Teraz jest 11 gru 2024, 11:23

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
pitermaster tfu chucku norrisie :lol: poszukaj na google co to jest ironia :shock:

albo niech wrzuci hasło "aaronia" do wyszukiwarki forum :wink:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Nie wiem czy juz ktos podal ale jest juz do zassania
http://www.ea.com/official/battlefield/ ... oforce.jsp

albo jeszcze nie :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:34 
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2005, 18:22
Posty: 280
Lol nie da się jeszcze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
pitermaster napisał(a):
Lol nie da się jeszcze.


lol lol:)
wyrwalem sie bo zobaczylem downloads NOW
ladnie tak klmac??:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
to tylko przygotowana stronka do ściągania bo nad boosterem napewno jeszcze pracują
i dlatego link nieaktywny

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:41 
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2005, 18:22
Posty: 280
Wyraźnie widać available on february.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Sorrki moja wina.

Co do pytania Grzegorza to najlepiej byloby kupic klucz SMSem typu wysli esa pod 7652 w tresci wpisz nazwe dodatku.koszt to 20zl +VAT zapewne i po sprawie.
Teraz ssac i grac,a nie tulac sie w takie mrozy po empikach ktore marze maja kosmiczna

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2006, 15:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2004, 15:16
Posty: 617
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=24229&PT=1

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 15:17 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Cenę mogliby ustalić na podstawie ilości mapek a nie 9.99 :) Porównać cenę do ilości mapek w "gołym" bf2 i obliczyć cenę dodatku :P :wink:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 15:39 
Offline

Dołączył(a): 29 paź 2005, 18:22
Posty: 280
Heh lol , to znaczy ,że 10 zeta za mapkę chcą.Właśnie dziwię się ,że wszyscy przekładają cenę na iloś mapek pojazdów ,a nie na ich jakość.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 16:43 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Jakbyś przeliczył na jakość mój ty pr0? Każdy coś innego lubi, inne rzeczy mu się podobają. Pozatym jaką jakość dała EA wydając wkrótce 5 patcha w tym w 2 przyznając się do błędów? :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 18:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Dumch napisał(a):
Jakbyś przeliczył na jakość mój ty pr0? Każdy coś innego lubi, inne rzeczy mu się podobają. Pozatym jaką jakość dała EA wydając wkrótce 5 patcha w tym w 2 przyznając się do błędów? :roll:


tez bylem w szoku ze co miesiac to patch,ale teraz juz nie jest tak zle.

choc powinni zrobic jak za drugim razem.
patch cos nam zabieraja dala w zamian mapke lub inny prezent
a teraz jak wyjda te "mody"platne to ciekaw jestem ile serwow polskich dla nich powstanie.mysle ze cale dwa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 19:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 gru 2003, 18:07
Posty: 561
90s napisał(a):
teraz jak wyjda te "mody"platne to ciekaw jestem ile serwow polskich dla nich powstanie.mysle ze cale dwa

A ja myślę, że będzie AŻ jeden lub nawet lepiej ZERO :lol: !

_________________
In Soviet Russia, lolis fap to YOU! || Best thing about HD anime? HD boobs. Gives a better definition to the curves.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 20:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Mody jak mody. Najlepsze jest to, ze engine bf2 jest skopany ;] Z powodu zmiennych ustawien detali mapy pozbawione mgly etc wygladaja "lekko" dziwnie. To spory problem dla ludzi co chca zrobic mapke np z bf1942 pod bf2. Kolejny problem to wymagania. Gra miala obslugiwac 128 graczy jednak okazalo sie, ze granie wtedy staje sie malo mozliwe :lol: Tak samo mapy mialy miec dynamiczne elementy jak np widziany na screenach kontener zawieszony na dzwigu. Po przestrzleniu liny mial on spasc. Takich bajerow mialo byc duzo wiecej. Niestety wycofano je z powodow wydajnosciowych :wink: Czytajac wywiady z tworcami bf2 dowiedzialem sie, ze nie ma opcji zrobienia unlockow pistoletow bo ten system nie ma takiej mozliwosci :mrgreen: Rowniez ilosc unlockow sprawia problem bfowi. tworcy chcieliby aby bylo ich jak najwiecej ale maja problem z ostrym wzrostem wymagan :D (tak to zrozumialem)

Pozwole sobie rowniez zauwazyc, ze patche nie wiele wnosza. Bugi, ktore gnebily nas od poczatku sa wciaz aktualne. Co wiecej patch 1.2 nie za bardzo je naprawi. Jedyne co te patche zmieniaja to rozgrywke sama w sobie. Bo za balans wciaz EA sie nie wzielo :|

Z wywiadu dowidzialem sie rowniez, ze EA nie planowalo aby jednostki powietrzne tak zdominowaly gre(stad m.in. udupienie heli[tylko dlaczego nie samolotu?]) nie planowano rowniez takiego uzywania granatnikow i c4. Nie planowano takze "dolphine divingu" i paru innych dupereli. Po czytaniu tych wszystkich wywiadow naszla mnie mysl "Co za matol to opracowuje i testuje, ze NIC nie przewidzial do czego doszli gracze po paru dniach gry" :shock:

Na zakonczenie mala uwaga. Mapy custom sporo zajmuja. Gdyby w patchach mieli dodawac po 1-2 mapy to za pare wersji patch zajmowalby z 1gb ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sty 2006, 20:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
podejrzewam że samolotów nie udupiają bo sami niewiedzą jak to dokładnie zrobić (niechcą się zdecydowac na ograniczenie parametrów samolotów a niesą wstanie technicznie wykonać skutecznego na samoloty algorytmu rakiet AA)

ale to fakt - wychodzi na to że zrobili zupełnie inną grę niż planowali zrobić
ciekawe czy byli mocno zdziwieni :mrgreen:


no i należy jeszcze dołożyć ten kuriozalny fakt że przy PB blokującym jakiekolwiek modyfikacje gry aby uczynić ją bardziej przejrzystą - ostała się opcja w menu która wyłącza statyczne cienie :roll:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL