Teraz jest 29 wrz 2024, 14:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 73  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 16:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
a teraz ETQW ma lepszy engine nie tylko od BFa, ale w zasadzie też wszystkiego innego, bo UT3 jeszcze nie ma, a nic innego silnikowi z id Software nie podskoczy aktualnie.


:omg: :omg: :omg:

Najlepszy engine? Wiesz ze istnieje coś takiego jak Source? Że na Source zrobiono juz wiele gierek i modów? A Unreal Engine 3 jest już od dawna? (Rainbow Six Vegas, Gears of War?).

A powiedz ile gier powstało na bazie tego cudownego silnika ID? Doom 3, Quake 4, Prey, Quake Wars. Coś jeszcze? Chyba nie. Cudowny silnik wykorzystany w 4 grach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 18:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2005, 01:38
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
A powiedz ile gier powstało na bazie tego cudownego silnika ID? Doom 3, Quake 4, Prey, Quake Wars. Coś jeszcze? Chyba nie. Cudowny silnik wykorzystany w 4 grach.


Dodatkowo 3 pierwsze gry zrobione na tym "genialnym silniku" to takie hiciory że hej (Game Monitor wczoraj Bf2 -24tyś, Q4- 300 osób :shock: ).

_________________
>>> http://www.kononowiczstuff.glt.pl <<< nowe filmy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 19:16 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
Droppshotter napisał(a):
a teraz napisz jeszcze raz o "najlepszym silniku graficznym" , weż pod uwage, że to powyżej to jest niestety biedny port z XO - bez hq tekstur, bez fsaa, bez wide


i to ma być ta orgia graficzna? zobacz sobie jak "miał" wyglądać engine UT3 na http://www.unrealtechnology.com - nijak się do tego ma Vegas. Ale ok, jest bardziej zaawansowany niż engine ETQW, niech będzie - co nie zmienia faktu, że jeszcze większa przepaść jest między engine ETQW a silnikiem ostatnich BFów - i dopiero Bad Company coś tu zmieni.

Cytuj:
Jesteś tak zacietrzewiony w swoim uwielbieniu dla średniej gry jaką jest na chwile obecną ET, że aż po oczach daje ..... a prawda jest taka że miało być bóg wie co, a wyszło coś co w połowie 2007 roku wygląda co najmniej mizernie.


ETQW wygląda mizernie? no to BFy dwa ostatnie wyglądają gorzej od Ponga chyba. Przeczytaj sobie kilka ostatnich stron tej jednostronnej dyskusji i zobaczysz kto jest zacietrzewiony, kto ma klapki na oczach i jedzie bardzo dobrą grę opierając się na subiektywnych kryteriach.

supelek napisał(a):
Przeczysz sam sobie, skoro jak twierdzisz Civilization hitem nie był to skąd milion sprzedanych kopi pierwszej części i to w roku 1992?


a gdzie niby przeczę sam sobie? czytanie ze zrozumieniem się kłania, a nie jedno spojrzenie na czyjś post i odpisywanie. Ale nie przejmuj się, mam to na codzień, na Onecie też ludzie komentują teksty w ogóle ich nei czytając - taka dzisiejsza kultura. Ja tylko wykazałem, że nie wiesz o czym piszesz.

A hit to jest dowolna gra, która się dobrze sprzeda/jest popularne... i tyle. Do słownika odsyłam, jeżeli moja definicja nie wydaje się wiarygodna.

Cytuj:
A co robi id od 11 lat? Przecież to samo na jeszcze większą skale. Gra ta sama tylko z lepiej dopieszczonym żrącym engine.

Powiem Ci jeszcze raz, ET gameplayowi do pięt nawet BFowi nie sięga. O engine jako gracz się kłócił nie będę bo tu już jest kwestia "co się komu podoba"


primo, to nie id Soft robi ETQW tylko Splash Damage. Secundo, ETQW nie przypomina mechaniką rozgrywki żadnej gry id Soft oprócz RtCW, które tez notabene nie było robione przez id, tylko Gray Matter jeżeli mnie pamięć nie myli.

no i po trzecie, jesteś kolego ignorantem niestety - twierdzisz że engine to kwestia "co się komu podoba", a za to gameplay nie? no sorry, ale właśnie wręcz odwrotnie jest - silniki graficzne bardzo łatwo można porównać i sprawdzić który jest lepszy, obiektywnie, bo według danych technicznych. Za to gameplay się wymyka takim porównaniom, bo nie można go do końca obiektywnie ocenić - jednym się podoba, innym nie. Faktem jest natomiast, że mechanika rozgrywki w RtCW/ET/ETQW jest pomysłem nowszym i bardziej zaawansowanym niż conquest z BFów - to dyskusji nie podlega.

Cytuj:
Wiesz co mówił niemiecki bóg czołgów generał Rommel?
"Wolę dobrego amatora niż genialnego zawodowca".


czy to nie ten, co dostał w zadek od pewnego przeciętnego generała brytyjskiego? niemieckim bogiem czołgów był Guderian. A pół-bogiem Mannstein. Zawodowiec będzie oceniał grę obiektywnie, na tle innych tego typu produkcji - amator zaś stwierdzi, że jemu się nie podoba, bo woli BFa , subiektywnie i dziecinnie.

ETQW jest:

1. lepsze technicznie niż BFy aktualne
2. ma bardziej zaawansowany system rozgrywki

i to sa fakty. A ty co na to odpowiadasz? BF lepszy bo ma więcej pojazdów? No sorry...

Cytuj:
Z taką pychą to ja bym Cię na recepcji u mamy w pensjonacie nie postawił.


a myślisz że chciałbym pracować w recepcji jak pierwszy lepszy idiota z ulicy? trzeba się cenić - ale o tym porozmawiamy, jak zdobędziesz jakąkolwiek pozycję zawodową

Cytuj:
Najbardziej zaawansowany technicznie silnik to crytek i nie mow mi ze dlatego ze jeszcze go neima to jest ten w QW lepszy, bo w końcu QW tez nie wyszlo...


Jest ogólnodostępna grywalna beta. z Crysisa są na razie screeny i filmy - na ich podstawie nic nie można powiedzieć decydującego.

Cytuj:
Co do hitboxów na oddzielne koła itp itd, to chciałbym ci powiedzieć ze w BF2 są tam oddzielne hitboxy...


pokaż mi Hummve z BFa z odstrzelonym jednym kołem i nienaruszonymi pozostałymi

Cytuj:
Nie rozsmieszaj mnie... sciagnij sobie bete PR 0.607 jakos z (przyznam) nienajlepszego silnika BF2 udalo sie wyciagnac budowanie struktur i lepsze hitboxy... wiec prosze cie nie p!@#$%^ glupot, od tej pory jestes dla mnie jedna z najmniej wiarygodnych osob na tym forum. Jeszcze rozumiem gdybys nie gral w PR ale sam sie szczycisz tym ze w vanilie nie grasz bo wolisz wlaczyc PR... szkoda rozmowy


przyznajesz, że silnik BF2 nie jest najlepszy? tak? no proszę. A teraz mały quiz - grałeś w ETQW? nie? no to wybacz, ale nie wiesz o czym mówisz. Jakbyś grał, to byś wiedział, że to co niby udało się "osiągnąć" w PR (i to nie .607, tylko już wcześniej), jest żałosną parodią tego, co można zobaczyć w ETQW pod względem fizyki. Poza tym nie przyjmuję słów krytyki od dzieciaków, które grają w PR od paru miesięcy - gdybyś strzelał się z nami na Fu She na Gloryhoundzie w 0.2, to może by mnie obchodziło twoje zdanie.

Cytuj:
a za to że wskazujemy błędy wy fani ET i Kwaków winniście dozgonną wdzieczność braci battlefieldowej ot co


Cebik, gadasz jak potłuczony :D battefieldowcy jęczą na oficjalnych forach, że gra dla nich za szybka jest przede wszystkim - a model jazdy i pozostałe kwestie są poruszane przez wszystkich. Oby się Splash Damage nie przychyliło do tych jęków i nie zwolniło sztucznie tempa gry, bo to jest własnie naczelny postulat zawiedzonych fanów BF, którzy myśleli, że cały świat się wokół nich kręci, a tu dupa blada :D

Cytuj:
Najlepszy engine? Wiesz ze istnieje coś takiego jak Source? Że na Source zrobiono juz wiele gierek i modów?


haaa, spodziewałem się, że zaraz jakiś amator zacznie krzyczeć że Source to, Source tamto. Source to ten silnik, w którym nie można rozwalić żarówki, tak żeby zgasła? To ten silnik, który jest przeróbką silnika pierwszego HL z dodanymi efektami świetlnymi, cieniowaniem i HDR? Source to kicha :D dopiero teraz, od Team Fortress 2, zaczyna jakoś wyglądać od strony technicznej, ale i tak nie dogania silnika z id Software

Cytuj:
Dodatkowo 3 pierwsze gry zrobione na tym "genialnym silniku" to takie hiciory że hej (Game Monitor wczoraj Bf2 -24tyś, Q4- 300 osób ).


gdybym był złośliwy, to bym powiedział, że BF2 to gra dla plebsu, a Q4 dla elity. I miałbym dowody na poparcie tej tezy (choćby porównanie puli nagród w oficjalnych turniejach Q4 i BF2... oj, przepraszam, tych drugich już nie ma, zapomniałem). Ale niech będzie, lepsze jest to, co jest bardziej popularne - idź grać w CSa zatem, bo jest 12x lepszy od BFów wszystkich razem wziętych, biorąc pod uwagę liczbę grających. Idziesz? Musisz! CS jest przecież dużo lepszy, według twoich założeń, powinieneś być konsekwentny, bo wyjdziesz na dzieciaka, który nie ma o niczym pojęcia.

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2006, 11:49
Posty: 218
Lokalizacja: Chrzanów
pierdo***** o silniku.... who cares?.... wazne ze rozgrywka jest ciekawa... moze strzelanie i fizyka pojazdow jest zrabane ale pozatym gra jest bardzo wporzadku...

_________________
[PRGK-42] - "Succeed Or Die Trying"
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 20:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Seraphim pieprzysz ze cie nikt nei zagnie na tym co czemu jest hitem i w ogole, a piszesz o puli nagord w q4 pod wzgledem elity...

Jak bys coś wiedzial na ten temat to byś zrozumial ze TANIEJ i EFEKTYWNIEJ jest zrobić turniej na Q4 niz BF2/142 i to w dużej mierze od tego zalezy też póla nagrod...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 20:37 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2002, 15:00
Posty: 891
Lokalizacja: Żory
Seraphim napisał(a):
......


ROZSTRZELAĆ! :)

_________________
a po alejach snów biegnie nas znów spora zgraja...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 20:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2006, 12:55
Posty: 102
Seraphim napisał(a):
ETQW wygląda mizernie? no to BFy dwa ostatnie wyglądają gorzej od Ponga chyba. Przeczytaj sobie kilka ostatnich stron tej jednostronnej dyskusji i zobaczysz kto jest zacietrzewiony, kto ma klapki na oczach i jedzie bardzo dobrą grę opierając się na subiektywnych kryteriach.



Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem ? Napisałem wyrażnie "coś co w połowie 2007 roku wygląda co najmniej mizernie" a ty znowu wyjeżdzasz z BF-em który liczy sobie już ponad dwa lata :roll: .... masz jakieś problemy emocjonalne związane z BF czy co ?


Seraphim napisał(a):
Faktem jest natomiast, że mechanika rozgrywki w RtCW/ET/ETQW jest pomysłem nowszym i bardziej zaawansowanym niż conquest z BFów - to dyskusji nie podlega.


Jest inna a nie nowsza czy bardziej zaawansowana, o gustach się nie dyskutuje jednemu podoba się conquest z bf-a drugiemu rozgrywka z AA jeszcze inny będzie się moczył ustawiając na mapie działka i inne duperele udając przy tym kangura .... a teksty typu "to dyskusji nie podlega" to sobie daruj bo w sumie nikogo tutaj nie interesuje co twoim zdaniem podlega a co nie dyskusji.


Seraphim napisał(a):
Zawodowiec będzie oceniał grę obiektywnie, na tle innych tego typu produkcji - amator zaś stwierdzi, że jemu się nie podoba, bo woli BFa , subiektywnie i dziecinnie.


No właśnie ty zachowujesz sie jak ten dzieciak, tyle tylko że starasz się to ładnie ubrać w obiektywizm .... co niestety kiepsko ci wychodzi bo można to nazwać prędzej "zacietrzewieniem" niż "obiektywizmem"


Seraphim napisał(a):
gdybym był złośliwy, to bym powiedział, że BF2 to gra dla plebsu, a Q4 dla elity. I miałbym dowody na poparcie tej tezy (choćby porównanie puli nagród w oficjalnych turniejach Q4 i BF2... oj, przepraszam, tych drugich już nie ma, zapomniałem).


No tego to raczej komentować nie trzeba, mit obiektywnego fachowca diabli wzieli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 22:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 mar 2007, 03:16
Posty: 399
Lokalizacja: Wałbrzych
Droppshotter dobrze mówi, polać mu browara!

Cytuj:
o gustach się nie dyskutuje


To podobało mi się najbardziej!

_________________
Obrazek Xfire: 47toniak47


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Toniak.47 napisał(a):
Cytuj:
o gustach się nie dyskutuje


To podobało mi się najbardziej!


Pewnie dlatego że tak właśnie jest :wink: Jednemu się podoba drugiemu nie tak było jest i będzie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2007, 23:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
haaa, spodziewałem się, że zaraz jakiś amator zacznie krzyczeć że Source to, Source tamto. Source to ten silnik, w którym nie można rozwalić żarówki, tak żeby zgasła? ?


Ale to śmierdzi ignorancją :lol: Jeszcze przed chwilą napisałeś to:

Cytuj:
Zawodowiec będzie oceniał grę obiektywnie, na tle innych tego typu produkcji - amator zaś stwierdzi, że jemu się nie podoba, bo woli BFa , subiektywnie i dziecinnie.


A teraz robisz podobnie, oceniając Source :lol:

Ta głupia żarówka i w ogóle dynamiczne cienie to jedyna przewaga silnika id nad silnikiem Valve. Jedyna, a na dodatek już tylko do października, wraż z HL2 EP2 jej nie będzie.

Cytuj:
To ten silnik, który jest przeróbką silnika pierwszego HL z dodanymi efektami świetlnymi, cieniowaniem i HDR


Haha, no oczywiście... wiesz co, pójdę twoją drogą i powiem, że silnik Dooma 3 to mocno przerobiony silnik Quake'a 3. I co?

Cytuj:
Source to kicha


Jeśli source to kicha, to jak nazwać silnik Dooma 3? Przypominam, że na silniku D3 powstały ledwie 4 gry w ciągu 3 lat (jakoś mało w porównaniu do sukcesu Q3, nie?). I więcej nie będzie, bo ID robi już nowy silniczek. A na Source powstało kilkanaście gier + dziesiątki modów, i jeszcze wyjdzie trochę tego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 01:11 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2007, 12:18
Posty: 48
Lokalizacja: Częstochowa
Droppshotter napisał(a):
[
Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem ? Napisałem wyrażnie "coś co w połowie 2007 roku wygląda co najmniej mizernie" a ty znowu wyjeżdzasz z BF-em który liczy sobie już ponad dwa lata :roll: .... masz jakieś problemy emocjonalne związane z BF czy co ?


oczywiście, że umiem, a ty dalej nie - gdzie napisałem, że ETQW nie wygląda mizernie jak na 2007 rok? :D napisałem tylko, że wygląda i jest bardziej zaawansowany technicznie od BFów. Poza tym 2142 nie ma dwóch lat, chyba że nastąpiło zagięcie czasoprzestrzeni.


Cytuj:
Jest inna a nie nowsza czy bardziej zaawansowana, o gustach się nie dyskutuje jednemu podoba się conquest z bf-a drugiemu rozgrywka z AA jeszcze inny będzie się moczył ustawiając na mapie działka i inne duperele udając przy tym kangura .... a teksty typu "to dyskusji nie podlega" to sobie daruj bo w sumie nikogo tutaj nie interesuje co twoim zdaniem podlega a co nie dyskusji.


jasne, jest "inna". A szachy nie są bardziej zaawansowane niż warcaby, są tylko "inne". Grałeś kiedykolwiek w ET? nie mówiąc już o ETQW? wiesz jak tam wyglądają mapy i jak się na nich gra? oczywiście, że jest to bardziej przemyślana, ciekawsza, bardziej skomplikowana i ZAAWANSOWANA rozgrywka. Conquest jest przy tym prostacki niestety. Jak warcaby przy szachach.


Cytuj:
No właśnie ty zachowujesz sie jak ten dzieciak, tyle tylko że starasz się to ładnie ubrać w obiektywizm .... co niestety kiepsko ci wychodzi bo można to nazwać prędzej "zacietrzewieniem" niż "obiektywizmem"


zacietrzewiam się twierdząc, że po prostu niesprawiedliwie mieszacie z błotem grę, która na to nie zasługuje? merytorycznie jej broniąc? argumentując? żeby było zabawniej, rozmawiam z osobami, które w ETQW w większości nie grały

Cytuj:
No tego to raczej komentować nie trzeba, mit obiektywnego fachowca diabli wzieli.


a na jakiej podstawie? EA już nie organizuje turniejów BF2. Z przyczyn różnych - ale jednak. Marketingowo ta gra jest już martwa - mimo dużej popularności. A Q4 żyje i ma się dobrze. Z różnych powodów.

MaZZeo napisał(a):
Ta głupia żarówka i w ogóle dynamiczne cienie to jedyna przewaga silnika id nad silnikiem Valve. Jedyna, a na dodatek już tylko do października, wraż z HL2 EP2 jej nie będzie.


ta głupia żarówka i cienie to był absolutny wymóg już trzy lata temu. I tak się składa, że sam napisałem, że nowa wersja Source ma już posiadać te efekty (plus kilka innych). Ale jeszcze nie posiada. gdy wyjdzie nowy Source będzie już więcej gier na UT3 i Crysis. Więc Source znowu będzie do tyłu.

Cytuj:
A na Source powstało kilkanaście gier + dziesiątki modów, i jeszcze wyjdzie trochę tego.


kilkanaście gier? wymień choćby dziesięć wydanych do tej pory (chyba z sześć jest nie licząc CSS i DoD, które są modami HL2). Mody do DOOM III też są - tyle że mniej, bo silnik bardziej zaawansowany i wymaga więcej umiejętności od modderów. A że na Source wyjdzie jeszcze więcej gier - nic dziwnego, to silnik tani, prosty i dzięki łatwo nakładanym efektom nieźle wyglądający.

_________________
6[7]|**Keyser // All hail the Mighty 6th! Or die :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 01:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ciezko nazwac jakis gameplay bardziej zaawansowanym. Nie porownuj gier strategicznych do strzelanek.

"Biegniemy-podnosimy flage-biegniemy"
"Biegniemy-budujemy most-biegniemy"

Wybacz ale nie ma tu zupelnie miejsca na zaawansowanie. Na upartego powiedziec moge, ze Bf jest bardziej zaawansowany bo masz np 4 typy pojazdow + piechote i WSZYSTKO musi wspoldzialac. Jak sami napisaliscie QW to w 90% piechota wiec....

Osobiscie nie lubie trybow gry, ktore wymuszaja na graczach walki w 1 punkcie. Robi sie sztuczny tlok aby gracz mial wrazenie "masowosci". Widac to np w trybie fbf gdzie w conquest przy 10 graczach jest pusto a w fbf jest az "tlok".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 02:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2006, 09:20
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Ma ktoś keya na zbytku :D?
Może sobie zagram tylko potrzeba keya, no i teraz będe ściągał :wink:

_________________
Reality Pilot


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 08:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2006, 12:55
Posty: 102
Seraphim napisał(a):
oczywiście, że umiem, a ty dalej nie - gdzie napisałem, że ETQW nie wygląda mizernie jak na 2007 rok? napisałem tylko, że wygląda i jest bardziej zaawansowany technicznie od BFów. Poza tym 2142 nie ma dwóch lat, chyba że nastąpiło zagięcie czasoprzestrzeni.


"a teraz ETQW ma lepszy engine nie tylko od BFa, ale w zasadzie też wszystkiego innego, bo UT3 jeszcze nie ma, a nic innego silnikowi z id Software nie podskoczy aktualnie"

Chcesz jeszcze coś dodać ? a przywoływanie tutaj BF 2142 uznam poprostu za brak argumentów z twojej strony, bo myśle że chyba doskonale wiesz że 2142 to 2-ka z nowymi teksturami i tym samym enginem co w 2-ce .... jest to poprostu mod który nie wymaga 2-ki do działania.



Seraphim napisał(a):
jasne, jest "inna". A szachy nie są bardziej zaawansowane niż warcaby, są tylko "inne". Grałeś kiedykolwiek w ET? nie mówiąc już o ETQW? wiesz jak tam wyglądają mapy i jak się na nich gra? oczywiście, że jest to bardziej przemyślana, ciekawsza, bardziej skomplikowana i ZAAWANSOWANA rozgrywka. Conquest jest przy tym prostacki niestety. Jak warcaby przy szachach.


Chyba się pogubiłeś kolego .... wszystkie FPS-y w trybie multi mają praktycznie jeden i ten sam typ rozgrywki, a mianowicie wyrżnąć strone przeciwną, flagi w BF, objectivy w AA, czy ustawianie sprzętu na mapie w ET:QW to jedynie urozmaicenie i od gracza zależy który z tych dodatków do niczym nieskrępowanej rzeźni bardziej mu się spodoba. A pisanie o przewadze mechaniki rozgrywki czy jej większym zaawansowaniu jest wielkim nieporozumieniem bo i tak wiadomo że 90% osób wchodzi na serwer zrobić rozpiździel .

A co do grania w ET czy ET:QW to grałem w ET i grałem w ET:QW, wystarczyło przeczytać cały temat i wiedziałbyś o tym bez zadawania pytań.


Seraphim napisał(a):
zacietrzewiam się twierdząc, że po prostu niesprawiedliwie mieszacie z błotem grę, która na to nie zasługuje? merytorycznie jej broniąc? argumentując? żeby było zabawniej, rozmawiam z osobami, które w ETQW w większości nie grały


Nikt tej gry nie miesza z błotem, poprostu gra jest na chwile obecną cienka i poto są beta testy aby o tym pisać . Pozatym jeśli chodzi o mieszanie gier z błotem to fachowcem od tego jesteś jak widać ty.


Seraphim napisał(a):
a na jakiej podstawie? EA już nie organizuje turniejów BF2. Z przyczyn różnych - ale jednak. Marketingowo ta gra jest już martwa - mimo dużej popularności. A Q4 żyje i ma się dobrze. Z różnych powodów


Z jednego prostego powodu, a mianowicie wydali BF 2142 i starają się go za wszelką cene ożywić .... niestety ofiarą tych zabiegów padła 2-ka, a 2142 i taki umiera w ciężkich konwulsjach :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2007, 10:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lis 2005, 01:38
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Seraphim napisał(a):

Cytuj:
Dodatkowo 3 pierwsze gry zrobione na tym "genialnym silniku" to takie hiciory że hej (Game Monitor wczoraj Bf2 -24tyś, Q4- 300 osób ).


gdybym był złośliwy, to bym powiedział, że BF2 to gra dla plebsu, a Q4 dla elity. I miałbym dowody na poparcie tej tezy (choćby porównanie puli nagród w oficjalnych turniejach Q4 i BF2... oj, przepraszam, tych drugich już nie ma, zapomniałem). Ale niech będzie, lepsze jest to, co jest bardziej popularne - idź grać w CSa zatem, bo jest 12x lepszy od BFów wszystkich razem wziętych, biorąc pod uwagę liczbę grających. Idziesz? Musisz! CS jest przecież dużo lepszy, według twoich założeń, powinieneś być konsekwentny, bo wyjdziesz na dzieciaka, który nie ma o niczym pojęcia.

OMG człowieku czy ty czasami nie piszesz recenzji do "gazetki" Play, bo oni tam przytaczają takie właśnie argumenty na obronę swoich "hiciorów" - gra się nie sprzedaje bo jest dla elit żal. Co do liczby graczy, to mnie nie zrozumiałeś albo nie chciałeś zrozumieć (bardziej prawdopodobne). Napisałem w swoim poście tylko tyle, że w Q4 (Doom 3) gra zastanawiająco mało ludzi, jak na grą opartą na "genialnym silniki" i w której promocje pompuje się tyle kasy (patrz turnieje o których sam wspomniałeś).

_________________
>>> http://www.kononowiczstuff.glt.pl <<< nowe filmy


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1084 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 73  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL