Teraz jest 17 sty 2025, 21:19

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 11:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Logika tak? A gdzie to komandosi biegaja po polu walki z c4 i obklejaja nimi czolgi? ;]

Klasy sie uzupelniaja...A to, ze nagle wszyscy beda at aby zniszczyc czolg i nie bedzie medyka to wlansie jest moment dla wrogiej piechoty. Zaatakowac gdy wrog obnizyl swoj potencjal bojowy :} Jak sa sami at to asfalt/medyk zrobi im z dupy sito. Jak nie ma AT to czolg zrobi. I mamy uzupelnianie sie :}


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 11:33 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
mglisty napisał(a):
Czy to fajne jak np. na karkandzie na starcie sa sami medycy i suporty bo to klasy najbardziej punktodajne i trafia sie wrogi czołg a tu nie ma komu go rozwalić? czołg odprawia na respown tych "extra sie bawiacych" ze kutkiem ze teraz oni wszyscy respownują się AT'kami - rozwajaja czołg owszem ale teraz nie ma komu leczyc i uzupełniać braki ammo a pojawia sie piechota wroga? To jest niby takie fajne

No wlasnie i tu sie cale koleczko zamyka :)
Wielu juz tlumaczylo i nawet na Forum jest topic na jakiej zasadzie polega team play.Widzisz na wiekszosci serwerow jest zasada na hurrrrrrrra kazdy sobie i niewazne np ze obok stoi wrogie APC to medyk Cie bedzie podnosil xx razy bo jemu na punktach zalezy etc,etc.Zobacz jak czasami graja gracze z jednego klanu,Oni sie wlasnie uzupelniaja.
Ale jezeli Ci bardzo zalezy na punktach to kazda profesja mozesz ich troche natluc nawet komandosem.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 12:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Hmm pogralem troche specem na karkandzie. W punktacji "bylem" na 3 miejscu w druzynie a nie tknalem pojazdow. "" jest wynikiem tego, ze faktycznie bylem prawie na koncu listy bo o dziwo notorycznie trafial mi sie blad widzenia swoich jako wrogow...po ubiciu kilku swoich pozycji dobrej nie zajmowalem :lol: ale gdyby nei ten blad bylbym 3 :P

Wygrywalem wiekszosc pojedynkow 1v1 i zdarzalo sie 2v1. Jedyne czego nie moglem ugryzc to pierniczony PKM(zawsze uwazalem go za przepakowanego) z ktorego lamki nawet na stojaco wpakowywaly mi 3 kule a z delikatnoscia speca bylo to az nadto :?

Problemem byl tez lamerski commander, ktory ciagle jezdzil APC i od czasu do czasu uzyl uav. Gdybym nie natrafial nagle na przewazajace sily wroga "z nienacka" to mialbym szanse na 1-2 lokate...

Moral jest prosty. Spokoj i opanowanie + celne strzelanie ;] Aha. uzywalem tylko broni standardowych speca co by nie bylo. Sa one diablo celne(zwlaszcza m4) i hedy ladnie sie sadzi. Jesli wiec masz dobrego commandera i nie trafisz na bugi to mozesz spokojnie punkty nabijac.

Rzadko sie zdarzaja takie warunki? Inne klasy bez dobrego commandera i przy bugach tez gowno zrobia :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 13:52 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Zlomik podal wlasnie przyklad pieknego teamplayu, mimo ze punktow nie zdobyl za duzo , ale mial satysfakcje. Sam lubie pograc w skladzie w ktorym jest teamplay. A najlepiej jak w skladzie jest VOIP to mozna sie jeszcze porozumiewac. A co do komandosa to: czemu narzekacie ze bron jest za slaba ?? Ona jest w sam raz, zolniez wsparcia jak nazwa wskazuje wspiera asfaltow, i potrzebna mu jest dobra bron.[/b]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2006, 13:38
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Ja na forum jestem nowy, i w BF2 gram od 2 dni (bo nie mam swojego, od kumpla pozyczylem i pykam tylko sp na razie...) ale czytam sobie ten temat i tak sobie mysle ze niektorzy tutaj troszke zle postrzegaja komandosa. IMO komandos przede wszystkim powinien miec karabin z tlumikiem - to podstawa dla skrytych dzialan na tylach wroga. Sila i celnosc M4 jest najzupelniej wystarczajaca, chociaz przy dlugich seriach ma dziwna tendencje do trafiania zupelnie gdzie indziej niz wskazuje celownik, tak jakby celownik byl na oku a karabin sobie latal gdzie chcial. Powinno zrobic tak ze odrzut szarpie celownikiem ale trafia tam gdzie sie celuje a nie tam gdzie gun chce. Pozatym to gram glownie ta klasa i naprawde jest fajowa, zwlaszcza pulapki z C4. Gdyby zrobili komandosa tak jak wyglada to w nowym ghost recon'ie gdzie gosciu z karabinkiem SCAR-L kladzie 2 gosci a pozostali robia w gacie bo nie maja pojecia co sie stalo. To czego najbardziej brakuje mi w tym M4 to wlasnie tlumik. Chociaz boty i tak na najwyzszym poziomie tak bezczelnie kantuja ze w sp niewiele by zapewne dal, ale jak kupie swoj BF i zagram w multika to mysle ze tam bylby swietny. Mozna by bylo wybijac ludzi a ich kumple ze squadu nie wiedzieliby skad nadeszla smierc :)

IMO najwieksza wada komandosa w BF2 jest to ze to zwykly wojak tyle ze mu doczepili combatsight do regularnego karabinu i dali troche plastelinki z detonatorami.

No ale moje poglady zweryfikuje dopiero na mp gdy sobie kupie wlasna gre z wlasnym kejem i pogram na mp, bo jak pisalem - z botowatymi kanciarzami nie da sie atakowac z zaskoczenia a jak sie wpada na paru zza rogu = 90% ze zginiesz zanim zdarzysz podniesc bron do oka.

ps. Ja chce TLUMIIIIIIIIIIIIIIIIIIK :(

_________________
'nie dyskutuj z idiotą - sprowadzi Cię do swego poziomu i pokona doświaczeniem.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2006, 14:19
Posty: 13
Lokalizacja: Cz-wa
Dla mnie tłumik jest w tej grze zbędny.Spec powinien urzywać broni tylko wtedy gdy naprawde trzeba.Jego zadaniem jest neutralizowanie zabawek komandira ,przy okazji może go zabić i to jest jedeyny moment w którym w tej grze przydałby się tłumik,ale po co jeśli można go pobrać z noża??Zazwyczaj wlepia się w mape i puszcza arte itp.W REALU komandosi amerykańscy najeczęściej wyposażani są w MP5 z tłumikiem.Więc nienażekajcie że broń ma słaba bo gdyby ta gra była bardziej realistyczna by było jeszcze gorzej...
Tłumik w środku bitwy z mojego punktu widzenia jest zbędny...
P.S Grałem dziś rano komandosem i zrobiłem brązową gwiazdke.Do 2 lokatki brakło zaledwie punkta.Wystarczy wiedzieć jak go wykorzystać a sieje popłoch...tylko trzeba mieć dobrego komandira :P
Pozdrawiam

_________________
"Jeden zabity to tragedia,milion zabitych to tylko statystyka!"-J.Stalin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:09 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Kolejny który powołuje sie na real...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2006, 14:19
Posty: 13
Lokalizacja: Cz-wa
Mi gra się lepiej M4 niż M16.Nie wiem czemu :lol:.Może resztakomandosów nie ma takiej dobrej broni ale da się grać...
Gdybym miał się powoływać na real w tej grze niepowinno być komandosów,ale to tylko gra...

_________________
"Jeden zabity to tragedia,milion zabitych to tylko statystyka!"-J.Stalin


Ostatnio edytowano 20 cze 2006, 15:22 przez Patrix, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2006, 13:38
Posty: 5
Lokalizacja: Kraków
Komandosi amerykanscy NIE uzywaja MP5ek, MP5SD uzywaja specjalne jednostki policyjne (jak np SWAT) i inne sluzby dzialajace W kraju (jak grupy uderzeniowe FBI) a komandosi uzywaja wlasnie M4 takich jak w grze. I bez tlumikow, tez tak jak w grze. Co nie zmienia faktu ze w grze komandos bylby fajniejszy gdyby mial cicha bron, jak np w ghost reconie. Przeciez to jest gra zrecznosciowa, zeby nie powiedziec arcade, jak chcesz realizmu to graj w gry typu SWAT, R6 czy wspomniany ghost recon. Ale mowie ze tego MNIE brakuje, chcialbym zeby byl tlumik zeby mozna bylo ze stosunkowo niewielkiej odleglosci zabijac i pozostawac niewykrywalnym bo to by IMO bylo fajniejsze i bardziej klimatyczne. Oczywiscie mozna sie spierac po co komu tlumiki w takich otwartych walkach, ale pomysl czy nie byloby fajnie gdybys mogl z 30m polozyc 3 z 5 gosci, a pozostali nadal by nie wiedzieli gdzie jestes bo bron by byla cicha i nie miala blysku. Istny komandos :)

_________________
'nie dyskutuj z idiotą - sprowadzi Cię do swego poziomu i pokona doświaczeniem.'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2006, 14:19
Posty: 13
Lokalizacja: Cz-wa
Może FFA to nawet fajne ale gdybyś grał przeciwko grupie garczy siedzących na np. na TS-ie Zabił byś max 2.3 kompan dostaje info i dostajesz hs-a :D
Ale z jednej strony to zawsze jedna opcja więcej :wink:

_________________
"Jeden zabity to tragedia,milion zabitych to tylko statystyka!"-J.Stalin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
W bfie nie ma pojęcia skrytości :) jak ktoś myśli, że się gdziekolwiek ukryje to jest w błędzie :) z tłumikiem czy bez :).

Ps. Błagam nie zgrywajcie znawców formacji wojskowych i policyjnych na podstawie filmów i gier. Polecam szeroką gamę lektur itp. Bo jak słyszę, że amerykańscy komandosi nie używają mp5 używają właśnie m4 i ze tylko efbiaj i słot używa SD to mam ubaw po pachy. To, czego kto używa zależy od zadania, jakie mają wykonać.

_________________
Dlaczego?


Ostatnio edytowano 20 cze 2006, 15:39 przez PotulnY, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2006, 14:19
Posty: 13
Lokalizacja: Cz-wa
Popieram przedmówce ;]
EDIT:Na polu walki 21wieku nigdzie się nieskryjesz;] Dzięki np.UAV(w realu UAV niewidzi ludzi ukrytych w budynkach,pod dachami itp)Ale to tylko gra... :D

_________________
"Jeden zabity to tragedia,milion zabitych to tylko statystyka!"-J.Stalin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:41 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
I niech grą zostanie. Niestety kochane Dice coraz bardziej kombinuje w tym drugim kierunku ( co i tak im nie wychodzi ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sty 2006, 14:19
Posty: 13
Lokalizacja: Cz-wa
Jak chcą zrobić coś realistycznego niech to będzie osobny projekt wzorowany na OF.
Jak to ma być realistyczne jak w BF-ie nawet krwi nie ma :lol:(powinna być opcja włączenia/wyłączenia krwi...)

_________________
"Jeden zabity to tragedia,milion zabitych to tylko statystyka!"-J.Stalin


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 cze 2006, 15:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
MasterM napisał(a):
To w sprawie Twojego realizmu...:Widziałeś kiedyś lub słyszałeś żeby komandosi walczyli na froncie ramie w ramie z innymi?
No właśnie komandos nie jest od wpieprzania się w środek walk i dlatego ma giwere która jest dobra na duży dystans....



generalnie komandos wogóle niejest od walki jako takiej tylko od samodzielnych działań na tyłach wroga (w bf2 jest to wysadzanie zabawek komandera właśnie) - przyczym te "tyły wroga" na 99% to tereny zabudowane i wnętrza - a tu niedość że liczy się dyskrecja (tłumik, przyczym na karabiny szurmowe generalnie się ich nie robi) to jeszcze broń o rozmiarze nie utrudniającym walki w ciasnocie (dlatego też przeważnie są to pistolety maszynowe)
pozatym komandos sam decyduje o uzbrojeniu jakie zabiera na misję i niejest ograniczany żadnymi standardami armijnymi
waga ekwipunku odgrywa tu znaczącą rolę ponieważ w trakcie misji nie jadą za nim konwoje z zaopatrzeniem a czesto musi przebyć większy dystans niż zwykły piechociaż

tak więc urabiając sprawę pod "realistyczność" to tak! - uzbrojenie speca w grze jest wmiare realistyczne względem innych klas (pomijając to że zwiekszyli im celność kosztem siły ognia a powinno być odwrotnie)


wbrew pozorom odgłos wystrzału w BF2 pełni dość istotną rolę - wie to każdy miłośnik M95 jak i wierni uzytkownicy pistoletów komandosa i snajpera
wielka szkoda jest że w grze niema jakiegoś unlocka z tłumikiem - nie wpłyneło by to negatywnie na balans rozgrywki a dodało wiele "smaku" klasie specopa


chcąc uczynić tą klasę bardziej wierną rzeczywistości należało by jej dodać bonusowego losowego spawn pointa na obrzeżach mapy gdzieś w miare niedaleko wrogiej bazy ze sprzetem komandera a nie dodawać kamizelkę kuloodporną i PKMa

odnoszę wrażenie że niektórym się wydaje iż określenie "komandos" obliguje klasę by była lepsza od medyków, supportów, assaultów i AT'ków :roll:

pojedyńczą uberklasę już przerabialiśmy - jak teraz jest lepiej
specop i tak ma dość unikalny przywilej - wysadzenie sprzętu komandera - który dla reszty klas i sprzętu (z wyłączeniem rakiet TV) jest nietykalny

komander bez działających zabawek jest całkowicie bezuzyteczny i dodatko blokuje jeden slot w teamie
team bez komandera jest ślepy i głuchy, pozbawiony kulku(nastu/dziesięciu) darmowych ticketów poprzez artulerię oraz pozbawiony wsparcia cartyleri

tak więc spec regularnie i skutecznie niszczacy wrogi sprzęt komandera jest równie przydatny dla teamu co dobry pilot samolotu lub heli - i na tym się powinni się niedoszli spece skupić


Lailonn napisał(a):
Cytuj:
Dlaczego medyk, który powinien leczyć moze mieć swietne srodki do leczenia a komandos, ktory powinien zabijać kiepskie do zabijania - no tak bo te dobre dali tez medykowi...


Skad pomysl, ze komandos to killer machine?


toć ci już napisałem że z filmu :wink:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL