stek (zwłaszcza że czasami widać iż autorom zbrałko pomysłu jak "przyciąć" mapę)

mapki najlepiej się prezentują w wersjach na 64 graczy - tam masz więcej sprzetu a i piechty robi się znacznie więcej, kłopot się zaczyna za to od strony serverowo-finansowej



BTW - też niegrałem w bf1942 i troszkę żałuję :x
gdyby się tak komuś kiedyś udała transplantacja map z 42-jki do bf2 :P

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 12:15 
Offline

Dołączył(a): 8 maja 2004, 10:48
Posty: 339
Lokalizacja: SzczeciN
drapichrust7 napisał(a):
Walatch napisał(a):
A mi brak map miejskich z Chinami. Doprowadza mnie do szalu czasem, jak moge sobie pogwizdac z Typem 88 (czy tam innym, bo zadko gram wlasnie z tego powodu ze nie ma map miastowcyh z Chinami) jak wypadna mi opancerzone pojazdy. Mimo ze mam M95, ktore de facto jest "troszke" sprane, to czesciej wole polatac z podstawowymi snajpami. Z typem 88 dlugo nie latalem, bo brak map miastowych, a to boli ;)


Chińczycy atakują Tajwan (bo od lat im solą w oku jest) a amerykańcy stają w obronie.
Co z tego wynika? - miejska mapa w nowoczesnych klimatach, drapacze chmur, zróżnicowana zabudowa, troszkę zieleni tu i uwdzie. Jednym słowem mapa miejska, ale całkiem inna niż dotychczasowe.


spoko. desant chinczyków na wyspe, hehe. plus pare niszczycieli i lotniskowców po obu stronach... 4giga ramu i śmigamy :wink:

_________________
open'er 2007! [top dawgz] 4 life


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 13:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Kolec napisał(a):
calavero cieżko wymagać dużego zróżnicowania od 16-stek (zwłaszcza że czasami widać iż autorom zbrałko pomysłu jak "przyciąć" mapę) mapki najlepiej się prezentują w wersjach na 64 graczy


Raczej to 64 sa na sile "rozbudowane" Najlepsze mapki to 32. Potem 16. 64 jakos nie trawie bo za duzy chaos o klanowce nie wspomne ;D

Aktualnie w bfie mamy mape typowo infantry-karkand nie ma natomiast mapy typowo lotniczej, typowo pancernej. No EWENTUALNIE pancerna mogla by byc stelmate bo tam sporo APCetek i pare czolgow ALE w takim terenie to piechota jest dosc upeirdliwa dla nich ;>

W classicu byl bodajze aberden?(juz nie pamietam nazw) gdzie byla kupa ciezkiego sprzetu i piechota raczej zalowala swojej decyzji o pojsciu na nogach :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 16:36 
Offline

Dołączył(a): 14 paź 2004, 19:45
Posty: 1352
Lokalizacja: Warszawa
Hmm pamiętam, jak na Aberdeen'ie (DCF) walczyłem ja jeden na środku miasta RPG'iem, przeciwko trzem czołgom, to jeszcze na klanówce było - parodia dosłownie :D :D :D

Prawdę mówiąc samoloty w BF2 są jakieś... inne, niż w DC - nie pasują mi za bardzo. Dlatego nie wyobrażam sobie BF2 No Fly Zone :lol:, ale zawsze miło się gra na tym dodatkowym El Alamein ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 16:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
role samolotow z classica przejely teraz helikoptery. Samoloty sa nie zbalansowane i za szybkie do tgo nie tykalne z ziemi. Wiec cala zabawa z nimi poszla w p*%&@ :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 16:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
Lailonn napisał(a):
role samolotow z classica przejely teraz helikoptery. Samoloty sa nie zbalansowane i za szybkie do tgo nie tykalne z ziemi. Wiec cala zabawa z nimi poszla w p*%&@ :wink:


Nieznasz sie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
calavero@
Ah tak, tam dwie bazy a tutaj trzy, boshe a co ma je roznic? No np. co rozni Warszawe od Gorzowa Wlkp, tutaj budynek, tam budynek bez sensu poprostu... eh nie ma co tak gadac, a co ty bys chcial? Zeby na jednej mapie mozna bylo UFO latac a na drugiej heli (no bo urozmaicenie ma byc) ;)

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Zuaw_Smierci napisał(a):
Zeby na jednej mapie mozna bylo UFO latac a na drugiej heli (no bo urozmaicenie ma byc) ;)


hej, hej
samolotem się już lata jak statkiem kosmicznym :P

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
to poleć na księżyc :roll:
to nie jest real a nawet nie symulator więc czego chcecie od samolotów...

a co do mapek to ok tylko trche mało co do wcześniejszych części :?

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
wraz z patchami beda dodawac kolejne ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
KFC-PL napisał(a):
to poleć na księżyc :roll:
to nie jest real a nawet nie symulator więc czego chcecie od samolotów...

a co do mapek to ok tylko trche mało co do wcześniejszych części :?


już pędzę szefie! pozdrowić tam jakiś chińczyków od ciebie ? :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2005, 18:55
Posty: 368
Lokalizacja: Chorzów
jak masz czas to prozsze tylko nie wiem czy jeszcze tam mieszkają :lol: chyba sięprzeprowadzili na marsa :cry:

_________________
Obrazek
DnbRadio.com - Serving heavy doses of pure dark basslines.
http://www.mikosz.info/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2005, 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Zuaw_Smierci napisał(a):
calavero@
Ah tak, tam dwie bazy a tutaj trzy, boshe a co ma je roznic? No np. co rozni Warszawe od Gorzowa Wlkp, tutaj budynek, tam budynek bez sensu poprostu... eh nie ma co tak gadac, a co ty bys chcial? Zeby na jednej mapie mozna bylo UFO latac a na drugiej heli (no bo urozmaicenie ma byc) ;)


No widzisz... nie grałeś w bf42... no to nie wiesz jak bardzo można urozmaicić mapki w bf'ie... Przecież możnaby zrobić atak desantowy z powietrza na elektrownie (coś ala market garden), atak na górke jak na iwo jima'ie, czy też mapki lotnicze, infantry.. eh.. zagraj w 42.. zobaczysz jakie 16'tki moglyby byc w bf2 odjechane.....

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL