Teraz jest 22 lis 2024, 16:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 lut 2006, 01:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Zamknięty temat w którym będę pisał newsy dotyczące Project Reality.
Wszelkie komentarze do newsów w oddzielnym temacie.


Ostatnio edytowano 12 maja 2006, 08:56 przez Uncle Blues, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 01:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
06.02.2006 - Konkurs na oficjalną tapetę moda Project Reality
Rusza kolejny, marcowy, konkurs na oficjalną tapetę dla moda Project Reality.
Swoje prace zgłaszać można do piątku 24 marca, do godziny 19 naszego czasu na oficjalnym forum Project Reality.
Temat przewodni na te 2 miesiące to "British Army".

06.02.2006 - news na stronie battlefield.pl
Newsmani serwisu battlefield.pl wiedzą o czym warto pisać!
Obrazek
Wywiad, trailer, screeny i ankieta - wszystko to zobaczyć możecie na TotalBF2.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
07.02.2006 - W wersji 0.3 nie będzie problemu z polskim tłumaczeniem BeeFa
Kilka dni temu poinformowałem DEV'ów (ekpię od PR) o błędzie z polskim tłumaczeniem BeeFa. Przypomnijmy: W polskiej wersji BeeFa pojawiały się komunikaty, które nie powinny były się pojawiać i w innych wersjach językowych się nie pojawiały. Dostałem dziś odpowiedź.
Cytuj:
Uncle Blues napisał(a):
Hey DEVs!
Polish community inform me about a serious bug. I'm using original english version of BF2, so I didn't noticed it.
Notifications about kills etc. should not apper, but if we install PR onto polish version of BF2 all of them pop-out like in vanilla BF2.
(...)

[R-DEV]ArchEnemy napisał(a):
On the day of the release we released that PRMM was only compatible with the english version of BF2, so without delaying the release we made it compatible with some other versions of BF2 (french, dutch, jap, chinese, german). However due to the strict deathline we weren't able to make it compatible with all versions of BF2. The polish version (like all the other versions) will be compatible with the next release of PR / PRMM.
W skrócie, dla tych co nie znają angielskiego: Wraz z kolejną wersją PR błąd będzie wyeliminowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
09.02.2006 - Finalna wersja map-packa 1.02 już na serwerach!

No niestety tylko na serwerach ftp. :wink: Dziś rano [R-DEV]eggman skończył prace nad map-packiem. Jest on teraz w obiegu na serwerze GloryHoundz TEST i przechodzi testy. Każdy może go ściągnąć i w tym uczesniczyć. Najprawdopodobniej pojawi się na serwerach lada dzień. Ponieważ w map-packu jest zupełnie nowa wersja CP_Abadan, wersja 1.02 nie ma postaci łatki, a całego instalatora. Żeby go zainstalować odinstalujcie spod Panelu Sterowania map-pack i patch do niego 1.01. Potem zainstalujcie sam map-pack. Do ściągnięcia z:
- http://files.filefront.com/prmp1_v102_i ... einfo.html
oraz z:
http://www.gloryhoundz.com/downloads/pr ... taller.exe

PS. Głosujcie na PR! Jesteśmy na 2 miejscu! Może wyprzedzimy FH2?.. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lut 2006, 12:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
13.02.2006 - Koniec problemów z ABR?

http://battlefieldranking.net/ napisał(a):
(...)And more good news! the New ABR Cient is released, and ready for download.(...)
Alternative Battlefield Ranking wypuścił wreszcie poprawioną wersję klienta ABR. Wprawdzie wciąż są pewne problemy z przyciskiem "Join", ale program już poprawnie łączy się z serwerem statystyk i na tych kilku rankingowych serwerach Project Reality będzie nam znowu poprawnie zliczało statsy.

Nowego klienta ściągnąć możemy z:
http://www.battlefieldranking.net/remos ... lient.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lut 2006, 00:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
15.02.2006 - ABR Version 1.02.14 Codename 'Daybreak' is publicly available!

Wyszła nowa wersja klienta ABR. Wszystko w nim działa tak jak powinno. Zlicza statsy ze wszystkich rankingowych serwerów. Działa słynny przycisk Join. Wszystko pięknie - tylko ściągać i z niego korzystać!
:arrow: http://battlefieldranking.net/

16.02.2006 - PRMM 0.25 lada dzień! 0.3 za miesiąc!

Po długim okresie wypełnionym niepewnością i oczekiwaniem, po wyjściu patcha 1.2 i po walce z tragiczną świadomością, że PRMM 0.2 nie działa na wersji 1.2, pojawił się wspaniały wywiad szwedzkiego serwisu BF2 z requiem, odpowiedzialnym za PR. Najważniejsze informacje są w temacie newsa. Resztę przeczytajcie sami na stronie http://www.bf2.se/page.php?id=588 , bądź w zacytowanej przeze mnie wersji:

BF2.se napisał(a):
In our last interview last year you where planning to introduce
Laser-guided missiles and making air support a lot more importent. How
would you say the progress on these things are today?

requiem: The above mentioned items are still in planning, right now our focus is still on balancing realism with gameplay. It is easy to replace a team by a new army, because it's all the same, just looks different. However, if you are making changes to damage values, speeds, accurarcy, etc. etc. you need to make sure that the gameplay is still in sync, this requires a lot of testing, so much that it was the idea behind the PRMM series in the first place. The outcome has been successful, just look at the suggestions & feedback our community provides.

What mod would you say would be the most "threat" to Project Reality?
requiem: On a fundamental business level it's easy to view other mods as a threat as you are often competing against one another in quite a few ways. In my time as PR's lead and now as the retired lead or "godfather", I still see other mods as an opportunity. We have always been open to partnerships with other mods that share the same values (promoting a free product with a high degree of quality and originality, whilst including the community the best we can). In terms of direct competitors, there is Point of Existence & Forgotten Hope 2 which are shaping up very nicely. From our perspective though, we combine the best of both worlds to bring a degree of realism which allows gameplay as well as incorporate all the modern weapons the 21st century has to offer. An example would be the render included here, the FN Tactical Shotgun, in-game it boosts two types of ammunition (Slug & Buckshot) and a red dot system as the form of an "iron sight". Compared to the "Remington 870 meets Duke Nukem" shotgun in BF2 Vanilla/Standard which doesn't even have a sight, it's quite the improvement, and it's felt by our players in-game. The different ammunition also allows for long distance and close quarters shooting making the Engineer more then just a mine-layer. Save the $10 from the booster packs and try out PRMM, we promote a deeper gameplay experience with a much heightened sense of teamplay.

The biggest problem all mods are facing in BF2 is the problem about people not wanting to play when they arent being ranked. Do you know if DICE have any thoughts about letting mods into the official rankingsystem?
requiem: It is possible that Digital Illusions CE will allow certain mods to be ranked in the future, but it is just not viable for them at this point in time. They are releasing their booster packs soon and like any other company who has to pay their employees at the end of the month, they will look to maximize revenue on it. Although ranking isn't a major variable, it's still a variable that any rational decision maker would keep at a point that makes the most sense financially. It also serves to extend the growth stage of a mods life cycle so that they reach maturity beyond the life of the booster packs (which then in turn also extends the life of BF2). Just business as usual.

However, we have been the first mod to adopt the ABR ranking system, a 3rd party product which has a professional team and offers it services unconditionally. We have been using this system since PRMM 0.2 and you will receive promotions in-game, can create stats signatures as well as view the same amount of information & detail as the official ranking system. What's even better is that we can create our own awards, which in the long-run means we will create more team-oriented ranks & awards. Perfect for PR.

What else do you have in mind for the community?
requiem: We're very excited about the PR Tournament which is currently in the making, our community will absolutely love it. It will be lead by one of our developers, UKForce, who has seen combat firsthand throughout Cyprus, Bosnia and recently Iraq as a Sergent in the British Army. In addition, we will also have other active & veteran members of various Militaries around the world take part. Together with our mod, it's going to be as real as Battlefield 2 can get. The tournament will be open to players of all skill levels and will not require any player to play a set number of hours per week. Join a side, enjoy a high level of teamwork and play amongst people who have real military experience. Our Tournament will go live VERY shortly, so be sure to be registered on our forums once it's doors open!

And so the last and requried question: When can we expect the full version to be released?
requiem: We are releasing a version entitled PRMM 0.25 which will have bug & balance fixes as well as be compatible with the 1.2 patch, this will be a matter of days before it comes out. Roughly a month after we are looking to release PRMM 0.3 which will contain a ton of new features, many custom maps . See the PR video at http://www.realitymod.com/Trailer/ and then download PRMM 0.25 in a few days while you're waiting for PRMM 0.3. Thank you Battlefield Sweden for this interview, always a pleasure to have some of the worlds most competitive gamers as an audience. See you on the Battlefield !

Thanks to Project Reality for making this interview!
Make sure to visit their modsite at http://www.realitymod.com !


Na ożywienie nadziei dostalismy też w prezencie 2 piękne screeny z 2 nowymi brońmi przygotowanymi przez ekipe PR.
Obrazek

Obrazek

przypominam, że można oczywiście komentować newsy! W odpowiednim dziale:
:arrow: http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=13939


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lut 2006, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
19.02.2006 - Reset serwera Doomlab - PR na drugim miejscu!

Dzisiaj został zakończonny kolejny etap głosowania. PR skończył na zaszczytnym 2 miejscu. Znowu możemy głosować. Jak narazie jesteśmy na miejscu 1. Może uda nam się je utrzymać!
VOTE or DIE!
Następny reset za 2 tygodnie - 5 marca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lut 2006, 14:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
21.02.2006 - patch do patcha, mieszane uczucia

Electronic Arts w niecały tydzień po wyjściu patcha 1.2 przyznaje, że w czasie beta-testingu wielu błędów przeoczono. Obiecali w najbliższym czasie ("coming soon") wypuścić patcha do patcha oznaczonego numerem 1.21.
Z jednej strony wszyscy się cieszymy, bo z każdym patchem Battlefield 2 staje się lepszy.
Z drugiej jednak mamy świadomość tego, że wersja 0.25 jedenego z najpopulraniejszych w tej chwili modów - Project Reality - się opóźni.
Znowu nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwie czekać...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2006, 09:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
24.02.2006 - 0.25 jeszcze przed 1.21
[R-DEV] JS.Fortnight.A napisał(a):
.25 will be released soon, before the next EA/Dice patch. Once their next patch comes out, if there are any new issues that arise that prevent people from playing PRMM, we will address those issues as well.
[R-DEV]eggman napisał(a):
just checking in the last bits of code and reviewing the final readme for .025. This will be our 3rd build for testers. Hope this goes smoothly and we can release it very soon.
[R-DEV]KingofCamelot napisał(a):
0.25 should be coming along soon as long as I didn't make any mistakes.

W skrócie - Wszyscy odpowiedzialni ma PRMM mówią, że wypuszczą wersję 0.25 jada moment. I, że nie jest ona opóźniona przez zapowiedzi patcha 1.21 i wyjdzie jeszcze przed nim. Jesli 1.21 stworzy nowe problemy to beda one poprawione już w wersji 0.3, ewentualnie w wersji0.26 jesli bedzie to naprawde konieczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2006, 02:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
25.02.2006 - PRMM 0.25 już jutro!

[R-DEV] JS.Fortnight.A napisał(a):
Stay tuned guys, .25 will most likely be out for the latenight crowd in the States and the early risers in Europe (Sunday). :D


Wheeeeeeeeeha! Jutro rano do kościoła, a z kościoł prosto przed komputer wreszcie pograć w PRMM 0.25!!!! AAAAHAHAHA! :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lut 2006, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
26.02.2006 - PRMM 0.25 już jutro!

Panie i Panowie! Mamy radosną wiadomość! PRMM 0.25 już jest i można je już ściagć!

http://realitymod.com napisał(a):
Hello PR Community and fans worldwide!

Here it is, the 4th and final build of PRMM .25; due to a few setbacks we are having to release the patch as a full clean install of the mod (290MB). However we feel that it addresses all of the major issues that were brought about concerning compatibility issues with the 1.2 patch. It also includes several relatively minor tweaks to weapons, new visuals, infantry load out adjustments, and 3 new maps (Oasis, Steel Thunder, and Strike at Karakand 2) all of which come with AAS support. As always we want to thank our community and all the newcomers in recent weeks for their continued support and patience while we worked on getting this fix to you.

PRMM .25 (Courtesy of totalbf2.com): http://totalbf2.filecloud.com/files/fil ... _id=119525

PRMM .25 (Torrent): http://www.gloryhoundz.com/bt/prmm_0254 ... xe.torrent

**Note: 'Full clean install' means that you should remove all previous versions of PRMM before installing this new version.**

Thank you!

-The Project Reality Team


W skrócie:
- wersja 0.25 działa poprawinie z BF2 w wersji 1.2
- poprawiono wszystkie główne błędy które pojawiły się po wyjściu patcha 1.2
- wersja 0.25 posiada 3 nowe mapy w standardzie (Oasis, Steel Thunder, and Strike at Karakand 2)
- w wersji 0.25 dadano wiele mniejszych poprawek broni i samej rozgrywki*

Za chwilę zrobię update tematu "Instalacja krok po kroku"

Ściągajcie nowe PR! :D Wreszcie nasza cierpliwość została nagrodzona!

*co dokładnie nie wiem, okaże się jak ściągnę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 mar 2006, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
03.03.2006 - Battlefield Alternative Ranking znowu działa!

ABR znowu działa. Wczorajsze 10 min na Mashturze mi już zapisało. Jak korzystać z ARB'a i jak sprawdzić swoje statsy dowiecie się z drugiej części tematu "PR - instalacja krok po kroku" Można też zrobić sobie sygnaturkę ze statsami z PR. Jak to zrobić dowiecie się z odpowiedniego tematu, który niedługo założę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
06.03.2006 - Reset serwera doomlab. Można znowu głosować

Nastąpił kolejny reset serwera z głosami na najbardziej popularny mod do Battlefielda. Znowu można głosować.

Jaki jest najlepszy to my dobrze wiemy, musimy tylko pokazać światu, który jest najpopularnijeszy! :P

Żeby zagłosować na najlepszy mod kliknij =TUTAJ=


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 mar 2006, 13:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
10.03.2006 - wyszedł patch 1.21. Czy bedzie potrzebny PRMM hot-fix 0.26?

Choć wcześniejsze wypowiedzi DEVsów były dość niepokojące (mówiono, że na 95% 1.21 zepsuje znowu PRMM), wszystko wskazuje na to, że nie trzeba będzie czekać nowego hot-fixa 0.26! Czekamy jeszcze na oficjalne stanowisko "załogi" PR, ale możemy już chyba zacząć się cieszyć!
Parę cytatów z oficjalnego forum PR:
[R-DEV]KingofCamelot napisał(a):
I've downloaded and installed, everything appears to work fine.

PorkChop napisał(a):
Patched our server to 1.21 runs smooth with PRMM. Havent found any bugs yet.

OriginalSnoozer napisał(a):
Patched the server to 1.21 today, seems to be working.
Servern is in Stockholm, Sweden.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 mar 2006, 14:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
13.03.2006 - PRMM 0.25 kampatybilny z BF2 1.21

Teraz już oficjalnie!
[R-DEV] JS.Fortnight.A napisał(a):
To all PR fans:

As the title indicates, if and when users choose to upgrade to the latest version of BF2 (1.21, released 03/09/06) they will still be able to play PRMM .25 without any noticeable side-effects. This is good news for everyone as it will not slow down our progress towards getting the next release of PRMM completed and will allow Project Reality Tournament activities to stay on course as well. If anyone does encounter issues while playing PRMM .25 with Dice's 1.21 patch installed please drop by the PRMM bug section of our forums to report any irregularities. Thank you!

-The Project Reality Team


W skrócie:
Ekipa od PR przestudiowala roznice w kodzie PRMM 0.25 i BF2 1.21, mocno tez testowala grę na nowych patchu i nie zauważyła żadnych problemów. Zatem, teraz już oficjalnie: PRMM 0.25 jest kompatybilny z BF2 1.21.
Efektem ubocznym, tego jakże miłego dla nas wydażenia, jest to, że prace nad PRMM 0.26 nie będą opóźniały prac nad upragnioną wersją 0.3! :D

Topic o instalacji poprawiony.


Ostatnio edytowano 19 mar 2006, 01:10 przez Uncle Blues, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL