Teraz jest 31 sty 2025, 19:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2006, 03:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
Zuaw_Smierci napisał(a):
Do niczego to nie przydatne, mozna jedynie przed kumplami zaszpanowac, bo wkoncu 64 to nie 32 :twisted:


Albo podrywac dziewczyny :lol:

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2006, 09:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Zuaw_Smierci napisał(a):
Coz moge powiedziec - ognacy chyba nie widziales screenow z Far Cry 64 bitowych :?
Skaly wygladaja lepiej (ale malo ich jest) i ogolnie jakos jest lepsza. ....
...
Do niczego to nie przydatne, mozna jedynie przed kumplami zaszpanowac, bo wkoncu 64 to nie 32 :twisted:

Ognacy wyjasnil na czym polega "fenomen" poprawy FarCry dzieki patchowi 64bit. AMD zainwestowalo $$$ w poprawki nie zwiazane z 64bitowoscia, zapakowala to w paczuszke "64 bity wymiataja", pare screenow na serwisach dla graczy, i juz byl gotowy rynek na wejscie A64.
z dwa lata temu na jakims seminarium intela na ktorym bylem padlo pytanie z sali o 64bity amd. czlowiek z intela odpowiedzial ze nie ma najmniejszego sensu na chwile obecna uruchamiac 64 bitow (dlaczego-wyjasnil mniej wiecej to samo co ognacy troche wyzej). stety czy niestety rynek nie zawsze (a raczej rzadko) dziala wg racjonalnych przeslanek, i w efekcie teraz mamy 64bitowe pentiumy :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2006, 12:54 
Offline

Dołączył(a): 3 gru 2005, 21:59
Posty: 26
64 bity to dopiero poczatek konsola PS2 ma 128 bitowy procyk karta jaks do dupy i wyszystko wymiata i chyba mi nikt nie powie ze to chwyt marketingowy bo gdyby nasze procyki mialy 128 bit to by dopiero smiagalo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2006, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
Ciekawe, że mój profesor twierdzi, że 64 bity pozwalają na zaadresowanie większej ilości pamięci (ponad 4 GB) i nie mają nic wspólnego z większą wydajnością. Ale nie będę się z wami kłócił.
PS Porównanie konsoli z kompem to kpina. Konsola jest projektowana od początku tylko i wyłącznie do obsługi gier, to raz. A dwa producenci gier wiedzą jaki sprzęt, będzie obsługiwał grę więc mogą ją zoptymalizować (nie to co w PC, gdzie masz kilkaset możliwych konfiguracji).


Ostatnio edytowano 4 lut 2006, 16:51 przez JabbaH, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2006, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Klocil jak juz...
Nawet jakby konsola miala 32 bity (a czy ma 128 to nie wiem) to i tak zawsze beda gry smigac na niej dobrze, bo poprostu dobrze je optymalizuja, a na PC nie robia jakiejs specjalnie lepszej grafiki niz na konsoli, a wymagania huhu. A wszystko po to, zeby inwestowac i kupywac ciagle nowe grafy itp, a przeciez jakby sie tworcy starali to karty bysmy raz na 2 lata wymieniali bo wszystko by smigalo. Przeciez kazdy wie jak slabe podzespoly ma PS2, a jednak wszystko ladnie smiga z grafika podobna do tej z PC.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lut 2006, 16:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
to co sie przewija w topicu to wielkosc pamieci. rzeczywiscie, 32bitowe procesory, bodajrze od 486 mogly zaadresowac do 4GB. i to przelamanie tej granicy to rzeczywista, zasluga 64bitow na dzis lub raczej najblizsze jutro.
co do gier nie zmienie zdania, polecam dyskusje pod tym adresem:
http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/54210/
.. z ktorej pochodzi ten fragment, argumenty stron mniej wiecej te same co tutaj :) :
Cytuj:
Re: 64-Bit gaming is here & coming faster!!!!!!!!!!!!!1
OK Super XP, I'll bite.

>> I think many of you don't understand why 64-Bit gaming is better than 32-Bit gaming. I've been running Windows XP Pro x64 for over a year now, and it is plays games faster & for some reason looks better.

That's right, I don't, and that's why I ask questions like in this thread. I know that the visual improvements are SOLELY due to game developers adding custom code to the 64-bit versions. There is no technical reason why this code cannot be added to the 32-bit versions. In some cases benchmarks prove that 64-bit versions are slower than their 32-bit counterparts, so I think it's a bit inaccurate to say that it "plays games faster".

>> 64-Bit gaming Plus’s
>> - 64-Bitness is new & getting better & better

This doesn't seem like much of a compelling or quantifiable reason.

>> - Faster FPS

See above.

>> - Addresses much more Memory & handles it a lot better (16TB + memory)

This will certainly be an advantage, once people stop flaming HWA posters for suggesting that 1GB is not enough for 3D gaming, but not right now. Not sure what "handles it a lot better" means - care to elaborate?

>> - Better image quality

This is just plain false, unless (as in Far Cry 64-bit) the developers specifically left code out of the 32-bit version. If this is not false, then please point me to some reputable source that says otherwise - the only people I can find making this claim are AMD64 marketing team members.

>> - Games can be a lot longer

What? Can you explain this one a little further?

>> - Developers can design amazing games without the 32-Bit limitations

Just what are these 32-bit limitations (other than 4GB RAM barrier)? I'm not being a smartass here, I seriously want to know.


>> Just like in the 80's with 16-Bit computers, 32-Bit took over for the better by far, now it's time for 64-Bit.
>>
>>If you are close minded about 64-Bit than wake up or don't post, because you know nothing about 64-Bit programming.

Don't get me wrong here -- I *WANT* to be excited about 64-bit gaming. But a handful of patches that could have easily been deployed under 32-bit as well does not get me excited. I've been chastisted on more than one occasion for suggesting that 1GB of RAM was not enough for 3D gaming -- so again, I'm not real excited about breaking the 4GB barrier just yet. Please, give me some real reasons to be excited about 64-bit gaming, without the marketing fluff.

This is not meant to be a personal insult. I am just sick and tired of misinformation going unchallenged, and marketing talking points being passed around as technical information. Please, prove you know more about 64-bit programming than I do by giving some logical answers.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Co do konsoli to ją puszcasz na TV wiec i rozdzielczosci sa owiel mniejsze.
PS1 z tego co pamietam miala 640x480 albo nawet 320x240
nie wiem jak jest z nowszymi ale watpie by chodzily w 800x600

do tego pusc sobie gre z konsoli na monitorze pixele az w oczy kola.


ale wracajac do tematu,bo dzis mam miec nowa plyte,procka 64bitowego i system XP64.bf2 bedzie chodzil w 64??
czy musi byc patch?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 11:58 
Offline

Dołączył(a): 23 lis 2005, 10:44
Posty: 27
Lokalizacja: Radom
bf2 w win xp x64 dziala bezproblemowo, nawet bym stwierdzil ze szybciej niz na x32, patch nie jest potrzebny, tylko podczas istalacji bedzie mal info ze bf2 nie byl testowany pod x64(lub cos takiego, mam dobra pamiec ale krotka)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 12:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
dzieki za odpowiedz kolego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
kumpel mi za tydzien przynosi tego moda na 64bity. Potestuje i zdam relacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 14:09 
Offline

Dołączył(a): 30 sie 2005, 12:45
Posty: 175
Lokalizacja: Kołbiel
Thanatos napisał(a):
kumpel mi za tydzien przynosi tego moda na 64bity. Potestuje i zdam relacje.


to wisz jak zobaczysz poprawke to wrzuc na rapidshare;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 14:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 21:36
Posty: 367
Lokalizacja: Krakuff
ofcoz, sir


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 16:40 
Offline

Dołączył(a): 30 sty 2006, 12:39
Posty: 25
calavero napisał(a):
superomegapl napisał(a):
64 BITY nic ci nie dadzą jeśli chodzi o wydajność. Ognacy miał zupełną racje, że sama technologia nie wpłynie na jakość grafiki lub wydajność. Co dają 64 bity? Tylko to że można zaadresować więcej pamięci tzn. 8GB, a nie 4GB. To jest cały sens 64 bitów. Co do FarCry'a technologia 64 bitów nic nie dała. Ani gra nie wykorzysta tego, a procek dostanie obciążenie.



LOOOOL :lol: Dlaczego ten post mi uciekł gdzieś i dopiero teraz go zauważyłem (dzięki Matti :) ). Pewnie gościu co to pisał jest informatykiem w jakiejś firmie i zarabia 5.000zł.... :roll: :lol:[/quote]

Po ludzku: Po jakiego ***** potrzebne są 64-Bitowe procki do gier? One nie dadzą żadnego wzrostu wydajności.

A za te 8 GB to sorrki to mój błąd. Więcej niż 4GB.

Do JabbaH Twój profesor ma racje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Co do adresowania pamięci- aktualnie (32-bit) można zaadresować 2^32 bitów pamięci, czyli 4 GB. W technologii 64-bitowej- 2^64 bit, czyli nie 2*4 GB. A to jest DUŻO więcej. To samo dotyczy samych danych- 32-bit- zmienna może mieć max 32 bity, 64-bit- 64 bity. Różnic w wydajności na razie nie widać, bo aplikacje, które działają pod Win-64 są tylko przystosowane do działania w tym systemie, a nie są zoptymalizowane. Gdyby tak zrobić BF2 w pełni zoptymalizowanego pod kątem 64 bitów, różnice w wydajności byłyby zdecydowanie większe. Na to niestety musimy poczekać.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
90s napisał(a):
Co do konsoli to ją puszcasz na TV wiec i rozdzielczosci sa owiel mniejsze.
PS1 z tego co pamietam miala 640x480 albo nawet 320x240
nie wiem jak jest z nowszymi ale watpie by chodzily w 800x600

do tego pusc sobie gre z konsoli na monitorze pixele az w oczy kola.


nowa generacja konsol (np. Xbox360) obsługuje HDTV

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL