Hynol napisał(a):
Piasecznik napisał(a):
Niech zostawią pojazdy w spokoju. Do infantry niech robią BF2. Już teraz mechy dostają wpierdziel od 2 dobrze ukrytych inżynierów, karabiny ma bez splash damage więce trafienie piechociarza (trzeba kilka razy) bezpośrenio jest trudne. Znacznie lepiej niż z piechotą karabiny te radzą sobie z pojazdami. Gunship tez mało przydatny jest, rakieta nie dolatuje nawet do ziemi, nie mówiąc już o celu. Nerfowanie tego zrobi z tej gry kolejnego gniota jakich mamy tysionc pińcet na rynku.
Też mi się tak wydaje. Piechota się dodatkowo wzmocni unlockami (dalszy sprint, granaty etc.) więc zmienią się też możliwości pojazdów (in minus) Walker jest bezradny gdy dopadnie go piechota i jeszcze APC się gdzieś zaczai. Nekomata RULEZ
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Działka ppanc boskie (rail z Quake'a
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
). Snajperka miła, skillowa.
Do pojazdów też dojdą "bonusy"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Wykrywanie pozycji wrogiego pojazdu, lepsza naprawiarka, lewitujące działko p-piechotne itp.. Co do gunshipa.. jak zawsze wymaga to nieco czasu.. i mysle ze za jakis czas ludzie nauczą się go efektownie wykorzystywać. Walkerowi zwiekszyc splash działka, zmniejszyc sile rakiet. Nie wiem o jakiej dupie/kolanach/kroczu ludziska piszą... mierze.. strzelam w to strzelam.. a mech tak i tak jedną seryjke puści bez zbytniego celowania.. i juz mi cała orkiestra alarmów gra.. a mech jak stoi tak stoi.. :/