Słyszałem - nie wiem czy to prawda. Tak czy inaczej, też ściągam 300MB.
A tutaj macie przetłumaczoną listę zmian przez pana PL4FC- stachu (zeby nie było OT

)
-Naprawiono exploity na KPA Titan: Gracze nie mogą już wchodzić do skrzynek na tytanie KPA aby z łatwością niszczyć obrońców, konsole oraz rdzeń tytana.
-Naprawiono exploity na EU Titan: Gracze nie mogą już wchodzić do skrzynek na tytanie EU aby z łatwością niszczyć obrońców, konsole oraz rdzeń tytana.
-Naprawiono Bug z dronami Squad Liderów: Miejsce spawnu dronów SL zostały zwyższone by uniknąć wypadków, gdy dron zabijał Sqad Lidera.
-Zmiany w minach APM: Zasięg min APM został zredukowany. Gracze muszą podejść dużo bliżej do miny by ją wyłączyć. Pole rażenia APM zostało jednak zminiejszone.
-Naprawiono bug z Radarowymi Granatami Assoulta: Został naprawiony błąd, który sprawiał, że wynik rzuconego granatu nie pojawiał się na mini mapie.
-Naprawiono exploity na mapie Bridge At Remagen: Gracze nie mogą już wchodzić w zachodnią część mostu.
-Zmiany w Engine: Edycja dla 'Physics. AirDensityZeroAtHeight' została dodana.
-Zmiany w Engine: Komenda ';object.listObjectsofTemplate'; została ponownie dodana w liście komand rcon_invoke.
-Polepszono śledzenie rakiet w SAAW: SAAW będzie teraz skuteczniej śledził wszystkie cele powietrzne. Rakiety będą teraz naprowadzane automatycznie, jednak wymagane będzie dłuższe namierzenie celu.
-Siła rakiet SAAW zwiększona: Moc SAAW przy każdym pocisku została znacznie zwiększona.
-Polepszono śledzenie rakiet w Gunshipie: Rakiety Gunshipa będą teraz poprawnie śledziły wszystkie pozostałe cele powietrzne. Pamiętajcie jednak, że zachowanie rakiet, gdy cel nie jest namierzony nie zostało zmienione.
-Polepszono działko strzelca w Gunshipie: Szybkość oraz obrażenia w działkach zostało zwiększone w obu gunshipach.
-Śledzenie celów w stacjonarnych działkach AA : Rakiety EMP wystrzelone z tych działek zostały ulepszone śledząc od razu cel, gdy zostanie namierzony.
-Pole namierzania celów w stacjonarnych działkach AA zostało zmniejszone : Pole, w którym działko może namierzyć cel zostało zmniejszone, tak żeby na mapach były bezpieczne obszary, gdzie nie będzie możliwe zestrzelenie ze stacjonarnych działek AA.
-Naprawiono aktywną tarczę w pojazdach latających: Ogon w obu samolotach nie był dobrze osłoniony przez aktywną tarczę. Zostało to poprawione. Proszę pamiętać jednak, że wygląd osłon się nie zmienił.
-Rakiety TV w Gunshipie poprawione: Obrażenia zadawane przez rakiety TV zostały znacznie zwiększone.
-Naprawiono błąd z ogrodzeniami: Odbicia kul zostały dodane do wszystkich ogrodzeń by rozgrywka stała się bardziej realna. Gracze za ogrodzeniami będą teraz mniej podatni na obrażenia.
-Naprawiono błąd z kluczami gry: Zmiany w systemie sprawdzania klucza gry mają na celu wykluczyć problem z wchodzeniem na niektóre serwery.
-Zmiany w karabinach LMG: Bianchi i Shuko zostały znormalizowane by miały podobny zasięg.
-Zmiany w Dronach SL: Punkty życia w wieżyczkach A-12, dronach Accipiter oraz Otus zostały zredukowane.
-Zmiany w celowaniu wieżyczek A-12: Wieżyczki będą teraz znacznie dłużej namierzały cel zanim rozpoczną ostrzał. Pole rażenia też zostało znacznie zmniejszone.
-Błąd związany z apteczką naprawiony: Naprawiono błąd, gdzie gracz mógł od razu mieć drugą apteczkę, gdy rzucił jedną na ziemię.