Teraz jest 25 lis 2024, 13:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 15:47 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
Może wystarczyłoby po prostu zmniejszyć limit osób ze squadu respawnujących się przy SL - np. tylko do 1 osoby na minutę? To wszystko jest jednak trochę udziwnianie rozgrywki, jakby już nie dość czasami było dziwacznie.

Zanim pojawił się BF2 czytałem gdzieś, że planowano ustawianie każdej mapy do dowolnego z trybów rozgrywki, także typu "objective", ale jak widać twórcy gry zupełnie z tego zrezygnowali.

Serio widywałeś tylu medyków ostatnio, Kolec? Ja jakoś w weekend grałem na 64-osobowym Karkandzie i mogłem sobie tylko wołać "Where the hell are medics?", bo w moim teamie nie było ani jednego na całej mapie. Potem przez pewien czas sam grałem medykiem, ale poza mną nikt tej szlachetnej profesji nie chciał się podjąć :? Pełno tylko biegało gości z claymorami, no i oczywiście czołgi tłukły po spawn pointach. Medyków nie było ani śladu...

A na Wake, to faktycznie tak teraz wygląda - mam wrażenie jednak, że ta cała technika rozprzestrzeniła się gwałtownie dzięki Iron Gatorowi z SF, gdzie SJ był jedyną skuteczną metodą ataku na lotniskowiec przez MEC. Ludzie się przekonali, jakie to jest efektywne, przetrenowali, opanowali i teraz już to widać na niemal każdej mapie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 16:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 wrz 2005, 16:27
Posty: 1127
gdyby takie coś weszło w życie granie klanówek straciło by sens, a granie takiej mapki jak cleen sweep(o ile ktoś to gra) na klanówkach było by dość dziwne :). o innych mapach nie wspomna, gdzie jeden dobry res może zdecydować o wyniku. Jeśli to wprowadzą to gra straci i tak resztki dynamizmu który został :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
albo inny przykład - Wake Island - wsiada gostek USMC w F35b i odrazu na starcie rundy leci w stronę lotniska (powinien dolecieć bo PLA też dopiero startuje/rozbiega się po stanowiskach AA) wyskakuje mniej więcej nad artylerią - na nim odrazu pojawia się dodatkowe 5 osób, które też szybko zakładają nowe squady w których pojawia się reszta
w góra 30s po starcie rundy na lotnisku może juz siedzieć cały 32 osobowy team USMC
właściwie nie do zatrzymania
gdzie tu gameplay mapy ?


Gram od wydania dema czyli od wydania mapy Wake rowniez :P Nigdy w zyciu nie widzialem choc namiastki tego co napisales ;] Wiec bajki to do innego dzialu prosimy ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Dlaczego w innych grach nikt nie miesza,tylko w BFie jak ktoś się nauczył używać danej opcji i jest skuteczna to się ją blokuje.

Grę napisano i albo akceptujesz ją taką jaka jest albo nie grasz w nią wcale.
A takie co chwile zmienianie bo to za mocne to za trudne spowoduje że BF stanie się gra dla niepełnosprawnych.
Wywalili zajączki które wnosiły do gry dynamikę.
Teraz wywal SJ i już całkiem gra straci na polocie.
Wszystko ma swoje dobre i złe strony,ale to nie znaczy że ciągle mieszanie w grze niesie ze sobą coś dobrego.

W grze każdy ma równe szanse ale podcinanie skrzydła tym lepszym wcale się nie sprawi że lamy zaczną dobrze grac lub będą miały równe szanse.
Po prostu albo się wyrobią albo niech lamia dalej,najbardziej te zmiany odbijają się po graczach klanowych gdzie SJ to podstawa a naleśniki były czym normalnym.

Niech zrobią dodatek BF Łezka i tam niech wprowadza te wszystkie zmiany dla ciągłe niezadowolonych graczy.

Bezsens robią z tej gry

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Moze niech ten BF2142 ktory zapowiadaja bedzie ich (EA) poletkiem doswiadczalnym? ... engine'u i tak nie zmieniaja bo oszczedzaja $$$, wiec niech zaprojektuja gameplay wedlug wytycznych zaczerpnietych z forum Ulicy Sezamkowej i kacika zlamanych marzen "Bravo pr0Player".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
przsoi napisał(a):
Moze niech ten BF2142 ktory zapowiadaja bedzie ich (EA) poletkiem doswiadczalnym? ... engine'u i tak nie zmieniaja bo oszczedzaja $$$, wiec niech zaprojektuja gameplay wedlug wytycznych zaczerpnietych z forum Ulicy Sezamkowej i kacika zlamanych marzen "Bravo pr0Player".


raczej bf2 jest takim poletkiem doświadczalnym ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 19:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tyle to my wlasnie widzimy ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn

jak już napisałem samemu zdażało mi się stosować powyższe zagranie (oczywiście 32 osób niebyło ale i niebyły konieczne ;) )

że na FFa coś takiego to prawie jak bajka ? owszem (choć na gamesnetcie taki widok niejest aż tak wielkim zaskoczeniem)
jednak jest to możliwość - coś co da się wykonać, a skoro da się wykonać to znaczy że ekipy klanowiczy to własnie zrobią

i nadejdzie kiedyś moment że np. na gamesnecie przez całą dobę będzie minimum 5-10 PL4FC którzy każdą rundę wake'a będą zaczynali w ten sposób (i nawet jeżeli zrobią to pierdołowato, a po drugiej stronie będzie Ostatni Przenikliwy co rozrzuci claymore'y, zaminuje c4 i zaczai się w czołgu to i tak ich niezatrzyma - "kijem wisły nie zawrócisz" )

a jak pomysleli twórcy gry ta mapę ? ano tak by dzielni "chłopcy" z USMC się przebijali na lotnisko dwiema odnogami wyspy okupując własną krwią każdy centymetr zdobytej plaży


czy poprzez delikatne osłabienie spawnu na SL'u (np. poprzez dodatkowe opóźnienie) spadnie dynamizm ? szczerze wątpię
ale napewno byłoby bardziej dramatycznie

a czy odwrotnie - gdyby dać "instant respawn" na SLu to by wzrósł dynamizm ?

dlaczego ktoś chcący usprawnień w grze odrazu musi być płaczkiem ...
odnoszę wrażenie że niektórzy niechcą zmian bo dostosowanie się wymaga wysiłku



Aproxymat
owszem medyków widzę cały czas - jest ich trochę więcej wśród freeplayowców, ale jak się obserwuję klanowiczy to ponad połowa z nich biega jako medycy
prosta zasada - granatnik przestał być przydatny ? to się wybiera AK-101 bez granatnika ale zato ze zdolnością do samoregeneracji (zmiana niewielka więc i wysiłku niewymaga - ot stare dobre pielesze, a po supportach się jedzie że są lamerskie)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 19:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
czy poprzez delikatne osłabienie spawnu na SL'u (np. poprzez dodatkowe opóźnienie) spadnie dynamizm ? szczerze wątpię
ale napewno byłoby bardziej dramatycznie


Spadnie i to mocno. Dramatyzm? zagraj w USA przeciw dobremu pilotowi w j-10 i juz masz swoj dramatyzm. 30 minut giniecia na lotniskowcu :shock:

Cytuj:
a czy odwrotnie - gdyby dać "instant respawn" na SLu to by wzrósł dynamizm ?


Teraz gra jest dynamiczna i pozwlaa na pewne rzeczy jednak wciaz tzreba liczyc sie z wartoscia zycia. Brak czasu repsawnu by sprawil, ze zycie nie bylo by nic warte a wiec i sprzety bo po co jechac czolgiem skoro pan xxx i tak cie zabije po 5s?

Cytuj:
dlaczego ktoś chcący usprawnień w grze odrazu musi być płaczkiem ...odnoszę wrażenie że niektórzy niechcą zmian bo dostosowanie się wymaga wysiłku


wykorzystywanie kazdego % gry i wyciskanie z niej wszystkich sokow to jest wlasnie dostosowanie dzialan do mozliwosci...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwi 2006, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2005, 13:17
Posty: 521
Lokalizacja: Łódź
Wprowadzanie usprawnien jak najbardziej ale nie diametralna zmiana gry. Nie taka gre kupowalismy....

Dlaczego granatnik przestal byc przydatny? Po prostu trzeba umiec go uzywac...

Mowisz ze ktos kto chce zmian od razu jest placzkiem. Szkoda ze tak duzo ludzi nie radzacych sobie po raz kolejny z gra chce koniecznie zmian...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 08:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Adasi napisał(a):
Nie taka gre kupowalismy....

Dokładnie
Grałem w sumie 5 lat w UT99 i UT2k4 i tam nigdy gry nie zmieniano bo np. snajpa była za celna.
Był czas gdy co rundę miałem 30 zgonów 2 zabicia.czlowiek się uczył i zaciskał zęby.
W grze do tej pory nic nie zmieniono z początkowych założeń.
Poprawia się tylko bugi i ile patchy jest 3?
Swoje trzeba oddać,tylko szkoda że w Bfa grają dzieci które tego nie pojmują.


Kupiłem zupełnie innego Bfa niż jest teraz i każda nowa zmiana mnie denerwuje bo coś mi odbiera.Nie podnosi poziomu tylko go obniża.
I nie zmusza do dostosowania się tylko do zrezygnowana z technik.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 kwi 2006, 09:10 przez 90s, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 09:18 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Granatnik zawsze bedzie skuteczny.

SJ jest potrzebny - bez niego klanówki to bedzie hmmm coś dziwnego.

A Dice z tymi swoimi patchami i dodatkami moze iść i uprawiać stosunek z samym sobą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 09:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
Cytuj:
dlaczego ktoś chcący usprawnień w grze odrazu musi być płaczkiem ...



to że Ty te zmiany nazywasz "uspranieniami" to chyba lekka przesada :shock: :shock: :twisted: ... hmm no chyba że usprawnienia dla "lam, noobów, niedzielnych graczy" :twisted:

Wyeliminuja SJ i zostanie BF1942 ... tylko tam nie miales artylerii, UAV i spotów :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 13:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Adasi napisał(a):
Nie taka gre kupowalismy....

pfff......
a jak kupiłeś gorszą niż jest teraz to też będziesz narzekać bo coś się zmieniło ?

jak w komisie samochodowym zakupisz malucha a pod dom ci przyjedzie BMW to też się oburzysz że "jak tak można klienta traktować - zamówiłem co innego a dostałem co innego" :roll:

pomijając kwestię bugów patch 1.2 wprowadził same pozytywne zmiany
support stał się przydatny zamiast istnieć jako element folkloru, rakiety AA już niestrzelają na wiwat oraz granatnik przestał być jedyna słuszną bronią
trzy wielgachne plusy
ale NIE! "ble ble ble bo nie taką grę kupowałem... "


nikt nie mówi o "eliminacji" squad jumpingu (przynajmniej nie w tym wątku) a jedynie o jego osłabieniu
obecnie aby zatrzymać taki squad trzeba ubić 6 osób w ciągu 15s co w wiekszości przypadków jest niemozliwe dla mniejszej ilości osób niż 6 niezależnie od róznicy w skillu

gdy dochodzi co starcia z takim squadem mozna się od niego odbijać niczym od trampoliny
jeżeli potraktować te 6 osób z squad jumpujacego squadu jako jednego gracza - to starcie dwóch takich graczy przypomina walkę na gumowe noże

szkoda że nikt z was tego nie widzi że czasami szybkie i skuteczne przebicie się przez wrogi squad do flagi zamiast uprawiać z nim wielominutową "wańkę wstańkę" jest bardziej "dynamiczne"




marteen napisał(a):
to że Ty te zmiany nazywasz "uspranieniami" to chyba lekka przesada Shocked Shocked Twisted Evil ... hmm no chyba że usprawnienia dla "lam, noobów, niedzielnych graczy"

dokładnie!
jeżeli pływasz w basenie pełnym gówna i jesteś najlepszy wśród wszystkich pływających z tobą to osoba proponująca wymianę zawartości basenu z gówna na wodę napewno musi być płaczkiem, n00bem i przedewszystkim lamerem

granatnik... to była broń... nie to co ten PKM z którym teraz latają płaczki, n00by i lamery

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwi 2006, 13:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
pfff......
a jak kupiłeś gorszą niż jest teraz to też będziesz narzekać bo coś się zmieniło ?


Jakto kupilem gorsza? Gralem w demo, spodobalo mi sie i zaakceptowalem gre i to co oferuje. Wedlug mnie nie byla gorsza lecz inna nawet lepsza niz teraz

jak w komisie samochodowym zakupisz malucha a pod dom ci przyjedzie BMW to też się oburzysz że "jak tak można klienta traktować - zamówiłem co innego a dostałem co innego" Rolling Eyes

Cytuj:
pomijając kwestię bugów patch 1.2 wprowadził same pozytywne zmiany
support stał się przydatny zamiast istnieć jako element folkloru, rakiety AA już niestrzelają na wiwat oraz granatnik przestał być jedyna słuszną bronią
trzy wielgachne plusy
ale NIE! "ble ble ble bo nie taką grę kupowałem... "


Za to asfalt stal sie elementem folkloru. Asfalci przemianowali sie na supportow lub medykow. Czy to lepiej? Hard to say. Inaczej. Tak czy siak jedyny + w tym, ze pojedynki sa strzeleckie a nie skoczne i granatnikowe tylko, ze tak jak troche mnie nudzilo skakanie z granatnikiem tak teraz mnie meczy pojedynek na lezaco/z lezacym supportem...


Cytuj:
nikt nie mówi o "eliminacji" squad jumpingu (przynajmniej nie w tym wątku) a jedynie o jego osłabieniu
obecnie aby zatrzymać taki squad trzeba ubić 6 osób w ciągu 15s co w wiekszości przypadków jest niemozliwe dla mniejszej ilości osób niż 6 niezależnie od róznicy w skillu


To ty chyba malo grales :twisted:

Cytuj:
gdy dochodzi co starcia z takim squadem mozna się od niego odbijać niczym od trampoliny
jeżeli potraktować te 6 osób z squad jumpujacego squadu jako jednego gracza - to starcie dwóch takich graczy przypomina walkę na gumowe noże


Sadzac po wynikach meczy klanowych(maksimum uzycia SJ) to jakos nie masz racji

Cytuj:
szkoda że nikt z was tego nie widzi że czasami szybkie i skuteczne przebicie się przez wrogi squad do flagi zamiast uprawiać z nim wielominutową "wańkę wstańkę" jest bardziej "dynamiczne"


Dynamiczne dla kogo? Dla wygranej strony. Dla przegranej odwrotnie. Jesli wiem, ze mozna sie spawnwoac. to atakuje, atakuje i atakuje jak najszybciej a nie kampie i wybijam ludkow bo przeciez sie nowi nie pojawia, nie?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL