Teraz jest 25 lis 2024, 13:59

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 10:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Kurde... nie mam pojęcia o czym mówicie :lol:

Od czasu do czasu mam CDT, fakt, ale nie częściej jak raz dziennie.
Od czasu do czasu mam spawn buga - przy drugiej rundzie na tej samej mapie znikają ci wszystkie spawny poza jednym na głównej fladze. Wystarczy szybki reconnect i jest ok - to raz. Dwa - przy tak długich mapach raczej wszystkie serwery ustawione są na jedną rundę tylko. Trzy - o ile się nie mylę zdarza mi się to tylko na serwerze Thors Brigade.

Jak wczoraj grałem na Omanie to jedno przęsło mostu było o pół metra niżej niż reszta, ale nie wiem czy to wina PR'a, bo w podstawce też takie akcje mi się zdażały - kiedyś dawno temu na Mashtuur City zniknął mi ten największy most. Zupełnie. :shock: po ponownym wczytaniu mapy było ok.

No i bug-nie bug, czyli duchy. Lezące długo ciała na polu bitwy wyglądają fajnie, ale że rozpływają się w powietrzu? :o Silnik BF2 jest głupi i to jest zawszejakiś półsrodek, cos za cos, ale te duchy mnie denerwują.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 10:55 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Pomysł, żeby przy stawianiu rally point musiało być 4 żołnierzy uważam za nietrafiony. Zdecydowanie za dużo. Zrozumiałbym max dwóch. Póki co rally pointy są teraz rarytasem.

Wyrzucenie lekkiego anti-tanka poza "standardowy zestaw" powoduje, że nie ma możliwości nawet lekkiej obrony przed ciężkimi pojazdami. Dysproporcja między czołgami i piechotą jest zatrważająca. Na mapie "coś-tam oilfield" rodząc się w swojej głównej bazie - nie ma się dostępu do flagi żeby wziąć A-T. Jeśli nawet jeden pojazd ostrzeliwuje wyjście z koszar, to obrońcy są ugotowani. Bez A-T tylko się miotają. Rozumiem, że jest to realistyczne, ale grywalność na tym cierpi. Pogoń za 100% realizmem musi "uwalić" grę - bo zacznie ona przypominać życie. A życie... cóż - grywalne nie jest ;).


Ostatnio edytowano 19 lip 2007, 10:56 przez Martin5_PL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 10:56 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
podoba mi sie kilka rzeczy ale niestety tych imo gorszych jest wiecej... najpierw te bee :)
- jak juz towarzysz wspomnial znika amunicja w apc (ang) czasami na samym poczatku jazdy nie ma ciezkiej ammo. ale na to mam sposob bo wystarczy wdusic klawisz odpowiedni za zmiane typ kul.
- bezsensowne znikanie zwlok. jak pierwszy raz to zobaczylem to chcialem screena robic zeby mi kumple dali wiare ;D
- absolutnie mi sie nie podoba pomysl z cywilami. choc pomysl swietny ale moze wykonanie. jak mozna bylo ustalic zasady ze cywila trzeba zabijac z noza? to jest smieszne moim zdaniem. gdzie tu realistyka? zle to wplywa na przebieg gry bo brytole zamiast strzelac sie i kryc to calymi stadami tocza poscigi na srodku ulic z nozami w reku. to nie pasuje do tej gry.
- moze to i nie blad, ale bardzo nie podoba mi sie fakt ze zabrali uksf'owi graphin hook. moja ulubiona zabawa brytami to zdobywanie twierdz :)
- nie podobaja mi sie pustynne mapy. sa puste, nudne i bardzo brzydkie - szczegolnie ta taka przesadzenie wielka z brzydkimi teksturami podloza.
- nie podoba mi sie tez nowy widok z czolgisty. po co to zmieniali skoro bylo super? teraz kierowca czolgu ma widok z dowodcy czolgu. moim zdaniem bez sensu i psuje to realistyke.
- kolejna rzecz ktora baaaardzo mnie zabolala to rifleman. nie dosc ze maja karabiny marksmana (w zasiegu i celnosci) to jeszcze amerykanski rifleman ma zwykle m16 ktore zoom'uje jak m24! dla mnie totalna porazka i krok w tyl. mogli dac chocby m4 ale ten pomysl mi sie nie podoba.
- zmienili wystrzaly m16. tez mi sie nie podobaja tak jak z v0.5. teraz jest nieco "cienszy"dzwiek
- narazie nie podoba mi sie insurgency, ale to chyba tylko dla tego ze na serwerach jeszcze nie mozna pograc z jakims pojeciem bo wszyscy jeszcze testuja :)
- nie trafionym pomyslem wydaje mi sie tez fakt ze na swietnym al basrah sa brytole zamiast amerykanow. nie pasuja tam... to musi byc klimat jak w black hawk down :)
- odczucie bardzo osobiste- moj komputer nie jest w stanie uciagnac al basrah na minimum detali. strasznie podniosly sie wymagania moim zdaniem a mapy wczytuja mi sie po 5 - 10 minut o.O
- nie podobaja mi sie tez klasy wojakow. 4 klasy bardzo wypakowane i ograniczone kity lekkiego przeciwpancerniaka i granadiera. dla mnie przesada.
- zniszczenie klasy marksmana. nie przez jakies zmiany bo takich nie widzialem ale jak juz wspomnialem przez riflemana ktory ma zasieg z np m16 jak svd.
- wydaje mi sie ze gra jest bardzo niestabilna, wiesza sie czesto, rozlacza i tekstury nie sa dopracowane - skacza, migaja, nakrywaja sie na siebie.
- brakuje najfajniejszych map! muttrach city to jedna z najlepszych z poprzedniej czesci, nie wiem jak mogl jej nie dac. mao valley, airport i jeszcze czegos mi brakowalo...
- bron u czeczenow- niby nowosc fajnie itd... ale czuje sie jak bym gral w coda a nie bfa. na prawde maja tam wspolczesnie takie uzbrojenie? nie mozliwe... mogli dac jakies ruskie kalasze. szczegolnie nie podoba mi sie ta polsnajpa nosin czy jakos tam.
- ubogie wyposazenie rebeli. to juz nie jest takie fajne jak po basrah nie biega stado gosci z rpg'ami :) a nad glowa nie przelatuja ci a10 i cobry. wiem ze to wrazenia z insurgency ale jakos nie mialem okazji zagrac cq.
- budowanie commandera... myslalem ze to bedzie jedna komenda z konsolki i juz schron gotowy a tu commander biega po polu bitwy, za nim wataha gosci z lopatami i staraja sie cos wybudowac w beznadziejnym miejscu. dla mnie tez wcale nie potrzebny bajer z tym budowaniem. jeden schron i wystarczy a nie teraz jak sie jest komanderem to jak by sie gralo w simsy :/
- przerobienie niektorych baz mnie rozwalilo. wszystko na jedno kopyto, wysokie mury, druty, blokady - przesada.
- medyk nie moze sie sam leczyc o.O czemu nie? trzymanie przycisku przy leczeniu to tez przesada. po co bawia sie w zmienianie takich detali skoro jest wiele nie dopracowanych rzeczy.
- nie wiem czy bylo w v0.5 ale u mi28 czy jakos (mecowska cobra) nie slychac tego fajnego dzwieku przy strzelaniu z hydr.
- glupota tez wydaje mi sie przerabianie map z podstawki. gulf mi sie nie podobal wcale a na daqin czy zatar juz nawet nie mam zamiaru grac

dobra a zeby nie bylo takiej stypy i czesiowych gorzkich zali to jakies podobajace mi sie zmiany...
- muzyczka z sw w bombowych autkach ;D swietna zabawa byla wczoraj gdy gonilo mnie takie a mialem na pokladzie full wiary. muzyka za nami, wszyscy panikowali i bylo bardzo zabawnie. tyle ze chyba nie o to chodzilo w pr.
- nowe (na razie moze nowa :) ) super mapa. 7 gates
- swietne apc brytoli (challenger ponoc :) ) bardzo fajnie jezdzi, daje rade po stromych gorach i fajnie wyglada.
- fajny musi byc apache ;D choc jeszcze go nie widzialem :/ ale jesli bedzie realistycznie odwzorowany to moze byc grubo :) latajacy czolg :)
- fajne sa muzyczki przy wczytywaniu map (z moim kompem slysze je nawet po 4 razu na wczyt ;D )
- ladnie wyglada poprawiona mapa al basrah, choc jak juz pisalem tnie mi okrutnie a i takie pustynne klimaty jak w 0.5 byly fajne
- czeczence sa fajne ;D maja super teksty ^^ ale nie bardzo mi pasuje ze z brytolami walcza... lepiej bylo dac chinoli.
- ogolnie jest jeszcze bardziej polozony nacisk na teamplay co popieram ale dobre mecze przewiduje za jakies 2 tygodnie kiedy sie wszystkim znudzi ganianie na noze, robienie piaskownicy i zabijanie cywili :/

na pewno mam jeszcze wiecej uwag ale sobie nie przypominam teraz. ogolnie rzecz biorac to wydaje mi sie ze to jest openbeta a nie full. mogli by lepsze rzeczy dac a stare zostawic, bo tak przy nie ktorych pomyslach to robi sie nie project reality ale project fantasy...no ale co tam to tylko moje zdanie. w koncu to nadal sa bety, pogadamy jak wyjdzie Project Reality 1.0! :twisted: (10 giga i wymagania crysisa :( )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 11:12 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Badin - popieram cię w narzekaniach. ;) Też jestem rozczarowany. Brak mapek miejskich powoduje, że patrzę na serwery... co by tu wybrać... i nie ma ANI JEDNEGO ciekawego!! Do tej pory pewniakiem był Muttrah 24h. Teraz sama pustynia lub jakieś rozległe lasy. Dobrze, że czasem jeszcze operacja feniks się zawieruszy. Ale o ile feniksa w wersji 0.5 traktowałem jako "no trudno, nie ma nic lepszego, to wchodzę", to teraz jest ta mapa "moją ulubioną" - takie mniejsze zło.

Strach to mówić, ale w akcie desperacji pomyślałem, żeby wrócić do starej dobrej wersji 0.5. Ironią jest to, że gdy 0.5 była nowością - płakałem na forum, że nie potrafię rozróżnić swoich od wrogów. Ale w porównaniu do 0.6 to w 0.5 było to dla mnie igraszką. Teraz Muzułmanie dostali mundury "prawie amerykańskie", a Amerykanie jakieś też inne - kropkowane. Jestem częściowym daltonistą i mam OGROMNE kłopoty z rozróżnieniem kto-jest-kto.

Pozdumowując - grywalność nowej wersji spadła ponownie. Mapy są przerośnięte. Brakuje czegoś w stylu Karkand i Karkand2. Brakuje Muttraha (z drobnymi modyfikacjami zliczania ticketów dla wyrównania szans). O bugach w ogromnej liczbie - nawet nie wspominam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 11:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Bad1n napisał(a):
- swietne apc brytoli (challenger ponoc ) bardzo fajnie jezdzi, daje rade po stromych gorach i fajnie wyglada.


jesli nie wiesz jak wygląga Chellenger i nie chciało ci się nawet zobaczyć manuala czy choćby newsa na realitymod.com to nie komentuje. Po wydaniu nowej wersji zawsze tak jest, że część odpada, część dochodzi. IMO 0.6 jest JESZCZE LEPSZE a R-DEV odwalają kawał dobrej roboty.

i przestańcie nażekać, że nie ma Muttrah, bo to było gówno nie mapa. Malutkie, ciasne, nieprzemyslane i wogóle mapa nie pasowała do PR'a.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 11:30 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
Uncle, Twoje zdanie nie jest jedynym, które tu się liczy. Jeśli Twoim zdaniem Muttrah to gówno - Twoja sprawa, nikt Cię nie zmusza do grania w to. Ale to najgrywalniejsza mapa w PR - nawet pomimo jej niesymetryczności. Tylko Barsa (czy jak to się pisze) może z nią konkurować. Ale dla mnie cała ta Basra to... hmm lipa. Nie lubię jej tak, jak ty ją uwielbiasz.

Twórcy PRa odwalili kawał dobrej roboty w wersji 0.4. Następne są już gorsze. Przypominam: grywalność, a realizm to zupełnie różne sprawy.

DODANE:
Żeby nie wypaść jak ostatnia maruda - moja propozycja:
Widoczność się poprawiła, co drugi teraz jest "snajperem" - jak temu zaradzić? Proponuję wprowadzić (wzorem niektórych gier) delikatne ruchy broni (powiedzmy, że spowodowane zmęczeniem). W tej chwili człowiek w pełnym biegu zauważa wroga, zatrzymuje się, mierzy i bezbłednie trafia. A może warto to utrudnić? Przez pierwsze 5-10 sek lufa nie byłaby stabilna, pływałaby na boki. Coraz delikatniej, aby po 10 sek zatrzymać się tak jak obecnie. To uprzywilejowałoby graczy, którzy leżą schowani gdzieś za jakąś osłoną i czekają na ofiary. Ofiary w pełnym biegu miałyby mniejsze szanse na precyzyjne "zdjęcie" takiego strzelca w ciągu sekundy.


Ostatnio edytowano 19 lip 2007, 11:42 przez Martin5_PL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
Mi tam wszystko póki co odpowiada (może dlatego, że przyzwyczaiłem się dzięki becie) ale jest jedna denerwująca rzecz:
pomiędzy ostatnią betą a full jest ogromny spadek wydajności na moim starym sprzęcie, a już nie mogę bardziej obniżyć jakości textur i dźwięku :F

Muttrah był grywalny w 0.4 czy którejśtam (za czasów 2giej kampanii), teraz wydaje się po prostu za mały...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 11:44 
Offline

Dołączył(a): 11 lis 2005, 00:44
Posty: 79
A gdyby tak twórcy PRa przeprowadzili ankietę:

Mapy, które kocham.
Mapy, których nie znoszę.
Mapy, które toleruję.

Może się okaże, że brnięcie "w pustynię" nie jest dobrym kierunkiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
osobiscie uwazam,ze to dobry pomysl ze sq przy stawianiu RP potrzebuje kogos do pomocy bo sam raczej nie uniósłby chyba 4 workow ze sprzetem :lol:
odnośnie al basrah to uwazam ze mocno poprawili bo miasto jest wieksze,a nie wyglada jak jakas miescina
insurgent jest genialny,o to wlasnie chodzi
sprawa cywili? nie jest chyba takie proste jak sie moze wydawać bo jak zauwazylem przy wiekszosci takich sytuacji cywil biegnie z przodu,a za nim sie chowa gosc z AK wiec nie jest to takie proste
rifelman ma nie wiem czemu ten wiekszy zasięg :?
mapy z podstawki fajny pomysł :) szczegolnie ze zlikwidowali wiekszosc niedostepnego pola(ale wspomnialem juz o tym wczesniej)
zgadzam sie z tym stwierdzeniem odnosnie medyka - DLACZEGO NIE MOZE SIE SAM ULECZYC?? :?
bad1n albo Martin5_PL - nie pamietam kto pisal - wcale nie jest tak ze polowa biega ze snajpą bo te kity są limitowane ----->
a odnosnie kitów - bardzo dobrze ze RPG juz trzeba sie naszukac albo naczekac bo to głupie bylo ze wszyscy z RPG biegają. przeciez nie mają tam fabryki broni w bashrze :lol:

dziwi mnie natomiast ze light AT ma tylko jeden pocisk - to jest głupie,powinny byc jakos trzy to troche żołnierzowi by sie wyrównał brak jakiejś givery dobrej a nie tylko pistolet :? szczegolnie dziwne ze HEavy AT ma przynajmniej dwa.
dodanie grenadiera z flashem itp jest dobrym pomyslem
ciesze sie tez ze nie ma mutrah city,osobiscie ciezko trawie mapy w ktorych na samym środku ścierają sie dwie armie i jest nawalanka prawie bez rzadnej taktyki,a min tak wygladalo to w dokach(tez szkoda ze jest desert storm bo tez takie sobie)
budowanie jest ******* !!!!!!!!!!!!! pamietam jak raz na mestia chyba musielismy biec brytolami z głownej basy do jakiejs wiezy i to troche trwalo i jak wlasnie dobieglismy to bylo tak: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: tak sie zabidowali czeczeni ze nie dalo rady wejsc bez jakiegos C4 albo cos,wszedzie druty,sciany,jakies gorki. to jest dopiero bronienie pozycji!!! :) dodanie cieżarowki jest dobrym pomysłem

uwazam ze duzym plusikiem jest przewaga czolgow nad piechotą,to zresztą chyba normalne zresztą 8) chociaz dziwne jest troche umieszczenie tej kamerki kierowcy,jest naprawde wysoko jak spojrzec na czołg i z przyblizeniem troche przesadzili. nie mam konkretnego zdania na ten temat czy bylo lepiej w 0.5 jednak tam to mi sie kojarzylo z 4 pancerni i tym widoczkiem wlasnie :lol:

strasznie mnie wkurza lądowanie smiglowcow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :twisted: w powietrzu ich tak nie kolysze,ale jak juz siade na ziemi to nie wiedziec czemu mnie przewraca!!! cholery wtedy dostaje poprostu,to raczej nie jest realistyczne :twisted:
PS
ale sie rozpisujemy w tym temacie, Blues mozna by do tematu dopisac :co sądzisz o 0.6 :wink:
:twisted:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 lip 2007, 12:35 przez pan_michal, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
pan_michal napisał(a):
rifelman ma nie wiem czemu ten wiekszy zasięg

imitacja Acoga x4. Żeby się społeczność nie burzyła, że przeciwnik ma super zoom, a amerykanie nie. Wyobraźcie sobie pojedynki piechoty MEC vs USMC na Kashan bez sztucznego przybliżenia u amerykańskiego riflemana. W 0.7 będą zupełnie nowe modele M16A4 z i bez ACOGa.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
pan_michal napisał(a):
zgadzam sie z tym stwierdzeniem odnosnie medyka - DLACZEGO NIE MOZE SIE SAM ULECZYC??

może. Musisz stanąć w miejscu patrzeć pionowo w dół i trzymać LPM. Żeby nie było, że leczy się ot tak sobie jak każdego innego i może jeszcze się rozgądać do okoła. poza tym ma trzy opatrunki - prawie zawsze wystarcza. :D

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Zgadzam sie z Uncle, ze Muttrah to bylo gowno nie mapa. Ale mysle ze Muttrah 2 bedzie dobra :)
Faktycznie jednak szkoda, ze zrezygnowali z Mao Valley :( Uwielbialem te mape. Wydaje mi sie, ze jest duzo ciekawsza niz wlasnie np. obecna Desert Storm (btw: jak ona sie nazywala w 0.5?)
Bad1n napisał(a):
- nie podoba mi sie tez nowy widok z czolgisty. po co to zmieniali skoro bylo super? teraz kierowca czolgu ma widok z dowodcy czolgu. moim zdaniem bez sensu i psuje to realistyke.

No tego to juz wogole nie rozumiem o co Ci chodzi. Polaczono dwie funkcje: kierowcy i dowodcy bo dowodcy wczesniej wogole wlasciwie nie bylo. I ma teraz widok dowodcy wlasciwy czyli zajebisty. Teraz wreszcie dowodca moze pomagac strzelcowi w walce bo sam dobrze widzi teren, a nie ze to gunner zawsze mowil gdzie jechac "Troche w lewo! Na gore! Stoj!" Teraz jest bosko.

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
Uncle Blues napisał(a):
pan_michal napisał(a):
zgadzam sie z tym stwierdzeniem odnosnie medyka - DLACZEGO NIE MOZE SIE SAM ULECZYC??

może. Musisz stanąć w miejscu patrzeć pionowo w dół i trzymać LPM. Żeby nie było, że leczy się ot tak sobie jak każdego innego i może jeszcze się rozgądać do okoła. poza tym ma trzy opatrunki - prawie zawsze wystarcza. :D


dobre !!!!!! dzieki za info bo o tym nie widzialem !!!!!!!!! :D az wlasnie juz w becie i w 0.6 prawie wogole medykiem nie gralem przez to :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 15:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Z perspektywy nowoupieczonego gracza PR jest bardzo fajne. Trochę zbyt rygorystyczne wydają mi się obostrzenia dotyczące wielkości teamu uprawniającej do zarequestowania sprzętu. Z mojego doświadczenia niewielkie squady częściej grają w sposób sprawny i przemyślany niż 6 osobowe, do których ludzie wstępują chyba tylko po to, żeby dostać jakiegoś kita. Niefajne jest dla mnie też to, że bez stałego towarzystwa do gry nie polatam niczym, bo szanse na trafienie kogoś kto będzie miał w tym samym momencie właściwy kit, będzie się znajdował koło latadła i miał ochotę polatać 'teamplayowo' są marne. Czy w ogóle są jakieś szanse żeby się nauczyć modelu lotu w tej grze samemu, na pustym serwerze? Bez dodatkowych osób w squadzie nie dostanę przecież nawet kita pilota :-( A swoją drogą to chyba sporo osób ma problemy z lataniem sądząc po tym, ile heli wali się na ziemię w sposób całkiem przypadkowy.

Jedyne co mnie mierzi to cywile na mapkach insurgency. No ale ok, dodają trochę realizmu. Tylko czemu za ich plecami zawsze jest jakiś dziad z kałachem? :-)

ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 15:54 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
taki maly blad ktory znalazlem to to ze przy wczytywaniu mapy desert storm sa flagi USMC i MEC zaznaczone a w grze USMC zciera sie z Partyzantami. Co do smiglowcow to rzeczywiscie nie mozna wyladowac i odpoczac zeby sie nie przewalic ale w 0.5 tez tak bylo z cobra :p. Troche nudzi mnie basrah bo rzeczywiscie ludzie biegaja za cywilami albo ich zabijaja (jakies nooby). Co do czolgu to mi sie bardzo podoba wszystko :p mogly byc 4 miejsca bo tak jest albo zeby kierowca mogl zmieniac widok. Najbardziej mi sie podoba budownie np: dzisiaj na mapie ghost train w tunelu niedaleko flagi angoli chinole rozlozyli kolczatke, nie dalo sie przejsc w zaden sposob chyba ze od tylu ale wystarczy postawic apc i juz, naprawde z budowaniem to wedlug mnie najlepsza rzecz jaka wprowadzili, ogolnie 0.6 bardziej mi sie podoba od 0.5 mam nadzieje ze moje odczucia beda coraz lepsze :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL