Teraz jest 19 lis 2024, 09:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 186 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 17:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Absolutnie! Zgadzam sie z liptonem! Teraz bedzie liczyc sie celnosc i refleks! A nie durne zabki = ghost shoty!


A ciezko ci pojac, ze aktualny system rorzutu zalezy od farta a nie umiejetnosci? "Ghost Shoty" byly faktycznie irytujace.

Cytuj:
nie gadaj Smile wez mopa w reke, poloz sie tak jakbys strzelal z niego, i sproboj wstac celujac caly czas tym mopem nie podpierajac sie


genialny argument...jak zaczne ci mowic co tu jest nierealistyczne to dnia nie starczy...

M16(np) mialo szanse wygrac w pojedynku tylko dzieki skakaniu itd. Teraz nie ma na to szans. grajac na 1.4b ANI RAZU nie widzialem goscia z inna bronia niz unlock lub AK. Co z tego, ze ja lece z m16 i stzrelam sobie wesolo skoro jakis pacjent ma scarla lub f2000 - o niebo celniejsze od m16. O dziwo gdy ja wzialem do reki unlocki to wyniki walk byly raczej na moja korzysc...co nagle ksill mi sie podniosl? :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 17:51 
Offline

Dołączył(a): 23 kwi 2006, 15:08
Posty: 9
Lokalizacja: Oława City
c0lon3l napisał(a):
fakt, ze prawda z ta animacja i mogliby to poprawic, chodzi mi o to ze teraz bedzie cos takiego , ze spotyka sie dwoch kolesi w waskiej uliczce, obaj padaja i strzelaja ;/ . jest mozliwosc schowania sie za murek , albo jakies worki, ale nie ma mozliwosci wychylenia sie (albo co kolwiek) i oddania strzalu, bo jak sie podniesiesz to przez jakis ulamek sekundy nie mozesz strzelac i jestes jak bezbronna kaczuszka ( i zazwyczaj wtedy leci hs) ...

wyobrazcie sobie do tego sytuacje ze wojak mial wygrana jedna potyczke 1 vs 1(i nie byl to medyk) i zostalo mu 50% zycka, i teraz spotyka kolejnego i do tego z jakims unlockiem (beee) - nie ma prawie zadnych szans na wygranie - na 1.3 jest to jeszcze mozliwe (zabka, kroliczek, etc - fakt ze to nierealistyczne, ale przynajmniej jest dynamika jakas, oprocz tego ta gra przyzwyczaila juz chyba wiekszosc do tego, ze jest nierealna)

ja podchodze do tego bardzo sceptycznie (moze dlatego ze sie nauczylem sie grac na 1.3, po 1.22, 1.21 ... etc), ale ciezko mi uwierzyc w to , ze to moze byc dobry patch (zreszta kolejna zmiana gameplaya wkurzy nie tylko mnie)

Zawsze majac 50 % energi mozesz kolesiowi 2 razy w łeb palnac zanim on zrobi to Tobie, czy myslicie ze na wojnie kolesie biegaja srodkiem pola walki skacza jak kroliki by nagle sie połozyc i ostrzelac kogos znowu wstac i skakac ??

Wg mnie dalej bedzie spora grupa ludzi ktorzy bedą korzystac z normalnych broni , bo unlocki im nie pasuja,a cwiczac długo na jakiejs broni , wyczuwa sie ją i nie przeszkadza mniejsza celnosc czy damage

_________________
Nec Hercules contra plures-I Herkules dupa kiedy wrogów kupa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 17:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
Kocham takich co tylko: realizm, realizm. Ale jakoś nie widze by denerwowali się na miny przeciwczołgowe/piechotne, które nie wybuchają przy kontakcie ze swoimi. Śmieszne podejście - jak coś mi się podoba to ok, jak nie, to krzyczy się realizm, realizm. Parodia. Chcecie realizmu? Wojsko czeka. Tam będziesz miał pełny realizm, a i do Iraku może uda ci się dostać. Zobaczysz czołgi, kałacha...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 18:02 
Offline

Dołączył(a): 23 kwi 2006, 15:08
Posty: 9
Lokalizacja: Oława City
JabbaH napisał(a):
Kocham takich co tylko: realizm, realizm. Ale jakoś nie widze by denerwowali się na miny przeciwczołgowe/piechotne, które nie wybuchają przy kontakcie ze swoimi. Śmieszne podejście - jak coś mi się podoba to ok, jak nie, to krzyczy się realizm, realizm. Parodia. Chcecie realizmu? Wojsko czeka. Tam będziesz miał pełny realizm, a i do Iraku może uda ci się dostać. Zobaczysz czołgi, kałacha...

Battlefield 2 miał byc w zalozeniu symulatorem pola walki , a nie arcadowka jak Call of Duty , Jabba musze Cie zmartwic ale jest taka opcja ze wlasne miny zabijają.

_________________
Nec Hercules contra plures-I Herkules dupa kiedy wrogów kupa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 18:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
Niom, która na 90% serwerów nie jest włączona, bo banda debili biega i zostawia cleye gdzie się da. I gdzie ty znalazłeś, że BF2 miał być symulatorem? Od początku gram w tą serię i zawsze BF był przedstawiony jako arcade.
BTW Skoro piszesz, że miał to być symulator, to oczekuje teraz od ciebie dowodu na poparcie twojej tezy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 18:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Kolejny "realista" omg ;[ Co do min to spora czesc serwerow dziala na standardowych ustawieniach a domyslnie FF dla min jest wylaczone...

Battlefield to seria Arcade. Czy to sie komus podoba czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 18:35 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Nie mam sił by to skomentować jego wypowiedz. Pewnie i tak by to do niego nie doszło...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2006, 01:07
Posty: 148
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
Absolutnie! Zgadzam sie z liptonem! Teraz bedzie liczyc sie celnosc i refleks! A nie durne zabki = ghost shoty!


A ciezko ci pojac, ze aktualny system rorzutu zalezy od farta a nie umiejetnosci? "Ghost Shoty" byly faktycznie irytujace.

Cytuj:
nie gadaj Smile wez mopa w reke, poloz sie tak jakbys strzelal z niego, i sproboj wstac celujac caly czas tym mopem nie podpierajac sie


genialny argument...jak zaczne ci mowic co tu jest nierealistyczne to dnia nie starczy...

M16(np) mialo szanse wygrac w pojedynku tylko dzieki skakaniu itd. Teraz nie ma na to szans. grajac na 1.4b ANI RAZU nie widzialem goscia z inna bronia niz unlock lub AK. Co z tego, ze ja lece z m16 i stzrelam sobie wesolo skoro jakis pacjent ma scarla lub f2000 - o niebo celniejsze od m16. O dziwo gdy ja wzialem do reki unlocki to wyniki walk byly raczej na moja korzysc...co nagle ksill mi sie podniosl? :|

wydaje mi sie ze umiejetnosci tez sie przydaja, ale farty jak farty, wszedzie sa :)
m16 jest celne i nie powiedzialbym ze FN2000 jest celniejsze, zalezy jaka profesja grasz, szturmowiec ma bardziej celniejsze m16, ( tak mi sie wydaje, jak gram szturmopwcem o wiele latwiej sie sciaga gosci)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 19:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lip 2005, 11:54
Posty: 653
Lokalizacja: metropolia szczecińska
Toper napisał(a):
Lailonn napisał(a):
Cytuj:
Absolutnie! Zgadzam sie z liptonem! Teraz bedzie liczyc sie celnosc i refleks! A nie durne zabki = ghost shoty!


A ciezko ci pojac, ze aktualny system rorzutu zalezy od farta a nie umiejetnosci? "Ghost Shoty" byly faktycznie irytujace.

Cytuj:
nie gadaj Smile wez mopa w reke, poloz sie tak jakbys strzelal z niego, i sproboj wstac celujac caly czas tym mopem nie podpierajac sie


genialny argument...jak zaczne ci mowic co tu jest nierealistyczne to dnia nie starczy...

M16(np) mialo szanse wygrac w pojedynku tylko dzieki skakaniu itd. Teraz nie ma na to szans. grajac na 1.4b ANI RAZU nie widzialem goscia z inna bronia niz unlock lub AK. Co z tego, ze ja lece z m16 i stzrelam sobie wesolo skoro jakis pacjent ma scarla lub f2000 - o niebo celniejsze od m16. O dziwo gdy ja wzialem do reki unlocki to wyniki walk byly raczej na moja korzysc...co nagle ksill mi sie podniosl? :|

wydaje mi sie ze umiejetnosci tez sie przydaja, ale farty jak farty, wszedzie sa :)
m16 jest celne i nie powiedzialbym ze FN2000 jest celniejsze, zalezy jaka profesja grasz, szturmowiec ma bardziej celniejsze m16, ( tak mi sie wydaje, jak gram szturmopwcem o wiele latwiej sie sciaga gosci)



to dla proby wystrzel z ok 15m trzy serie burstem z m16 w kogos.
Potem sprobuj to samo z F2000 :) (tzn 9 pociskow seria ciagla)

i tu zdecydowanie F2000 ma wieksza celnosc, tak samo kalach
Do tego dochodzi fakt ze ogien ciagly mozesz w miare kontrolowac

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa

ale jak to :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 20:58 
Offline

Dołączył(a): 23 kwi 2006, 15:08
Posty: 9
Lokalizacja: Oława City
Ok Ok musze przyznac racje jabby cos mi sie przywidziało ze battlefield to symulator , chciałbym jednak zaznaczyc it magnesem np w modzie Fh jest własnie realizm i wiekszosci sie to podobalo.Jednak chcialem zaznaczyc iz wole dobra zabawe niz przegiecie z realizmem , po prostu w Fh jest to idealnie wywazone wg mnie.Pozdrawiam

_________________
Nec Hercules contra plures-I Herkules dupa kiedy wrogów kupa :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2006, 22:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2006, 06:41
Posty: 13
Lokalizacja: z ukrycia
Lailonn napisał(a):
Kolejny "realista" omg ;[ Co do min to spora czesc serwerow dziala na standardowych ustawieniach a domyslnie FF dla min jest wylaczone...

Battlefield to seria Arcade. Czy to sie komus podoba czy nie.


Jak najbardziej... z tym że pojęcie "arcade" można naginać do woli.
Dla mnie doskonałym przykładem może być porównanie z Operation Flashpoint - to jest symulator pola walki. Dla przeciwieństwa - w BFie pasek "health" jest tylko licznikiem który nie ma żadnego wpływu na nasze poczynania (prócz tego że wraz z jego ubytkiem mozna zginąć od jednej celnej kulki). W OPF po trafieniu postać może mieć trudności z poruszaniem się, celowaniem, szybciej się męczy ect, ect. w BFie tego nie ma i to jest doskonala różnica między Arcade a symulacją. Nagięciem zasad Arcade'u jest (było) jednak mimo wszystko mozliwość " szalonych żabek" w szczególności z połączeniem z niedoskonałymi hitboxami.
Możecie mnie przekonywać przez następne 10 stron ale trafienie w gościa skaczacego jednocześnie przechodzącego ze skoku do leżenia wstającego i skaczącego dalej - niewiele ma wspólnego ze skillem, a prędzej z rachunkiem prawdopodobieństwa, że któryś z pocisków w końcu trafi w skaczacą postać a raczej jescze dziwniej zachowujący się jej hitbox, uwzględniając rozrzut broni, i wariację pingu swojego oraz osoby do której się strzela. Nie wspominając o fakcie że jednak dzikie popisy gimnastyczne mają mało wspólnego nawet z arcade... bynajmniej dla mnie.
Według mnie - kwestia raczej sprowadza się do zmiany przyzwyczajeń i sposobu grania w szczególności przez osoby które wypracowały sobie właśnie taką technikę gry i uważają że jest to zbyt duża innowacja w stosunku pierwszej wersji gry. To zrozumiałe... to tak jakby nagle nie mozna było włączyć np. spadochronu przy skoku z wysokiego murku (Karkand, baza MEC :wink: ), Nijak to się ma do symulacji rzeczywistego pola walki, w arcade to uchodzi....
A osoby które reprezentują rzeczywisty skill poderzewam, że bez problemu zaadoptują się do nowych zasad i będą sadzić headshoty wiedząc kiedy skoczyć, a kiedy się położyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2006, 01:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
To nie kwestia zaadoptowania tylko zmieniania ZNOWU gry zamiast jej naprawienia...O dziwo nie zablokowali buga z kaldzeniem sie. Buga bo skoro usuneli to w przeciwna strone to i tu tak powinno byc...

Hmm zamotalem ale wyjasnie ;]

Lezysz-podnosisz sie = nie mozesz strzelac przez pewien czas

Stoisz-kladziesz sie = w sekundzie gdy nacisnales kladzenie sie juz masz maxymalna celnosc no i nie ma zadnej przerwy w strzelaniu.

Zgadnijmy, ktora klasa dostala power upa... :roll:

Nie dosc, ze debile z PKM lataja gdzie sie da sadzac heady nawte na stojaco(kocham zbalansowanie unlockow) to jesczze beda teraz mieli prezencik od EA :?

Dotychczas spotykajac wroga skakalo sie i strzelalo. teraz bedzie sie albo szybko na glebe rzucalo albo strefowalo. Niestety losowy rozrzut i gowniane hitboxy wykluczaja normalne strefowanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2006, 07:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
Jak dobrze pamietam opisy broni Kolca (bardziej dane techniczne odnosnie rozrzutu etc. ), to wynikalo z nich , ze wiekszosc unlockow jest celniejsza, ma mniejszy recoil i wiekszy dmg, co imho na patchu 1.4 bedzie wrozylo bardzo szybka smierc, juz w tej chwili znam ludzi ktorzy wymiataja m16 i ak , dac teraz takim G36, g3, scarl czy f2000 - to bedzie masakra (juz nawet nie bede wspominal o pkm ;/ )

odnosnie mopa, to przeciez nikt mi na wojnie nie zabroni nacisnac spust w mopie jak bede wstawal, a na 1.4 wlasnie to robia - zabraniaja i przez to czuje sie mniej komfortowo; nie moge strzelac i mnie zabijaja ;/

druga sprawa - spawncamping, jeszcze jest ok jak masz granatnik - odruchowy skok w bok z odwroceniem sie i bum,
ale takie m16 ??? - odruchowy skok w bok z odwroceniem i " zostales zabity przez XXXXX" i to zazwyczaj dzieki pkm , dao ;/ , na 1.3 mozna bardziej pokombinowac i ubic campera, na 1.4 bedzie duzo trudniej

Jak pisalem wyzej , gdyby zwiekszyli rozrzut broni podczas wstawania i poprawili animacje ruchow postaci to byloby ok


@NOmex - ludzie wypracowali taki sposob gry, bo spotkania z unlockami i walka w sposob bardziej normalny jest prawie przegrana, wielu pamieta jak to chyba na patchu 1.22 wszyscy biegali z pkm i gdzie sie nie poszlo to zawsze byl koles z pkm - nie bylo szans w starciu jeden na jeden, no chyba ze miales g3, ewentualnie eryxa (on zabija ciebie , ty jego). to nie wina graczy , ze dice robi zbugowane i niedopracowane gry, w bfie liczy sie kazda przewaga wiec ludzie skacza, zabkuja etc.., wielu sie to nie podoba, ale tego wlasnie nauczyla nas EA & dice - tyle zmian gameplaya i tyle razy trzeba bylo sie uczyc grac na nowo, ze ludzie ktorzy graja od poczatku w BF2 wiedza jak co i kiedy wykorzystac i na nowym patchu tez tak bedzie , tylko po co to komu ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2006, 14:11 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
c0lon3l nie wiem na jakich serwerach grałeś ale ja na 1.22 nie miałem problemów z unlockami typu pkm. Wykonywałeś bh i po problemie. Teraz to dopiero się zacznie zabawa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lip 2006, 18:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2006, 06:41
Posty: 13
Lokalizacja: z ukrycia
c0lon3l napisał(a):
Jak dobrze pamietam opisy broni Kolca (bardziej dane techniczne odnosnie rozrzutu etc. ), to wynikalo z nich , ze wiekszosc unlockow jest celniejsza, ma mniejszy recoil i wiekszy dmg, co imho na patchu 1.4 bedzie wrozylo bardzo szybka smierc, juz w tej chwili znam ludzi ktorzy wymiataja m16 i ak , dac teraz takim G36, g3, scarl czy f2000 - to bedzie masakra (juz nawet nie bede wspominal o pkm ;/ )


.. no tak ale jakby nie patrzeć system unlocków jest od początku gry, do tego sama mozliwość unlockowania broni i korzystania z niej jest czysto arcade'owa. Natomiast fakt, że większa grupa pasjonatów, nie korzysta z unlocków:
a/ korzystanie z unlocków jest oznaką lamerstwa :roll:
b/ na siłę chcą z arcade'ówki zrobić symulator
*niepotrzebne skreślić

To trochę błędne koło - niekorzystanie z unlocków zmniejsza szanse przeżycia, a sam system unlocków daje przewagę nad tymi ktorzy z nich nie korzystają.
Jeżeli ktoś sadzi do mnie z PKMa nie widzę powodów żeby nie potraktować go np z G3. A jeżeli to mi nie odpowiada poprostu wbijam się na serwer gdzie dostępne są tylko podstawowe wersje broni...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 186 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL