Fresherty napisał(a):
Ad. 4 by Xena
Niestety 1 gb RAMu nawet przy niezapaskudzonym systemie nie zapewnia 'szybkiego' wczytywania, chyba ze za szybkie uznamy 5-6 minut... Ale to i tak zależy która mapa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
A co do ogólnie Pentium 4 - ten procek mozna o kant d*** rozbić. Mam P4 3,0 HT; 1 gb RAM i Gf 6600 GT, a na wszelki wypadek gram na low detalach z maksymalną widocznością... Bo po co na początku mapy ma się ciąć? W każdym razie jeśli o mnie chodzi - przerzucam się na Athlona 64, 2gb RAM i Radeona 1900 XTX
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przez moje łapki przewineły się 3 różne P4. Kombinacja P4 2.4@3.0 (z HT), Giga DDR400 i FX5950Ultra 256MB (wychodzi sprzęt jak twój albo nawet deko gorszy) starczała na ustawiania:
Mapy ładowały się w minutkę-dwie.
Na podobnym sprzęcie (tylko proc P4 3.0 Prescott) z GF 6800GT mogłem miec wszystko na High w 1280, tylko Filtrowanie Tekstur na Medium (to bardzo obciąża grafę) oraz Antialiasing x2 (w duzych rozdziałkach to styka), dynamiczne światła na Low (znowy strasznie obciaża grafę) i jakość tekstur na Medium (jak miałem na High gra doczytywała w trakcie grania przez co "chrupała" co pewien czas). 50+ FPS-ów Po dołożeniu kolejnego Giga pamięci mogłem tekstury na High ustawić i nie miało to praktycznie wcale wpływu na ilośc FPS-ów.
Kupa qmpli z klanu gra ma 6600GT i w 1024 gra spokojowo z ustawieniami Medium to High. Warto tylko pamiętać, że dynamiczne światłą i filtrowanie tekstur najwięcej FPS-ów zabiera nie dając w zamian aż takiej niesamowitej jakości by było warto.
Tak więc coś masz skrewione z konfigiem jeżeli tak cienko ci chodzi.