Droppshotter napisał(a):
a teraz napisz jeszcze raz o "najlepszym silniku graficznym" , weż pod uwage, że to powyżej to jest niestety biedny port z XO - bez hq tekstur, bez fsaa, bez wide
i to ma być ta orgia graficzna? zobacz sobie jak "miał" wyglądać engine UT3 na
http://www.unrealtechnology.com - nijak się do tego ma Vegas. Ale ok, jest bardziej zaawansowany niż engine ETQW, niech będzie - co nie zmienia faktu, że jeszcze większa przepaść jest między engine ETQW a silnikiem ostatnich BFów - i dopiero Bad Company coś tu zmieni.
Cytuj:
Jesteś tak zacietrzewiony w swoim uwielbieniu dla średniej gry jaką jest na chwile obecną ET, że aż po oczach daje ..... a prawda jest taka że miało być bóg wie co, a wyszło coś co w połowie 2007 roku wygląda co najmniej mizernie.
ETQW wygląda mizernie? no to BFy dwa ostatnie wyglądają gorzej od Ponga chyba. Przeczytaj sobie kilka ostatnich stron tej jednostronnej dyskusji i zobaczysz kto jest zacietrzewiony, kto ma klapki na oczach i jedzie bardzo dobrą grę opierając się na subiektywnych kryteriach.
supelek napisał(a):
Przeczysz sam sobie, skoro jak twierdzisz Civilization hitem nie był to skąd milion sprzedanych kopi pierwszej części i to w roku 1992?
a gdzie niby przeczę sam sobie? czytanie ze zrozumieniem się kłania, a nie jedno spojrzenie na czyjś post i odpisywanie. Ale nie przejmuj się, mam to na codzień, na Onecie też ludzie komentują teksty w ogóle ich nei czytając - taka dzisiejsza kultura. Ja tylko wykazałem, że nie wiesz o czym piszesz.
A hit to jest dowolna gra, która się dobrze sprzeda/jest popularne... i tyle. Do słownika odsyłam, jeżeli moja definicja nie wydaje się wiarygodna.
Cytuj:
A co robi id od 11 lat? Przecież to samo na jeszcze większą skale. Gra ta sama tylko z lepiej dopieszczonym żrącym engine.
Powiem Ci jeszcze raz, ET gameplayowi do pięt nawet BFowi nie sięga. O engine jako gracz się kłócił nie będę bo tu już jest kwestia "co się komu podoba"
primo, to nie id Soft robi ETQW tylko Splash Damage. Secundo, ETQW nie przypomina mechaniką rozgrywki żadnej gry id Soft oprócz RtCW, które tez notabene nie było robione przez id, tylko Gray Matter jeżeli mnie pamięć nie myli.
no i po trzecie, jesteś kolego ignorantem niestety - twierdzisz że engine to kwestia "co się komu podoba", a za to gameplay nie? no sorry, ale właśnie wręcz odwrotnie jest - silniki graficzne bardzo łatwo można porównać i sprawdzić który jest lepszy, obiektywnie, bo według danych technicznych. Za to gameplay się wymyka takim porównaniom, bo nie można go do końca obiektywnie ocenić - jednym się podoba, innym nie. Faktem jest natomiast, że mechanika rozgrywki w RtCW/ET/ETQW jest pomysłem nowszym i bardziej zaawansowanym niż conquest z BFów - to dyskusji nie podlega.
Cytuj:
Wiesz co mówił niemiecki bóg czołgów generał Rommel?
"Wolę dobrego amatora niż genialnego zawodowca".
czy to nie ten, co dostał w zadek od pewnego przeciętnego generała brytyjskiego? niemieckim bogiem czołgów był Guderian. A pół-bogiem Mannstein. Zawodowiec będzie oceniał grę obiektywnie, na tle innych tego typu produkcji - amator zaś stwierdzi, że jemu się nie podoba, bo woli BFa , subiektywnie i dziecinnie.
ETQW jest:
1. lepsze technicznie niż BFy aktualne
2. ma bardziej zaawansowany system rozgrywki
i to sa fakty. A ty co na to odpowiadasz? BF lepszy bo ma więcej pojazdów? No sorry...
Cytuj:
Z taką pychą to ja bym Cię na recepcji u mamy w pensjonacie nie postawił.
a myślisz że chciałbym pracować w recepcji jak pierwszy lepszy idiota z ulicy? trzeba się cenić - ale o tym porozmawiamy, jak zdobędziesz jakąkolwiek pozycję zawodową
Cytuj:
Najbardziej zaawansowany technicznie silnik to crytek i nie mow mi ze dlatego ze jeszcze go neima to jest ten w QW lepszy, bo w końcu QW tez nie wyszlo...
Jest ogólnodostępna grywalna beta. z Crysisa są na razie screeny i filmy - na ich podstawie nic nie można powiedzieć decydującego.
Cytuj:
Co do hitboxów na oddzielne koła itp itd, to chciałbym ci powiedzieć ze w BF2 są tam oddzielne hitboxy...
pokaż mi Hummve z BFa z odstrzelonym jednym kołem i nienaruszonymi pozostałymi
Cytuj:
Nie rozsmieszaj mnie... sciagnij sobie bete PR 0.607 jakos z (przyznam) nienajlepszego silnika BF2 udalo sie wyciagnac budowanie struktur i lepsze hitboxy... wiec prosze cie nie p!@#$%^ glupot, od tej pory jestes dla mnie jedna z najmniej wiarygodnych osob na tym forum. Jeszcze rozumiem gdybys nie gral w PR ale sam sie szczycisz tym ze w vanilie nie grasz bo wolisz wlaczyc PR... szkoda rozmowy
przyznajesz, że silnik BF2 nie jest najlepszy? tak? no proszę. A teraz mały quiz - grałeś w ETQW? nie? no to wybacz, ale nie wiesz o czym mówisz. Jakbyś grał, to byś wiedział, że to co niby udało się "osiągnąć" w PR (i to nie .607, tylko już wcześniej), jest żałosną parodią tego, co można zobaczyć w ETQW pod względem fizyki. Poza tym nie przyjmuję słów krytyki od dzieciaków, które grają w PR od paru miesięcy - gdybyś strzelał się z nami na Fu She na Gloryhoundzie w 0.2, to może by mnie obchodziło twoje zdanie.
Cytuj:
a za to że wskazujemy błędy wy fani ET i Kwaków winniście dozgonną wdzieczność braci battlefieldowej ot co
Cebik, gadasz jak potłuczony

battefieldowcy jęczą na oficjalnych forach, że gra dla nich za szybka jest przede wszystkim - a model jazdy i pozostałe kwestie są poruszane przez wszystkich. Oby się Splash Damage nie przychyliło do tych jęków i nie zwolniło sztucznie tempa gry, bo to jest własnie naczelny postulat zawiedzonych fanów BF, którzy myśleli, że cały świat się wokół nich kręci, a tu dupa blada

Cytuj:
Najlepszy engine? Wiesz ze istnieje coś takiego jak Source? Że na Source zrobiono juz wiele gierek i modów?
haaa, spodziewałem się, że zaraz jakiś amator zacznie krzyczeć że Source to, Source tamto. Source to ten silnik, w którym nie można rozwalić żarówki, tak żeby zgasła? To ten silnik, który jest przeróbką silnika pierwszego HL z dodanymi efektami świetlnymi, cieniowaniem i HDR? Source to kicha

dopiero teraz, od Team Fortress 2, zaczyna jakoś wyglądać od strony technicznej, ale i tak nie dogania silnika z id Software
Cytuj:
Dodatkowo 3 pierwsze gry zrobione na tym "genialnym silniku" to takie hiciory że hej (Game Monitor wczoraj Bf2 -24tyś, Q4- 300 osób ).
gdybym był złośliwy, to bym powiedział, że BF2 to gra dla plebsu, a Q4 dla elity. I miałbym dowody na poparcie tej tezy (choćby porównanie puli nagród w oficjalnych turniejach Q4 i BF2... oj, przepraszam, tych drugich już nie ma, zapomniałem). Ale niech będzie, lepsze jest to, co jest bardziej popularne - idź grać w CSa zatem, bo jest 12x lepszy od BFów wszystkich razem wziętych, biorąc pod uwagę liczbę grających. Idziesz? Musisz! CS jest przecież dużo lepszy, według twoich założeń, powinieneś być konsekwentny, bo wyjdziesz na dzieciaka, który nie ma o niczym pojęcia.