Teraz jest 18 lis 2024, 23:39

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2007, 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2006, 16:34
Posty: 436
Lokalizacja: Kraków
Eh tylko ten trailer wlasciwie nic nie wnosi podbny do intra bodajze z jedynki, szkoda ze nie pokazali chociaz w przyblizeniu jak bedzie gra wygladala bo ten trailer poza data kiedy wyjdzie nic nie mowi, nawet nie jest moim zdaniem intr4ygujacy i bardzo podobny jest do intra bodajze z jedynki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2007, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
bibol napisał(a):
Eh tylko ten trailer wlasciwie nic nie wnosi

tak w ramach przypomnienia: to nie miał być trailer. To miał być, i jest, teaser. Coś co ma nam narobić smaka na tę grę. Teasery z założenia raczej nie pokazuja samej gry.


bibol napisał(a):
nawet nie jest moim zdaniem intr4ygujacy i bardzo podobny jest do intra bodajze z jedynki

i właśnie z tego się najbardziej cieszę! :P Możliwe, że jednak nie schrzanią gry i że nie rozumieją "ocb" w falloutach.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 cze 2007, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
Jak dla mnie, filimik trzyma klimat. I Don't Want To Set The World On Fire wydaje sie byc godna nastepczynia A Kiss To Built a Dream On. I Ron Perlman jest narratorem... A tak juz straszyli Neesonem ;]

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2007, 00:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2006, 10:32
Posty: 441
Lokalizacja: prawie Olsztyn
Odświeżę temat:
"Jeszcze wczoraj spawa miała charakter plotki, ale dziś wreszcie pokuszono się o przedstawienie na rozmaitych forach dyskusyjnych zeskanowanego artykułu źródłowego i wszystko stało się jasne. Mowa o zapowiedzi Fallouta 3, opublikowanej w najnowszym numerze magazynu Game Informer. Znajdzie się on w sprzedaży wprawdzie dopiero 18 czerwca 2007, ale część prenumeratorów otrzymała już swoje egzemplarze.
Ten długo oczekiwany przez graczy produkt z gatunku cRPG ujrzy światło dzienne jesienią przyszłego roku. Korporacja Bethesda Softworks przygotowuje swoje dzieło z myślą o PeCetach oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Do generowania trójwymiarowej grafiki zostanie zaangażowany ulepszony silnik z The Elder Scrolls IV: Oblivion, aczkolwiek przykładowo system animacji i efektów świetlnych projektowany jest od podstaw.

Grać będzie można z wykorzystaniem perspektywy FPP lub TPP, ale niezależnie od wybranej kamery wysoka jakość oprawy wizualnej ma cieszyć oko. Developerzy chcą przedstawić nam życie w postnuklearnej rzeczywistości już od chwili narodzin głównego bohatera. Na początku zostaniemy zabrani od konającej przy porodzie matki i poddani przez ojca (głos podłoży Liam Neeson) testowi DNA. Wybierzemy wtedy swoją płeć, pochodzenie etniczne, unikalne aspekty aparycji etc. Szczególny nacisk zostanie położony na wygląd twarzy, a po zakończonym procesie ojciec zdejmie maskę i ukaże swoje oblicze, będące wyraźnie podobne do naszego.

Z kolei tryb kształtowania siedmiu głównych cech protagonisty zostanie ukazany w formie lektury specjalnej książeczki dla dzieci, natomiast zapoznawanie się z systemem sterowania przypominać ma naukę chodzenia. W wieku dziesięciu lat otrzymamy pistolet-zabawkę na kulki oraz naręczny komputerek Pip-Boy 3000, pozwalający chociażby na podgląd stanu zdrowia, umiejętności i zbioru posiadanych przedmiotów. Dzięki temu urządzeniu posłuchamy również stacji radiowych po uprzednim dostrojeniu się do ich częstotliwości. Rozgłośnie serwować będą nie tylko oryginalną muzykę z lat czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku, ale także podawać istotne informacje (np. odnośnie zadań do wykonania). Nasze przygotowania do wyjścia z Krypty 101 skończą się w wieku lat dziewiętnastu, kiedy ruszymy śladem zbiegłego ojca. Będzie to rok 2277.

Statystyki głównego bohatera mają być przedstawione w formie typowego falloutowego systemu S.P.E.C.I.A.L. (siła, percepcja, wytrzymałość itd.). Dowolne trzy spośród czternastu cech będzie można rozwijać nieco szybciej, niż pozostałe. Egzystencja poza Kryptą 101 ma być właściwie walką o przetrwanie. Nie obejdzie się bez wody (nierzadko radioaktywnej i tym samym koniecznej do neutralizowania medykamentami), pożywienia oraz rzecz jasna broni (np. rozmaite narzędzia do atakowania na dystans, piła spalinowa, a nawet młot). Używać jej będziemy w ramach systemu walki o nazwie V.A.T.S. (Vault-Tec Assisted Targeting System), umożliwiającego w oparciu o punkty akcji m.in. zatrzymanie upływu czasu i namierzanie konkretnych części ciała przeciwnika. Eksplorując wirtualny świat poruszać się mamy po obszarze nieznacznie mniejszym od tego, który widzieliśmy w Oblivionie. Będzie to rejon niegdysiejszej stolicy Stanów Zjednoczonych, więc spodziewajmy się jej charakterystycznych ruin (chociażby pozostałości Mauzoleum Jeffersona).

Fallout 3 zakwalifikuje sie pewnikiem do kategorii wiekowej 18+, gdyż brutalność ma być silnie wyeksponowana. Przykładowo trafiony w głowę wróg pożegna się z życiem w asyście rozbryzgującej się na wszystkie strony zawartości czaszki. Sceny tego typu prezentowane będą w zwolnionym tempie. Konfrontacje z oponentami nie mają należeć jednak do najłatwiejszych z uwagi na dopracowaną Sztuczną Inteligencję. Wrogowie będą się kryć za przeszkodami terenowymi, zbierać się w obliczu zagrożenia w trudne do pokonania grupy etc. Warto zauważyć, że trudność walk nie ma dostosowywać się, tak jak w Oblivionie, do bieżącego stopnia umiejętności protagonisty, więc odwiedzenie niektórych miejsc stanie się możliwe dopiero po osiągnięciu odpowiedniego progu doświadczenia (ostateczny to dwudziesty).

Developerzy z Bethesda Softworks zaserwują nam ilość dostępnych zakończeń fabuły na poziomie dziewięciu-dwunastu. Związane będą one naturalnie z podejmowanymi podczas rozgrywki działaniami. W akcji ponownie zobaczymy falloutowy system karmy, ewidencjonujący nasze uczynki i wpływający na relacje pomiędzy bohaterem a światem. Do pomocy będziemy mogli zatrudnić najemników, aczkolwiek Fallout 3 ma być przede wszystkim grą, skoncentrowaną na jednej postaci. Na koniec warto dodać, iż protagoniście potowarzyszy pies – więcej o tym aspekcie zabawy, a także o pozostałych jej elementach dowiemy się w przyszłości."

Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34359

Tamto pogrubione trochę mnie martwi. Trochę szkoda izometrii, ale mamy już XXI w.

EDIT:
skany ze wspomnianego pisma - http://www.nma-fallout.com/forum/album_ ... ?cat_id=87

Reakcja fana (raczej ortodoksyjnego) na artykuł i poczynania Bethesdy Obrazek

PS War, war never changes... 8)

_________________
Obrazek
Free Image Hosting [xs.to]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2007, 10:56 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Krótko: na takiego fallouta czekałem od czasów 2. :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lip 2007, 19:58 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2007, 19:53
Posty: 10
Taa jasne nie róbcie sobie nadzieji. Wiecie jaki ma być system walki? taki jak w KOTOR'ze wiecie co to KOTOR nie? Star Wars Knights Of The Old Republic(dla niewiedzących) miał fajny system walki ale wątpie zeby MI przypasował po Fallu 1 i 2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2007, 00:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
KOTOR nie jest gra FPP a F3 ma byc strzelanka z mozliwoscia wlaczenia pauzy wiec...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2007, 09:51 
Offline

Dołączył(a): 16 paź 2006, 15:55
Posty: 55
Lokalizacja: Karton jak zawsze
Co nie zmienia faktu, ze zapowiada sie dosc lipnie.

_________________
QW jest tylko 1 - Quake World


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lip 2007, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
Lailonn napisał(a):
KOTOR nie jest gra FPP a F3 ma byc strzelanka z mozliwoscia wlaczenia pauzy wiec...
i mozliwoscia namierzenia czesci ciala przeciwnika, oczywsicie poza oczami i kroczem :roll:

Ja sie jeszcze pocieszam ze beda do tego modyfikacje, jak w Obku...

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lis 2007, 22:36 
Offline

Dołączył(a): 20 lis 2005, 18:36
Posty: 436
Odświeżę temat bo natrafiłem na galerię i krótki artykuł.
http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,36512;core.html
http://gry.wp.pl/core.html?filtr=0,0&x= ... 983&size=1

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL