Mody jak mody. Najlepsze jest to, ze engine bf2 jest skopany ;] Z powodu zmiennych ustawien detali mapy pozbawione mgly etc wygladaja "lekko" dziwnie. To spory problem dla ludzi co chca zrobic mapke np z bf1942 pod bf2. Kolejny problem to wymagania. Gra miala obslugiwac 128 graczy jednak okazalo sie, ze granie wtedy staje sie malo mozliwe

Tak samo mapy mialy miec dynamiczne elementy jak np widziany na screenach kontener zawieszony na dzwigu. Po przestrzleniu liny mial on spasc. Takich bajerow mialo byc duzo wiecej. Niestety wycofano je z powodow wydajnosciowych

Czytajac wywiady z tworcami bf2 dowiedzialem sie, ze nie ma opcji zrobienia unlockow pistoletow bo ten system nie ma takiej mozliwosci

Rowniez ilosc unlockow sprawia problem bfowi. tworcy chcieliby aby bylo ich jak najwiecej ale maja problem z ostrym wzrostem wymagan

(tak to zrozumialem)
Pozwole sobie rowniez zauwazyc, ze patche nie wiele wnosza. Bugi, ktore gnebily nas od poczatku sa wciaz aktualne. Co wiecej patch 1.2 nie za bardzo je naprawi. Jedyne co te patche zmieniaja to rozgrywke sama w sobie. Bo za balans wciaz EA sie nie wzielo
Z wywiadu dowidzialem sie rowniez, ze EA nie planowalo aby jednostki powietrzne tak zdominowaly gre(stad m.in. udupienie heli[tylko dlaczego nie samolotu?]) nie planowano rowniez takiego uzywania granatnikow i c4. Nie planowano takze "dolphine divingu" i paru innych dupereli. Po czytaniu tych wszystkich wywiadow naszla mnie mysl "Co za matol to opracowuje i testuje, ze NIC nie przewidzial do czego doszli gracze po paru dniach gry"
Na zakonczenie mala uwaga. Mapy custom sporo zajmuja. Gdyby w patchach mieli dodawac po 1-2 mapy to za pare wersji patch zajmowalby z 1gb ;D