Teraz jest 25 lis 2024, 22:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2006, 16:21
Posty: 7
Lokalizacja: sam nie wie ...
MasterM napisał(a):
hmm ale moim zdaniem snajper ucierpiał wraz ze wzmocnieniem siły rzutu grantem, teraz bardzo łatwo jest nimi miotać nawet na najwyższe budynki i praktyce jesli ktoś zobaczy snajpera to ten już nie żyje...


Zgadza się masz racje , ale snajper też jest uzbrojony w granaty i będąc na dachu też może ich użyć
czy uprzedzić pomysły tych na dole , zwykle polowanie na snajpera w miejskich mapach polega na wychyleniu sie z za rogu i szybkim posłaniu granacika , no i snajper jak uniknie trafienia jest wtedy wyżej niż ci biegający miedzy uliczkami i jego zasięg rzutu jest większy , nieraz sie uda przewidzieć ruchy tych na dole i walnąć serią granatów , no ale nie jest łatwo . Co do ciągłego leżenia snajperem na dachach to też nieraz niezbyt dobry pomysł jak commander jest spostrzegawczy i zobaczy na budynku mało ruchliwą jednostkę to wiadomo ze to “ cicha śmierć “ no i snajper kampa ma wtedy pozamiatane.
Tak samo z góry widać dużo celów i ciężko się zdecydować do kogo walić , a mało kto stoi w miejscu . Wtedy jest niezła adrenalinka , i trzeba szybko myśleć . Mi wygodniej zabijać tych na dachach sam leżąc w jakiejś stercie śmieci czy stojąc lub kucając za przeszkodą , maskowanie się przydaje jak nawet nie drgniemy to cały mało spostrzegawczy pluton może koło nas przejść 8) ,można ich wtedy wyspotować albo pozostaje wtedy przeczekać bo M95 robi hałas jak cholera , albo mało skuteczny ale cichy pistolet . Ostatnia deska ratunku jak mamy jeszcze claymora to samobójcze jego postawienie albo postawienie i ucieczka , zwykle ci co chcą snajpera dopaść nożem albo nacierają w jego kierunku giną od miny . Lepiej jednak nie dopuszczać do bezpośrednich bliskich starć z lepiej wyposażonymi klasami .Tak samo łatwiej nieraz zabijać grając snajperem tych na dachach bo zwykle wystają im tylko same główki a to wrażliwe miejsce strzał w jej środek to pewna śmierć :D jak mamy ping w miarę .No i zauważyłem że z bardzo daleka jak ktoś jest schowany za przeszkodą , leży sobie za nią i się mota i jakoś boi sie zza niej wyjść to nieraz wystają mu nóżki i wystarczą trzy strzały z M95 które trwają wieki , dosłownie w samą stopę jak nie wystaje mu łebek , żeby gościa zabić . Najskuteczniej jednak strzelać w łeb i w górę pleców . Do tego jak gram snajperem to zmniejszam akceleracje w sterowniku muszy a czułość w grze ustawiam na 0,40 , można wtedy precyzyjnie strzelać do biegnących , jak komuś się trzęsą ręce . Sama mysz i pad też musi być dobra . No i rozdzielczość ustawiam na 1024x768 podziałka celownika jest cieńsza wtedy względem łebków naszych ofiar , można precyzyjniej mierzyć .Na niższej lub wyższej rozdzielczości źle mi sie gra .
Wada z tą czułością myszy taka że przy zmianie na pistolet czy inną podniesioną broń jestem wtedy wolniejszy . Przydała by się mysz z jakąś opcją zmiany czułości w locie . Fajny temat o tych snajperach , wiele się dowiedziałem , moje spostrzeżenia może nie są zbyt odkrywcze i żałuje ze tak późno kupiłem tą grę , a grając snajperem trzeba dużo myśleć jest mniej zręcznościowy niż inne klasy i żeby doprowadzić do sytuacji w których to my zabijamy a nie nas , jest naprawdę ciężko ale to mi się podoba . :wink:

ale się rozpisałem ..... sorry :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 14:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
hmmm wiele racji w tym co mówisz, ale mi się ciągle wydaje, że sniper może być skuteczny tylko na miejskich mapach 64 ew. 32, na innych często traci sie wieki czekając na ofiary a ilość sprzętu na mapach znacznie ogranicza mozliwości ubicia kogoś.
Chociaż widziałem sniperów którzy mi w locie pakowali heada więc...

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 15:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2006, 18:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Pastor Bombson napisał(a):
Przydała by się mysz z jakąś opcją zmiany czułości w locie


logitech G5 polecam....5 ustawien

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2006, 18:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Snajper może się przydać na każdej mapie i na każdej jest sporo roboty. Ale prawdą jest, że większość samozwańczych "snajperów" siedzi poprostu na dachach czy innym wysoko położonych miejscach wywalając jeden magazynek w tempie karabinu maszynowego tak długo aż ktoś im nie ukradnie nerki albo nie dorobi trzeciego oczodołu. Do tej pory grając od dnia wydania bf2 ilość snajperów którzy grają stosując taktyki typowe dla snajpera niektóre przeniesione na żywca z realu mogę policzyć na palcach jednej dłoni. Nie znaczy to, że siedzenie na dachach przez dłuższą chwilę jest całkiem fe. Lecz trzeba wiedzieć kiedy spot jest już spalony. A co mnie ostatnio najbardziej wkurza to kommanderzy który zrzucają nie proszeni skrzynki zdradzając pozycję oraz kicki za baseraping. A przecież nawet do bazy nie wszedłem tylko sobie z 200m zastrzeliłem paru biegających w mainie. Co innego mam robić jak ślamazary nie potrafią nawet innej flagi przejąć.

ps. Mam od niedawna A4Tech 750f 5x Dpi od 600 do 2500 polecam ;) bynajmniej dlatego że kosztuje 2x mniej niz G5 :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
szkoda że snajper leżący na wzgórzu czy dachu jest doskonale widoczny
specyficzna grafika BF sprawia że tak naprawdę to ociupinkę zamaskować się da jedynie w dużym krzaku albo wysokiej trawie (plus bezruch)
w niektórych miejscach snajper jest tak doskonale widoczny że aż żal dupę ściska (np. dragon valley 32 - wzgórze przy głównej bazie USMC)


mi się snajperem dość dobrze gra biegając za jakąś grupą kolesi i gdy oni otwierają ogień, samemu też bez zadnego "czajenia się" strzela do przeciwników - niewiele osób zdaje sobie sprawę że w takiej sytuacji snajper jest najgroźniejszy (bo ma tą sekundę by na spokojnie przycelowac w łepek) dlatego wiekszość strzela do tych co są bliżej

samotne szwędanie po mieście też niejest złe - ważne jest tylko aby unikać ciasnych miejsc i trzymać się placyków/ulic gdzie starcie z napotkanym przeciwnikiem jest na średnim dystansie - teraz gdy niema już skaczacych nalesników każdy dąży by się położyć i jak najszybciej wycelować - w takim pojedynku snajper ma przewagę z racji celniejszej broni i skutecznego strzelania na stojąco, a dzięki temu że w leżącego przeciwnika cieżko jest trafić w inną część ciała niż głowa to pierwsze trafienie jest 99% ostatnim potrzebnym
wymaga to trochę refleksu i praktyki ale powinno być łatwe do opanowania dla bywalców serverów infantry :mrgreen:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ja zazwyczaj staram się grać jako SL przyczaic się gdzieś i osłaniać swój team jak biorą flagę (pod warunkiem, że nie gram na gamesnecie przed południem. 10 min leżenia przy fladze i nikt mimo pisania żeby się wpieli i spawneli się nie pojawia tylko szukają skarbów w mainie). Taką taktyką może dużo fragów nie ma ale satysfakcja z przejętych przez team flag przynajmniej :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 17:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 kwi 2006, 20:28
Posty: 13
Lokalizacja: Gulf of Oman
Snajper jest do kitu .... Raz celowałem gościowi z M24 z 5 metrów heada
I jak sie to skończyło ??? że kula przeleciałą zaledwie o 2 metry w bok
Snajperki w Bf2 nie mogłybyc by celniejsze
Snajper ma jeszcze kleje ale tylko dwa. Niebyłoby problemu z uzupełnieniem ammo gdyby była jakaś współpraca. Ale niestetywiększośc ludzi to takie połgówki że wogóle , wogóle nie współpracują. Dla mnie snajper jest za słaby i powino byc to zmienione

_________________
Pozdrawiam
Nick w Bf : RaNgulf[PL]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 18:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
No widzisz dla ciebie jest za słaby bo sam nie rozwalisz czołgu nie dasz sobie hp ani ammo i wogle kicha bo nie pierdzi ogniem. Ja kończąc rundę z zwycięskim teamem mając 32 2 i złoty medal jakoś nie uważam aby klasa była do niczego :)

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 22:13 
Offline

Dołączył(a): 30 maja 2006, 00:19
Posty: 9
Lokalizacja: warszawa
a


Ostatnio edytowano 6 cze 2006, 22:16 przez ssmanwawa, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2006, 22:13 
Offline

Dołączył(a): 30 maja 2006, 00:19
Posty: 9
Lokalizacja: warszawa
przeczytalem cala Wasza dyskusje, post po poscie i nasowa mi sie jedno stwierdzenie- 60% osob twierdzi ze snajpej jest be bo ma slaba sile ognia w bezposrednim kontaktcie- faktycznie tak jest przy malym dystansie- ale przeciez rola stajpera wogole jest zupelnie inna.
Stojac 500 m. za linia frontu strzela 500 metrow przed linie frontu.
co prawda mam dopiero ponad 70h gry w BF2 z tego dopiero ostatnio gram snajperem ale uwazam ze zabawa jest przednia. I tak to bede traktowal. Oczywiscie nie raz mnie zdejmowal snajper 2...3 razy z tego samego miejsca -(ba moj rekord do 6 razy - odradzajac sie w 2 bazach oddalonych od siebie w Mashtuur -szacunek dla sco.xen, nie wiem jak to robil ale nawet nie moglem uciec w 2 kierunku i od razu heada zrywalem i tylko heada )ale po kazdym takim wpierd. ucze sie. moze nie jestem juz zupelnie zielony ale gra mi sie fantastycznie. Oczywiscie ucze sie od starszych (Was) co kazda rozgrywke.
Staram sie grac taktycznie bez zbierania dziesiatek fragow i mysle ze coraz bardziej mi to wychodzi.. zwlaszca lubie wystawiac wabika- pamietam jak na moim ulubionym Mashtuur przelacialem smiglowcem nad daszkiem gdzie lezal snip (wyzszy ode mnie ranga) obstawiony clayami- nie do wejscia. zeskoczylem na dach obok (na ktory nie bylo drabinki) i kombinowalem... obrzucalem ziemie ponizej granatami a gdy koles doslownie po 5~10 sek. wyjrzal zeby zobaczyc co sie dzieje- zebral heada :-) potem pieknie sciagnelem kolejnych 10 i zanim zdarzylem zejsc zeby nie sciamniac- moj head :-)
Podsumowujac- snip ma pewnie z 1000 wad (mowie o bf) ale kazda specjalnosc tez ma tyle samo...
no i wracajac to jednego postu- czyli zeby odblokowac ta brytyjska (szara) nie wiem jak sie nazywa- musze zainstalowac sf zagrac w sieci i odblokowac- a potem moge odinstalowac sf i bede mial te giwerke?) a jest jakis inny sposob? Mam (oryginal) euro force czy mozna cos z tym wykombin.

http://bf2s.com/player/70042388/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2006, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2006, 13:29
Posty: 148
Lokalizacja: Londyn
A czy tylko mi sie wydaje ze zrabali cos celowanie albo pingi od czasu 1.3? Kazdy tu pewnie mnie spotkal jako zatwardzialego snajper (50/60h w pewnym momencie mialem snajperem i nadal 40% killow mam ze snajperki), potrafilem spokojnie robic heady 5 razy pod rzad gosciom w biegu, strzelajac ze szczytu komina. Teraz nie zmieniajac ustawien gry nie moge w nieruchomego trafic... w ogole, szczegolnie z L9. Szlak mnie trafia, i ze zlosci przesiadlem sie specopsa z G3costam i C4... .

W walkach na srednie dystanse snajper z dobrym refleksem jest ciezkim przeciwnikiem. Szczegolnie na sredniej klasy klanowicza - ostatnio jedyny ich styl to padanie z AK-101 i seria. Zwykle snajperem masz glowe w celowniku zanim skonczy sie animacja jego padania. Jednakowoz klanowicze z gornej polki zdaza ci puscic serie z 200 metrow w glowe, zanim padna... .

Z myszek polecam Logitecha MX518... z profilami czulosci pod kazda gre osobno - 5 ustawien.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2006, 21:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Właśnie tak się zastanawiałem czy czegoś nie zmienili na stan rzeczy sprzed patcha 1.x w ktorym to niby poprawili celność i hitboxy. Miałem sytuację typu gość leży jakieś 60m dalej 100% pewniak jeden strzał dymek z głowy gość nawet się nie zorientował, że ktoś chce go pozbawić emerytury drugi strzał i zaczynam mieć podejrzenia, że goście z EA radzą się w polskim sejmie jak programować za 3 strzałem zrezygnowałem i pobiegłem gościa z pistoletu zastrzelić lecz zapomniałem nie wybiegać zza rogu na ulice i się wkręciłem w gąsienice t90.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 cze 2006, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
nic nie mówcie na teamt hitboxów...stoje dzisiaj na waku centralnie nad kolesiem, celownik idealnie na głowie, strzał- nic, pakuje jeszcze serie z pistoletu-nic, koleś wstał odwrócił sie i pociagnał mnie z CKMu czy jak to sie tam nazywa...

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2006, 16:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2006, 17:43
Posty: 100
Lokalizacja: Żabno
Najgorsze jak jesteś snajperem, i gość leży ale tak podskakuje :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 cze 2006, 18:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2005, 01:04
Posty: 572
Lokalizacja: Olsztyn
Benek007 napisał(a):
Najgorsze jak jesteś snajperem, i gość leży ale tak podskakuje :roll:

ekhem...wyskoczyłeś totalnie...mozesz powiedziec o co Ci chodzi? bo delfin został wyrzucony z patchem 1.2///

_________________
PL4FC-FarRaider


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 768 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL