a ja sobie polatałem nowymi helikopterkami przez kilkanaście minut i cóż
hamerykański sprzęcior znowu wystaje ponad (mowa o AH-64D)
apacz był wyraźnie bardziej zwrotny od hinda (ten drugi może jest ciut twardszy ale niamiałem okazji tego sprawdzić)
i co więcej - działko apacza działa jak te z Mi-28 (czyli ma spory splash dmg) a jednocześnie większą szybkostzelność
zmienił się odgłos odpalania rakiet niekierowanych
pozatym większych zmian niema (mało obadałem gunnerowanie ale jak dla pilota to jest to poprostu stary heli po wizycie u wizażystki)
ATV jest szybkie i bardzo zwrotne, podobnie quad (specop kamikadze na quadzie może stać się koszmarem dla czołgów, APCetek oraz AA)
z kotwiczki raczej ciężko będzie skorzystać bo generalnie widzą cię wszyscy w okolicy i zachwilę będziesz trupem
snajper dostał linkę zjazdową do szybkiej ewakuacji (jakby spadochron niewystarczał) zamiast kotwiczki (wręcz wymażonej dla tej klasy)
MG36 - w singlu z botami sprawiał wrażenie bardzo skutecznego, niestety w multi jego rozrzut nawet w burst'cie jest tragiczny
nowa broń specopa jest prawie identyczna w funkcjonalności z G36C więc ten kto już ma unlocka z podstawki może sobie to odpuścić
medyk dostał poprostu G36 do łapy (ucieszą się wszyscy którzy marzyli aby będąc medykiem dało się biegać z unlockiem specopa), to czym się wyróżnia jest burst zamiast opcji full auto (kwestia przyzwyczajenia i opanowania - jak dlamnie jest to plus tej broni)
F2000 - spodziewałem się lepszego celownika - takiego ala L85A1, ale i tak niejest źle - broń ma dobre skupienie, celownik pomaga na średni i daleki dystans, no i jest granatnik (działa jak zwykły granatnik - żadnych bajerów)
ma dosyć przyjemny dla ucha cichy odgłos strzału (co też jest plusem)
no i MP7 dla inżyniera - ta broń w przeciwnieństwie do MP5 posiada jakąś wartość bojową ale mimowszystko jest to nadal pistolet maszynowy (jeżeli ktoś strzasznie cierpiał z powodu shotgunów enga to teraz się ucieszy, ja bardzo żałuje że tej broni niedostał antitank, bo engowi który przewaznie biega dookoła pojazdu albo w nim siedzi, shotguny dobrze się komponują ze smarem na rękach)
mapki obadałem dwie:
lotnisko w nocy - niewiel widać bo jest noc więc cięzko mi narazie coś o mapie bezpośrednio powiedzieć
jedna rzecz jest dosyć zbawna - oddziały sas mają spawny przy startowej fladze potraktowany jako skok na spadochronie - który trzeba sobie smamu otworzyć więc wszystkie osoby którym komputer na starcie mapy zamula rozpoczną grę od utraty minimum jednego ticketa
walka w nocy jest dość specyficzna - z jednej strony gówno widać (z wyjąkiem kilku niewielkich oświetlonych miejsc) a z drugiej strony nieda się do nikogo podkraść bo każdy ma noktowizor i napewno cię zauważy
dodatkowo perfekcyjnie widać widać rozbłyski strzałów (niechno gdzieś się tylko support rozłoży)
ghost town - ta mapka zrobiła namnie mocne wrażenie
taki karkand tylko zamiast w klimatach arabskich to ruskich
mamy zniszczone miasto pełne wysokich budynków i płonących wraków spowite w dymie (jak na karkadzie tylko że ciemno szary)
generalnie raj dla piechoty
są tam helikoptery ale chyba tylko poto aby stanowić pożywkę dla snajperów z M95 i mobilnych AA
zaś dostępne APC i AA są chyba jedynie aby być pożywką dla specopów
wspaniałe miejsce dla "nieustraszonych którzy kulom się nie kłaniają" aby pobawili się linkami i kotwiczkami oraz wyśmienity teren łowiecki dla snajperów (mają potencjał na tej mapie aby vkoorviac bardziej niż granatnikersi)
obawiam się gameplay może tam być nieco kulawy ale mapka sama w sobie jest fenomenalna
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)