Teraz jest 29 lis 2024, 05:50

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lis 2005, 02:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 17:25
Posty: 254
Lokalizacja: Olsztyn
Macie jakieś wypróbowane sposoby ucieczki przed zestrzelneniem? Jak słyszę dzwięk namierzania to się gubię i owszem wykonuję jakieś manewry, puszczam flary, ale przeważnie i tak kończy się to moim unicestwieniem. Poradźcie coś :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lis 2005, 09:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
sixstus napisał(a):
Macie jakieś wypróbowane sposoby ucieczki przed zestrzelneniem?

Alt+F4 :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 09:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
trzeba dobry moment wyczuc i zrobic unik :D oczywiscie jak sie flar nie ma :) :) :) z flarmi to unik , flary , ucieczka za gorke/domek/komin wylatujesz z nienacka i gunner sciaga pinknie AA :) Albo odrazu wypuszczasz flary nawrot i jak masz gunera z jajami to odrazu ci AA uniestwi :twisted: A najwazniejsze to nie wpadac w panike :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 09:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Lisek_M36 napisał(a):
jak masz gunera z jajami to

... na pewno nie lecisz z lady vicky :lol:

A co do tematu to wg mnie sprawą najważniejszą jest wiedzieć co cię namierza bo bez tej wiedzy to nawet ne wiadomo gdzie się chwać 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 10:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2004, 12:51
Posty: 62
Lokalizacja: Kaszuby
filozofia uzycia szturmowych heli to glownie wykozystanie przeszkod terenowych do oslony i atakowania z zaskoku, flary wtedy gdy juz nie ma innej mozliwosci. I kumaty gunner do "sciagania" eryxiarzy/wkm/tankow/kto/AA

_________________
make install not war


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 10:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lip 2005, 12:06
Posty: 98
Lokalizacja: Warszawa
Lataj nisko, naprawde nisko wykorzystując teren jako zasłonę, wtedy jesteś dość trudny do zauważenia i namierzenia. A jeśli Cie nie namierzą to nie musisz kombinować ;) Jeśli już jednak ktoś mnie namierza to w szturmowym heli daje nos w dol, ciag na max i skrecajac w jedna badz drugą strone (w zaleznosci od rzezby teren) zasuwam przy samej ziemi. Fak ze przy tych manewrach (i moich skromnych umioejetnosciach konczy sie to czasem "drwalstwem nowoczesnym" - czyli wyrębem lasu za pomoca helikoptera, jednak w wiekszosci przypadkow wychodzi na moje. ;)

W transportowym Heli natomiast.... Zwykle zaczynam od modlitw... To też czasem działa ;)

_________________
X>>SzArY<<X


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 10:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2005, 00:14
Posty: 121
Lokalizacja: Jupiter
jezeli ja cie namierzam to nie rob nic bo i tak nie zwiejesz :P

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 11:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
dgszary napisał(a):
Lataj nisko, naprawde nisko wykorzystując teren jako zasłonę, wtedy jesteś dość trudny do zauważenia i namierzenia. A jeśli Cie nie namierzą to nie musisz kombinować ;) Jeśli już jednak ktoś mnie namierza to w szturmowym heli daje nos w dol, ciag na max i skrecajac w jedna badz drugą strone (w zaleznosci od rzezby teren) zasuwam przy samej ziemi. Fak ze przy tych manewrach (i moich skromnych umioejetnosciach konczy sie to czasem "drwalstwem nowoczesnym" - czyli wyrębem lasu za pomoca helikoptera, jednak w wiekszosci przypadkow wychodzi na moje. ;)


Nie chcę się, jako początkujący pilot, wymądrzać, ale latajac nisko ryzykuje się trafienie z czołgu, po którym już zbyt wiele nie trzeba żeby przenieść się w stan 15-sekundowego spoczynku :-) Poza tym latanie nisko cały czas, nie tylko gdy się jest już namierzonym, utrudnia/uniemożliwia zdjęcie celu przez gunnera, a szturmowanie mobilnego AA z rakietkami nie w każdej sytuacji ma sens.

Ja latam nisko i szybko tylko jeśli latam bez gunnera; jeśli latam z gunnerem to staram się żeby miał cały czas widok z TV - bo są szanse, że zanim czołg wyceluje, mój gunner pośle go do piachu. W heli ważniejszy od pilota jest właśnie gunner - jak się ma kiepskiego, któremu trzeba wystawić cel na 30 sekund zanim przestanie w niego walić z działka, to już lepiej wysiadać z heli i szukać innej rozrywki. Lub katapultować gunnera :-) A jak gunner jest dobry, to można lecieć w miarę wysoko i nie bać się niczego oprócz myśliwców - utrzymywanie wysokości ułatwia również walkę z wrogim heli.

Oczywiście wszystko zależy od równowagi sił między myśliwcami - jeśli przeciwna strona ma tu wyraźną przewagę, to może nawet lepiej jest latać bez gunnera, naprawdę nisko i szybko. Tylko że wtedy heli jest znacznie mniej skuteczny.

dgszary napisał(a):
W transportowym Heli natomiast.... Zwykle zaczynam od modlitw... To też czasem działa ;)


Co do manewrów na heli transportowe, to są MSZ takie same, jak w bojowych - tylko nieco mniejsza szansa na powodzenie. Nagły zwód, beczka - jeśli jest się wysoko, i można sporo zwojować. BH jest na tyle zwrotny, że można nim wykołować kiepskiego pilota w kobrze - jeśli da się podejść na krótki dystans. A nawet go zestrzelić, jeśli są dobrzy strzelcy przy minigunach. Nie mówiąc o tym, że znakomita większość pilotów heli bojowy pogna się naprawić do bazy po stłuczce z BHkiem.

pozdrawiam,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 12:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
jeżeli strzela do nas koleś ze stingera to ja bym się nie wysiłał - w większości przypadków rakieta i tak przeleci przez helikopter nic mu nierobiąc :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 12:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2005, 09:13
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź
Rakiety przelatują przez transportowce niemal zawsze jak podchodze do nich bokiem (samolotem). Więc może dobrze jest sie ustawić prostopadle do atakującego myśliwca. Co do celności stingerów to mam przykre doświadczenia. Większośc moich pt. karnych za zabicie kolegi to właśnie zestrzelenie swojego samolotu chociaż namierzałem wroga. I powiedzcie mi czemu to tak jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 13:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 08:08
Posty: 187
Lokalizacja: Koszalin
najlepiej jak jestes namerzany to manewrowac tak aby rakieta wlanoła w przeciwnika :lol: np lecisz samolotem goniac inny samolot a tu nagle na ogonie siada ci drugi przeciwnik i namierza cie ....a ty zwalniasz on wali rakieta rakieta przelatuje i wali w jego kolego :twisted:

_________________
http://www.bf2player.com/index.php?page ... t=53201873


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2005, 09:13
Posty: 23
Lokalizacja: Łódź
No, prawdopodobnie masz rację. Najgłupszą rzeczą jaką możesz zrobić w walce powietrznej jest odpalenie dopalacza, bo po primo rakiety namierzają najcieplejsze źródło czyli twój dopalacz a po secundo łatwiej cie trafić gdy jestes trochę dalej a nie manewrujesz przed nosem goniącego. I tym samym sam sobie odpowiedziałem na powyższe pytanie. Dzięki za naprowadzenie :) Nie uciekajcie na dopalczu, bo ja zgraniam punkty karne lol.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 13:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2005, 17:25
Posty: 254
Lokalizacja: Olsztyn
No właśnie podstawowy problem wywołuje niewiedza co mnie namierza. Tym samym wybór sposobu "urwania się" jest czysto losowy. Ale z tego co zauważyłem to próba ucieczki za jakąś osłonę terenową może byc w miare uniwersalna. Natomiast nasuwa się pytanie co do skuteczności beczki jako sposobu na zmylenie przeciwnika (mowa o heli). Czy ten manewr jest opłacalny?


Ostatnio edytowano 17 lis 2005, 13:26 przez sixstus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Broken_JAW napisał(a):
No, prawdopodobnie masz rację. Najgłupszą rzeczą jaką możesz zrobić w walce powietrznej jest odpalenie dopalacza, bo po primo rakiety namierzają najcieplejsze źródło czyli twój dopalacz a po secundo łatwiej cie trafić gdy jestes trochę dalej a nie manewrujesz przed nosem goniącego. I tym samym sam sobie odpowiedziałem na powyższe pytanie. Dzięki za naprowadzenie :) Nie uciekajcie na dopalczu, bo ja zgraniam punkty karne lol.


Jesli nie chcesz zaliczac TK to lepiej nie wsiadaj od AA, zwlaszcza mobilnego. W stacjonarnym sa przynajmniej szanse, ze zginiesz zanim zdazysz zaliczyc TK :-)

pozdrawiam,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lis 2005, 13:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
groszeka napisał(a):
Lisek_M36 napisał(a):
jak masz gunera z jajami to

... na pewno nie lecisz z lady vicky :lol:


Vicky zrobiła by z Ciebie mielonke Groszek ;)

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL