Teraz jest 17 lis 2024, 05:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 sty 2006, 15:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Zakładam nowy temat z wynikami i opisem meczy. Proszę spamerów o nie zaśmiecanie tego tematu.
Sytuacja na grupach przedstawia się nastepująco:

Grupa A
[DE] Gottes böhser Zorn vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 mecz 8 stycznia
[EU] Souls of Death vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus - mecz 13 stycznia

Grupa B
[PL] Polish Killers Team |TK| vs [EU] Eyes of Wonder - 0:964
[DE] we.are.lowSkilled - return of a legend vs [DE] Bad man Clan mecz 8 stycznia

Grupa C
[PL] Polish Team Soldier 1939 vs [RU] Yummy Elite Sausages mecz 7 stycznia
[NL] Dual. vs [DE] BasH 4 CasH mecz - data nieznana

Grupa D
[PL] Polish Killers Team |EiR| vs [DE] Western Brigade BF42 Revival Team - 56:517
[PL] First Armoured Division vs [RU] Tomsk Platoon mecz 7 stycznia

Grupa E
[DE] defenders against chaos vs [NL] The Hun Troopers mecz 9 stycznia
[DE] anaL.gaminG vs [DE] sONkei - 585:0

Grupa F
[NL] Chaos Theory 2 vs [PL] Free City mecz 7 stycznia
[PL] BattleField Immortal Soldiers vs [EU] Hornyrabbits mecz 8 stycznia

Grupa G
[EU] Gott Och Blandat vs [PL] BattleField Immortal Soldiers 2 - 709:0
[PL] Custom players Squad vs [NL] Dutch Elite Corps - 0:328

Grupa G
[NL] Chaos Theory vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians mecz 7 stycznia
[EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team mecz 8 stycznia

Zapowiada sie pucharowa sobota - 4 mecze i niedziela 3 mecze.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sty 2006, 23:26 
:arrow: [PL] Polish Team Soldier 1939 vs [RU] Yummy Elite Sausages
[PL] Polish Team Soldier 1939 map: Town Square Trouble
[RU] Yummy Elite Sausages map: Stalingrad
admins: Codi
match time and date: 07.01.2006 20.00CET
server: Bad man Clan's warzone|83.142.83.135:14567, .pl [3C] & PKT Clans Server|212.122.202.191:14567
Scores:
First map:
[PL] Polish Team Soldier 1939 (allied) vs [RU] Yummy Elite Sausages (axis) 0:130
[RU] Yummy Elite Sausages (allied) vs [PL] Polish Team Soldier 1939 (axis) 131:0
Scores after map: [PL] Polish Team Soldier 1939 0:261 [RU] Yummy Elite Sausages
Second map:
[PL] Polish Team Soldier 1939 (allied) vs [RU] Yummy Elite Sausages (axis) 0:111
[RU] Yummy Elite Sausages(allied) vs [PL] Polish Team Soldier 1939 (axis) 142:0
Scores after map: [PL] Polish Team Soldier 1939 0:253 [RU] Yummy Elite Sausages
Match score: 514:0 for [RU] Yummy Elite Sausages
Links to screens:
keyhash - admin checked. all ok
1 Town Square Trouble 1
2 Town Square Trouble 2
3 Stalingrad 1
4 Stalingrad 2


Ostatnio edytowano 8 sty 2006, 14:57 przez >RobaL<, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2006, 00:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 17:11
Posty: 1347
Lokalizacja: Gdańsk Oliwa
[PL] Polish Killers Team |EiR| vs [DE] Western Brigade BF42 Revival Team
[PL] Polish Killers Team |EiR| map: Carentan
[DE] Western Brigade BF42 Revival Team map: Stalingrad
admins: Gryniu
match time and date: 06.01.2006 20:15 CET
server: Winter Infantry #1 and [3C]
Scores:
First map:
[PL] Polish Killers Team |EiR| (allied) vs [DE] Western Brigade BF42 Revival Team (axis) 56:59
[DE] Western Brigade BF42 Revival Team (allied) vs [PL] Polish Killers Team |EiR| (axis) 166:0
Scores after map: [PL] Polish Killers Team |EiR| 56:225 [DE] Western Brigade BF42 Revival Team
Second map:
[PL] Polish Killers Team |EiR| (allied) vs [DE] Western Brigade BF42 Revival Team (axis) 0:148
[DE] Western Brigade BF42 Revival Team (allied) vs [PL] Polish Killers Team |EiR| (axis) 144:0
Scores after map: [PL] Polish Killers Team |EiR| 0:292[DE] Western Brigade BF42 Revival Team
Match score: 517:56 for [DE] Western Brigade BF42 Revival Team
Screenshots:
Stalingrad 1
Stalingrad 2
Carentan 1
Carentan 2

Stalingrad:
Pierwsza runda odbyła się na winter cup #1. Jak wiadomo serwer jest niemiecki tak więc gracze z WB mieli średnią pingu 28/35 a PKT|EiR| 59/68. Nie zwróciłem na to szczególnej uwagi gdyż nikt się nie skarżył.
Szybko sprawdziłem keyhasze, ponieważ idealnie pasowały do siebie a na zegarku 20:18 CET spytałem obu CLów czy są gotowi. Krótka wymiana zdań, restart i poszli. Szybkie zajęcie HQ i środka przez WB (alied) dało im przewage już na samym początku spotkania. PKT zaczęło skromnie od własnego HQ i sprytnej osłony STG. WB odpowiedziało ostrzałem MG ze środka i bardzo szybkim przemieszczeniem 3 graczy pod HQ axis. Około godziny 20:25 jeden z graczy WB "wyleciał" z serwera. Dałem pauze. Po krótkiej chwili dołączył, a ja szybko sprawdziłęm Keyhasz i mecz mógł toczyć się dalej. Wkrótce po tym wydarzeniu gracze WB przejmują HQ axis. Zaczyna się "lock" i bardzo dobra partia w wykonaniu |WB|Ding Chavez który wyraznie dominował. Jeszcze 2 krotnie gracze PKT zdołali wyszarzyć HQ alied przed końcem rundy. 2 Runda - Zmiana teamów 20 sekund do startu. Ponieważ już było puźno a wszyscy cheli grać szybko spytałem się czy gracze są gotowi. Natychmiastowy odzew obu Klan Liderów, potwierdzający gotowość dał mi możliwość rozpoczęcia 2 rundy. Tym razem WB nie udało się już tak szybko zająć środka. Dobra osłona Chabbera i szybka oskrzydlająca akcja K!ngi oraz Delty wyraźnie zaskoczyła "Westów". Po zaciekłej walce WB zdowywa środek (między czasie PKT przejmuję HQ alied a WB HQ axis). PKT postanawia odbić środek. Przeprowadzają kolejną akcje wypadową po flage środkową wzajemnie lecząc się i osłąniając. W ostatecznym rozrachunku wycinają do nogi graczy WB i obstawiają środek czekając na spawn. Tutaj już góre wzieły emocje albo egoizm, gdyż zamiast spokojnie rozstrzelać graczy spawnujących się na środku gracze PKT nie tylko zabili przeciwników ale także swoich graczy :). Na polu bitwy został(a) tylko K!nga. Niestety kolejny respawn już nie pozostawił żadnych szans osamotnionemu Deecowi ;). Teraz w ofensywie znaleźli się panowie z WB i to oni dyktowali tempo gry na stalinie już prawie do końca rundy co oczywiście opfitowało w zdobycie HQ alied. Ostatnim zrywem PKT była 3 osobowa akcja w której to Delta wycinając 3 graczy WB stworzył szanse ponownego przejęcia HQ alied. Niestety nieudało się i runda kończ się zwycięstwem WB. Po krótkiej rozmowie z CLami doszliśmy do porozumienia i zarządzono zmiane serwera na [3C]. Powodem była duża różnica pingów.
Carentan:
=PKT=|EiR| alied - |WB| axis. Mawiają, że nie ma to jak dobry początek. Trzeba przyznać graczom PKT, że początek był wyśmienity :!: Błyskawiczne przejęcie 4 flag narożnikowych dało przewage PKT już na samym początku. |WB| niezabardzo znali chyba mape gdyż zdobyli tylko środek i motali się pomapie szukając miejsc do szarzenia pozostałych. Schodzenie po drabinie chyba też nie jest ich mocną stroną... niemalże 8 krotnie jeden z graczy WB próbując zejść po drabince poprostu spadał pare pięter niżej (oczywiście nie otwierając spadochronu) zaliczając "glebe". Runda była bardzo wyrównana pomimo bardzo dobrego rozpoznania na tej mapie przez polaków. Gracze z zachodu nadrabiali skillem i widoczną grą zespołową. Uparcie bronili środka co w przypadku jedej szarej flagi i przewadze przejętych flag przez PKT nie dawało "Ticket Dreina". Tak więc do końca rundy walki toczyły się o środek i o flage południowo-wschodnią.
2 runda.. tu już widoczne było zniechęcenie PKT. Meczu niemożna było już wygrać tak więc chłopaki odpuścili sobie totalnie co widać w ostatecznym rezultacie. Gra była nieciekawa i od początku wyraźną przewage mieli gracze WB.... przyznam się, że kończyłem już 4 piwko i nawet nie oglądałem gry tylko gadałem na TSie z FFLLOO o "statyskykach umieralności w Emiratach arabskich".... wiedzieliście, że ginie tam więcej ludzi niż w wypadkach samochodowych od... udeżeń kokosów ? Kokosy spadają z palm na ludzi z wysokości paru metrów.... :shock: btw jest tam w dzień 26C w dzień i 10C w nocy... chyba się przeprowadzam :lol:
Podsumowując ładny zacięty (niemal do końca) mecz.
Życze powodzenia wszystkim polskim klanom.

:arrow: :wink: :arrow:

_________________
|RedDevil|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sty 2006, 23:31 
:arrow: [EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
[EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry map: Stalingrad
[PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team map: Battle of Sands
admins: RobaL
match time and date: 08.01.2006 20.00CET
server: .pl 4web.pl FSPQR-SPQR MultiCla||194.63.132.200:14567
Scores:
First map:
[EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry (allied) vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (axis) 110:241
[PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (allied) vs [EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry (axis) 254:80
Scores after map: [EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry 190:495 [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
Second map:
[EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry (allied) vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (axis) 1:221
[PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (allied) vs [EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry (axis) 267:0
Scores after map: [EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry 1:488 [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
Match score: 983:191 for [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
Links to screens:
keyhash - admin checked. all ok
1 Stalingrad 1
2 Stalingrad 2
3 Battle of Sands 1
4 Battle of Sands 2


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sty 2006, 09:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Z powodu wycofaniw się teamów [NL] Chaos Theory i [NL] Chaos Theory 2 w grupach G i F mamy 3 druzymy - zgodnie z zasadami wszyskie druzyny z grup maja zaliczony wynik 800:0 w meczu z [NL] Chaos Theory i [NL] Chaos Theory 2

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2006, 09:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 10:13
Posty: 755
Lokalizacja: Sopot
:arrow: [DE] Gottes böhser Zorn vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942
[DE] Gottes böhser Zorn map: Stalingrad
[PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 map: Town Square Trouble
admins: Deec
match time and date: 08.01.2006 19:00CET
server: Autocom
Scores:
First map: Stalingrad
[DE] Gottes böhser Zorn (allied) vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (axis) 0:144
[PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (allied) vs [DE] Gottes böhser Zorn (axis) 131:0
Scores after map: [DE] Gottes böhser Zorn 0:275 [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942
Second map: TsT
[DE] Gottes böhser Zorn (allied) vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (axis) 0:122
[PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (allied) vs [DE] Gottes böhser Zorn (axis) 158:0
Scores after map: [DE] Gottes böhser Zorn 0:280 [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942
Match score: 555:0 for [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942
Links to screens:
keyhash - no problem (Deec)
1 - Stalingrad
2 - Stalingrad
3 - TsT
4 - TsT
Admin match report:
[PRGK] from start to last minute of game are better then GBZ. Congratualtion [PRGK] and Good Luck GBZ.

_________________
http://www.nuclear-outside.pl
#nuclear-outside @ quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2006, 20:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Sprawozdanie }FAD{:
Wraz z Darko nasza ekipa stawiła się punktualnie o godzinie 15.00 na serwerze Bad man Clan's warzone (83.142.83.135:14567).
Mecz rozegraliśmy planowo dnia 07.01.2006 ale z opóźnieniem 20 - 25 minutowym, ponieważ drużyna Tomsk Platon miała problem, aby dostać się na serwer. Po uporaniu się z problemem
}FAD{ rozpoczął rundę na Battle of Sands od strony Niemców i przegrał dość wysoko tę rundę. W kolejnych rundach }FAD{ odrabiał straty.

}FAD{ : Tomsk Platon

Runda 1 : 0 - 104
Runda 2 : 33 - 0
Runda 3 : 9 - 0
Runda 4 : 126 - 0

Mecz zakończył się rezultatem 168 - 104

Obie drużyny wybrały Battle of Sands
Graliśmy standardowo 4 versus 4

Screeny z meczu:

- Runda nr 1
- Runda nr 2
- Runda nr 3
- Runda nr 4

TOMMy dzięki za info.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sty 2006, 22:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 10:13
Posty: 755
Lokalizacja: Sopot
Sytuacje w grupach po pierwszej kolejce:

Group D
:arrow: 1st- [DE] Western Brigade BF42 Revival Team 3 517/56
:arrow: 2nd- [PL] First Armoured Division 3 168/104
:arrow: 3rd- [RU] Tomsk Platoon 0 104/168
:arrow: 4th- [PL] Polish Killers Team |EiR| 0 56/517

Group B

[PL] Polish Killers Team |TK| vs [EU] Eyes of Wonder 0:964
second match not accept -> wait for main admin decision

Group A

[DE] Gottes böhser Zorn vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 0:555
second match will be play on 14 january....both clan accept this date

Group C

[PL] Polish Team Soldier 1939 vs [RU] Yummy Elite Sausages 0:514
wait for second match in group Dual vs Bash4Crash

Group E

[DE] anaL.gaminG vs [DE] sONkei 585:0
wait for info from second match....

Group F

[PL] BattleField Immortal Soldiers vs [EU] Hornyrabbits -> wait for admin decision in match conflict
[NL] Chaos Theory 2 vs [PL] Freecity -> CT2 away from Cup 800:0 for Freecity

Group G

:arrow: 1st- [EU] Gott Och Blandat - 3pkt - 709/0
:arrow: 2nd- [NL] Dutch Elite Corps - 3pkt - 328/0
:arrow: 3rd- [PL] Custom players Squad - 0pkt - 0/328
:arrow: 4th- [PL] BattleField Immortal Soldiers 2 - 0pkt - 0/709

Group H

:arrow: 1st- [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team - 3pkt - 983/0
:arrow: 2nd- [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians - 3pkt - 800/0
:arrow: 3rd- [NL] Chaos Theory - 0pkt - 0/800
:arrow: 4th- EU] Epic Coalesce of Concealed Infantry - 0pkt - 0/983
CT -> away from Cup


Tak mniej więcej wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy (Wtorek godzina 21:46) pozdrawiam

_________________
http://www.nuclear-outside.pl
#nuclear-outside @ quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sty 2006, 01:46 
:arrow: [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
[PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians map: Stalingrad
[PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team map: Snowstorm
admins: Vladimir
match time and date: 11.01.2006 20.00CET
server: 194.63.132.200:14567
Scores:
First map:
[PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians (allied) vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (axis) 181:0
[PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (allied) vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians (axis) 0:170
Scores after map: [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians 351:0 [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
Second map:
[PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians (allied) vs [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (axis) 144:0
[PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team (allied) vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians (axis) 0:90
Scores after map: [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians 234:0 [PL] Ministerstwo Obrony Narodowej Desert Combat Team
Match score: 585:0 for [PL] Senatus PopulusQue Romanus Praetorians
Links to screens:
keyhash - admin checked - ok
1 Stalingrad 1
2 Stalingrad 2
3 Snowstorm 1
4 Snowstorm
Admin match report:
The match was ok. SPQR@praeto is full of good players, MON.DC plays for fun. And that's the result. SPQR was good on both maps, very good teamplayers. MON.DC was trying but didn't succeed.
by RobaL


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2006, 00:04 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
Mecz grupy G pomiedzy [PL] BattleField Immortal Soldiers 2 vs [NL] Dutch Elite Corps rozegrany na mapkach TsT i Stalingrad.
Admin Kobra pl.

Mecz rozpoczoł sie z 30 min opóźnieniem. Pierwsza tura (TsT) DeC graja w 3 osoby , jeden z graczy ma nie ten keyhash - pomyłka przy instalce. Pod koniec 1 tury pojawia sie na meczu. BF.IS wykorzystał przewagę ale niestety nie potrafił opanowaś środka. Przez 90% czasu flaga była szarzona. Wynik 73-73.
Druga tura TsT (BF.IS alies). zostali szybko wyparci ze środka i flaga przeszła w posiadanie DeC. Cała gra skupiała sie na "wbiciu" do domku na pietro i jego obrony. Dobra gra MaTi`ego Barem - serie fragów po 2-3. Wynik 0-72 dla DeC.
Druga mapa Stalingrad - bardzo szybka i składna akcja BF.IS i w 90 s maja wszystkie flagi. Manewry oskrzydlające DeC powodują przejmownie flagi tylnej BF.IS. Zacięta walka o poszczególne flagi. W efekcie flagi przechodza z rąk do rąk. Koniec tury 59-36 dla BF.IS
Decydujaca tura i tu niestety totalnie padł teamplay BF.IS każdy leciał gdzie chciał, najczęściej w pojedynkę co skrzetnie wykorzystał DeC przejmując wszystkie flagi, kolejne próby wyjścia z locka kończyły sie szarzeniem lub przejeciem na krótko skrajnych flag. Pod koniec meczu BF.IS odpuścił zupełnie i panowie wyskoczyli z rurami :).
Wynik 0-151 dla DeC. Total 132-332 dla DeC.

Pingi DeC - 30-50
Pingi BF.IS - 40-120

Z ciekawostek meczu to panowie z DeC chyba nie mieli TS bo podawali sobie rozkazy na czacie. Spotkanie wyrównane, gracze o podobnym skillu ale przeważył team play i pomysł na taktykę.
Screeny z wynikami:
1 - TsT 1
2 - TsT 2
3 - Stalingrad 1
4 - Stalingrad 2

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2006, 01:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 paź 2003, 15:39
Posty: 996
Lokalizacja: Warszawa
Infantry Grupa A
SPQR vs #SoD
BOS / Stalingrad

:arrow: BOS
Axis 113:0 Allied
Allied 163:0 Axis

BOS 276:0

:arrow: Stalingrad
Axis 67:4 Allied
Allied 95:0 Axis

Stalingrad 162:4


ogółem 438:4 dla SPQR

_________________
Civis Romanum eram.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sty 2006, 21:43 
:arrow:[RU] Yummy Elite Sausages vs [DE] BasH 4 CasH
[RU] Yummy Elite Sausages map: UN_Berlin
[DE] BasH 4 CasH map: Battle of Sands
admins: RobaL
match time and date: 14.01.2006 19.00CET
server: Wintery Infantry Cup #1
Scores:
First map:
[RU] Yummy Elite Sausages (allied) vs [DE] BasH 4 CasH(axis) 118:0
[DE] BasH 4 CasH (allied) vs [RU] Yummy Elite Sausages (axis) 0:159
Scores after map: [RU] Yummy Elite Sausages 277:0 [DE] BasH 4 CasH
Second map:
[RU] Yummy Elite Sausages (allied) vs [DE] BasH 4 CasH (axis) 108:0
[DE] BasH 4 CasH (allied) vs [RU] Yummy Elite Sausages (axis) 4:0
Scores after map: [RU] Yummy Elite Sausages 108:4 [DE] BasH 4 CasH
Match score: 385:4 for [RU] Yummy Elite Sausages
Links to screens:
keyhash - checked, all ok
1 UN_Berlin 1
2 UN_Berlin 2
3 Battle of Sands 1
4 Battle of Sands 2
Admin match report:
It's a pitty that 4cash didn't has 4 players - it could be a very good match. Two rounds were interesting: UN_Berlin, 2nd round: 4cash had much problems to move out the base - very hard fights. BoS, 2nd round: 4cash onallied side, they won this amazing round. The last minute was like holding breath the whole time
Summa sumaro: good and fair game guys

PS: Pancho przesli mi screeny na kamilek85@gmx.at - thx


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 sty 2006, 10:53 
:arrow: [PL] Polish Team Soldier 1939 vs [NL] Dual.
[PL] Polish Team Soldier 1939 map: Stalingrad
[NL] Dual. map: Stalingrad
admins: RobaL
match time and date: 20.00CET 15.01.2006
server: .pl 4web.pl FSPQR-SPQR MultiClan
Scores:
First map:
[PL] Polish Team Soldier 1939 (allied) vs [NL] Dual. (axis) 64:28
[NL] Dual. (allied) vs [PL] Polish Team Soldier 1939 (axis) 139:0
Scores after map: [PL] Polish Team Soldier 1939 64:167 [NL] Dual.
Second map:
[PL] Polish Team Soldier 1939 (allied) vs [NL] Dual.(axis) 1:97
[NL] Dual. (allied) vs [PL] Polish Team Soldier 1939 (axis) 115:0
Scores after map: [PL] Polish Team Soldier 1939 1:212 [NL] Dual.
Match score: 379:65 for [NL] Dual.
Links to screens:
keyhash - checked - all ok.
1 Stalingrad 1
2 Stalingrad 2
3 Stalingrad 3
4 Stalingrad 4

Admin match report:
All in one: Dual. and [PTS1939] couldn't decide on which server to play. PTS1939 couldn't play on Infantry#1 because all players had pings above 100. Dual. didn't wanted to play on SPQR's because one of their players has a ping over 100 - but he was connecting from Finnland. Both teams chooosed Stalingrad as their map. The first two round were equal - both teams played good on Ali side - PTS1939 changed a player after the first round, because he has high packed loos - i respected it.
All in all, Dual. plays very good - the guys even don't have a Teamspeak and talked via ingame chat. [PTS1939] showed teamwork, but the didn't succeed. Good game guys.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sty 2006, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 10:13
Posty: 755
Lokalizacja: Sopot
sorry że dopiero dzisiaj ale nawał pracy:)

:arrow: [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus
[PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 map: Carentan
[PL] Senatus PopulusQue Romanus map: UN_Berlin
admins: Deec
:568: match time and date: 19.01.2006 2100 CET
server: [3C] & PKT Clans Server
Scores:
First map: Carentan
[PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (allied) vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus(axis) 66:74
[PL] Senatus PopulusQue Romanus (allied) vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (axis) 122:38
Scores after map: [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 104:196 [PL] Senatus PopulusQue Romanus
Second map: UN_Berlin
[PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (allied) vs [PL] Senatus PopulusQue Romanus(axis) 0:189
[PL] Senatus PopulusQue Romanus (allied) vs [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 (axis) 172:0
Scores after map: [PL] Pl.Rec.Gry.Komputerowe - Battlefield1942 0:361 [PL] Senatus PopulusQue Romanus
Match score: 104:557 for [PL] Senatus PopulusQue Romanus
Links to screens:
keyhash -
1 - http://img77.imageshack.us/img77/6011/stalin16fx.jpg
2 - http://img77.imageshack.us/img77/3166/stalin25hc.jpg
3 - http://img13.imageshack.us/img13/2931/carentan11yq.jpg
4 - http://img13.imageshack.us/img13/1814/carentan20gi.jpg
Admin match report:
Po krótkiej (a może nie takiej krótkiej) ustaliliśmy serwery gry na mecz. Planowany mecz byl na [3C] & PKT Clans Server i druga mapa na serwerze Winter War #1. Ostatnia przerwa na potrzeby fizjologiczne i zaczynamy, restart i live UN_Berlin w toku. [SPQR] allied, [PRGK] axis. Szybki początek jeden z graczy SPQR przejmuje flage pierwszą od strony allied reszta atakuje środek, atak kończy się sukcesem i tym sposobem SPQR ma juz dwie flagi. Szybko jeden z graczy SPQR przejmuje ostatnią flagę i zaczyna się lock na bazie axis. Tutaj PRGK było bez szans, czasami udało im się wyszarzyć śrdokową flagę i północną ale te ataki zostały szybko rozbite przez legiony rzymskie. I tak pierwsza runda kończy się z wynikiem 172:0 dla SPQR. Szybka zmiana teamów i teraz SPQR axis, PRGK allied. Poczatek znow bez jakis szokujacych rozwiazan taktycznych SPQR przejmuje poludniowa i środkową flagę, w międzyczasie wyszarzają pierwszą flagę od strony allied. Krótka wymiana ognia i PRGK zlockowane w bazie allied. Tutaj pojedynek juz byl jednostronny i monotonny (opisze go krótko z widoku Mace Windu). Wyjście z bazy allied tyłem wąskim przejściem, obok boegnie Lord Sith i osłania Sebol. Krótkie serie ale strzały SPQR są celniejsze i ranią towarzyszy PRGK. Leczenie się nawzajem i skoki za skrzynki ale nie udaje im się przebić. Mace dostaje się na schody domku "na wprost" ale dostaje serią na schodach. Tym sposobem SPQR wygrywa tę rundę 189:0. Zmieniamy mapkę na Carentan, oba teamy się zgodziły i zostajemy na polskim serwerze. I tutaj zaczęły się dziwne rzeczy ("jaja"). SPQR wchodzi na mapkę i pierwsze komentarze: Gdzie tu się flagi przejmuje? Nie wiem czy to były specjalne komentarze czy nie ale wiem że gracze SPQR zwiedzili całą mapkę...po chwili najlepszy tekst: Ten dom jest zbugowany! Okazało się że SPQR ma starą wersję Infantry Mod'a. Tutaj czekaliśmy z 12 min aż 2 graczy SPQR zassało nową wersję. Jeszcze raz przetestowali mapkę i ten słynny zbugowany domek (w międzyczasie podglądałem mizerne próby wyskoku przez barjerkę pana B<>K, były przy tym trochę mojego smiechu :) Dobra restart i live...obie drużyny nie znały widać kompletnie mapki ale nastąpiła ciekawa sytuacja....PRGK miało 3 flagi SPQR dwie flagi i komentarz jednego z graczy PRGK: eeeeeeeeee? chodziło czemu tickety stoją w miejscu, widać że teamy nie znały mapki i nie wiedziały że kluczowa jest flaga środkowa...jednak po 5 min obie drużyny rozumiały co i jak i była ostra walka o środkową flagę. SPQR allied 122:38 PRGK axis. Zmiana teamów restart i live...tutaj już tak jak wcześniej wspomniałem teamy wiedziały jak trzeba przejmować flagi żeby tickety nei stały w miejscu i po zaciętej walce i prowadzeniu PRGK przez ok.10 min rundę jednak wygrywa SPQR 74:66, pochwalić trzeba wyczyny gracza [PRGK-BF]Mace Windu który się dwoił i troił o korzystny wynik dla [PRGK]

@ za błedy przepraszam :)

_________________
http://www.nuclear-outside.pl
#nuclear-outside @ quakenet


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sty 2006, 00:47 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lut 2005, 17:14
Posty: 1116
Lokalizacja: Poznań
:arrow: [PL] BattleField Immortal Soldiers vs [PL] Free City
[PL] BattleField Immortal Soldiers map: - BoS
[PL] Free City map: - Stalingrad
admins: main Kobra
match time and date: - 20-01-2006 CET 19:00
server: - 4web
Scores: 410 : 0
First map:
[PL] BattleField Immortal Soldiers (allied) vs [PL] Free City (axis) 0:142
[PL] Free City (allied) vs [PL] BattleField Immortal Soldiers (axis) 107:0
Scores after map: [PL] BattleField Immortal Soldiers 0:249 [PL] Free City
Second map:
[PL] BattleField Immortal Soldiers (allied) vs [PL] Free City (axis) 0:43
[PL] Free City (allied) vs [PL] BattleField Immortal Soldiers (axis) 128:0
Scores after map: [PL] BattleField Immortal Soldiers 0:171 [PL] Free City
Match score: 410:0 for [PL] Free City
Links to screens:
keyhash - OK
1 -Stalingrad 1
2 -Stalingrad 2
3 -BoS 1
4 -BoS 2
Mecz zapowiadał sie ciekawie, na 15 minut prze godzina "0" 3C zgłasza że graja wszyscy czyli Gryniu, Zapawiada sie mecz 1 v 4. Ale na szczęscie pojawia sie reszta - Javo, Alexandros, Tin, PuP3N. Zaczynamy i po szybkim ataku BF.IS jest w posiadaniu 2 flag (Stalingrad), walka toczy sie o flage srodkjwą, Alexandros ubezpiecza tyły, bardzo dobra gra Patrika z BF.IF i teamu Tin & Gryniu. Po paru minutach 3C przechodzi do locka, ale bez włażenia do bazy (admin tego nie lubi :)). Dobry pokaz team playa.
BoS typowo - walka o środek - lokowanie mostu STG i BAR, typówka bez fajerwerków. Próby przebicia sie Panthery gaszone przez Tina i jego STG.
Kilkakrotne zapędy Grynia i próby zabicia wroga apteczką skończyły sie niepowodzeniem.

W trakcie meczu z Deecem podjelismy decyzje że mecze finałowe poza live botem będza komentowane na żywa na TS zapasowym PKT - już teraz zainteresowanych zapraszam na finały.

_________________
Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL