jaki płacz
standardowo - narzekają ci których udupiło
i teraz gra jest bee i fuj bo "pro'gej'gamer" którego cała l33t'arność polegała na bunnyhopingu i granatniku, nagle został zrównany do zwykłego poziomu zwykłego lamera, którym zwykle pogardzał - cóż za zniewaga
no poprostu szok, szał i tragedia w jednym - włosy się jeżą na karku, oczy wytrzeszczone, zeby od zacisnięcia trzeszczą...
a już nalepszy jest tekst o "tych paskudnych snajperach"
drogi kolego - jak ci przeszkadza grupka snajperów w przeciwnym teamie to wiesz co możesz zrobić ?
możesz poprosić i po uzyskaniu zgody, cmoknać ich centralnie między półdupki
jeżeli gra z ekipą pełną snajpahów po przeciwnej stronie jest dla ciebie nieprzyjemna to bądź swiądom jednego - dokładnie to samo odczucie występuje gdy zamiast snajpahów jest kumulacja klanowców (pominę tu już słowo klucz

)
o wzroście celności mozna mówić jedynie względem type-88, SWD i M95 - a te snajperki są obecnie w niełasce (pozatym to niewyrecza gracza w robieniu headshotów)
a L96A1 nieróżni się niczym szczególnym od M24 - tak więc wszelkie gadki o przegiętej snajperce to bzdury z palca wyssane (BTW - wczoraj chyba widziałem MZS latającego z ta bronią

)
kiedyś liczył się praktycznie tylko assault z granatnikiem - teraz support ze swoim szatańskim unlockiem może mu dotrzymać pola - poprostu zgroza w czterokrotnym zoomie
BTW - całe to pieprzenie przypomina mi okrzyki o "czitowaniu"
jezeli dla kogoś skill polegał głównie na skakaniu i granatnikowaniu to może powinien się przesiąść na quake'a albo unreal'a (quad-jumpy napewno się spodobają )
dlamnie zawsze pojecie skilla w BF2 odnośiło się do umiejętności przemieszczania po mapie tak by zachodzić innych z boku lub tyłu, na spostrzegawczości pozwalającej jako pierwszy otwierać ogień
wiedzieć kiedy się wycofać i zastawic pułapkę na goniących cię kolesi oraz przewidywaniu ich trasy itp.
i na "takie" podejście właśnie położył nacisk patch 1.2
walka powietrzna zrobiła się hardcore'owa (rzadko się pcham do samolotu bo brak joy'a skutecznie eliminował do tej pory dogfight przy wykorzystaniu działka - teraz dzięki skutecznym rakietom łatwo jest coś zestrzelić.... i o wiele łatwiej zostać zestrzelonym)
ogólnie duży plus dla EA