Teraz jest 4 mar 2025, 17:17

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Strasznie narzekacie na ten pkm... Urealnili go, dobrze, nie ma co płakać czas się przyzwyczaić. Jak dla mnie patch wprowadził same dobre zmiany (oprócz bugu z dzwiękiem).

kuligow piszesz, że nie możesz wygrać z supportem mającym PKM. Uwież mi, wystarczy troche pokombinować i zaleźć dziada od tyłu. Wątpie żeby przeżył. Chyba, że nie umiesz poruszać się tak, by Cię nie zauważyli. Ale to już Twój problem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 15:53 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
kuligow napisał(a):
problem 1. - to PKM.. - stal sie nagle tak potezny ze biega z tym kazdy - calkowicie zachwial balans w grze

Nie tylko PKM a wszystkie LMG. Osobiscie wole mocne LMG niz strzelanie z granatnika z 2 metrow.

kuligow napisał(a):
3. - dzwiek - nie wiem czemu ale czesto gine bez dzwieku - tzn ide.. - i nagle pasek zdrowia idzie do dolu i lup.. jestem trup - nie ma dzwieku kul kolo ucha..czy uderzajych w mur kolo mnie.. etc..

To niestety jest irytujace.. Najgorzej jak dzwiek kompletnie sie rozlozy i jedyne rozwiazanie to opuszczenie gry i uruchomienie jej od nowa.

Dodatkowy problem to wywala mnie do pulpitu bez powodu, czego wczesniej nie mialem. Mam nadzieje ze naprawia w nowym patchu.

Co do Claymorow..
- Brak karania za TK i -4 punkty uwazam za pozytywne, bo niestety gadka o "umieszczaniu ich we wlasciwych miejscach" nie ma racji bytu, bo dajmy na to postawie ja na drabince, to zawsze znajdzie sie idiota na ktorym zarobie niezasluzenie TK. Ewentualnie kary za TK z Claymora zmniejszylbym do np. -1 i obdarowal tym zakladajacego Claymore, jak i tego co w nia wlazl (zeby zaczal myslec). Mysle ze -4 to zbyt duza kara.
- Uwazam ze Claymory powinny byc tak samo grozne dla swojego teamu jak dla przeciwnika
- Powinna byc mozliwosc ich rozbrojenia przez wrogiego snajpera
- Zachowac niezniszczalnosc Claymorow jedynie wobec granatow i granatnika (ewentualnie stosunkowa odpornosc).. C4, dzialo czolgowe i inne mocne kalibry powinny je niszczyc.
- Zmienilbym ikonke ostrzegajaca przed Claymorem, rozroznil ja od tych z AT Mine i C4, zeby nikt nie mial watpliwosci co jest zastwaione.

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Popieram cię we wszystkim z jednum wyjątkiem

Mordoklej napisał(a):
- Powinna byc mozliwosc ich rozbrojenia przez wrogiego snajpera


Snajper z racji swojej klasy nie powinien potrafic rozbrajać Claymorów( to jest działka inżyniera)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Jezeli umie je zakladac to czemu mialby nie umiec ich rozbrajac ? ;)
Wg mnie polozenie i scagniecie klejmora jest tak samo trudne.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
Yamsza Snajper z racji swojej klasy nie powinien potrafic rozbrajać Claymorów( to jest działka inżyniera)Yamsza

wlasciwe to jestem zdania ze jesli zolnierz uzywa jakiegos sprzetu to musi znac jego instrukcje obslugi, w tym wypadku sniper imho powinien miec mozliwosc rozbrajania swoich i kolegow z druzyny clymorow, a nawet mozliwosc zabierania ich ze soba - z bardzo prostego wzgledu - bo to jedna armia i uzywaja tego samego sprzetu; podobnie powinno byc z komandosem i jego c4 .. ... skolei glupota bylaby mozliwosc zabierania c4 wroga czy tez clymorow

ale czego mozna sie spodziewac po kolejnym patchu ??
imo wicej bugow (mam nadzieje ze jestem w bledzie)

pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 23:06 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
c0lon3l napisał(a):
mam nadzieje ze jestem w bledzie


Nie jesteś :) Bedzie gorzej, jak zwykle :)

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 mar 2006, 23:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
kuligow napisał(a):
problem 1. - to PKM.. - stal sie nagle tak potezny ze biega z tym kazdy - calkowicie zachwial balans w grze


No bez przesady PKM faktycznie jest skuteczny, ale tylko w przypadku gdy strzela sie z niego lezac na ziemi- sprawdzalem.
Jesli chodzi o claymoury to zlikwidowanie neutralnosci dla czlonkow wlasnej strony spowodowaloby znowu mnostwo TK z powodu bezmyslnosci idiotow ktorzy sie na nie pakuja.

Swoja droga spostrzeglem dzis pewien bug a mianowicie... zastawilem claymoury na Sharki przy drabince i przy wejsciu po czym ustawilem sie gdzies dalej by stracac przeciwnikow i w pewnym momencie zauwazylem akcje jak przeciwnik wspina sie po drabince i przezylem szok widzac, ze jakims cudem moj claymour nie zadzialal ma ktos wytlumaczenie czemu?????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 8 sie 2005, 18:33
Posty: 72
Lokalizacja: Krzywe Koło
...a mi sie PKM'em tak samo zle strzela teraz jak i przed patch'em. Osobiscie bardzo lubie strzelac z MG36 :twisted:

Prawie wszystko mi sie podoba tak jak jest teraz, moge scierpiec jak ktos leci z zawieszonym dzwiekiem ale rozsianych po calej planszy clay'ow nie moge przezyc. Mialem przypadek grajac na mapie Warlord gdzie chyba 1/3 to byli sniperzy... strach bylo sie wychylic poza Spawn Point :D. Niektorzy zamiast strzelac to biegli na flage poto aby tam zostawic to scierwo no i jak sie uda ;) to uciec. Nawet jak zginal to nabijal sobie punkty :?

Mam wielka nadzieje ze zostanie to jakos poprawione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 01:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
A ja dzisiaj splunełem czteroma rakietami w wode siedząc w esseksie i napis ze zostałem ukarany za zabicie członków własnej coś tam :shock:
Czyżby łodzie podwodne :?: :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 01:28 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Musisz napisać nowe cheaty :lol: Stare zaczyna ci wykrywać PB widocznie :P :wink:
Btw: To z claymorem miałem tak samo jak mnie gość ścigał. Położyłem za rogie claymore'a a on wybiegł zza rogu, polozyl się kolo niego i mnie zabil :?

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 02:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2005, 23:43
Posty: 706
Claymory są deko przegięte... biegnąc widze claymora 5m przedemną, natychmiast staje co by w niego nie wbiec, a jak się cofam to wybucha :shock: i tak jest w 99% przypadków...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 03:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 17:51
Posty: 438
Lokalizacja: Wawa
Arctico1 napisał(a):
Jesli chodzi o claymoury to zlikwidowanie neutralnosci dla czlonkow wlasnej strony spowodowaloby znowu mnostwo TK z powodu bezmyslnosci idiotow ktorzy sie na nie pakuja.


.....właśnie

1.Przeciez mozna załozyc ze jezeli klade claymore'a gdzies w badylach to "oznaczam" to miejsce (moze abstrakcyjnie ale przypominam ze to gra)

2.Mozna by bylo "odpalac" claya z "linki".
polecam uwadze:http://tinyurl.com/k3hzm


Ostatnio edytowano 5 mar 2006, 04:08 przez Ev0, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 03:59 
Offline

Dołączył(a): 7 gru 2004, 01:48
Posty: 34
Lokalizacja: Chorzów
Equilibrium napisał(a):
Claymory są deko przegięte... biegnąc widze claymora 5m przedemną, natychmiast staje co by w niego nie wbiec, a jak się cofam to wybucha :shock: i tak jest w 99% przypadków...


...widocznie "wbiegając", go uzbroiłeś, a cofając się uruchomiłeś ale to tylko taka mioja późnonocna dywagacja :oops: :P 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 09:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Dumch napisał(a):
Btw: To z claymorem miałem tak samo jak mnie gość ścigał. Położyłem za rogie claymore'a a on wybiegł zza rogu, polozyl się kolo niego i mnie zabil Confused


Claymore'y maja czas uzbrajania sie tj. 2-3 sekundy.


Equilibrium napisał(a):
Claymory są deko przegięte... biegnąc widze claymora 5m przedemną, natychmiast staje co by w niego nie wbiec, a jak się cofam to wybucha Shocked i tak jest w 99% przypadków...


A wziales pod uwage laga ? ;]

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2006, 10:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Walatch napisał(a):
Claymore'y maja czas uzbrajania sie tj. 2-3 sekundy.


No nawet jeśli, to powinien go zabić jak wstawał :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 243 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL