Teraz jest 27 lis 2024, 14:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 gru 2006, 18:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Obrazek

Klan Polish Team Soldiers 1939 zaprasza wszystkich miłośników morskich zmagań na sylwestrowo-noworoczny weekend w towarzystwie szumu fal i ryku pocisków Prince of Wales oraz Yamato.

Od piątku 29 grudnia aż do ostatnich minut 1 stycznia na naszym klanowym serwerze włączona będzie mapa Sea Conquest.
Do dyspozycji graczy zostanie oddanych kilka lotniskowców, pancerników, niszczycieli i łodzi podwodnych po każdej ze stron.
Prosimy jedynie o nie atakowanie statków na ich spawnach.

Mapkę (ważącą niespełna 700 kilobajtów) można ściągnąć z:
http://www.vgpro.com/file/17857_sea_conquest.rar.html#download_now
oraz
http://www.fileplanet.com/164302/download/Battlefield-1942---Maps:-Sea-Conquest


Serwer: PTS1939 @ GamesNet.pl
IP serwera: 89.174.246.22:14567


40-slotowy niezahasłowany serwer zostanie udostępniony wszystkich chętnym w piątek 29 grudnia od godziny 18:00.


CL PTS - Mari

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2006, 19:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
A jakiś TS będzie?

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 gru 2006, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sie 2004, 21:28
Posty: 1040
Lokalizacja: Siedlce
Ach... Mari i te jego OKRĘTY :lol:

_________________
PTS1939 | Kamillos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 09:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2004, 17:48
Posty: 1083
Lokalizacja: Gliwice
I nowy komp dopiero po Sylwku :/ Bawcie się dobrze ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 wrz 2005, 16:24
Posty: 97
Lokalizacja: Mazowsze tańczy i śpiewa
Wpadnę, żeby nie było :wink:

_________________
Nie cykorzymy, OK?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 11:52 
Offline

Dołączył(a): 4 sty 2004, 12:46
Posty: 292
Lokalizacja: Kraków
Też wpadne chociaż pewnie artih mnie nie chce tam widziec :P cóż nawyżej ban... chociaż mari mnie lubi :P

P.S Na jakaś wiekszą bitwe pasowało by się umówić na konkretną godzinę żeby wszyscy mogli wpaść.

_________________
Polish soldier fights for the freedom of other nations but dies only for Poland


Ostatnio edytowano 28 gru 2006, 11:55 przez Tondrom, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 11:53 
Offline

Dołączył(a): 11 cze 2004, 21:31
Posty: 466
Lokalizacja: Polska
Jesli chodzi o TS to exavs chetnie pomoze... :wink:

PS: Artih - powazna propozycja , nie jakies tam zarty :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 12:12 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2003, 22:02
Posty: 2215
dobra teraz wytykanie błędów:

założyłem server, jestem po stronie aliantów no i patrze że spawn na środku mapki, zaznaczam, enter i uups wylądowałem wokół okrętów Niemców.
Po co dla Niemców spawn spadochronowy na środku morza? :wink:


jak coś znajde to dopisze



PS. Fajny ten B17 na lotniskowcu :wink: ale jak wziąłem go to wszystkie następne po zespawnowaniu sie - wybuchają :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 14:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2005, 20:28
Posty: 464
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
tez wpadne wreszcie se poplywam.......o ile artih nie zechce mnie zbanowac :D a co do propozycji tsa to jest ona na serio mozemy udostepnic tsa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2006, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
artih napisał(a):
łodzi podwodnych


:shock: ??

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
Tyz wpadnie dawno w classica nie gralem ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 16:57 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie rozumiem dlaczego tyle osób boi się bana na serwerze.

Tu chyba wychodzi kto ostro zaciska zwieracze w trakcie przepychanek słownych a kto ma to głeboko w du... i się dobrze bawi :wink:


Organizatorem "zabawy" jest Mari - i ja się do niej nie wtrącam lecz pomagam w organizacji.
TS będzie podany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 gru 2006, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2006, 20:46
Posty: 18
Heh ogólne założenia mapki są fajne. Czysta bitwa morska. Cała mapa jest płaska jak stół, nie ma nawet jednego metra kwadratowego lądu. Wszędzie woda...
Niestety, od razu widać, że mapa nie przeszła żadnych "beta" testów.
Mapa ma masę błędów, o których chciałbym napisać. I będę długo pisał... Ale to wszystko proszę traktować jako "konstruktywną krytykę". Nigdy sam nie budowałem map, ale gram w BF 1942 już dobre 5 lat więc znam tę grę dobrze i widziałem różne rozwiązania.
Tak więc zaczynajmy.

1. Pierwsze i najważniejsze.
Spawn Pointy (SP) dla samolotów na lotniskowcach (3 dla każdej strony).
SP bliżej rufy okrętu są w pożadku. SP bliżej dziobu statku to nieporozumienie. SP te są zlokalizowane w układzie względem mapy, a nie względem lotniskowca. Z tego powodu dochodzi do sytuacji, że gdy odpłyniesz lotnislowcem (od SP lotniskowca) to następne samoloty pojawią się tam, gdzie powinien stać lotniskowiec na swoim SP (czyli tuż nad wodą, bo lotniskowiec już odpłynął). Po prostu punkty SP dla przednich samolotów nie podążają za lotniskowcem, ale zostają w miejscu.
Nie wiem czy da się to naprawić, podejrzewam że nie. Na żadnym serwerze BF 1942 nie widziałem innego rozwiązania, jak dwa SP dla samolotów blisko rufy. Dopiero w Desert Combat dodano kilka SP na lotniskowcu (dla helikopterów i Harrierów). Należy usunąć te SP które nie są "osadzone" na lotniskowcu. Jeżeli komuś zależy na B-17, to radziłbym zrobić mały pas startowy (kawałek lądu) i tam zrobić mu SP.

Przykłady:
3 kolejne B-17 pojawiają się na swoim SP w trakcie jak lotniskowiec powoli odpływa (SP dla B-17 stoi w miejscu)
http://img247.imageshack.us/img247/3292/37bu5.jpg
Obrazek

Po zniszczeniu lotniskowca B-17 nadal pojawiają się, ale nie na pokładzie lotniskowca, który jest już pod wodą, ale na swoim SP, który znajduje się kilka metrów nad wodą.
http://img244.imageshack.us/img244/6376/38sj1.jpg
Obrazek

Po odpłynięciu lotniskowca Spitfire pojawia się nad wodą, nie na lotniskowcu...
http://img119.imageshack.us/img119/3910/42ew8.jpg
Obrazek

2. Dalej o Spawn Pointach (SP).
SP dla statków. Są to SP wielokrotne. Czyli że jeśli weźmiesz statek z SP to za jakiś czas pojawi się następny,mimo, że pierwszy nie zostanie zniszczony. Tutaj wystarczy lekko poruszyć statek, aby było to potraktowane jako odpłynięcie, przez co zaraz pojawi się następny statek. Sądzę, że należy zrobić więcej SP jednokrotnych, niż mniej wielokrotnych.

Przykłady
Lotniskowiec powoli odpływa, Spitfire`y pojawiają się wzdłuż całego pokładu (ten sam numer co z B-17). Teraz żaden samolot nie wystaruje, bo nie ma miejsca na start. Aha ktoś zdecydowanie przesadził z wielokrotnością tego SP... Widać wrak Corsaira, wybuchł z tego samego powodu co B-17.
http://img398.imageshack.us/img398/8137/40bo3.jpg
Obrazek

Dwa niszczyciele na lewo i jeden na prawo od lotniskowca pochodzą z tego samego SP. Zrobił się bałagan...
http://img245.imageshack.us/img245/1044/44oq1.jpg
Obrazek

3. Przyczyna ciągłych eksplozji B-17 na loniskowcu jest bardzo prosta. Po prostu czas do pojawienia się następnego samolotu jest tak krótki, że zdąży pojawić się na wraku poprzedniego, przez co od razu wybucha, do tego dochodzi jeszcze problem z punktu 1. Rozwiązanie to samo.

4. USA ma SP w samym środku mapy. W rzeczywistości pojawiasz się gdzieś wśród niemieckich staków. Jeżeli dodam do tego, że jako żołnierz udało mi się wejść do niemieckiego statku, to znaczy, że stwarza to zagrożenie kradzieży... Na wszystkich serwerach BF 1942 statki to jedyne jednostki, których nie możesz prowadzić, jeżeli te należą do wroga (wyobraź sobie kradzież Yamoto... i szkody jakie można wyrządzić wrogowi).

5. Na mapie nie ma podziałki:
A B C D E F G H
1
2
3
4
5
6
7
8
Ciężko będzie raportować swoim położenie wroga...



I deser dnia:
Nie wymaga komentarza
http://img292.imageshack.us/img292/1092/43pf9.jpg

PS Bardzo pochwalam takie "ustawki" i polecam na przyszłość, oczywiście na BF 1942. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, 01:26 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak narazie (z tego co sie dowiedziałem) mapa nie chodzi także poprawnie na serwerze :)

Więc nie wiem czym zakończymy ten rok ... :wink:
Być może pozostanie nam "Bitwa morska" na Midway :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 gru 2006, 01:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2004, 10:23
Posty: 443
Lokalizacja: Gryfino
kiedys byla mapka chyba battle of atlantic i moze ta wgracie a cos kumam ze byla na blue4.u

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL