Potulny mowisz, ze latasz samolotami. Dlaczego wiec cieszy cie udupienie heli? Bo to byl jedyny pojazd, ktory mogl w miare skutecznie unikac samolotow a teraz juz bedziesz bogiem na ziemi i niebie? Dla mnie to maksymalne rozwalenie balansu...
Jak napraiwa samoloty tzn ogranicza im skrecanie(bo to co jest teraz to lol...) sprawia, ze rakiety beda ich utrapieniem to wtedy pogadamy...To nie jest logiczne, ze heli jest celem srednim do uchwycenia przez aa a samolot, ktory wydziela duzo wiecej ciepla przed rakieta ucieka i o zgrozo dopalacze mu w tym pomagaja!!!
Cytuj:
Nowy patch zmieni BF2 na bardziej realistyczna a EA właśnie tego chce widział ktoś kiedyś żołnierza co skacze i strzela czy wstaje i kładzie się bo ja nie może okazać się on rewolucja w kierunku realizmu tej gry Question ale czas pokarze Wink
Realizm nie ma tu nic do rzeczy. To nie jest realistyczna gra. Idz w AA grac...
Uwielbiam heli. Wiekszosc czasu w grze spedzam za ich sterami ale ok...po prostu trzeba bedzie lepiej grac. Do zaakceptowania dla dobra balansu. ALE KURDE zbalansowac wpierw samoloty!!! Zbalansowac pojazdy!!! Np porpzez blokade naprawiania ianczej niz przez klucz w rece ;] Ciekawe jak wtedy by gracze zareagowali. Tak bylo w poprzednich bfach ;]
Brak strzelania przy skakaniu was cieszy? Ale tu nie chodzi o Bunny Hopping - czyli skakanie w kolko jak pajac. Tu chdozi o zwykle skakanie. Wyobrazmy sobie wiec pare sytuacji:
a)Jestesmy AT, zza budynkow wyjezdza czolg. Dotychczas wyskok+strzal i odskok. Teraz bedzie trzeba wychylic leb. Dostac co najmniej pare kulek w dynie i MOZE zdoalsz wystrzelic. Wezcie czolg i sprawdzcie sami. 80% trafien w czolgi to wlasnie z wyskoku zza zalomu etc. teraz tego nie bedzie!!! Czolgi i apc zmiota piechote z ziemi.
b)Przeciwnik znajduje sie troche za daleko/wysoko. podskakujemy i rzucamy c4/granat. Teraz tak juz nie bedzie mozna!!! Bo nasz wojak odmowi rzucenia czegokolwiek(bo to podpada pod strzelanie prawda?) podczas skoku.
c)Jestesmy na dachu budynku. Pod nami wrog, za nami wrog. Chcemy sie ewakuowac torujac sobie droge. Zeskakujemy w miedzyczasie posylajac troche olowiu wrogowi na dole. Po jego smierci uciekamy...Teraz podczas skoku bedziemy bezbronni. Gosc bedzie mial pare sekund czasu na to by w nas wymierzyc pdoczas lotu. Zazwyczaj wiec takie skoki skoncza sie smiercia(chyba ,ze wrog slepy)
Nie macie pojecia jak na tym ucierpi dynamika gry. Ta sama dynamika, ktora kazdy zachwala. Gra stanie sie pozycyjna i kamperska.
Cytuj:
Jak snajperuje to nie miałem do tej pory problemów z trafieniem z każdej snajperki w grze w głowę stojącego lub leżącego oraz nieskromnie powiem, że trafiam co 2 strzał biegnącego pod warunkiem, że się nie zatrzyma ani nie przyśpieszy jak strzelę Smile Schody zaczynają się gdy goście zaczynają kangurzyć.
Wiem , że to marne pocieszenie ale jak to zawsze bywało przy każdym paczu w końcu się ludzie przyzwyczają teraz walka może być bardziej wyrównana i skończy się, że cały server skacze i naparza z granatników.
Jednym slowem jestes egoista. Nie myslisz o tym co dana zmiana wniesie do gry tylko co dana zmiana wniesie dla CIEBIE. Wpadles na to, ze jesli snajperka bedzie lepsza a zwykly piehcociarzbedzie mial mniej spsoobow na utrudnienie trafienia to ilosc snajprow GWALTOWNIE wzrosnie? To teraz powodzenia w graniu z polowa teamu snajperow kampujacych na cel(bo przeciez nikt nie odwazy sie zaatakowac)