MasterM napisał(a):
To w sprawie Twojego realizmu...:Widziałeś kiedyś lub słyszałeś żeby komandosi walczyli na froncie ramie w ramie z innymi?
No właśnie komandos nie jest od wpieprzania się w środek walk i dlatego ma giwere która jest dobra na duży dystans....
generalnie komandos wogóle niejest od walki jako takiej tylko od samodzielnych działań na tyłach wroga (w bf2 jest to wysadzanie zabawek komandera właśnie) - przyczym te "tyły wroga" na 99% to tereny zabudowane i wnętrza - a tu niedość że liczy się dyskrecja (tłumik, przyczym na karabiny szurmowe generalnie się ich nie robi) to jeszcze broń o rozmiarze nie utrudniającym walki w ciasnocie (dlatego też przeważnie są to pistolety maszynowe)
pozatym komandos sam decyduje o uzbrojeniu jakie zabiera na misję i niejest ograniczany żadnymi standardami armijnymi
waga ekwipunku odgrywa tu znaczącą rolę ponieważ w trakcie misji nie jadą za nim konwoje z zaopatrzeniem a czesto musi przebyć większy dystans niż zwykły piechociaż
tak więc urabiając sprawę pod "realistyczność" to tak! - uzbrojenie speca w grze jest wmiare realistyczne względem innych klas (pomijając to że zwiekszyli im celność kosztem siły ognia a powinno być odwrotnie)
wbrew pozorom odgłos wystrzału w BF2 pełni dość istotną rolę - wie to każdy miłośnik M95 jak i wierni uzytkownicy pistoletów komandosa i snajpera
wielka szkoda jest że w grze niema jakiegoś unlocka z tłumikiem - nie wpłyneło by to negatywnie na balans rozgrywki a dodało wiele "smaku" klasie specopa
chcąc uczynić tą klasę bardziej wierną rzeczywistości należało by jej dodać bonusowego losowego spawn pointa na obrzeżach mapy gdzieś w miare niedaleko wrogiej bazy ze sprzetem komandera a nie dodawać kamizelkę kuloodporną i PKMa
odnoszę wrażenie że niektórym się wydaje iż określenie "komandos" obliguje klasę by była lepsza od medyków, supportów, assaultów i AT'ków
pojedyńczą uberklasę już przerabialiśmy - jak teraz jest lepiej
specop i tak ma dość unikalny przywilej - wysadzenie sprzętu komandera - który dla reszty klas i sprzętu (z wyłączeniem rakiet TV) jest nietykalny
komander bez działających zabawek jest całkowicie bezuzyteczny i dodatko blokuje jeden slot w teamie
team bez komandera jest ślepy i głuchy, pozbawiony kulku(nastu/dziesięciu) darmowych ticketów poprzez artulerię oraz pozbawiony wsparcia cartyleri
tak więc spec regularnie i skutecznie niszczacy wrogi sprzęt komandera jest równie przydatny dla teamu co dobry pilot samolotu lub heli - i na tym się powinni się niedoszli spece skupić
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
Dlaczego medyk, który powinien leczyć moze mieć swietne srodki do leczenia a komandos, ktory powinien zabijać kiepskie do zabijania - no tak bo te dobre dali tez medykowi...
Skad pomysl, ze komandos to killer machine?
toć ci już napisałem że z filmu
