Lailonn napisał(a):
Ognacy ale nie wyeliminuje sie ot tak wallhackow czy aimbotow . natomiast bez problemow mogliby wyeliminowac cheaty commanderskie. Aktualnie serwer nie kontroluje ilosci jeepow/skrzynek/arty/uav(ponoc cos z listy pilnuje ale nie wiem co i czy

) lecz jest to "client side" Dlatego mozliwe sa cheaty typu zrzut 100 jeepow czy masowe zrzucanie arty. Wystarczyloby aby serwer blokowal odgornie proby przekroczenia limitu i cheat u gracza nic nie poradzi. Ale EA jak widac ma fajniejsze rzeczy do roboty niz walka z cheaterami ;]
W tym wypadku nie chodzi o zadna integracje pb z grą. To jest postawienie problemu na głowie. W tym wypadku developerzy EA dali dupy, że zostawili taki gigantyczny błąd projektowy. Równie dobrze mogli dodać opcję w menu "god mode" i nakazać punk busterowi sprawdzanie, czy ktoś jej nie wykorzystał, bo jest zabroniona przez EULĘ.
Integracja z grą jest warunkiem koniecznym do wykrywania aimbotów, modyfikacji Dx, itp. Cała reszta zadania ochrony przed cheaterami powinna spoczywać na developerach gry. Niestety ci z reguły mają większe problemy, niż jakieś tam cheaty. Przed premierą mierzalną wartością jest ilość map i pojazdów, oraz terminy. Manager nie bedzie pytal developerow, czy ci zrobili tak, zeby gre trudno bylo oszukac. A jesli nawet zapyta, to developerzy maja przeciez na co zwalic - "mamy przeca PB, placimy im dolarow sto tysiecy, oni sie tym zajma, spokojna glowa"
pozdr,
Ognacy