Teraz jest 25 lis 2024, 14:43

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 cze 2006, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tworcy BFa zwrocili sie z prosba o umieszczanie na forum EA wykrytych bledow. Jako, ze juz tak robilem i guzik to dalo(w ciagu paru chwil post z 1 spadl na miejsce 200) uwazam, ze wieksza szanse ma zbiorczy "plan naprawy" Jesli zechcecie wspomoc ten ruch spoleczny to powiedzmy za 3-4 dni stworzona lista trafi do Grzegorza z EA Polska oraz w wersji angielskiej do ekipy EA/DICE. Coz wiec potrzeba? Wypisujcie bledy jakie faktycznie wam sie przytrafiaja. Jakie zmiany proponujecie dla zbalansowania map, broni, pojazdow. Mam nadzieje, ze choc czesc graczy potraktuje to powaznie i zechce cos sensownego zrobic. Moderatorow prosze o kontrolowanie flame'ow itp. Pokazmy, ze nasza scena to nie banda dzieci, ktore tylko placza.

Swoje propozycje umieszcze w osobnym poscie. Prosilbym aby kazdy kto zechce dodac cos od siebie robil to w pojedynczym poscie. W sytuacji gdy przypomnicie sobie cos nowego EDYTUJCIE swoj post a nie tworzcie nowego. Ograniczy to balagan. Z gory dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 15:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Oto moja lista. Bede ja regularnie aktualizowal:

-Po dołączeniu do gry pojawia się ponownie ekran „dołącz do gry”
-Gdy dowódca oddziału jest w miejscu gdzie nie zmieści się w pozycji stojącej nie można się na nim pojawić. Mimo to ikona ma wciąż kolor zielony a nie czerwony.
-Czasami zrzucone przez komendanta zaopatrzenie w ogóle nie pojawia się.
-Type 85 posiada tylko tryb auto.
-Zdarza się, że nie można sterować rakietą TV
-Wciąż zdarza się problem wyświetlania wrogów jako sojuszników i na odwrót.
-Czasami zamiast wystrzelenia rakiety TV następuje ponowne jej załadowanie.
-Część pocisków „gubi się”. Pomimo potwierdzenia trafienia przeciwnikowi nic się nie dzieje. Dotyczy to również czołgów.
-Można przesiadać się w helikopterze czy samolocie na stanowisko strzelca, co chroni przed namierzaniem przez rakiety przeciwlotnicze. Zmiana miejsca w pojeździe powinna być tylko możliwa podczas pobytu na ziemi. Objęłoby, więc to tylko maszyny latające bez negatywnych skutków dla czołgów etc.
-Zdarza się, że rzucona apteczka lub paczka z amunicją zapada się pod mapę. Dotyczy to również c4.
-Czasami rzucamy po dwie paczki/granaty na raz. W chwilę po dotknięciu ziemi jedna znika.
-Komendant może zaznaczać wrogie jednostki nawet bez pomocy Skanera czy UAV. Opcja „spotowania’ powinna być dostępna wyłącznie dla jednostek wykrytych w czasie skanu. Informacje te znikają z mapy komendanta po kilku sekundach. W tym momencie opcja spotownia nie powinna działać.
-Czasami rakiety przelatują przez pojazdy, mapę.
-Wyświetlane przez grę animacje nie odpowiadają w pełni temu, co robi inny gracz. Na przykład przy bardzo szybkim podnoszeniu się i kładzeniu zza murku będziemy mogli ostrzeliwywać wroga, któremu nie wyświetli się nasze podnoszenie. Będzie to dla niego tak jakby ‘z nikąd” został postrzelony. Tak samo dzieje się w momencie kładzenia. Chociaż animacja trwa kilka sekund to natychmiast po jej rozpoczęciu gra uznaje, że leżymy.
-Zrzut jeepa powinien działać tak jak zrzut zaopatrzenia to znaczy powinien spaść w pewnym obszarze zaznaczenia a nie dokładnie w dany punkt.
-Samoloty nie powinny móc zwolnić do prędkości helikoptera i tuż nad ziemią dzięki dopalaczom bezpiecznie odlecieć. W czasie zwolnionego lotu bez problemów za pomocą działka niszczą helikoptery, po czym w chwile później lecą z maksymalna prędkością. Tak duże zwolnienie powinno kończyć się rozbiciem.
-Nie powinny być możliwe zrzuty jeepów na budynki oraz lotniska/lotniskowce.
-AK powinno być mniej celne. Bardzo często na duże dystanse wygrywa pojedynki z M16. Na małe natomiast ma przewagę większych obrażeń i trybu auto. Większość graczy po stronie USMC przy pierwszej okazji podnosi po przeciwniku AK.
-Rozłączanie gry i powrót do pulpitu.
-Po zabiciu własnego członka drużyny za pomocą miny/claymora punkty karne powinny trafiać zarówno na konto gracza, który wbiegł jak i tego, który postawił minę.
-Od wydania patcha 1.3 awarie serwerów zdarzają się dużo częściej.
-Pojazdy wciąż uszkadzają się przy pokonywaniu nawet małego pagórka.
-Zbieganie ze schodów zabiera życie.
-Po wbiegnięciu po schodach postać jest bezwładna. Odczuć to można zwłaszcza na Sharqi Peninsula przy fladze na konstrukcji. Wielu graczy zapominając o tej bezwładności spada z budynku po wejściu po schodach.
-Czasami dopiero po 2-3 użyciach defibrylatora udaje się zreanimować gracza.
-Zdarza się, że zacina się dźwięk wystrzału i nawet, gdy nie strzelamy inni gracze słyszą strzały. Dotyczy to broni odblokowanych
-Przeglądarka serwerów nie wyświetla wszystkich informacji.
-MI-28 powinien mieć zmniejszone obrażenia przy działku strzelca tak by były zbliżone do tych z AH-1Z czy V-10. Powinien jednak mieć więcej rakiet. „Rozstaw” rakiet sprawia, że precyzyjne trafienie jest niemożliwe a przez to jedyną jego siłą jest strzelec. Większa ilość rakiet zrekompensowała by również fakt, iż jest to najbardziej ociężały i największy(więc najłatwiejszy do trafienia) helikopter.
-Czasami na mapie pojazdy wyświetlane są ikonami ludzi.
-Czasem, gdy gracz wejdzie do jeepa z zrzutu nad jego głową pojawia się ikona zrzutu.
-Zdarza się, że celownik przybliżenia w karabinach snajperskich lub wyrzutniach ppanc. Przełącza się na zwykły krzyżyk.
-Mapa spawnów pojawia się raz po raz nawet, gdy ją zamkniemy „x”
-J10 jest zbyt potężny w stosunku do pozostałych samolotów
-Samoloty mogą niszczyć stanowiska przeciwlotnicze zanim będą dla nich widoczne. Wiedząc gdzie dokładnie znajdują się wyrzutnie, zza strefy wzroku niszczą je działem pokładowym. Należałoby zmienić balistykę pocisków tak by precyzyjny ostrzał możliwy był tylko w zasięgu wzroku.


Ostatnio edytowano 4 cze 2006, 00:56 przez Lailonn, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 15:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lis 2005, 13:58
Posty: 289
Lokalizacja: Wawa
Na szybko jestem w stanie tyle błędów powytykać:

:arrow: Po zaznaczeniu wroga przez komendanta czasem pojawia się on w kolorze zielonym
:arrow: Po załadawaniu się mapy czasami rozłącza z komunikatem "masz zmodyfikaną wersję gry..." nie mówiąc już o wyrzucaniu gry do pulpitu.
:arrow: Zrzucane jeep'y potrafią zniszczyć artylerie, czołgi itp.
:arrow: Czasem pocisk artyleteryjski "odbija" się niczym piłeczka od powierzchni
:arrow: Przeglądarka serwerów nadal nie działa w prawidłowy sposób (brak wyświetlania osób na serwerze, brak prawidłowych statystyk)
:arrow: C4 można położyć często w taki sposób, że jest zupełnie niewidoczne (np. w rogach, między schodami itd)
:arrow: Kładzenie się w powietrzu.
:arrow: Podwójnie lecące granaty!
:arrow: Często zacina się defibrylator.
:arrow: Zacinanie się dzwięku po czyimś wystrzale.
:arrow: Na Mashtuurze 16 po stronie USMC powinny być tak jak po stronie MEC cztery respawn pointy
:arrow: Czołg po zjezdzeniu z niewielkiej górki dostaje obrażenia!
:arrow: Często zdarza się tak że gdy biegniemy obok kogoś z drużyny tracimy HP.

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 3 cze 2006, 15:58 przez Metz, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, 22:01
Posty: 28
-optymalizacja kodu gry (zwlaszcza zurzycie ramu)
-problemy z czarnym terenen (tzn. czesc terenu jes cala czarna i nie widac na niej obiektow). Tak to wyglada: http://img422.imageshack.us/img422/4189 ... 0041fp.jpg U mnie zwlaszcza na OCS to widac w jednym miejscu, juz pare fragow przez to stracilem
-przegladarka serwerow - pingi i znikanie serwow z 'ulubionych' po nacisnieciu 'odswierz'
-wywlanie do windy, czasami z blue screenem, zrywanie polaczen


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 15:35 
Offline

Dołączył(a): 31 lip 2005, 10:53
Posty: 178
- miny przeciwpiechotne maja rozny zasieg, czasem "chwytaja" wroga z odleglosci 10 metrow, a czasem mozna przejsc obok nich i nic sie nie stanie.
- Revive'y najskuteczniejsze sa wtedy, gdy uzywamy defibrylatora na nogach umierajacego wojaka, a powinno byc bardziej skuteczne przy celowaniu w klatke piersiową.
- ulepszyc przyznawanie repair points u Inzyniera!
- rakiety z TOW czasem przelatuja przez czołgi i APC
- uniemozliwyc zrzut artylerii na baze z flaga, ktorej nie mozna zajac. Po prostu zakreskowac ten obszar na mapie podczas zuywania artylerii.
- zwiekszyc moc miniguna w BH (ale zeby nie byla tak mocna jak kiedyś)
- Przyklejenie C4 do artylerii i odpalenie ich niszczy arty, natomiast gdy położymy C4 na ziemi koło arty (bo zle kliknelismy) to nie zniszczymy działa.
- ulepszych hitpointsy u snajperek, czasem strzał wycelowany w głowe stojacego zolnierza okazuje sie nietrafiony...
- zrobic cos z PKMowcami, ktorzy wykorzystuja to cacko do walki na bliski dystans.
- polepszyc moc karabinkow z APC - one nic nie robia, a grzeja sie jak woda na zupę...
- usprawnic Stingery, czasem wykrywa samolot nawet gdy go nie widac, a nie moze namierzyc gdy jest na widoku, ok 150 m nad nami


Ostatnio edytowano 3 cze 2006, 18:03 przez eJay, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 15:51 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Naprawic przenikanie przez sciany (czesto zostaje zabity w pustym domku z noza)
Naprawic ragdolla (czesto sie tak blokuje ze medyk wskrzesic nie moze)
Naprawic skoki fps , ustawienie opcji w serverze jak squad hopping i bunnyhopping (tak tak jestem lama i ciagle to lubie :P a najlepiej zrobic servery 1.12 rankingowe)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 16:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2005, 13:14
Posty: 1464
Lokalizacja: Zabrze
No to ja dodam cos od siebie. Bugi mogaa sie powtarzac z tymi co sa napisane juz wyzej bo ich nie czytałem.

- przelatujace rakiety TV przez heli
- powtórne przeladowywanie sie rakiety TV po jej wystrzeleniu
- przeladowywanie sie rakiety TV od poczatku po przejsciu na ten tryb mimo ze okres przeladowania juz minał
- wylatujaca rakieta TV, ktora leci na prosto i nie mozna nia sterowac bo automatycznie przechxodzi na tryb działka
- niewylatujaca rakieta mimo ze jest przladowana - dopiero za xx kliknieciem wylatuje

Dodatkowo:

- bugi zwiazane z nickiem gracza (red/blue) - na najnowszym patchu mialem juz 3razy
- przelatujaca rakieta AT przez pojazdy
- przelatujaca rakieta TOW przez najczescie APC, ale czołg sie równiez zdarza
- przegladarka serwerów po jednokrotnym kliknieciu zmienia sie pozycjami z innym serwerem
- w informacjach o serwerze podczas ładowania mapy, jak i w samej grze ne pokazuje zadnych info
- wywalanie do windy
- czeste padanie serwrów
- czasami trzeba kliknac kilka razy na "wejscie do gry" zeby weszło do gry
- czesto kosmiczne pingi serwerów w przegladarce
- wystajace nogi (zrobic jak w Call of Duty tj. nie mozna sie połozyc przy scianie)
- czasami martwe ciało upada w ten sposób ze nie da sie go zreanimować
- czasami mimo reanimowania kompana z w klate niz nie pomaga - trzeba 2 badz 3 razy
- hitboxy
- wiecej zycia traci sie od otarcie kolegi niz od pistoletu
- usunąć spadanie jeepków na helipady, lotnskowce, dachy i lotniska a jeszcze lepiej na nieprzejmowalne flagi
- ciągły dziek strzelania mimo ze nikt w poblizu nie strzela
- czasami jakies dziwne przeladowywanie sie defiblyratora (nie wiem na czym to polega)
- czasami dziwnie spadajace skrzynki zaopatrzeniowe jakgdyby unaszne przez wiatr
- po poiadomieniu o helikopterze wroga i wcisnieciu przycisku mapy nie widac go na niej
- rzucone na lotniskowcu apteczki i ammo zapadaja sie pod ziemie
- po dolaczeniu do gry po kilkunastu sekundach wyskakuje menu z "dolacz do gry"
i:
- zbyt dobre J10 w stosunku do innych samolotów
- nie majace zadnych szans heli w starciu z działkiem samolotu. zdarza sie ze wystarczy sekunda a ze 100% zycia pozostaje wrak
- zrobic cos z idiotami kladzacymi sie pod samolot (wiem ze to nie wina gry, ale mozna to w jakis sposob na pewno wyeleminowac)
- podobno C4 dalej sie da rzucac
- zoptymalizowac bardziej gre
- zwiekszyc zasieg rakiet TV przynajmniej do 500m


Wiecej nie pamietam, pisałem to 15minut :)
Jak sobie cos przypomne z pewnoscia dopisze

_________________
"Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby,
kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz
wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja."

:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 16:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2006, 01:44
Posty: 111
Lokalizacja: A z nikąd
:arrow: Podczas strzelania z M4 nie można zabić załogi Chinskiego/MECowego jeepka
:arrow: Podnoszenie C4, o którym tyle trąbili :roll:
:arrow: Powinna byc mozliwość namierzenia UAV przez Stingera itp.
:arrow: UAV po zakończeniu lotu (jak mu się czas skończy) nie powinien wybuchać
:arrow: Po rzuceniu C4, przełączeniu na detonator i ponownym kliknięciu postać rzuca następne C4
:arrow: Postać jeszcze nie leży, a już strzela (i to w bok :roll: )
:arrow: Jeśli postać leży i strzela w dół (np. z dachu budynku) karabin nadal jest skierowany na wprost (można by tu dać ograniczenie patrzenia w dół podczas leżenia)
:arrow: J10 nie powinien być uber alles
:arrow: Przydała by się lepsza celność rakiet TV w bombowcach (nie trafiają nawet po namierzeniu, mimo, że cel jest na wprost samolotu)
:arrow: Zmniejszyć zasięg zabijania defibrylatora
:arrow: Zwiększyć odrzut w "maszynowych snajperkach" (SVD, Type88)
:arrow: Polepszyć działko samolotów, by było lepsze przeciw innym samolotom
:arrow: Wyrzucanie do windowsa :evil: Mogłoby się chociaż pokazywać okienko z powodem błędu :evil: :roll:
:arrow: Dać krowie i wannie (Mi-17 i Z-8) jakieś działka 20mm zamiast tych śmiesznyck kaemów...
:arrow: Powykrzywiane ręce, gdy zreanimujesz kolesia, a obok nie ma żadnego kita...
:arrow: Postać po śmierci zazwyczaj zakłada nogę na nogę :lol:
:arrow: Jak oberwiesz z działa APC to upadasz W MIEJSCU.
:arrow: Dlaczego nie można rzucić C4 w skoku? To samo się tyczy apteczek czy ammo
:arrow: Podczas leżenia nie powinno się rzucać granatów :roll:
:arrow: Pistolet jest do niczego
:arrow: SPADOCHRON NIE POWINIEN ZABIJAĆ, A JUŻ NA PEWNO SAMOLOT NIE POWINIEN SIĘ O NIEGO ROZBIJAĆ :evil:
:arrow: 2x C4 na czołg, 2x C4 na arty = 2x Eryx na czołg, 40x na arty? :?
:arrow: boty zabijają z shotguna ze 200m jednym strzałem :roll:
:arrow: BattleRecorder - nie można cofnąć replaya o 5 sekund, tylko trzeba całego oglądać od nowa :x
:arrow: BattleRecorder - Nie można wyłączyć tych nicków, albo napisów kto kogo zabił? Ależ ułatwienie dla reżyserów :?
:arrow: UAV nadal się zderzają - jaki to k**** problem, żeby latały na różnych wysokościach :?:
:arrow: Przydała by się samobieżna artyleria...

Lailonn napisał(a):
-Komendant może zaznaczać wrogie jednostki nawet bez pomocy Skanera czy UAV. Opcja „spotowania’ powinna być dostępna wyłącznie dla jednostek wykrytych w czasie skanu. Informacje te znikają z mapy komendanta po kilku sekundach. W tym momencie opcja spotownia nie powinna działać.

:arrow: Nie zgadzam się, commander ma przecież widok z satelity szpiegowskiego

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 17:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Jedi[Bucympa.PL] napisał(a):
Lailonn napisał(a):
-Komendant może zaznaczać wrogie jednostki nawet bez pomocy Skanera czy UAV. Opcja „spotowania’ powinna być dostępna wyłącznie dla jednostek wykrytych w czasie skanu. Informacje te znikają z mapy komendanta po kilku sekundach. W tym momencie opcja spotownia nie powinna działać.
:arrow: Nie zgadzam się, commander ma przecież widok z satelity szpiegowskiego

Tak, ale moze spotowac bez zblizania - na najdalszym widoku, kiedy to zadnych jednostek sie nie da zobaczyc. Tyle ze to taki sam "bug" jak przesiadanie sie w heli, squad jumping, itp.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 17:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Jedi[Bucympa.PL] napisał(a):
:arrow:Jeśli postać leży i strzela w dół (np. z dachu budynku) karabin nadal jest skierowany na wprost (można by tu dać ograniczenie patrzenia w dół podczas leżenia)
wtedy karabin podczas lezenia bedzie w ziemi

Jedi[Bucympa.PL] napisał(a):
:arrow:Pistolet jest do niczego
bez przesady na bliskie odleglosci 3-4 strzaly w klate i nie zyjesz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 17:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Jak sie wylatuje za mapę z medykiem (jako sobą) to można tam dłużej być - normalne, tylko że czasami zabija już, kiedy pasek dojdzie dopiero do połowy :roll:
Rakiety z samolotu kiedy jest on ledwo widoczny pomimo pełnego namierzenia nie leca w niego, tylko gdzies indziej :roll:
Czasami igla i inne stacjonarne nie namierzaja, mimo ze np. heli jest 20m od nas :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:02 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
:shock: :shock: :shock:
sporo tego... myślałem mimo wszystko, że jest tego mniej :|

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2006, 10:32
Posty: 441
Lokalizacja: prawie Olsztyn
Starajcie się czytać poprzednie posty bo się bałagan robi z powtażaniem bugów/propozycji
:arrow: Commander nie powinien móc znaleźć wrogiego comandera :!:
:arrow: Naprawić zawieszanie się/blokowanie postaci na krawężnikach, krzakach, leżących płytach zrobionych "z czegoś" (Mashtuur -> koło robót drogowych)
:arrow: Artyleria nie zawsze zabija piechotę pod ostrzałem
:arrow: Naprawic blokowanie się postaci w IGLE/STINGERZE (nie można wysiąść)

_________________
Obrazek
Free Image Hosting [xs.to]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 cze 2004, 14:20
Posty: 2712
Lokalizacja: Ostrófek
Niech umożliwią nagrywanie filmików z gry programamy innymi niz fraps, bo są wywalane przez PB :roll:

_________________
Wszyscy nie moga byc normalni bo świat byłby nudny :wink:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 cze 2006, 18:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
:arrow: czasem kuloodporne krzaki - na SAK szczegolnie denerwuje

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL