Teraz jest 20 lis 2024, 05:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 14:07 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lip 2004, 13:15
Posty: 2433
Lokalizacja: Bydgoszcz
Gdzie minęły czasy staruszka BF42 gdzie (prawie) nikt nie próbował oszukiwać i być mądrzejszy od gry tylko poprostu grał dla przyjemności ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2005, 20:28
Posty: 464
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Artih te czasy minely z momentem gdy EA wydala bf2........ Takich czasow jak za starego naszego classica nic nie przywola.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 mar 2006, 16:15
Posty: 926
dramich_wwa napisał(a):
Prośbę mam czy możecie mi coś wytłumaczyć mianowicie wyobrazmy sobię sytuację że cały team przeciwny używa konfigów - łatwiej trafia ale i ich łatwiej trafić, tak więc ja nie mam konfiga a gram jakbym go miał tak?


Jeśli bazują tylko na CFG, to tak właśnie to wygląda.

dramich_wwa napisał(a):
Będzie kwas dopóki nie wymyślą obiektywnej gry kiedy szanse będą identyczne bez względu na ping.


Jest to niemożliwe (uwzglęgniając szczególną teorię względności Einsteina), ponieważ nigdy(!) nie uda się zlikwidować pingów.

@c-kozi - nie chce mi się szukać i cytować, ale po jednym z postów tutaj, propornuję żebyś już się nie odzywał :lol: i kto tutaj jest hipokrytą?

@kr0pek - napisałem, że znajdą tutaj CAŁĄ moją wiedzę o konfigach, więc uznałem, że o tej jednej zmiennej powinni w szczególności wiedzieć.

@all - jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy name-tag'iem, który w rzeczywistości jest niczym innym jak wall-hack'iem, a doprowadzaniem tej gry do stanu używalności, to serdecznie pozdrawiam. Kiedy wyobrażę sobię jakie możliwości dała by mi wiedza o tym, gdzie aktualnie znajduje się przeciwnik, praktycznie przez cały czas, to aż mnie cofa. A to dlatego, że doświadczony gracz widząc tag'a przeciwnika, wie DOKŁADNIE co tamten robi: poruszanie się (to jest banał), skakanie, kucanie, leżenie - tego nawet spoty nie dadzą! I teraz wiedząc gdzie się delikwent znajduje i w jakiej dokładnie pozycji(!) mam 300% przewagę nad nim, co owocuje zgonem w czasie poniżej 2s. Podjerzewam, że 90% z osób wypowiadających się na ten temat nie zdaje sobie z tego sprawy. Natomiast konfigi (mówię tutaj o pliku Usersettings.con) przewagę jaką uzyskamy poprawiając trafialność, natychmiast tracimy ułatwiając przeciwnikowi trafienie nas samych. To jest jednak różnica. Poza tym, jak ktoś tutaj już wspomniał, konfigi skill'a nie dają, a i nie rekompensują.

_________________
Obrazek http://jasonpaury.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Jason prawde ci powie :) Najbardziej mnie dziwi wlasnie to ze ludzie nie widza roznicy pomiedzy praktycznie wallhackiem a ustawieniami no ale trudno jezeli masz takie podejscie to kupuj MSX bo ludzie maja zmieniona interpolacje czy ch. wie jak sie to nazywa juz sam nie wiem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2007, 01:42
Posty: 108
Lokalizacja: Fotel
Znam coś lepszego od tego name-taga bo 100% legalnego. Jest to UAV :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
www.tteam.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:17 
Offline

Dołączył(a): 20 lip 2005, 10:00
Posty: 511
Lokalizacja: Koronowo
Huzar napisał(a):
Znam coś lepszego od tego name-taga bo 100% legalnego. Jest to UAV :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Tak??? a gdzie to na mecze infantry sprzedaja? :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 lut 2003, 16:29
Posty: 1247
Lokalizacja: Warszawa
Huzar napisał(a):
Znam coś lepszego od tego name-taga bo 100% legalnego. Jest to UAV :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Przeczytaj jeszcze raz ostatni post jasona

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2007, 01:42
Posty: 108
Lokalizacja: Fotel
Widzę że udała mi sie prowokacja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
www.tteam.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:31 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Gdyby ktoś pytał, to cfg można zmienić z poziomu konsolki.

Większość mówi, że cfg jest nie fair play, a czy różnica pingów jest fair play? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:36 
Offline

Dołączył(a): 11 lip 2005, 15:28
Posty: 71
Teorie o tym, że "takie zmiany działają w dwie strony i wychodzi na równo" sprzedawajcie lolom grającym w tą grę od kilku tygodni, a nie ludziom/klanom będącym na tej scenie od dawna, bo niejedno już widzieli i są na głupoty odporni. W świetle zasad, np. CB, doprowadzanie gry do używalności jest również zabronione i jest to wyraźnie napisane. Sęk w tym, że jakoś niektórzy dziwnie omijają ten zapis, bo to przecież niewygodne jest.

_________________
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Nie jest wiec wlasnie daltego zmienia sie usersetting.con zeby wyrownac szanse. Na lanie kazdy ma takie same warunki wiec nie ma problemu i dlatego moim zdaniem tylko na lanie powinno sie porownywac prawdziwy skill, teamplay i ogolnie wielkosc czlonkow (klanu oczywiscie) :P Nie stety internet nie jest idealny wiec zawsze beda jakies przekłamania lag, skok pinga, cheaty i inne dodatki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2005, 20:28
Posty: 464
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
DeathName napisał(a):
a czy różnica pingów jest fair play?


a co ma piernik do wiatraka?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 15:47 
Offline

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 11:31
Posty: 116
CarewManiak napisał(a):
Ciekawi mnie Grubber jak ty masz poustawiane cfg i jak ma kr0pek poustawiane. Dzis jak gralem z kr0pkiem to niezle heady od niego dostawałem. :lol:
to akurat nie jest zadna tajemnica

rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2
rem
SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.100000
SettingsManager.floatSet GSExtrapolateFrame 0.000000
SettingsManager.floatSet GSExtrapolationTime 100.000000
SettingsManager.floatSet GSInterpolationTime 100.000000
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30
SettingsManager.stringSet GSPlayerName "lalala iA`kr0pek"
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 16:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2007, 19:33
Posty: 20
Zakladajac, ze kazdy ma innego configa a przy tym wiekszosc upiera sie, ze im sie z tym lepiej gra, dochodzi do pewnego absurdu. Co rusz to widze coraz bardziej eksperymentalne ustawienia usersettings.con. Gdyby to naprawde duzo dawalo, to bylby na to jeden uniwersalny sposob, a nie tak, ze co gracz- to inny cfg. Moze jest tak, ze tworcy bfa smieja sie teraz ze wszystkich graczy, bo tak naprawde konfigi dzialaja tylko w naszej glowie ;) .

ps - w ramach powszechnej lustracji podaje swojego cfg, chociaz watpie, by kogos to interesowalo...

rem
rem Settingsfile automatically saved by bf2
rem
SettingsManager.boolSet GSClPunkBuster 1
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.020000
SettingsManager.boolSet GSExtrapolateFrame 0
SettingsManager.U32Set GSExtrapolationTime 30
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 40
SettingsManager.U32Set GSPerfLogAtPlayerCount 30
SettingsManager.stringSet GSPlayerName "*TnT* C1m4th3l"
SettingsManager.boolSet GSShowNetGraph 0
SettingsManager.boolSet GSUseObjectCache 1

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 kwi 2007, 16:19 przez *TnT*c1m4th3l, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwi 2007, 16:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
dramich_wwa napisał(a):
Będzie kwas dopóki nie wymyślą obiektywnej gry kiedy szanse będą identyczne bez względu na ping.


Zagraj w szachy :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL