Teraz jest 22 lis 2024, 11:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 mar 2006, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
No właśnie. Co byście chcieli jeszcze mienić w PR? Może jakieś zmieny cofnąć? Może jakiś pojazd nowy, jakąć broń? Nową klasę, a może zamienić już istniejącą na inna? Nowe opcje i możliwości? To jest temat w którym możecie pochwalić się waszymi pomysłami i sugestiami, ewentualnie ponażekać na to co wam się w PRMM nie podoba.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2006, 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Hamulec ręczny :)
Battlerecorder - to coś co jest w BF2 to żenada. W CSie 1.3 było już lepsze HLTV.
Brak możliwości oglądania meczy na żywo, ale to dotyczy całego BF2.

Jak coś się przypomni to dorzucę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 00:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Ja juz w topicu z ankieta czy PR jest lepszy od BF2 napisalem co bym
chcial w najblizszym czasie ujrzec...

A wiec:
- usuniecie supporta z amunicja, a w jego miejsce dac respawnowalna ciezarowke z amunicja/paliwem
- dodac zuzycie paliwa :)
- kierowca/strzelec czolgu/apc jako osobne stanowisko
- hamulec reczny :)
- rozkladany oboz w punktach, ktore przejelismy z budynkami mozliwymi
do zniszczenia (np szpital polowy, gdzie tylko tam mozna odzyskac full
energie, a medyk jedynie by tylko tamowal krwawienie)
- krwawienie po kazdym zranieniu
- lornetka
- wywalenie mozliwosci spawnowania sie na dowodcy
- usuniecie tego cholernego klucza u mechanika i zamiast tego
dodanie punktow/pojazdow naprawczych

Mam nadzieje, ze moje postulaty zostana przez Was poparte i przekazane
do tworcow PR :)

EDIT:
Wlasnie wpadlem na pewien sposob urozmiacenia rozgrywki
zwiazany z w/w obozami. Otoz gdyby cops zrobic z respawnami (np
albo wydluzyc czas albo ustawic repsawn tylko w bazie macierzystej)
to rozgrywka nabralaby fajnej formy:

Team 6 chlopa + czolg + HMMV szykuja atak na oboz wroga, atak sie
nie udaje, polowa skladu przezyla, reszta jest ranna, bez paliwa,
bez amunicji. Gdyby respawny zrobic tak jak napisalem wyzej
i moj pomysl z obozami by sie sprawdzil to w takiej sytuacji wojacy
zmiast wlaczyc do konca, zaczeliby sie wycofywac do swojego
ostatniego obozu w celu leczenbia/zaopatrzenia/naprawy/napelnienie
paliwa. Cezkaliby takze na posilki (np na tych co zrespawnowali sie w
macierzystej bazie i dotra do obozu najblizszym transportem) i sie
przegrupowali. Jak dla mnie rozgrywka zrobilaby sie cekawsza, choc
dluzsza...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 mar 2006, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2004, 22:35
Posty: 184
Lokalizacja: Wszawka
Mr Groch co do jednego nie moge sie zgodzic - zlikwidowania spawnu na dowodcy. Bo ta gra straci wtedy sens, szczegolnie przy jakis wiekszych mapach - na ktore nie powiem licze ( kto gral np. w PoE ten wie o czy mowie :wink: ). Trzeba by szukac pozniej przez 5 minut swego dowodcy i by sie skonczyla gra teamowa.
I to na co najbardziej licze w jakies tam dalekiej przyszlosci - dodanie wiekszych map z wiekszym wplywem tankow, lotnictwa. Bo poki co to mamy mapki zasadniczo infaterskie. A jak chce infantry czyste to wole juz chyba AA.

_________________
"Nie podoba sie? Nie czytaj!" :P
http://www.hattrick.org <- klikac!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 mar 2006, 17:51 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2005, 22:26
Posty: 67
Lokalizacja: Sopot
Mr Groch napisał(a):
Team 6 chlopa + czolg + HMMV szykuja atak na oboz wroga, atak sie
nie udaje, polowa skladu przezyla, reszta jest ranna, bez paliwa,
bez amunicji. Gdyby respawny zrobic tak jak napisalem wyzej
i moj pomysl z obozami by sie sprawdzil to w takiej sytuacji wojacy
zmiast wlaczyc do konca, zaczeliby sie wycofywac do swojego
ostatniego obozu w celu leczenbia/zaopatrzenia/naprawy/napelnienie
paliwa. Cezkaliby takze na posilki (np na tych co zrespawnowali sie w
macierzystej bazie i dotra do obozu najblizszym transportem) i sie
przegrupowali. Jak dla mnie rozgrywka zrobilaby sie cekawsza, choc
dluzsza...


Według mnie pomysł bardzo dobry, ale wymagający poprawy lekkiej 8) . Gra by nadal polegała na przejęciu kluczowych punktów mapy, ale dokonać możnaby było tego tylko zakładając taki obóz o jakim Mr.Groch mówi... I wtedy by taka baza nabijała nam punkty... Co ciekawe można by było zakładać bazy poza kluczowymi miejscami mapy, na przykład niedaleko celu ataku ( kluczowego przejętego miejsca ) by zająć strategiczne miejsce.... Oprócz tego ludzie koło dowódcy nadal powinni się spawnować.. To ważne dla teampLay'a według mnie...

A co bym dodał od siebie??

1. Więcej miejsc w BlackHawk'u => Warto zauważyć, że zazwyczaj lata 3 operatorów ( pilot, 2 gunnerów ) i TYLKO 3 pasażerów... no wybaczcie ale weedług mnie minimum 6 o ile nie więcej wejdzie do BH... Zauważcie też, że w modelu w grze 4 krzesła są zajęte przez jakieś leżące na nich ładunky... Model należałoby wyedytowac i dać więcej miejsca w BH....

2. Większy limit ilości drużyn...

3. Możliwość wyboru ekwipunku dla danej klasy.... o co mi chodzi?
Na przykład Snajper by miał dostępne dla siebie powiedzmy 3 konfiguracje:
- M-24, Beretta 92F z tłumikiem, 2x Claymory i Ghille Suit ( ubranie krzaka )
- M95 Barett, Beretta 92F i jakieś drobne różnice w ekwipunku, ale nadal byłby ubrany za Krzak....
-SPR/A albo Stoner SR-25 drobne różnice reszcie ekwipunku i niebyłby już ubrany za krzaka... :P Taki strzelec wyborowy... ;]

I jak widać są 3 różniące się znacznie konfiguracje, które dają różne możliwości dla snajper'a... Podobny system można wykonac dla reszty klas...

4. Ktoś kiedyś na forum Project reality ( realitymod.com ) napisał, że chciałby zobaczyć efekt niekontrolowanego obrotu w śmigłowcu który by dostał w wirnik ogonowy, albo utrudnione sterowanie przy bardzo uszkodzonym heli... Taki heli gdyby spadł na ziemie nie eksplodowałby w nicość, ale zostawałby jego klimatyczny wrak tak jak z czołgami ma się sprawa... Klimat nieziemski by był potem... Podobnie można zrobić z samolotami... Na oficjalnym forum napisano nawet, ze jest to do wykonania... Wyglądałoby to prościej niż w prawdziwym symulatorze, ale dawałoby klimat, i zwiększałoby to realizm...

5. Mam ochote zobaczyć taki sprzęt Ah-64 Apache'a i Mi-24 Hind'a :]

6. Stare dobre RPG też by się przydało :P Oraz naramienna wyrzutnia Stinger bądź Ruski odpowiednik... 8)

8. Rusków jako strone konfliktu... :P Inne ciekawe armie też bym z chęcią zobaczył....

Wow... Dużo tego wyszło... :P

EDIT: Zapomniałem też o wielkich mapach z dużą ilością pojazdów...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 mar 2006, 19:42 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
a ja bym się czepił funkcji komandera bo tu imho jest spory potencjał do wykorzystania w PRMM.

-przywrócenie artylerii jednak tylko na wezwanie SQLów drużyn-UAV i skan byłyby dalej niedostępne. Wydłużyłbym jednak czas przeładowywania się arty w stosunku do podstawki np x2.
-skrzyneczki comandera służyłyby tylko do załadunku ammo, a nie do naprawy. Support miałby powiedzmy tylko 3 paczuszki ammo potem musiałby je załadować koło skrzynki.

i dalej

-podobnie jak Mr Groch wywaliłbym klucz engowi w to miejsce wprowadzenie padów naprawczych po jednym zlokalizowanym blisko głównych baz, a dla dużych map po jedym w okolicach środka mapy
-pojazdy naprawcze/zaopatrzeniowe oczywiście jak najbardziej - można by jakoś pomyśleć żeby były przejmowalne razem z flagami czyli drużyna oprócz falfg zdobywa całe zaplecze logistyczne :D
-punkty medyczne w okolicach baz, jednak nie wszyskich tylko tych bardziej strategicznych
-super celny i śmiercionośny snajper jednak z limitem dla tej klasy powiedzmy dla 1 na 10-12 graczy na strone dodatkowo snajper nie mógłby dołączać do teamów

na razie tyle...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 mar 2006, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
IMHO jeżeli wywali się klucz inżynierowi to nikt tą klasą nie będzie grał, dlatego mógłby on zakładać/budować te pady/namioty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 kwi 2006, 12:13 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2005, 22:26
Posty: 67
Lokalizacja: Sopot
Odkopie ten temat, bo wpadłem na bardzo dobry pomysł. W PR'ku krwawienie gracza ( jak odpowiednio mocno oberwie ) polega tylko iwyłącznie na stopniowym spadaniu życia. Co byście powiedzieli, gdyby na przykład poza spadaniem życia krwawiący gracz biegał wolniej, szybciej by się męczył, i widział mniej wyraźnie? Do tego ostatniego można dać poprostu ten sam efekt co szok kiedy granat blisko nas wybuchnie itp. tylko ze stałym efektem... ) Wsyztskie te objawy by narastały wraz ze spadaniem życia.

Co o tym sądzicie??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2006, 20:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Tak sobie dzisiaj troche pomuciłem w PR i takie mnie myśli naszły ;)

- Mechanik i jego shodgun to zmarnowana klasa. Pukawka działa jak by strzelała orzeszkami. Strzał z 3m breneką w klate i nic. Wróg zdąży się obrócić i zabić seryjką zanim mechanik przeładuje swojego śmiesznego shodgunika.
- Pistolety nadal są za słabe.
- Rozrzut przy karabinie mocowanym na pontonach jest mocno przesadzony. Nawet pojedyncze strzały z przycelowania lecą gdzie chcą.
- Mapy, mapy i jeszcze raz MAPY. Czy według BF i PR również nie ma na świecie ani kawałka prostej, równej ziemi ? :? Paranoja. Mapy sa nieciekawe, przypominają te z podstawowego BF2 i daleko im do takich perełek jakie były w BF1942.
- brak serwerów a te co są cierpią na lagowatość :(

To tyle ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 kwi 2006, 21:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
mi najbardziej podoba się mapa Oasis: szturm na zaspe i atrzrysz z drugiej strony robią to samo dwa wrogie squady 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 kwi 2006, 11:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2003, 11:40
Posty: 894
Ciekawa mapa ale całkowicie psują je jeepy i fakt że flagi trzeba zdobywać w określonej kolejności. Wszystko można przewidzieć, gdzie jest wróg i gdzie zaraz będzie. Dwie drużyny leżą na piaskowych górkach a bokiem mapy tylko śmignie jeep i wszystkich wystrzela jak kaczki.Totalna porażka :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwi 2006, 21:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Fakt przydało by się tam więcej kamieni albo inna wersja tej mapy z pustynią kamienną.

Cytuj:
Dwie drużyny leżą na piaskowych górkach a bokiem mapy tylko śmignie jeep i wszystkich wystrzela jak kaczki.Totalna porażka


Bardziej wq.. jest jak on przejedzie po drużynie :(:(:(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwi 2006, 12:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
nie wiem jak na innyttch serwerach, ale na gloryhoundzie jest juz poprawiona wersja oasis — bez jeepow. tylko piechota.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL