Teraz jest 27 lis 2024, 04:36

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 wrz 2006, 18:14
Posty: 11
ZmudPL napisał(a):
IMo demo jest "wpożo" i polecam BF2142 wszystkim fanom serii.Choć ja go nie kupię,ponieważ:
-uwielbiam latać a tym CZYMŚ(samokopterem :lol: ?) latać nie potrafię-jak się nie rozbiję to i tak siłe ognia ma do *****
-Komentant prawie nic nie daje
-Jak dla mnie to by było wydanie 130zł na (co prawda porządnie zrobionego)moda


ok to zamiast wydawac 130 zl na gre to wydaj 130 zl na slownik polskiego i naucz sie go dokladnie... :roll:

_________________
Obrazekxfire: fearcruel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Hynol napisał(a):
Piasecznik napisał(a):
Niech zostawią pojazdy w spokoju. Do infantry niech robią BF2. Już teraz mechy dostają wpierdziel od 2 dobrze ukrytych inżynierów, karabiny ma bez splash damage więce trafienie piechociarza (trzeba kilka razy) bezpośrenio jest trudne. Znacznie lepiej niż z piechotą karabiny te radzą sobie z pojazdami. Gunship tez mało przydatny jest, rakieta nie dolatuje nawet do ziemi, nie mówiąc już o celu. Nerfowanie tego zrobi z tej gry kolejnego gniota jakich mamy tysionc pińcet na rynku.


Też mi się tak wydaje. Piechota się dodatkowo wzmocni unlockami (dalszy sprint, granaty etc.) więc zmienią się też możliwości pojazdów (in minus) Walker jest bezradny gdy dopadnie go piechota i jeszcze APC się gdzieś zaczai. Nekomata RULEZ :). Działka ppanc boskie (rail z Quake'a ;) ). Snajperka miła, skillowa.


Do pojazdów też dojdą "bonusy" ;). Wykrywanie pozycji wrogiego pojazdu, lepsza naprawiarka, lewitujące działko p-piechotne itp.. Co do gunshipa.. jak zawsze wymaga to nieco czasu.. i mysle ze za jakis czas ludzie nauczą się go efektownie wykorzystywać. Walkerowi zwiekszyc splash działka, zmniejszyc sile rakiet. Nie wiem o jakiej dupie/kolanach/kroczu ludziska piszą... mierze.. strzelam w to strzelam.. a mech tak i tak jedną seryjke puści bez zbytniego celowania.. i juz mi cała orkiestra alarmów gra.. a mech jak stoi tak stoi.. :/

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ja kupie ale dopiero jak First Strike okaże się masakrycznym modem :P

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 15:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
ZmudPL napisał(a):
IMo demo jest "wpożo" i polecam BF2142 wszystkim fanom serii.Choć ja go nie kupię,ponieważ:
-uwielbiam latać a tym CZYMŚ(samokopterem :lol: ?) latać nie potrafię-jak się nie rozbiję to i tak siłe ognia ma do *****
-Komentant prawie nic nie daje
-Jak dla mnie to by było wydanie 130zł na (co prawda porządnie zrobionego)moda



-jak się nie umie latać to się nie lata. Ja nigdy nie miałem talentu do heli więc mam gdzieś czy jest dobre czy nie. Po prostu w BF2142 ja do tego nie wsiąde :P

-jak komendantem jest jakiś przygłup to faktycznie jest zbędny

-co do tego moda to ja i tak jestem za, przynajmniej wymagania nie będą dużo wyższe niż w BF2 a grafa i tak jest o niebo lepsza :lol: :D

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 18:37 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2004, 22:38
Posty: 196
Niby demo chodzi plynniej niz bf2, ale pamietam jak w demo bf2 moglem grac na high, to potem, po kolejnych wspanialych aktualizacjach skonczylo na okrojonym medium :? Ogolnie to nawet w porzadku, mechy sa fajne :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 19:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 18:16
Posty: 152
Lokalizacja: Otw(R)ock
Mi z kolei demo chodzi wolniej niż BF2 (oba na high).

Co do "heli". W BF2142 już nie ma heli, tu jest ********* :D (posłuchajcie tekstu jak ktoś go spotuje - w tej "zielonej" nacji oczywiście)

edit
Filtr pokazuje gwiazdki zamiast nazwy, wiec przeliteruje te komiczne okreslenie:

p i e r d o l o t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 23:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2004, 21:17
Posty: 44
on mówi "wiertaliot"

_________________
coś tam gram :p cossacks
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 23:41 
Offline

Dołączył(a): 11 gru 2005, 03:41
Posty: 101
calavero napisał(a):
Hynol napisał(a):
Piasecznik napisał(a):
Niech zostawią pojazdy w spokoju. Do infantry niech robią BF2. Już teraz mechy dostają wpierdziel od 2 dobrze ukrytych inżynierów, karabiny ma bez splash damage więce trafienie piechociarza (trzeba kilka razy) bezpośrenio jest trudne. Znacznie lepiej niż z piechotą karabiny te radzą sobie z pojazdami. Gunship tez mało przydatny jest, rakieta nie dolatuje nawet do ziemi, nie mówiąc już o celu. Nerfowanie tego zrobi z tej gry kolejnego gniota jakich mamy tysionc pińcet na rynku.


Też mi się tak wydaje. Piechota się dodatkowo wzmocni unlockami (dalszy sprint, granaty etc.) więc zmienią się też możliwości pojazdów (in minus) Walker jest bezradny gdy dopadnie go piechota i jeszcze APC się gdzieś zaczai. Nekomata RULEZ :). Działka ppanc boskie (rail z Quake'a ;) ). Snajperka miła, skillowa.


Do pojazdów też dojdą "bonusy" ;). Wykrywanie pozycji wrogiego pojazdu, lepsza naprawiarka, lewitujące działko p-piechotne itp.. Co do gunshipa.. jak zawsze wymaga to nieco czasu.. i mysle ze za jakis czas ludzie nauczą się go efektownie wykorzystywać. Walkerowi zwiekszyc splash działka, zmniejszyc sile rakiet. Nie wiem o jakiej dupie/kolanach/kroczu ludziska piszą... mierze.. strzelam w to strzelam.. a mech tak i tak jedną seryjke puści bez zbytniego celowania.. i juz mi cała orkiestra alarmów gra.. a mech jak stoi tak stoi.. :/


jakie bonusy do pojazdow? Pierwsze slysze...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 paź 2006, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
Fulko napisał(a):
on mówi "wiertaliot"


a nie KASZALOT? - samolot na kaszę.

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2006, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
mi się cały czas wydaje że jak jest się koło przejętej wyrzutni rakiet niszczących osłony tytana to po rusku babka w chwili startu pocisku gada: Tusk :lol: podejrzane to jest..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2006, 11:02 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 23:08
Posty: 173
Lokalizacja: Wilanów naturalnie
czasem mam wrażenie jakbym w 42' jechał po Kursku... te "prietiwnik" cośtam skazał... miło się robi

_________________
|MON.BF2|Cochise / [crap]Cochise_PL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2006, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2004, 16:53
Posty: 497
Lokalizacja: Chorzów
Troche byłem zaskoczony jak usłyszałem rosyjskie dzwięki w PAC'u.. w końcu to niby z południa arabowie najechali tą europe w 2142 no nie? ;)

Durendal napisał(a):
jakie bonusy do pojazdow? Pierwsze slysze...

To czytaj uważnie ;). Chodzi o to, ze np. squad leader w czołgu będzie mógł miec nad nim drone, naprawiarka moze byc lepsza, czyli naprawiasz inne pojazdy bez wysiadania ze swojego... itd...

_________________
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: We are the [SPQR]... resistance is futile :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2006, 12:31 
Offline

Dołączył(a): 22 mar 2004, 12:31
Posty: 30
Lokalizacja: Gdańsk
Dziwne ale nowa odsłona bf'a przypadła mi do gustu ;)
Po kupie Bf2, jestem mile zaskoczony, co prawda to tylko demo ale widze potencjał, ot taka miła gra dla odstresowania dnia.
pEace

_________________
miłość jest jak guma , najpierw słodka a potem do wyplucia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2006, 13:30 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2004, 12:46
Posty: 292
Lokalizacja: Kraków
Mnie tam ten battlefield nieprzypadł wcale do gustu, jak bede chciał pochodzic sobie mechami zrobic rozpiernicz to bede grał w Mech Warriora 3 ;P
Pozdrawiam

_________________
Polish soldier fights for the freedom of other nations but dies only for Poland


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 paź 2006, 13:46 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2005, 22:00
Posty: 88
Lokalizacja: k/ Łodzi
-Mech - jeszcze nie siedzialem wiec nie wypowiem sie.
-GunShip - to co tygryski lubia najbardziej. jak dla mnie bomba
-To 2 latajace cudo (transportowiec) - z dobra ekipa sieje spustoszenie
-Tank - hehehe. lewitujacy budda - trzeba odnowa sie uczyc grac
-Transporter - chyba latwiej plywac w lodce niz jezdzic tym czyms
-samochodzik z trybem BOST - hihi knightRider i jego zajefajny samochodzik

- titan mode - ciekawe...ale widzielismy juz cos podobnego w UT (tryb assault) szkoda tylko ze w bazie spada ilosc fps
- conquest - jak dla mnie bez zmian

upgerade zolnierza - fajna sprawa, ciekawe jak to wyglada w praktyce, co ilosc punktow?? bo co stopien to by bylo beznadziejnie

glosy rosyjskie - mniam...wg mnie sa bardziej rosyjskie niz w bf2:sf

ogolnie 2142 chodzi troszke wolniej niz 2 w 800x600 i w 1024x769 oraz znacznie, ale to znacznie wolniej (praktycznie poklatkowy film w bazie-titan) w 1360x768.

logowanie do serwera - to moment w porownaniu z logowaniem w bf2 - oby tak dalej!!

zawiechy, wyjscia do pulpitu - BRAK!!

narazie tyle. pozyjemy zobaczymy.

_________________
by tapster 1997-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 280 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL