Teraz jest 5 mar 2025, 21:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 17:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nie skonczylo tylko "dojrzalo" Teraz dobry pilot dalej bedzie wymiatal. Tylko, ze potrzebny mu jest kumaty gunner. I tu jest caly problem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 17:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Lailonn napisał(a):
Nie skonczylo tylko "dojrzalo" Teraz dobry pilot dalej bedzie wymiatal. Tylko, ze potrzebny mu jest kumaty gunner. I tu jest caly problem :D


Mi się wydaje, że kompletne wymiatanie to się jednak skończyło. Przed patchem można było najlepsze drużyny heli w końcu wyjąć z KM'ow - trzeba było wiedzieć gdzie stanąć, i mieć kolegę w drugim jeepku. Ale teraz to się robi od niechcenia - wystarczy samemu zaparkować za jakimś rogiem, miedzy budynkami, i chwilę poczekać.

Wczoraj na Dalianie jechałem na południowe doki jeepkiem. W połowie drogi na ogon weszła mi cobra i koleś się stritnął z telewizorka. Wystarczyło mi się odwrócić, wycelować, i przeciągnąć z KMa - zanim zniknął za wieżami reaktora już wybuchł - KM się nie zagrzał, powiedziałbym że jeszcze 2-3 sekundy mógłbym strzelać ciągle bez zagrzania. W środku heli była ekipa ze znanego klanu - więc z pewnością wiedza jak latać.

pozdr,
Ognacy

p.s. Ja się cieszę. Lubię latać heli i pasuje mi, że będzie ciekawiej się grało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 17:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
morthag napisał(a):
nie wiem po co ten patch w ogole wychodzil, gra jest teraz jeszcze bardziej zbugowana niz byla. Nie slychac polowy odglosow, takich jak strzelanie z niektorych broni, LAV, czy jeepow - gratulacje dla ea, bo mnie przynajmniej nowe bugi denerwuja bardziej niz stare.


Przed chwilą wywaliłem z 10m 2 srawy w bok czołgu i jak w ducha ... dopiero 3 go sięgnęła. Ale wszystko inne jest OK ;)

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
Szkoda ze niezrobili podnoszenia np C4 przez ta sama klase :( tyle o tym pisali i dali d... no coz tak to juz jest ... :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 18:06 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 01:12
Posty: 35
co do rang to sie troche zmienilo 45k.i masz awans
ale mam pytanko które mnie nurtuje chodzi mi o ten trick gość leci nagle pada i obraca sie wokol jak wale caly magazynek i nic a on 1 strzal i już jestem trup powiedzcie jak sie robi ten trick z tym obrotem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Wszystko od mało ważnych zmian (UAV) do arcy ważnych (poprawione AA i możliwość strącenia samolotu) Mi się podoba. Tylko jedna rzecz, zrobiona by urealnić rozgrywkę(zgadzam się że było potrzebne) dziwnie wygląda. Mianowicie chodzi mi o takie śmieszne opuszczenie broni kiedy przy podnoszeniu się z padnięcia. Niby fajnie by zrobione tylko czemu broń opuszcza sie jak ja już stoję?? Reszta wporzątku...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 18:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2005, 22:48
Posty: 203
Kolec napisał(a):
w przedziale 20k - 50k pkt nic się nie zmieniło
tak więc bedziesz musiał wystatsić prawie drugie tyle by dostać kolejne unlocki (trzeba było rozważniej dobierać i zostawić sobie jakieś na patcha 1.2)

zmiany się zaczynają dopiero od 60k pkt


trzeba bylo trzeba bylo trzeba bylo sie nie urodzic nie byloby problemow nie lubie takiego glupiego tlumaczenia jak to w nawiasie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 18:50 
Offline

Dołączył(a): 12 paź 2005, 19:01
Posty: 11
Lokalizacja: Lubin
Radeon 9000pro AMD 2600 1Gb RAM - przed tym patchem wszystko chodziło ok na niskich ustawieniach przy roździelczości 1024x768 i 100% dalekowzroczności. Teraz nie widze budynków, na oko to 2 fps'y, obojetnie czy singel czy online. Jednym słowem GÓWNO. Zrobiłem formata ściągnąłem całego patcha wszystko czyściutkie nowiusieńkie i dalej GÓWNO. Ktos ma jakiś pomysł? Patch ściągąłem stąd http://files.vgpro.com/games/pc/battlefield_2/#mod
A tak to wygląda

Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lut 2006, 19:56 przez MalyPL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lip 2005, 19:06
Posty: 241
Lokalizacja: Platoon
uważam że niepotrzebnie poprawili celnośc snajpy.przed patchem na servie maksymalnie było 2-3 snajperów w jednym teamie,a dziś sie wbijam a tu połowa ludzi to snajperzy :roll: i niestety teraz snajper ma mniejsze szanse na przetrwanie bliskiego kontaktu z innym niż snajper przeciwnikiem, poprzednio wystarczył refleks i szybkie palce do wciskania spacji teraz trzeba znaleśc innyc sposób.btw mogli dac snajperow jakiś dobry pistolecik do zwalczania piechoty na bliskim dystańsie.ogólnie patch jest spoko,najbardziej podoba mi sie uav i nowa snajpa(ale m24 i tak wymiata i chyba przy nim zostane :wink: )

_________________
Rangers lead the way.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2005, 20:58
Posty: 155
No nie bardzo ten patch im chyba jednak wyszedł - podsumowując mozna go nazwać ustawą antylotniczą. Jasne że było niedobrze gdy samolotem kosiło się nad lotniskowcem fragi z karabinu a dwa esexy strzelały rakietami w powietrze na wiwaty, ale teraz to przesadzili solidnie - samolot nad lotniskowcem to tylko chwilka, mało tego jeżeli teraz wsiądziesz komuś na ogon i puścisz na pałę 6 rakiet to żeby nie wiem jaki unik robił to ze 3 ma w du..ie. To samo z aa i heli, chwilka czekania aż wypuści flary i 2 rakiety w zad. To chyba lekkie przegięcie, nie mówiąc już o tym że teraz myśliwce bombardujące są zupełnie bez szans i to nie tylko wobec samolotów ale też zwykłych aa. Jeden tylko z tego pożytek, że ludzi zabijających dla samolotu oraz czekających całą rundę aż spadniesz jakby coraz mniej...

_________________
Obrazek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
JarasS napisał(a):
Kolec napisał(a):
w przedziale 20k - 50k pkt nic się nie zmieniło
tak więc bedziesz musiał wystatsić prawie drugie tyle by dostać kolejne unlocki (trzeba było rozważniej dobierać i zostawić sobie jakieś na patcha 1.2)

zmiany się zaczynają dopiero od 60k pkt


trzeba bylo trzeba bylo trzeba bylo sie nie urodzic nie byloby problemow nie lubie takiego glupiego tlumaczenia jak to w nawiasie


srut tu tu ttu, fiku miku :lol:

wiele osób na tym forum (włącznie zemną) w dyskusjach na temat nadchodzacego patcha i boosterpack'a doszło do wniosku że zamiast wydawać odrazu przysługujace unlocki na niewiele wnoszące do swoich klas bronie typu MG36 czy SCAR-L lepiej jest je zachować na później
wczoraj z 25% graczy biegało z nowym sprzętem - akurat wszyscy dostali nowe rangi ? (podpowiem że poniżej 60K pkt nic się niezmieniło)

za swój brak sprytu odpowiadasz wyłącznie ty
tak więc frustrację skieruj w innym kierunku


http://ubar.bf2s.com/ranks.php

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 19:50 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2005, 22:00
Posty: 88
Lokalizacja: k/ Łodzi
PODSTAWKA - http://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_patch_1.2.exe

PATCH 1.12-1.2 - http://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_incremental_patch_1.12%20-%201.2.exe

SERWER - http://largedownloads.ea.com/pub/patches/bf2_server_1.2.exe

_________________
by tapster 1997-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 19:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Pociski z czolgow dalej znikaja
Przesiadanie sie w heli gubi namierzanie
Granatnik przelatuje przez pojazdy z malych odleglosci
Granatnik wybucha zaleznie od humoru

To aktualnie zauwazone i irytujace sprawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sty 2006, 02:05
Posty: 67
Lokalizacja: Białystok
Witam wszystkich

Cóż sądzę, że path jest naprawdę w porządku. Nowe pukawki są niezłe i np dla mnie P90 teraz jest lepszą bronią od Dao 12, ale to tylko moje odczucie. Co do AA jest nareszcie użyteczne, a nie stojące na pokaz. Teraz DOBRY pilot śmigłowca lata jak prawdziwi piloci, tzn używa przeszkód terenowych i leci niziutko szorując o podłoże. Ważna jest też współpraca pomiędzy strzelcem a pilotem, bo np strzelec dostrzeże czołg a pilot nie i na odwrót. Według mnie bardzo trafionym pomysłem jest obniżenie HP ludzi. Teraz trzeba będzie kombinować i przemyśleć kolejny ruch. Co do granatników. Zauważyłem, że klasa tak wcześniej lubiana przez ludzi lubiących bawić się granatnikiem :) coś ostatnio stała się mało popularna. Szkoda tylko, że nie można podnosić Min(nie C4). Broń supporta stała się teraz taka jaka według mnie powinna być. Nie przegięta ale i nie słaba. Co do polepszenia broni medyka teraz da się to odczuć(Sa85). Cóż nareszcie nie ma króliczków i delfinków i dla samego usunięcia tego powinni wydać path!! Toż to było bezsensowne i wkurzające choć nie niepokonane. Teraz sądzę, że gra jest naprawdę zrównoważona i każda klasa ma swoje plusy i minusy, choć nadal Inżynier jest troche za słąby na dalsze dystanse(nie bawiłem sie MP7). Jednym słowem path jest udany i dla mnie dał dużo przyjemności.

Aha tak na marginesie czy ktoś oprócz mnie zauważył, że w Armiach pojawiła się Unia Europejska?? Oznacza to, że modele postaci i bronie są już zawarte w grze(przynajmniej tak mi się wydaje). Więc jak to będzie z tymi Boosterami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 20:12 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Znowu zwalili płynność gry. Wczoraj specjalnie patrzałem jak jest z nową kością 512 ram (teraz 1gb) a jak potem po patchu. Na starym prawie idealnie, a tutaj... :?

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 661 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL