kuligow napisał(a):
problem 1. - to PKM.. - stal sie nagle tak potezny ze biega z tym kazdy - calkowicie zachwial balans w grze
Nie tylko PKM a wszystkie LMG. Osobiscie wole mocne LMG niz strzelanie z granatnika z 2 metrow.
kuligow napisał(a):
3. - dzwiek - nie wiem czemu ale czesto gine bez dzwieku - tzn ide.. - i nagle pasek zdrowia idzie do dolu i lup.. jestem trup - nie ma dzwieku kul kolo ucha..czy uderzajych w mur kolo mnie.. etc..
To niestety jest irytujace.. Najgorzej jak dzwiek kompletnie sie rozlozy i jedyne rozwiazanie to opuszczenie gry i uruchomienie jej od nowa.
Dodatkowy problem to wywala mnie do pulpitu bez powodu, czego wczesniej nie mialem. Mam nadzieje ze naprawia w nowym patchu.
Co do Claymorow..
-
Brak karania za TK i -4 punkty uwazam za pozytywne, bo niestety gadka o "umieszczaniu ich we wlasciwych miejscach" nie ma racji bytu, bo dajmy na to postawie ja na drabince, to zawsze znajdzie sie idiota na ktorym zarobie niezasluzenie TK. Ewentualnie kary za TK z Claymora zmniejszylbym do np. -1 i obdarowal tym zakladajacego Claymore, jak i tego co w nia wlazl (zeby zaczal myslec). Mysle ze -4 to zbyt duza kara.
-
Uwazam ze Claymory powinny byc tak samo grozne dla swojego teamu jak dla przeciwnika
-
Powinna byc mozliwosc ich rozbrojenia przez wrogiego snajpera
-
Zachowac niezniszczalnosc Claymorow jedynie wobec granatow i granatnika (ewentualnie stosunkowa odpornosc).. C4, dzialo czolgowe i inne mocne kalibry powinny je niszczyc.
-
Zmienilbym ikonke ostrzegajaca przed Claymorem, rozroznil ja od tych z AT Mine i C4, zeby nikt nie mial watpliwosci co jest zastwaione.