Teraz jest 4 mar 2025, 13:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13 gru 2005, 16:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2005, 20:29
Posty: 43
Lokalizacja: Łapy (Białystok)
Popyt na profesję - czy istnieje coś takiego? Czy jest jakaś profesja, której brak szczególnie daje się Wam we znaki? Bądź której czujecie że jest za mało na serwerach? Potrzebna w klanie?
Już wkrótce posiądę oryginalny egzemplarz gry i SF, więc chciałbym powiedzmy "wyspecjalizować się" w graniu jedną klasą. W demie każdą gra się przyjemnie, w ten czy inny sposób. Jest to dość wybalansowane. Najsłuszniej byłoby dostosować wybór do swojego stylu gry, lecz o to chodzi, iż nie wyrobiłem sobie takiego (gram kilkoma po trochu :) ) i w ogromnym stopniu dostosowuję się do sytuacji.
Zdaje mi się że "specjalizacja" to dobry pomysł aby nie lamić za dużo. A to ostatnia rzecz jakiej chcę.
Co o tym myślicie? W jakiej roli najchętniej zobaczylibyście nowego rekruta?

_________________
I am who I am and I do what I can


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 16:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2004, 13:19
Posty: 405
Lokalizacja: Bogatynia/Wrocław
Hmm... nowy asfalt nie zaszkodzi :D
Ma dość celny karabin, w SF granaty błyskowe, i ten granatnik :D
w SF szczególnie polecam F2000 u Brytyjczyków.
Pozdro!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
IMO we wszystkich profesjach musisz być dobry (no, może oprócz kampera), bo tak jak napisałeś to kim się zespawnujesz zależy w dużej mierze od sytuacji, no i od mapy. Przecież - jeśli np. będziesz specjalizował się na supporta - to nie zespawnujesz się przy fladze gdy akurat stoją tam dwa czołgi, albo IMO na mapce Zatar Wetlands nie ma sensu grać np. assaultem gdy większość graczy zasuwa pojazdami pancernymi.

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Najgorzej wypada Snajper. A szkoda. Strzał w plecy czy jesteś Medykiem ( bez kamizelki ), czy asfaltem ( z kamizelką ) nie zabija. A powinien. Snajper to profesja dla ambitnych. Likwiduje punkty oporu itp. W Bf2 Snajper to dodatek. Takie jest moje zdanie. W każdej grze jak i w życiu snajperów się banu. Tu jest odwrotnie, chociaż jak dagle dostaniesz i widzisz tylko dwie kreski życia to się zastanawiasz z kąd strzelał i to jest to 8) Tym się pocieszam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
Specyfik napisał(a):
Najgorzej wypada Snajper. A szkoda. Strzał w plecy czy jesteś Medykiem ( bez kamizelki ), czy asfaltem ( z kamizelką ) nie zabija. A powinien. Snajper to profesja dla ambitnych. Likwiduje punkty oporu itp. W Bf2 Snajper to dodatek. Takie jest moje zdanie. W każdej grze jak i w życiu snajperów się banu. Tu jest odwrotnie, chociaż jak dagle dostaniesz i widzisz tylko dwie kreski życia to się zastanawiasz z kąd strzelał i to jest to 8) Tym się pocieszam.



Nie wypowiem sie co do Snajperów w BF2 ale w każdej grze to przesada, wesmy takiego CS osoby które biegają z AWP (snajperką) są przeklenstwem i nieznaczy ze kampią tylko się przemieszczaja i walczom w bliskiej odległosci i przy obeznaniu się z grą, wygrywają. Jesli trzymasz się zasady-"to cel ci wchodzi na celownik a nie ty gonisz za celem" to skill mórowany ale pierw to trzeba opanowac 8) . Na dobrych serwerach gra sie z każdą bronią a na lamerskich jak admini i ludzie płacza ze wejdzie Pro gracz i wymiata to blokuja tą bron. Niestety w BF2 nie spotkalem sie z tym przypadkami. To jest moja opinja co do innych gier a za przykłada dałem CS.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
AWP nie musi zabić 1szym strzałem. Co do samej dynamiki CS'a ludzie poruszają się grupami. Jeżeli ściągniesz kogoś reszta Cię powali nawałą z AK itp. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 18:50 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
FH elegancko rozwiązało problem - snajpa jest mocna, celna i wymiata, ale zazwyczaj jest tylko jedna dla całego teamu - po prostu nie można jej wybrać - trzeba znaleźć kit. Ale wtedy się czuje że się jest snajperem - człowiek szanuje broń i swoje "życie".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
Specyfik napisał(a):
AWP nie musi zabić 1szym strzałem. Co do samej dynamiki CS'a ludzie poruszają się grupami. Jeżeli ściągniesz kogoś reszta Cię powali nawałą z AK itp. :)



Zapomnjałem dodac ze zalerzy to od mapy a na mapach typu awp_map zycze ci powodzenja z AK-47. A jesli np. gram na aztku to da rade zdjac kilku graczy, nie wiem jak ty ale ja uzywam opci-ostatnia urzyta bron, i wynik może być taki: strzelasz i trafiony, dalej w tym przypadku urzywam opci przezucenia na degla(pistolet taki srebny) pozwala mi to na bardzo szybkie przeładowanie bronie a w ostatecznosci moge wykorzystać pistolet by powalic przciwnika a puzniej kolejnego co biegnie z daleka zdjać za pomoca AWP, ale to wszystko zalerzy od mapy bo po prostu na niektórych nieda się z AWP grac a na niektórych tylko z AWP.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2005, 20:29
Posty: 43
Lokalizacja: Łapy (Białystok)
Specyfik napisał(a):
Snajper to profesja dla ambitnych.

Masz na myśli ogół? Zdaje mi się że w Battlefieldzie to jest jak najbardziej dla ambitnych. I cierpliwych. Aż ten koleś tam w oddali raczy odwrócić buźkę do nas... :) . Ciężko zabić jednym strzałem. Ale jest to na każdym możliwe. A gdyby snajperka to była broń 1shot1kill z zoomem i baardzo dużym skutecznym zasięgiem to granie byłoby realistyczną udręką wojny :) . To tylko strzelanina. I tak w takim Enemy Territory gracza z dużym expem nawet kulką między oczy nie zabijesz (ET jest o wiele bardziej zręcznościowa). Musisz poprawić drugą (i to najlepiej szybko). W Battlefield 2 Snajper to profesja trudna, bo ta magiczna strefa headshotu jest dość mała i osłoniona. A przez tą trudność - jest faktycznie niepraktyczna.
Sztywny - dzięki za pokierowanie, opanowanie granatnika skacze na mojej liście priorytetów :wink: .

_________________
I am who I am and I do what I can


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 paź 2005, 18:06
Posty: 255
Lokalizacja: Łódź
Gauko napisał(a):
Masz na myśli ogół? Zdaje mi się że w Battlefieldzie to jest jak najbardziej dla ambitnych. I cierpliwych. Aż ten koleś tam w oddali raczy odwrócić buźkę do nas... :) . Ciężko zabić jednym strzałem. Ale jest to na każdym możliwe. A gdyby snajperka to była broń 1shot1kill z zoomem i baardzo dużym skutecznym zasięgiem to granie byłoby realistyczną udręką wojny :) . To tylko strzelanina. I tak w takim Enemy Territory gracza z dużym expem nawet kulką między oczy nie zabijesz (ET jest o wiele bardziej zręcznościowa). Musisz poprawić drugą (i to najlepiej szybko). W Battlefield 2 Snajper to profesja trudna, bo ta magiczna strefa headshotu jest dość mała i osłoniona. A przez tą trudność - jest faktycznie niepraktyczna.
Sztywny - dzięki za pokierowanie, opanowanie granatnika skacze na mojej liście priorytetów :wink: .



ET grałem w to ale szybko mi się znudziłą ta gra, ta napewno jest zrecznosciowa ale z tak kosmicznymi opciami ze głowa mała. Wedłuk mnie najbardzjej zrecznosciowa grą jest CS ale do realizmu jeszcze brakuje wielu lat swietlnych tak samo jak BF2, a jesli ktos poszukuje realizmu polcam go poszukac w AA.

_________________
A gdy wróg poszedł do nieba. Ja pozostałem w piekle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Hynol napisał(a):
FH elegancko rozwiązało problem - snajpa jest mocna, celna i wymiata, ale zazwyczaj jest tylko jedna dla całego teamu - po prostu nie można jej wybrać - trzeba znaleźć kit. Ale wtedy się czuje że się jest snajperem - człowiek szanuje broń i swoje "życie".


czyli wychodziło by że to tak jak z pojazdem lub samolotem




po dłuższym pobieganiu jako snajper dochodzę do wniosku że przy zastosowaniu zasaty "1 shot = 1 kill" niezalała by nas fala lamerów

snajperka bez zbliżenia ma gigantyczny odchył i jakiekolwiek celowanie na środek ekranu (np. patenty z malowaniem celownika na monitorze czy dwoma nitkami na X) niepomogą
do tego wolne przeładowanie i huk (wszyscy do ciebie lecą)

zresztą z własnego doświadczenia wiem że jak mi zostaną 2 kreski życia to przeważnie jest już koniec (no chyba że gram medykiem lub biegnę w grupie z medykiem)

biorąc pod uwagę że potrzebne są dwa strzały aby ubić przeciwnika to strzelanie do biegnących ekip 4,5 czy 6-scio osobowych niema sensu



fajnie widać "falowanie kitów" na karkandzie 64

na początku lecą MEC: medycy USA: assaulty
wpadnie tam czołg czy apc i narobi ostrego bigosu to zaraz u MECów wystepuje fala antitanków (to samo się dzieje w przypadku przejęcia flagi gdzie się sprzęt cięzki pojawia)

albo Iron Gator na starcie - USA to same antitanki leżace na pokładzie i supporty rzucające paczki z amunicją



zdecydowanie najmniej popytu jest na supportów (regularnie pojawiają się tylko tam gdzie można statsić ammo bag'ami), inżynierów (kierowcy pjazdów i nikt więcej), anti tanki (jeżeli wrogie pancery to jest pospolite ruszenie AT ale inaczej to rzadki przypadek)


na zachodnich serverach biega zato całkiem sporo kiepskich snajperów :lol:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 20:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
ET to gra skilowa ale to tyle z ot.

Co do snajperów. Jak Ci zostają dwie kreski to koniec - fakt. Ale jeżeli ja skradam się 5 min by dojść na pozycję, strzelam ci ten jedyny pocisk w korpus z tak daleka, gdy Ty wciskasz Shift i biegniesz skacząc, to czy " asysta " to nie za mało dla snajpera ? Pozatym mówiłem że 1shot 1 kill dla kitów bez kamizelki :) AT i ASFALT 2 strzały.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 gru 2005, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2005, 22:47
Posty: 49
Gauko-->jeżeli chodzi o profesję to najważniejsza jest elastyczność, co bardzo dobrze opisał Ikasprzak .Na serwerach publicznych zawsze brakuje trochę mechaników, aby szybko naprawić sprzęt komendanta, masowo rozwalany przez wrogich komandosów. Ale mechanik to taka sobie klasa jeżeli nie używać jej łącznie z pojazdem. Najbardziej uniwersalne klasy to właśnie komandos i grenadier, ale zawsze trzeba umieć szybko ocenić sytuację i spawnować tym czym potrzeba.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL