Teraz jest 25 lis 2024, 11:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2005, 18:38 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Defibrylator 60 lat temu :lol: Tak jasne ze bedzie i mig 29 tez ;] albo 109 z silnikiem odrzutowym :wink:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2005, 19:55 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
co do defibryla to powinni usunąć wskrzeszarke...ale gdyby mieli dać coś takiego to może strzykawka jak w ET


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 01:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Tin napisał(a):
i zdaje sie że właśnie dla tego moda zakupię bf2


To jest nas dwóch, tylko wczesniej karta graficzna :|.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 02:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Manik napisał(a):
THE NATURAT (pl) napisał(a):
Kazimierz20 napisał(a):
Jak myślicie czy ten "respirator" medyka z BF 2 zostanie w FH 2...?...czy zlikwidują to całkowicie a może zastąpią to czymś innym?


No, zamiast defibrylatora Niemcy będą podawać rannym piwko, Ruscy wódkę a Japońce sake itp. :twisted:


Popieram.....!!!

A co za kangurami, Polakami, Finami i całą tą resztą. Bo Amerykanie będą dawać po papierosie :D :D
Polacy będą dostawać bimber, kangury fosterrsa a finowie przepustke do sauny, amerykanie natomiast nie po fajce tylko bedą dawać mcdonaldowego hamburgera.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2005, 17:50
Posty: 485
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
CloneTrooper napisał(a):
Tin napisał(a):
i zdaje sie że właśnie dla tego moda zakupię bf2


To jest nas dwóch, tylko wczesniej karta graficzna :|.


chciales poweidziec trzech :) tylko najpierw procek i ramik :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:13 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
Czterech...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Mnie powinno ruszyć. Ewentualnie zmiana karty graficznej wchodzi w gre.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:32 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
lumpy napisał(a):
Czterech...

tak, tak, na pewno jest was sporo 8)
taki maly ot :twisted: . w oczekiwaniu na fh2 moze ktos sobie nabedzie przez steam red orchestre, ma wyjsc w styczniu. taka mala konkurencja dla fh, gdzie np. do pelnego obsadzenia czolgu potrzebne sa 3 osoby :). http://www.redorchestragame.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Wygląda nieźle http://www.redorchestragame.com/index.php?categoryid=5

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 19:20 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Z tego co widze to średnia konkurencja. I nie wygląda na koniec prac - raczej na środek. Mało sprzętu, brak samolotów i innych zabawek (staki, łodzie), okrojony teatr działań wojennych, brak doświadczenia w tworzeniu symulatora pola walki, trzeba to to kupić.... Ja tam czekam na FH. Bo BF2 już się nudzić mię zaczyna.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 21:20 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Hynol napisał(a):
I nie wygląda na koniec prac - raczej na środek.

a po czym to widac? tzn ten srodek?

Hynol napisał(a):
Mało sprzętu

Kod:
Crew 14 fully realized vehicles with highly detailed exterior and interior models
Choose from 28 authentic infantry weapons

na mapach na ktorych sa ruscy, ile fh w pierwszych wersjach mial sprzetu? oczywiscie bez samolotow i lodzi, mozna tez wykluczyc modele dice :)

Hynol napisał(a):
brak doświadczenia w tworzeniu symulatora pola walki, trzeba to to kupić

skad ci sie wzial ten brak doswiadczenia? rownie dobrze mozna to napisac o osobach stajacych za fh.
bf2 tez trzeba kupic zeby zagrac w fh2 :lol: . dodatkowo skoro ro bedzie mozna kupic przez steam, to bedzie tanszy od bf2 (no moze nie dla nas :( ) i na patche nie bedzie trzeba czekac miesiacami :)

bedzie to konkurencja, ktora moze zainteresowac osoby, ktorych nie bawi latanie/plywanie i lubia zabawe ziemniakiem w klimatach 2ws :), a fh2 z roznych wzgledow (bo wciaz go nie ma/realizm/bugi/wymagania) im nie pasuje. poza tym autorzy ro maja bezposredni dostepie do kodu gry, wiec pewne rzeczy beda w stanie zrobic lepiej lub w ogole zrobic, czego nie mozna powiedziec o fh2 (chyba, ze pojda w slady trauma studios). teraz nie mozna nic ostatecznie stwierdzic. wg mnie to konkurencja, nie bezposrednia jak inne mody pod bf2 tylko mala :P, jak bedzie naprawde okaze sie, gdy ro i fh2 beda dostepne dla ludzi. w kazdym razie sa osoby grajace w fh, ktore tez graja/graly w ro. cos w tym jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Do teatru działań się nie przyczepie bo jest to mój ulubiony front :lol:

Nie da się jednak ukryć, że FH2 zapowiada się ciekawiej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 23:01 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
hmmm napisał(a):
a po czym to widac? tzn ten srodek?


Po screenach na przykład. Nie wygląda mi na to aby mieli już w pełni chodzący i testowany kod multi. A to daje jakieś kilka miesięcy... A ciekaw jestem gdzie znalazłeś date wydania, bo ja jej nie widze.... Co do oprawy graficznej, strony www - nie powala - raczej lekko odpycha.

hmmm napisał(a):
na mapach na ktorych sa ruscy, ile fh w pierwszych wersjach mial sprzetu? oczywiscie bez samolotow i lodzi, mozna tez wykluczyc modele dice :)


FH to projekt non-profit więc nawet jeśli było mniej (a chyba nie było) to należy podejść z pewną rezerwą do możliwości teamu. A po drugie w FH mieli do zrobienia kilka teatrów działań - gdyby skupili się na oście, to byłoby o wiele więcej.

hmmm napisał(a):
skad ci sie wzial ten brak doswiadczenia? rownie dobrze mozna to napisac o osobach stajacych za fh.


Z tego że nie zrobili jeszcze nic w co można by było serio zagrać. Ludzie od FH uczyli się dwa lata ponad, czego efektem jest miodny FH 0.7. Poza tym widać że graficy pracujący nad modelami do FH2 mają potencjał, doświadczenie i korzystają z bardzo dobrych narzędzi ze stajni EA. Druga strona tego nie pokazuje - model Pz.IV - poziom przedszkolaka 3D do zrobienia w 48 godzin. Żenujące.

hmmm napisał(a):
bf2 tez trzeba kupic zeby zagrac w fh2 :lol: . dodatkowo skoro ro bedzie mozna kupic przez steam, to bedzie tanszy od bf2 (no moze nie dla nas :( ) i na patche nie bedzie trzeba czekac miesiacami :)


Dla wszystkich posiadaczy BF2 nie jest to żaden argument. A inne mody już czekają w kolejce. Patche do FH nie były równie konieczne jak te do BFów - dawały raczej więcej broni, map, opcji. Bugi nie były straszne i nie przeszkadzały w grze. Patche raczej modyfikowały nieco fizyke i ustawienia.

hmmm napisał(a):
bedzie to konkurencja, ktora moze zainteresowac osoby, ktorych nie bawi latanie/plywanie i lubia zabawe ziemniakiem w klimatach 2ws :)


Tak, tak - ten brak map dla asfaltów to jest naprawde porażka FH :lol: (aronia mode off).


hmmm napisał(a):
Poza tym autorzy ro maja bezposredni dostepie do kodu gry, wiec pewne rzeczy beda w stanie zrobic lepiej lub w ogole zrobic, czego nie mozna powiedziec o fh2 (chyba, ze pojda w slady trauma studios).


Mają silnik Unreala - tego nie obejdą, co w nim jest uwzględnione a co nie. Patrzyłem na dokumentacje narzędzi do BF2 dla moderów - powala. Daje to też znaczną oszczędność czasu. Co do ograniczeń modów do BF42 - naprawde imponowały mi rzeczy które ludzie potrafili tam wsadzić - z BF2 jest znacznie łatwiej.

hmmm napisał(a):
teraz nie mozna nic ostatecznie stwierdzic. wg mnie to konkurencja, nie bezposrednia jak inne mody pod bf2 tylko mala :P


Niewątpliwie tak jest - tylko pamiętam że od czasu FH 0.5 wyszło kilka gier które miały być konkurencją - po grze w FH nawet mi się nie chciało grać dłużej niż 5 minut.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lis 2005, 23:54 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Hynol napisał(a):
Nie wygląda mi na to aby mieli już w pełni chodzący i testowany kod multi. A to daje jakieś kilka miesięcy

Hynol napisał(a):
Z tego że nie zrobili jeszcze nic w co można by było serio zagrać. Ludzie od FH uczyli się dwa lata ponad, czego efektem jest miodny FH 0.7. Poza tym widać że graficy pracujący nad modelami do FH2 mają potencjał, doświadczenie i korzystają z bardzo dobrych narzędzi ze stajni EA. Druga strona tego nie pokazuje - model Pz.IV - poziom przedszkolaka 3D do zrobienia w 48 godzin.

czyzby? to co ma wyjsc prawdopodobnie w styczniu (przyznaje, ze to plotka) jest ewolucja ( a moze rewolujca :) ) tego, co juz jest dostepne dla ut2k3/2k4 od 2003 roku jako mod. pojazdy sa wymodelowane nie tylko z zewnatrz, ale rowniez od srodka w odroznieniu od fh2

Hynol napisał(a):
hmmm napisał(a):
bf2 tez trzeba kupic zeby zagrac w fh2. dodatkowo skoro ro bedzie mozna kupic przez steam, to bedzie tanszy od bf2 (no moze nie dla nas ) i na patche nie bedzie trzeba czekac miesiacami

Dla wszystkich posiadaczy BF2 nie jest to żaden argument.

dla posiadaczy bf2 oczywiscie ze nie jest, ale zeby zagrac w fh2 trzeba kupic bf2 :P a nie kazdego bawia inne klimaty niz np 2ws.

Hynol napisał(a):
Mają silnik Unreala - tego nie obejdą, co w nim jest uwzględnione a co nie. Patrzyłem na dokumentacje narzędzi do BF2 dla moderów - powala. Daje to też znaczną oszczędność czasu. Co do ograniczeń modów do BF42 - naprawde imponowały mi rzeczy które ludzie potrafili tam wsadzić - z BF2 jest znacznie łatwiej.

patrzyles rowniez na kod zrodlowy unreal 2.5 i narzedzia do edycji dla niego? twierdzisz, ze latwiej cos osiagnac majac tylko edytory (nie sdk), niz kod zrodlowy? btw jak to jest ze wszystkie(?) lepsze "silniki" gier mozna kupic, a bf1942/bfv/bf22 nie bardzo? czyzbym slyszal terkot dojarki ea? :lol:

Hynol napisał(a):
Niewątpliwie tak jest - tylko pamiętam że od czasu FH 0.5 wyszło kilka gier które miały być konkurencją - po grze w FH nawet mi się nie chciało grać dłużej niż 5 minut.

to tylko swiadczy twoim guscie, nie o tych grach. btw o jakich grach mowisz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lis 2005, 01:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
hmmm napisał(a):
czyzby? to co ma wyjsc prawdopodobnie w styczniu (przyznaje, ze to plotka) jest ewolucja ( a moze rewolujca :) ) tego, co juz jest dostepne dla ut2k3/2k4 od 2003 roku jako mod. pojazdy sa wymodelowane nie tylko z zewnatrz, ale rowniez od srodka w odroznieniu od fh2


Tu mnie masz :). Ale ja będe obstawał przy swoim - wole modele z FH mimo że są puste w środku

hmmm napisał(a):
patrzyles rowniez na kod zrodlowy unreal 2.5 i narzedzia do edycji dla niego? twierdzisz, ze latwiej cos osiagnac majac tylko edytory (nie sdk), niz kod zrodlowy? btw jak to jest ze wszystkie(?) lepsze "silniki" gier mozna kupic, a bf1942/bfv/bf22 nie bardzo? czyzbym slyszal terkot dojarki ea? :lol:


Nie. Nie pisze że łatwiej. SDK pomaga bardzo - ale liczy się pomysł i skill programisty. Poza tym udostępnianie silnika nie leży w interesie EA. Udostępnienie narzędzi do tworzenia modów tak. Nie wiem czy to jest akurat trafny argument w dyskusji o drapieżności EA. Grupy robiącej mody non-profit nie byłoby i tak stać na engine, a nikt go nie daje za darmo.

hmmm napisał(a):
to tylko swiadczy twoim guscie, nie o tych grach. btw o jakich grach mowisz?


Przypominam sobie chyba BOB,, CODa, i pare innych, ale nie chce mi się szukać. :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL