Lailonn napisał(a):
Prawda jest taka, ze z trailerow i zapowiedzi miala powstac gra na miare A.D. 2007 z cudowna grafika, malymi wymaganiami, genialna fizyka i powalajacym na kolana gameplayem, ktory wrecz ocieka miodem.
grafika JEST o wiele lepsza niż w BFie - wystarczy spojrzeć na cokolwiek z bliska. Fizyka też - wozy zachowują się jak zachowują, ale można im odstrzelić każde cholerne kółko i zobaczyć jak się zmienia model jazdy. Poza tym wystarczy zobaczyć jak "ginie" trafiony pojazd - a nigdy nie stwierdzisz, że fizyka jest tu uboższa niż w BFie. PO prostu inny jest model jazdy - kwestia przyzwyczajenia, choć pewnie go trochę "stoporyzują" w pełnej wersji, bo chyba jednak zależy im na BFowcach (i ich pieniążkach).
Cytuj:
Teksty typu 'po prostu sie nie znasz, nie umiesz grac, jestes lama" wskazuja tylko i wylacznie na lamerstwo osob je wypowiadajacych. Ta gra skierowana jest do wszystkich a nie do specyficznego grona graczy jak np Armed Assault. Wyraznie jednak widac, ze to ET w nowej szacie graficznej. Przypomne tylko, ze Et pomimo swej darmowosci nigdy hitem nie byl i nie bedzie a ilosc graczy wywolac moze smiech na sali gdy sie wezmie na przyklad rowniez darmowe AA(ktore jest trudniejsze do przelkniecia dla klasycznego gamera)
ET hitem nie był? grało w niego więcej osób niż w BFa... Poza tym, gdyby nie było hitem, to by nie powstał sequel - logiczne chyba

i ta gra nie ejst skierowana do wszystkich, to tylko marketing - jest dla fanów ET i Kwaka (bardziej tego pierwszego niż drugiego). A narzekanie na hitboksy i to, że wszyscy skaczą wynika tylko i wyłącznie z braku umiejętności grania - przypomnieć może jak się scena nabijała z tych, co w 1942 nie wiedzieli jak opuścić klapę w łódce desantowej. Sytuacja analogiczna.
Cytuj:
Seraphim jak juz keidys pisalem lubie twoje teksty ale oraz trudniej mi uwierzyc, ze poza wytyczna od szefa gdzies tam siedzi jeszcze twoje "ja". Zaczelo sie od Obliviona, ktorego to bardzo wysoko oceniles po to by go zrownac z ziemia w recenzji dodatku(znaczy sie odwolania do podstawki byly) bo podsumowania typu NUDA! To najwiekszy cios jaki mozna zadac RPGowi.
i Oblivion w pełni na niego zasługuje
Cytuj:
O ile sie nie myle to podobalo ci sie i to bardzo OFP, ArmA, BF-PR ? Wlasnie ze wzgledu na ich realizm. Jak to sie stalo, ze nagle palasz taka miloscia do gry tak arcadowej, ze nawet czolgi fikaja koziolki? Ba, nawet ci sie to wzglednie podoba?! probowales grac w FEAR'a w multi? Tam tez jest ostra dynamiczna siekanka(calkiem przyjemna swoja droga) a darmowa i mimo to tez popularnosci nie zdobyla.
OFP i ArmA mnie nudzą. W RO tez nie chce mi się grać. w PRa gram nie dla realizmu, tylko dla teamplaya, który jest jego pochodną, a którego zupełnie nie ma w vanilii - a ja się przyzwyczaiłem do teamplaya grając w... Enemy Territory, w które grałem trzy lata z hakiem (więc to nie nagła miłość bynajmniej). W ETQW też teamwork jest, niewymuszony i naturalny. No i są jakieś konkretne zadania, a nie głupie bieganie od flagi do flagi. DLatego też nie podoba mi się FEAR - to jest durny deathmatch i nic więcej (a jak są jakieś inne tryby, to serwerów dla nich nie ma).
Cytuj:
ps. Mi sie osobiscie te wielkie kolorowe napisy nie podobaja, w UT,Quake itd mnie to wkurzalo niemilosiernie i wciaz tak jest

mnie też się to nie podoba, zwłaszcza że mają taką samą wielkość w 1024x768 jak i w 1600x1200

ale w pełnej wersji na pewno będzie dostęp do wszystkich cvarów w konsoli i wtedy będzie można sobie w konfigu je zmniejszyć lub nawet w ogóle usunąć.
generalnie jestem przeszczęśliwy, że nie zrobili właśnie po waszej myśli - po grzyba mi następny BF? wolę nowe lepsze ET. Do BFa mam mody.
Cytuj:
No i generalnie za duzo jakis bajerow, unl etc. Shooter to shooter, amsz zabijac ludzi a nie co chwila podkladac jakies ladunkow, budowac dziala etc...
bez komentarza...
Cytuj:
Nie jestem przyzwyczajony do takiego dynamicznego rozwoju walki, jak dla mnie... zbyt dynamicznie to wszystko osadzili...
no i to jest główny problem a nie powtarzanie jak papuga: hitboxy, fizyka, hitboxy, fizyka (co jest zresztą bzdurą). Za szybkie, nie ogarnia się tego wszystkiego, bo jest więcej opcji niż wyciągnięcie broni i strzał? To napisać po prostu właśnie tak, a nie że "to jest kiła, gdzie jej tam do BFa czy innej gry" - bo to jest nieobiektywne, infantylne stwierdzenie kogoś, kto ma klapki na oczach i nie potrafi się zdystansować i spojrzeć z szerszej perspektywy. Tylko dzieci mówią, że to co im się podoba jest cacy, a wszystko inne jest be - bo brakuje im obiektywizmu. Jak niektórym moim przedmówcom.
_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die
