Teraz jest 29 lis 2024, 06:29

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2006, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
Ja chciałbym nawiązać do komentowania przez graczy klanowych
To nie mecz klanowy 8v8 gdzie komendant zaznacza każdego przeciwnika
Przy mapach 64 dobija mnie że zaznacza mi przeciwników w tych miejscach w których wiem ze są np..pod hotelem na karkanadzie.
Niech zaznacza przedostające się jednostki a nie wszystko co zdoła nacisnąć
Przy liczbie 32 graczy po drugiej stronie i ciągłym nawalaniu komendanta wcale gry nie słychać i każdemu skacze ciśnienie i łeb boli.
Dobrze też by czasem na Voipie coś powiedział,że ktoś się przedostaje np. na przedmieścia
O wiele lepiej to zadziała niż jego ciągle zaznaczanie.
Druga sprawa to jest taka ze 90% graczy ma głęboko w D. to co zaznacza komendant i robi swoje.
To nie mecz ze każdy się słucha tu każdy ma swoje prywatne misje i boje.
Dlatego Voip na publiku to podstawa by coś można było z graczami zrobić.

Ja stosuje dwie metody.
Mowie na Voipie ze zaznaczam przemykające się jednostki i wtedy ludzie patrza na mape.
Albo mowie skład nr 4 masz dwóch przeciwników wkoło siebie i tez mu ich zaznaczam.
To jest w moim przekonaniu lepsze niż zaznaczanie wszystkiego co popadnie.

Kolejna sprawa to na mapach typu dragon zaznaczanie AA stacjonarnych i jeżdżących
Piloci zawsze na to zwrócą uwagę.
Tak jak na śmigłowce , samoloty wroga i pancerne.to warto powielać.

Reszta to dać paczkę UAV tam gdzie ktoś coś przejmuje a nie tam gdzie najwięcej przeciwnika i mówić które flagi są słabo bronione.

Wiec komentowanie na FFA to raczej nie to samo co na klanówkach

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2006, 19:15 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
FFA to chaos - i tego już nie zmienisz, nawet jeżeli grasz z kumplami z klanu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2006, 20:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 05:47
Posty: 24
90s napisał(a):
Przy mapach 64 dobija mnie że zaznacza mi przeciwników w tych miejscach w których wiem ze są np..pod hotelem na karkanadzie.
Niech zaznacza przedostające się jednostki a nie wszystko co zdoła nacisnąć
Przy liczbie 32 graczy po drugiej stronie i ciągłym nawalaniu komendanta wcale gry nie słychać i każdemu skacze ciśnienie i łeb boli.



A wystarczy ściszyć dźwięk lub go całkiem wyłaczyć na wszystkie głosy mówione i po problemie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2006, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Meewosh47 napisał(a):
FFA to chaos - i tego już nie zmienisz, nawet jeżeli grasz z kumplami z klanu.



tymniemniej niektórzy to lubią ("fog of war")
ale niebędę wytykał palcem pewnych znanych "cziterów" regularnie odwiedzających "polskie ffa" ;)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL