Teraz jest 25 lis 2024, 11:42

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2005, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
Pragnę tylko po przyjacielsku ostrzec was, że nieco odchodzicie od tematu :)

Zaś wracając do FH 0.7 - czy wy też czujecie przesycenie mapami Pegasus i Pavlov's House, a niedosyt takich jak Midway czy Prokhorovka (która notabene w 0.7 chodzi ślicznie po zagęszczeniu foga)? Czy tylko ja mam takiego pecha do serwerów?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lis 2005, 21:28 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2004, 17:28
Posty: 86
Lokalizacja: Poznań
Greyman napisał(a):
Pragnę tylko po przyjacielsku ostrzec was, że nieco odchodzicie od tematu :)

Zaś wracając do FH 0.7 - czy wy też czujecie przesycenie mapami Pegasus i Pavlov's House, a niedosyt takich jak Midway czy Prokhorovka (która notabene w 0.7 chodzi ślicznie po zagęszczeniu foga)? Czy tylko ja mam takiego pecha do serwerów?


Co do nowego midway nie jest zbyt popularne gdyż wymaga sporo TP, zresztą nie bez powodu w FAQ do Fh było "Lesson 3.10 - Midway 1942 for Dummies"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2005, 05:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Twórcy FH powinni brać przykład z xww2 tam mapki były bardzo fajne , mapkowe mixy typu 2xmidway 2xstalingrad 2xberlin 2xbocage 2xsaipan powinny w końcu przestać istnieć. Jak coś pominołem to przypomnijcie Mi :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2005, 05:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2004, 18:58
Posty: 97
Właściwie,też coś tu napiszę :D .Zauważyliście,iż Jumbo jest teraz praktycznie nie do zniszczenia od przodu(wiem,wiem...105 mm pancerza itp.),ale bez jaj,mialem tego potworka,mapka Operation Nordwind.Widzę Tygrysa , Stuga IV i Pz IV.Oni widza mnie(myślę: "kurna..miałem Shermana:>".Tygrys +Stug+Pz4 strzelaja...tygrys trafia 3 razy(nic...2 rykoszety)ja 2 strzaly w Tygrysa od Boku po gąsienicach(Pz VI no more :? )Stug strzela 4 razy(na 3 trafienia 2 to rykoszety 1 robi tyle co nic-góra 10%),trafiam go 3 razy od przodu(Stug no more).Pz IV niewiem dlaczego nie próbował mnie okrążyć(no ale na publikach to wiadomo :D ),cały czas podczas gdy rozprawialem sie z Tygrysem i Stugiem strzelal do mnie :roll: .trafil z 5 razy(all rykoszety)ja 1 strzał od boku(Pz IV is no more).Sherman Jumbo- mission impossible dla niemiaszków :twisted: .

_________________
"Sometimes people put up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down. "


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2005, 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
takiech kwiatków jest sporo w FH np. elefant na prokhorovce,mam tigera i 100% armora gość jedzie elefantem jeden strzał w przód tigera i destroyed,bardzo ciekawe bo potem z ciekawości testowałem tego elefnta i wpakowałem trzy strzały w przód w churchilla za trzecim dopiero rozlaciał sią,czyli churchill ma większy i mocniejszy pancerz niż tiger?najśmieszniejsze teraz jest spotkanie t34 vs t34 i zabawa z odbiciami pocisków,nawet na fall waiss strzelajac z 7TP do pzII pociski się odbijają czesto,ten element w nowym FH jest kompletnie przegięty,wychodzi na to,że co drugi pocisk trafiony w czołg jest odbity :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2005, 16:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2004, 14:56
Posty: 321
Lokalizacja: tymczasowo Poznań
No cóż, Churchill miał porównywalne pancerz, co Tygrys, więc mogłeś mieć pecha (może dostałeś od dołu, a nie dokładnie w przód). Co nie zmienia faktu, że rykoszetowanie wymagałoby niceco dopracowania, gdyby nie to, że 0,7 to final :) Zaś co do Jumbo - przesadzili. W życiu to gówienko nie wytrzymałoby dwóch strzałów ze StuGa z <300m tak, jak miało to miejsce w przypadku LegiOna (to ja strzelałem ze StuGa :evil: ), a co dopiero z Tygrysa :P No i jeszcze kwestia 'fartuuchów pancernych' i worków z piaskiem na czołgach. To trochę przesada, że te malutkie płytki nad gąsiennicami pantery powodują, że cały jej bok jest odporny na pancerzownice :P Można by jeszcze dorzucić to, że PTRD przebija pancerz PZ III, a Boys nie (co jest strasznie denerwujące na Tobruku). A na zawziętego jeszcze te śmieszne odgłosy karabinów samolotowych. Ale i tak

FH 0.7 RULEZ

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lis 2005, 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Ja dodam, że PZIII jest za to bardzo łatwo rozwalić.
Jest to ździebko denerwujące. Uwielbiam ten czołg ale niestety słaby pancerz nie daje mi się z niego długo nacieszyć :cry:

Guild Wars RULEZ!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 07:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Greyman nie traktuj mnie jak downa :P dokładnie pamietam tą sytuacje trafiłem w bok elefanta i zaczął się dymić,nim przeładowało sie działo tigera elefant się obrócił i zniszczył tigera jednym strzałem w przód,tylko ciekawe dlaczego churchill wytrzymał trzy strzały z elefanta :( niestety często także hitboxy są niedopracowane na gazali strzelałem z pzIII będać na wzniesianiu do matyldy poniżej,odległość była raczej mała mogłem celować w bok lub wierzyczke,wale trzy razy dokładnie w bok a tu nic..pocisk znika,niema śladu aby się odbił lub przebił pancerz(gdybym nie trafił to pocisk powinien uderzyć w ziemie) :shock: tak jakbym strzelił w powietrze dopiero za czwartym razem zaliczyło damage,żadnych strat pakietów nie było ani lagów..hehe z tymi odbiciami to ostatnio na bocage miałem pzIV i podczas jazdy trafiłem w sdkfz222..ofkorz pocisk się odbił :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 21:28
Posty: 94
A z tymi obiciami to naprawde przesadzili. Na aberden jechalem 88 i dotalem 2 strzaly od przodu i przezylem nie wiem jak to tak moze byc.
I tak rozwalilem matylde2 i crusadera1.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 17:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
Twórcy mogą to nazywać jak chcą, tłumaczyć pokazywać itp niestety prawda jest taka że teraz strzelanie to istny totolotek. Jedyne co nam pozostaje do cztero-listna koniczynka królicza łapka i modlitwy...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 19:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
buhaha przed chwilą strzelałem z tigera do shermana jumbo chyba z sześć razy trafiłem,jumbo zniszczył mnie dwoma strzałami w przód,tak z*ebanego FH chyba długo nie było :evil: następna akcja.. tigerem strzelałem w king tigera trzy razy trafiłem w przód bez większego rezultatu,king tiger zniszczył mnie jednym strzałem w przód..gratulacje twórcom tego czegoś co niby miało uchodzić za mod oddający realizm,jak można było tak spieprzyć system w miarę sensownie działający w wersji 0.67a :evil:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Nom, dali dupy w 0.7... Strzelałem się gościem czołgami na odległości 10m i żaden z nas nie mógł trafić :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sty 2003, 11:15
Posty: 1039
hmmm...a czyż na wojnie nie jest rolą przypadku czy ktoś zginie czy nie?...w Tygrysie masz wiecej szans ;)

_________________
A kto umarł, ten nie żyje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lis 2005, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 paź 2004, 16:43
Posty: 629
Lokalizacja: Area 51
Equilibrium napisał(a):
Nom, dali dupy w 0.7... Strzelałem się gościem czołgami na odległości 10m i żaden z nas nie mógł trafić :lol:


No jak trafić nie mogliście to już inna bajka :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lis 2005, 08:00 
Offline

Dołączył(a): 7 kwi 2005, 21:48
Posty: 203
Lokalizacja: Noobowice koło Lamowa
Bardzo dziwne przygody opowiadacie...Właśnie widziałęm wytrzymałość jumbo...dostał 3 razy w przód od pantery i dziwnym trafem...(chwila grozy :twisted: )...trafił na złomowisko....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL