Teraz jest 22 lis 2024, 05:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 sie 2003, 10:56 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
Mecz towarzyski.
Klan generalnie miły, nie robią problemów czekali na 2 graczy którzy mieli problemy z wejsciem na server troszkę za często przypominali o regulaminie CB ale.......jest pewne ale :)

BOTB
Axis - zaatakowali na most północny wsparli się wespą i sniperem na wzgórzu do zdejmowania inżynierów minujących most. Generalnie strzelali z czołgów słabiuchno nasze M10 rozwalało po 3 czołgi nawet jak udało im sie przejechać most i do 15 min cały brzeg był nasz czasem pojedynczo przedzierali się w kierunku bazy głównej. Raz nawet ją nam zrobili na biało. Runda bez specjalnej historii. Jedynie sniperzy trafiali jak powaleni.

Allied - zaminowali most i podjechali M10 poruszajc się zaraz za mostem.

I TU MAŁA DYGRESJA to co pokazali jeśli chodzi o celność to lekkie przegięcie M10 zniszczyło nam wszystkie czołgi w 1 min. Ale powiedzmy że było oki. Całkiem dobrze idzie im bazukami dobrze się chowają. Zazwyczaj 2 gości siedziało pod mostem przy M10.

IWO JIMA
Axis - i tu nastepuje przegięcie główne goscie mieli 100% celności :) oczywiście nie wszyscy ale 3-4 graczy jedną serią z bara zdejmowali samolot, 1 strzałem z bara z górki zdejmowali gości będących w połowie wyspy. o taktyce nie będę pisał bo nie było żadnej po prostu rozwaliło mnie jak 1 gostek zdjął 5 naszych desantujących się na górkę nie zminiając magazynka czyli rozwalił wszystkich. o sniperach zdejmujących gosci zsuwających sie z górki nie wspomnę dodam tylko że chcaiłbym to zobaczyć jak ktoś z polskich graczy zastrzeli poruszający się cel z płynącego okrętu 5 razy z rzędu :).

A teraz najlepsze, :) lekko wkur... przeszukałem stronki jak działa AIMBOT - otóż ponieważ w BF1942 jest podział na strefy trafienia więc po odpaleniu aimbota nasz komputer wyśle do servera informację ze trafilismy goscia w głowę chociaż trafiliśmy go w nogę. I to wyjaśniałoby super celność. Nie oskarżam całego klanu PIRATAS ale jak dla mnie kilku z nich nie grało fair.

Ich server to tez nie jest szczyt płynności, generalnie ping 100 to norma dla wszystkich.

Oczywiście zaraz się odezwą głosy, że przesadzam itd. ale grając engiem i sniperem wiem ze przy pingu 100 nie da sie miec 100% skutecznosci.

To tyle z mojej strony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2003, 15:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2003, 03:51
Posty: 456
Lokalizacja: Sosnowiec
Jak wyżej, dodam tylko że czepianie się i posądzanie kogoś o chitowanie nie jest miłe, lecz po pierwszej planszy BotB w naszych kochanych Piratów wstąpiła zwyżka formy na poziomie klanu z pierwszej piątki Clanbase, prawdopodobnie kolesie skorzystali z okazji że to mecz toważyski i spróbowali jak to jest z tymi chitami, ale uwierzcie nie jest to zabawne dla kogoś kto gra fair :( , był moment że poprostu chcieliśmy wyjść z severa, ale honor nie pozwalał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2003, 16:52 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
>przeszukałem stronki jak działa AIMBOT
Zaraz, zaraz... Myślałem, że system trafień w BF uniemożliwia stosowanie Aimbotów :?:
AFAIK realizowany jest po stronie serva a nie klienta.
Czyżby jakaś nowa rewelacja?
Z innej beczki...
Czy podczas klanowych rozpierduch nie używa się serwerów "pure"?

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2003, 22:33 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
owszem poniekąd masz rację ale zacznijmy od drugiego

pure to ściema jak było widać na filmikach zamieszczonych gdzieś na stronce albo forum chyba okota je dał. można mieć i no fog i radar hack nawet na pure.

po drugie tylko częsciowo masz rację co do aimbota rzeczywiscie kolizja obiektów jest liczona na serverze ale dane do tego podsyła mu np mój komputer a on wie gdzie znajduje się głowa delikwenta podczas strzału bo dostaje te dane prosto od kochanego servera. Potem wystarczy tylko podesłać odpowiednie dane serverowi zeby stwierdził HEAD SHOT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sie 2003, 23:27 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
Eh...
Za stary jestem na te cheaty...
Ludzie ja nawet nie wiem jak się lata jako Superman. Pewnie już się nie dowiem (1.45). Może jakaś podpowiedź (tak dla jaj) przed instalką nowej wersji beefka?

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2003, 01:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 01:56
Posty: 3138
Lokalizacja: Gorlice
Wysoki punkt mlyn, przepasc, wieza - lufa karabinu do gory pod katem 70-80stopni, skaczesz i wciskasz jump, jump, jump. Nie zapomnij sie w prawdziwym zyciu to nie dziala.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2003, 13:40 
Offline

Dołączył(a): 3 sie 2003, 16:02
Posty: 375
Lokalizacja: Poznań
Dzięki!!! Lecę torchę polatać :lol:
Chwilkę później nowy paczyk...

_________________
Sukces marketingowy BF2 wcale mnie nie cieszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2003, 21:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
Cytuj:
Za stary jestem na te cheaty...


:) ja bym nawet nie zainteresował tym gównem gdyby nie to że nie lubię być ruchany przez byle gnoi z Hiszpani.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2003, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
[Night]MaX napisał(a):
nie lubię być ruchany przez byle gnoi z Hiszpani.


prosze bez osobistych wyznań to co robisz u siebie w domu to twoja sprawa... :lol: :lol: :lol: :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sie 2003, 21:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
hahahahahahahahahaha

PS sorki za statsiarski post ale nie mogłem sobie odmówić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 22:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:17
Posty: 736
Lokalizacja: Warsiawka
a ja dopiero teraz zaczalem to czytac i mam jedna prosbe :!:
nie obrazajcie kazdego, kto z wami wygral :!:
jakos dlugo mam kontakt z chlopakami z Piratas, no i wiem ze nie sa to malolaci (srednio ludzie kolo 30-tki), ktorzy chca wygrac za wszelka cene (cheaty), tylko sa po prostu dobrzy i tyle :!:
:evil:
EOT

_________________
? gdzie się podziały tamte Wake`i, gdzie tamten świat ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 22:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
mati, śmiem mieć inne zdanie (jak i około 15 innych osób) i będę się przy nim upierał ale to już teraz nieważne popatrz na daty tych wątków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 paź 2003, 22:49 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2003, 17:34
Posty: 368
Lokalizacja: Katowice
Wiesz Mati zejdz na ziemie . Takie same podejrzenia co my mial klan FS i to juz nie jest zbieg okolicznosci. Gdybyś zagrał w tym meczu sam bys oczy przecierał ze zdziwienia. A poza tym WA nigdy nikogo nie obrazilo jako klan i pisanie takich postow ze oskarzamy kazdego kto z nami wygral jest wielce nie taktowne i nie przystoi liderowi innego klanu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL