Teraz jest 29 lis 2024, 03:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
PotulnY napisał(a):
...że cały server skacze i naparza z granatników.

w tych momentachpowinna lecieć jakieś ostre techno trance :twisted:
odrazu mi się przypomina fragment z MINE - "i like to move it, move it..." :P

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Potulny mowisz, ze latasz samolotami. Dlaczego wiec cieszy cie udupienie heli? Bo to byl jedyny pojazd, ktory mogl w miare skutecznie unikac samolotow a teraz juz bedziesz bogiem na ziemi i niebie? Dla mnie to maksymalne rozwalenie balansu...

Jak napraiwa samoloty tzn ogranicza im skrecanie(bo to co jest teraz to lol...) sprawia, ze rakiety beda ich utrapieniem to wtedy pogadamy...To nie jest logiczne, ze heli jest celem srednim do uchwycenia przez aa a samolot, ktory wydziela duzo wiecej ciepla przed rakieta ucieka i o zgrozo dopalacze mu w tym pomagaja!!!

Cytuj:
Nowy patch zmieni BF2 na bardziej realistyczna a EA właśnie tego chce widział ktoś kiedyś żołnierza co skacze i strzela czy wstaje i kładzie się bo ja nie może okazać się on rewolucja w kierunku realizmu tej gry Question ale czas pokarze Wink


Realizm nie ma tu nic do rzeczy. To nie jest realistyczna gra. Idz w AA grac...

Uwielbiam heli. Wiekszosc czasu w grze spedzam za ich sterami ale ok...po prostu trzeba bedzie lepiej grac. Do zaakceptowania dla dobra balansu. ALE KURDE zbalansowac wpierw samoloty!!! Zbalansowac pojazdy!!! Np porpzez blokade naprawiania ianczej niz przez klucz w rece ;] Ciekawe jak wtedy by gracze zareagowali. Tak bylo w poprzednich bfach ;]

Brak strzelania przy skakaniu was cieszy? Ale tu nie chodzi o Bunny Hopping - czyli skakanie w kolko jak pajac. Tu chdozi o zwykle skakanie. Wyobrazmy sobie wiec pare sytuacji:

a)Jestesmy AT, zza budynkow wyjezdza czolg. Dotychczas wyskok+strzal i odskok. Teraz bedzie trzeba wychylic leb. Dostac co najmniej pare kulek w dynie i MOZE zdoalsz wystrzelic. Wezcie czolg i sprawdzcie sami. 80% trafien w czolgi to wlasnie z wyskoku zza zalomu etc. teraz tego nie bedzie!!! Czolgi i apc zmiota piechote z ziemi.

b)Przeciwnik znajduje sie troche za daleko/wysoko. podskakujemy i rzucamy c4/granat. Teraz tak juz nie bedzie mozna!!! Bo nasz wojak odmowi rzucenia czegokolwiek(bo to podpada pod strzelanie prawda?) podczas skoku.

c)Jestesmy na dachu budynku. Pod nami wrog, za nami wrog. Chcemy sie ewakuowac torujac sobie droge. Zeskakujemy w miedzyczasie posylajac troche olowiu wrogowi na dole. Po jego smierci uciekamy...Teraz podczas skoku bedziemy bezbronni. Gosc bedzie mial pare sekund czasu na to by w nas wymierzyc pdoczas lotu. Zazwyczaj wiec takie skoki skoncza sie smiercia(chyba ,ze wrog slepy)


Nie macie pojecia jak na tym ucierpi dynamika gry. Ta sama dynamika, ktora kazdy zachwala. Gra stanie sie pozycyjna i kamperska.

Cytuj:
Jak snajperuje to nie miałem do tej pory problemów z trafieniem z każdej snajperki w grze w głowę stojącego lub leżącego oraz nieskromnie powiem, że trafiam co 2 strzał biegnącego pod warunkiem, że się nie zatrzyma ani nie przyśpieszy jak strzelę Smile Schody zaczynają się gdy goście zaczynają kangurzyć.
Wiem , że to marne pocieszenie ale jak to zawsze bywało przy każdym paczu w końcu się ludzie przyzwyczają teraz walka może być bardziej wyrównana i skończy się, że cały server skacze i naparza z granatników.


Jednym slowem jestes egoista. Nie myslisz o tym co dana zmiana wniesie do gry tylko co dana zmiana wniesie dla CIEBIE. Wpadles na to, ze jesli snajperka bedzie lepsza a zwykly piehcociarzbedzie mial mniej spsoobow na utrudnienie trafienia to ilosc snajprow GWALTOWNIE wzrosnie? To teraz powodzenia w graniu z polowa teamu snajperow kampujacych na cel(bo przeciez nikt nie odwazy sie zaatakowac)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 15:43 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
Lailonn

nie uwazasz ze to troche takie gdybanie bezsensu... ?? z gory zakldasz ze bedzie wszystko spieprzone...


moze troche wiecej optymizmu ??

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 15:53 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Twinn napisał(a):
z gory zakldasz ze bedzie wszystko spieprzone...


moze troche wiecej optymizmu ??

To jest EA :lol: Nie Saitek :P

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 16:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn

wszyscy zgodnie już stwierdzili że snajper jest klasą wybrakowaną więc mały podpak mu niezaszkodzi

pozatym te masy badziewnych snajperów na francuskich angielskich i niemieckich serverach są nie dlatego że klasa jest skuteczna (patrz wyżej) tylko dlatego że małoletnie dzieci sobie wyobrażają że zostaną wielkimi sniapahami

co z tego że łatwiej teraz trafić ze snajperki skoro 90% wykończonych przezemnie snajperów zgineło od noża ?

to w pewnym sensie nawet lepiej - więcej n00b'ów grających snajperem = więcej fragów dla mnie :twisted:


IMHO to najwyzszy czas aby M95 zapracowało na miano broni bo jak narazie to jest "instrumentem huczacym"

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 16:46 
Offline

Dołączył(a): 25 gru 2002, 21:45
Posty: 506
Lokalizacja: malopolska
Lailonn napisał(a):
Gra stanie sie pozycyjna i kamperska.

taa, ciekawe. tryb 'conquest' raczej motywuje do gry dynamicznej nie pozycyjnej, a kamperzy nie zdobywaja flag, co najwyzej ich bronia. zmiany wyjda grze na dobre, teraz bardziej bedzie wymagana wspolpraca a nie cechy rambo :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 16:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
ten system będzie punktował zachodzeni przeciwników z boku lub tyłu, i jeszcze większą spotrzegawczość oraz refleks

... które to dotej pory cechy niegwarantowały zwycięstwa przeciwko dobrze wygimanstykowanemu skoczkowi :wink:


Ps. jezeli czegoś nalezy się obawiać to nie snajperów a operatorów PKM'a - jeżeli tu polepszy się skupienie to przy tej sile ognia i zapasie ammo można się spodziewać fali supportów :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
Lailonn napisał(a):
Potulny mowisz, ze latasz samolotami. Dlaczego wiec cieszy cie udupienie heli? Bo to byl jedyny pojazd, ktory mogl w miare skutecznie unikac samolotow a teraz juz bedziesz bogiem na ziemi i niebie? Dla mnie to maksymalne rozwalenie balansu...

Jak napraiwa samoloty tzn ogranicza im skrecanie(bo to co jest teraz to lol...) sprawia, ze rakiety beda ich utrapieniem to wtedy pogadamy...To nie jest logiczne, ze heli jest celem srednim do uchwycenia przez aa a samolot, ktory wydziela duzo wiecej ciepla przed rakieta ucieka i o zgrozo dopalacze mu w tym pomagaja!!!


Nie sciemniaj mi, że helikopter mógł unikać samolotów. Bo to jakas bzdura. Helikoptery i tak najczęsciej padają łupem właśnie samolotów i żaden durny patch tego nie zmieni. Jedynie przyśpieszy/zwolni (nie wiadomo jaka siłe będzie miało działko samolotu)

Samolot rozwala --> Helikopter rozwala --> czołgi rozwalają -->piechotę i nie ma innego balansu i nie będzie. A aa guny tylko przyśpieszają rozwalenie pojazdu bądź nic nie robią.

Słuchaj, samolot zapieprza te 900KM/h pusci flary i odleci z dopalaczem - nie ma siły żeby rakieta doszła. A heli (nie znam sie na tym) ale leci dosyć wolniej i to chyba naturalne, że w obiekt który łatwiej namierzyć i zidentyfikowac jest łatwie zestrzelić (mimo flar czy innych bajerów, które odradzają sie w heli 2x szybciej)

To jest BF - tu nie ma fizyki takiej jaką byś chciał i nie ma chu** żeby była

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 17:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
hmmm napisał(a):
Lailonn napisał(a):
Gra stanie sie pozycyjna i kamperska.

taa, ciekawe. tryb 'conquest' raczej motywuje do gry dynamicznej nie pozycyjnej, a kamperzy nie zdobywaja flag, co najwyzej ich bronia. zmiany wyjda grze na dobre, teraz bardziej bedzie wymagana wspolpraca a nie cechy rambo :lol:


Kampera, za przeproszeniem, g obchodzi, kto wygrywa rundę. Jego obchodzą jego własne statystyki, a z nich najbardzej - K/D ratio. Flagi? jakie flagi?

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 17:27 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
Ea ma mi oddac Fps konkretnie mojemu fx5500 ja sie tak nie bawie. Helek bedzie badziewiem a pozatym to luz :> jescze mogli by granatniki troche zepsuc :twisted: :twisted: :wink:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 17:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Spinacz_pl napisał(a):
Samolot rozwala --> Helikopter rozwala --> czołgi rozwalają -->piechotę i nie ma innego balansu i nie będzie. A aa guny tylko przyśpieszają rozwalenie pojazdu bądź nic nie robią.

Słuchaj, samolot zapieprza te 900KM/h pusci flary i odleci z dopalaczem - nie ma siły żeby rakieta doszła. A heli (nie znam sie na tym) ale leci dosyć wolniej i to chyba naturalne, że w obiekt który łatwiej namierzyć i zidentyfikowac jest łatwie zestrzelić (mimo flar czy innych bajerów, które odradzają sie w heli 2x szybciej)

To jest BF - tu nie ma fizyki takiej jaką byś chciał i nie ma chu** żeby była


jednak szyłki stanowią realne zagrożenie dla samolotów w realu
a helikopter w teorii powinien się ciągle kryć za nierównościami terenu - to mu daje osłone przed namierzenim i zniszczeniem przez rakiety SAM

w BF2 cały ten balans szlag trafia

może gdyby zwiekszyli zasięg rakiet przeciwlotniczych oraz 2 lub 3 krotnie wydłuzyli czas przeładowywania flar w samolocie to miało by to sens


pozatym z tego co wiem to rakiety przeciwlotniczy wybuchają jeżeli ich układ sterujący stwierdzi że są wystarczająco blisko a blizej juz niebędą - to w większości przypadków wystarcza by poszatkować przelatujący samolot odłamkami i go stracić
podczas gdy w BF2 czesto widuję jak stingery mijają kuper zakrecającego namierzonego samolotu o dosłownie milimetry i lecą sobie dalej już po prostej (bo gra wyliczyła że trafienia niebyło)


pozatym pamiętajcie że to się głównie tyczy mysliwców - samoloty szturmowe się ściąga z AA całkiem łatwo (zakładając że są zajęte czymś innym niż nami)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
Kolec napisał(a):
może gdyby zwiekszyli zasięg rakiet przeciwlotniczych oraz 2 lub 3 krotnie wydłuzyli czas przeładowywania flar w samolocie to miało by to sens


Dobry pilot nie używa flar jak strzela do niego AA - nie ma takiej potrzeby wystarczy jeden zwrot i rakieta sie wybebeszy :cry:

Flary ładują sie sednio 30s zwiększenie ich 3 razy to by byla dopiero pomyłka.

Co do wybuchających rakiet było by to dosyć fajne wymagało by od pilota dużo większego obeznania

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 17:52 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2005, 15:34
Posty: 1988
Lokalizacja: Rzeszów>Woliczka :)
BF2 to BF2 tu sie mozna z gosciem 15 minut krecic :D nie to co Stary Classic jeden bład i jestes trupem :wink:

_________________
...a jeśli z Nas ktoś padnie wśród szaleńczych jazd, czerwieńszy będzie kwadrat, nasz lotniczy znak"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 18:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Spinacz to wybacz ale mnie rzadko rozwalaja samoloty...co najwyzej irytuja. Czesciej to mnie wrogie heli rozwalaja...Ale nie oto chodzi. Zmiany w heli maja swoje + i je akceptuje...Wlasciwie wszystko poza pomyslem z blokada strzelania podczas skoku...


Samoloty gdyby zakrecaly z podobnymi lukami jak w realu a nie prawie w miejscu to by byly latwiejsze do trafienia przez rakiety...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 gru 2005, 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
Lailonn napisał(a):
Spinacz to wybacz ale mnie rzadko rozwalaja samoloty...co najwyzej irytuja. Czesciej to mnie wrogie heli rozwalaja...Ale nie oto chodzi. Zmiany w heli maja swoje + i je akceptuje...Wlasciwie wszystko poza pomyslem z blokada strzelania podczas skoku...


Samoloty gdyby zakrecaly z podobnymi lukami jak w realu a nie prawie w miejscu to by byly latwiejsze do trafienia przez rakiety...


Nie rozumiesz żeby zakręcały tak jak w realu potrzebujesz 3/4 razy wiekszej mapy, ale mniejsza z tym.
Podejżewam, że nic oprócz zmniejszenia wytrzymałości samolotu nie zrobią - i wcale bym się nie ździwił jakbym miał rację...

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL