Teraz jest 2 gru 2024, 16:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ten mod syci!
PostNapisane: 4 sie 2006, 00:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
... jak penis.
Nie zagram wiecej w podstawowego bf2.
Nie dosc, ze mamy tutaj MASE nowych, lepszych, ciekawszych map to pelno zmian na lepsze. Kazdy wie jakie, pisac nie musze, ale gdy pare dni temu zainstalowalem tego moda to stwierdzilem, ze bf2 (podstawowy) to pomylka :twisted:.
Sorry za glupi temat, ale moje podniecenie siegnelo maximum.
Dziwi mnie jedynie tak male zainteresowanie modem... w tym temacie - ogolnie nawet polakow nie widac na serverach.

Co mnie wkurza? Wysokie pingi, i tyle.

BTW: Noktowizja syci ;]

// nie klinij i nie podniecaj sie niezdrowo, bluzgi miast poprawnej polszczyzny bynajmniej nie świadczą dobrze o Tobie. Następnego ustępstwa nie będzie.
Cooler

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, 08:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Wiesz co jest jeszcze fajne? Ludzie grają teamowo. Baaardzo rzadko np ktos wsiądzie do jepka i sobie sam pojedzie. Drużyny trzymają się razem. Dlaczego? Bo tu w pojedynke uja zrobisz. Tylko mało ludzi niestety.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, 11:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Nom, ale pomysl ze przejmowaniem flag stopniowo jest genialny! EA powinna to wprowadzic od poczatku, teraz to za pozno. Dzieki temu wiele gra zyskuje.

Mod wprowadza wiele rzeczy dzieki ktorym gra sie lepiej, dynamiczniej i jest wieksza grywalnosc.

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, 11:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
a do tego turniej ( ale nie moge znaleść tematu o zapisach do Kampani II :((( )

co do noktowizora lepiej jest bez :) Pojazdy i piechota " świecą " więc nie ma problemów. Kocham M16A2 z single shoot bo działa jak snajperka.

PS jaki teraz macie TS dla gry 4fun ?? Bo widze że na gloryhoundsach nikt nie siedzi ;/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sie 2006, 13:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Z tym stopniowym przejmowanie flag to różnie bywa. Jak team nie gra razem, nie wiedzą o co chodzi, to kiszka. Bo tu nie tak jak w BFie w trzy osoby mapy nie zdominujesz.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 13:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Nie wiem jak inni ale w większości grający w turnieju używają TS ASOGu.
NIe szukaj tematu o zapisach do drugie kampanii, bo została już praktycznie jedna bitwa, chyba że się specjalnie podłożymy :D
Specyfik podłącz się czasem do xfire to dam ci znać jak będzie się zaczynała kolejna kampania. :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 13:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
kk ale mam dziwne żeczy w PRMM ( podłączam się do mapy ładuje się i gdy pojawia się JOIN nagle wraca na pulpit :shock: )

PS jakie mapy graliście ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2006, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 21:20
Posty: 309
Lokalizacja: Poland[Europe]
Specyfik napisał(a):
PS jakie mapy graliście ??


Map: Muttrah City 64
Result: NODFOR win

Map: Mastuur City 64
Result: ASOG win

Map: Jabal Al Burj 64
Result: ASOG Win

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sie 2006, 01:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Specyfik napisał(a):
kk ale mam dziwne żeczy w PRMM ( podłączam się do mapy ładuje się i gdy pojawia się JOIN nagle wraca na pulpit :shock: )

PS jakie mapy graliście ??


moze masz BeeFa w wersji 1.4? :roll:

a co do ts'a to wchodzic na turniejowy.

najwyzej bedziecie siedziec w lobby, albo zalozycie sobie swoj tymczasowy kanal. proste

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sie 2006, 21:13 
Offline

Dołączył(a): 1 maja 2006, 12:41
Posty: 8
[quote="Specyfik"]kk ale mam dziwne żeczy w PRMM ( podłączam się do mapy ładuje się i gdy pojawia się JOIN nagle wraca na pulpit :shock: )


Tez tak mialem - prawdopodobnie na patcha 1.3 w podstawowej wersji BF2 masz wgrany tylko "mini-mod PR wersje 0.306" a musisz jeszcze wgrac "mini-mod 0.314 patcher"
jak go wgrasz powinno byc OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 21:12 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
Watpie czy ten mod bedzie popularny.
Kierunek zmian sluszny ale niestety przedobrzyli ostro.
Tak przyrealnili ze zrobili swego rodzaju antyrealizm na nowych warunkach,czyli cofneli sie do "podstawki" tylko w inny sposob.

1.Brak wiedzy o zuzyciu amunicji.
Scedowanie to na pamiec gracza jest idiotyzmem,a w naturze zaden zolnierz nie liczy "ile",ale jest w stanie ocenic mniej wiecej "ile" mu zostalo,nawet po wadze.
Kto byl w wojsku wie o czym mowie.
To istotne w walce.

2.Brak mozliwosci stwierdzenia czy strzal odniosl jakis skutek.
Skoro to "reality" to jesli nie widze czy trafilem (dobrze celuje) to przynajmniej zauwazam efekt wiekszy lub mniejszy po ZACHWANIU postaci.
Tak jak no...w reality,czyz nie?
Poprostu jestem w stanie stwerdzic czy zle celuje.
Prawda jest taka ze w prawdziwym reality nawet na duza odleglosc mozna ocenic efekt lotu pocisku i nie trzeba do tego lornetki czy lunety.
Ze nie wspomne o skutkach trafirnia.

3.Jezeli obrywamy to JESTESMY w stanie stwierdzic JAK sie czujemy,a co za tym idzie JAKA jest nasza kondycja.
A tu wystepuje paradoks ze ciezko ranny nawet nie wie o tym ze jest "ciezko ranny" :D , oczywiscie gania sobie w najlepsze...moze gdyby wiedzial to chocby udawal albo noga zaciagal 8)
A moze mamy liczyc sobie trafienia zeby "cos" ocenic jak z ta amunicja?
Czyli nie wiemy nic,jestesmy martwi lub zycie z nas ucieka- agonia.
Strasznie to binerne i nie ma nic wspolnego z realnoscia.

Mnie sie takie zmiany nie podobaja i uwazam ze zdrowo przesadzili.
No,ale tez mamy nowe zasady,komus one pasuja lub nie.
Jesli mowa o "relanosci" to jest cokolwiek smeiszna :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 21:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
hortak napisał(a):
Watpie czy ten mod bedzie popularny.


już jest 8)

a co do reszty - wez pod uwagę, że to jest mod do BF2... tak TEGO BF2... :twisted: :lol: Nie wszystko da się na tym silniku zrobić, to raz. Dwa - chopcy od PRa nie sa specjalistami i nikt im za ich prace nie placi. Trzy - mamy na razie wersję 0.32.

Szkoda, że się nie spodobało. Niektórych ten mod "syci".

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 paź 2006, 21:47 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
Nie jest wcale tak popularny.
To ze jest na silniku...owszem da sie pewne rzeczy zrobic.
Moim zdaniem praktycznie jedno co zrobili to poukrywali to co bylo widoczne,bo ja zadnych innych waznych (!) zmian w typie "reality" nie zauwazylem.
(Mam na mysli glownie walke gracz vs gracz/osobista bron,czyli to co NAJISTOTNIEJSZE).
To ZA MALO w rezultacie efekt jest taki jaki napisalem.
Posuniecie realizmu do prostego widze/niewidze i zastosowanie tego wszedzie czy jest konieczne(potrzebne) czy nie jest moim zdaniem prymitywnym i "szkodliwym" rozwiazaniem jezeli przekroczy sie granice sensownosci.

Kogo "syci" tego syci,w kwestii preferencji sie nie dyskutuje.
Szkoda tylko ze nazwa jest niestety "sugerujaca".

Kwestia finansowa placi/nieplaci nie ma tu nic do rzeczy.
Ocenam to co widze NIE sugerujac sie pieniedzmi.

Jesli chodzi o wersje to nie sadze aby w tym wzgledzie cos konkretnego zmienili,raczej beda dodawac pojazdy ect ect...zmienic wyposazenie ect ect...
Taki klimat wypracowali,jest grupa ktorej to odpowiada.
I tyle.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 09:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2006, 16:50
Posty: 71
hortak napisał(a):
1.Brak wiedzy o zuzyciu amunicji.
Scedowanie to na pamiec gracza jest idiotyzmem,a w naturze zaden zolnierz nie liczy "ile",ale jest w stanie ocenic mniej wiecej "ile" mu zostalo,nawet po wadze.
Kto byl w wojsku wie o czym mowie.
To istotne w walce.

- ale tez zaden zolnierz nie ma przy karabinie licznika 'pestek' - takie rozwiazanie jest moim zdaniem jeszcze wiekszym 'idiotyzmem'. Wiekszosc osob grajacych w PR nie ma problemow z okresleniem ilosci pociskow w magazynku, to tylko kwestia wprawy.

hortak napisał(a):
2.Brak mozliwosci stwierdzenia czy strzal odniosl jakis skutek.
Skoro to "reality" to jesli nie widze czy trafilem (dobrze celuje) to przynajmniej zauwazam efekt wiekszy lub mniejszy po ZACHWANIU postaci.

- tego zarzutu kompletnie nie rozumiem. Jesli chodzi Ci o celownik, ktory 'sygnalizuje trafienie' to sprawa jest oczywista - na wojnie takiego nie uswiadczysz xD, a jesli chodzi 'efekty' trafienia to widac je doskonale - kilka celnych strzalw i przeciwnik pada (wlacza sie odpowiednia animacja, przestaje strzelac i sie ruszac...)
W rzeczywistosci strzelajac do przeciwnika oddalonego o kilkaset metrow tez nie bedziesz w stanie zobaczyc czy go trafiles, czy tylko wystraszyles xD

hortak napisał(a):
3.Jezeli obrywamy to JESTESMY w stanie stwierdzic JAK sie czujemy,a co za tym idzie JAKA jest nasza kondycja.
A tu wystepuje paradoks ze ciezko ranny nawet nie wie o tym ze jest "ciezko ranny" :D , oczywiscie gania sobie w najlepsze...moze gdyby wiedzial to chocby udawal albo noga zaciagal 8)
A moze mamy liczyc sobie trafienia zeby "cos" ocenic jak z ta amunicja?

- dokladnie tak, trzeba liczyc trafienia! Ale spokojnie nie trzeba liczyc do kilkinastu jak w Bf2 tylko do trzech. xD
Jesli dostalem jedna 'kulke' wiem, ze moge walczyc dalej ale musze bardziej uwazac, a jesli sytuacja na to pozwala powinienem poszukac medyka. Jesli oberwalem dwa razy wiem, ze jest zle - wzywam medyka. Po zaliczeniu trzeciego trafienia najczesciej mam dwie mozliwosci (zaleznie od odleglosci i rodzaju broni, z ktorej dostalem): moja postac 'ledwo dycha', czyli jest ciezko ranna i traci sily, w tej sytuacji wiem, ze musze sie ewakuowac w bezpieczne miejsce unikajac po drodze walki i jak najszybciej wezwac doktrorka. Drugi scenariusz jest prostszy: po trzecim trafieniu moja postac 'nie dycha', moge spokojnie wybrac spawnpoint, albo zrobic sobie kawe xD (statsy chyba malo kto przeglada, ale to kolejny plus tego moda...), z kawa to oczywiscie lekka przesada ale wydluzenie czasu respawnu do 30 sekund powoduje, ze gracze bardziej 'szanuja' swoje wirtualne zycie, a druzyna atakujaca ma czas na przejecie flagi.

hortak napisał(a):
(...) ja zadnych innych waznych (!) zmian w typie "reality" nie zauwazylem.
(Mam na mysli glownie walke gracz vs gracz/osobista bron,czyli to co NAJISTOTNIEJSZE).

- znowu sie nie zgodze. Glowna zaleta tego mada jest zmiana sposobu rozgrywki: w PR gra sie przede wszystkim duzo wolniej niz BF2 (nie ma tyle biegania), system przejmowania flag jedna po drugiej w okreslonej kolejnosci powoduje, ze mamy jakas 'linie frontu' - trzeba walczyc o kazdy centymetr mapy. Druzyna atakujaca naprawde atakuje, a broniaca naprawde broni swoich pozycji - jak juz ktos slusznie zauwazyl nie ma miejsca na akcje w stylu rambo, kazdy atak musi byc przemyslany i skoordynowany, a kazde przejecie flagi daje ogromna satysfakcje.
W PR naprawde mozna poczuc, ze jest to gra z e s p o l o w a - ludzie trzymaja sie swoich teamow, oslaniaja sie wzajemnie, wykonuja rozkazy dowodcow etc. (co na 'zwyklych' serwerach Bf2 jest raczej rzadko spotykane...)

hortak napisał(a):
(...)Jesli chodzi o wersje to nie sadze aby w tym wzgledzie cos konkretnego zmienili,raczej beda dodawac pojazdy ect ect...zmienic wyposazenie ect ect...

- 'dev team' planuje dodac nowe tryby gry z konkretnymi zadaniami do wykonaia np. ochranianie vipa, wiec 'cos' jednak zmienia...


hortak napisał(a):
Taki klimat wypracowali,jest grupa ktorej to odpowiada.
I tyle.

- dokladnie, ten mod ma swoj specyficzny klimat.

No offence, BF2 jest genialna gra, ale jak sami tworcy podkreslali nastawiona raczej na 'fun' niz 'reality' wielu ludziom to odpowiada, ale jest tez spora grupa, ktora oczekuje 'czegos wiecej'...

Pograj troche dluzej a sam zobaczysz ile frajdy sprawi ci PR xD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 paź 2006, 18:13 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2005, 23:16
Posty: 120
Lokalizacja: Holandia
Jesli komus pasuje klimat i rozwiazania to pasuje i kwita.
Uwaza to za potrzebne i zasadne.
Moje uwagi to ocena w porowananiu z "podstawa" oraz w porownaniu z szumnym tytulem "reality".
Jesli ktos niby tworzy "reality" to stara sie to wprowadzic w oparciu o mozliwosci,a nie o substytuty kadlubkowe typu zakrycie tego co widoczne, czy zrzucenie "liczenia" na gracza w opariu o jego raczej domniemanie niz zgrubsza precyzje.

Punkty ktore przedstawilem jako krytyke mozna rozwiazac nie posowajac sie w zdana strone do skrajnosci,wykorzystujac mozliwosci "podstawy".
Niestety jak sie zorientowalem tworcy maja juz klopot ze sanjperem,ma byc skuteczny czy nie,na ile i tu zawsze sie pojawi czy jego obecnosc jest zasadna.
To prosta logika:skoro snajper ma byc skuteczny to nie mozna mu lufy obcinac,bo wowczas jego obecnosc jest strata czasu dla tego kto te specjalnosc wybierze.
Niestety nie da sie tego inaczej wyposrodkowac SZCZEGOLNIE w czyms co ma byc "reality",zatem albo jest i jest tym czym jest albo go nie ma.
Inaczej zaczynamy wracac w rozwiazanich i ich bezsensownosci do "podstawy" - o czym juz pisalem.

Moim zdaniem zamiast nazwy "reality" powinna istniec nazwa "team" i to by bylo w pelni zgodne z prawda,bez jakichkolwiek sugestii i "zmylek".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL