podoba mi sie kilka rzeczy ale niestety tych imo gorszych jest wiecej... najpierw te bee
- jak juz towarzysz wspomnial znika amunicja w apc (ang) czasami na samym poczatku jazdy nie ma ciezkiej ammo. ale na to mam sposob bo wystarczy wdusic klawisz odpowiedni za zmiane typ kul.
- bezsensowne znikanie zwlok. jak pierwszy raz to zobaczylem to chcialem screena robic zeby mi kumple dali wiare ;D
- absolutnie mi sie nie podoba pomysl z cywilami. choc pomysl swietny ale moze wykonanie. jak mozna bylo ustalic zasady ze cywila trzeba zabijac z noza? to jest smieszne moim zdaniem. gdzie tu realistyka? zle to wplywa na przebieg gry bo brytole zamiast strzelac sie i kryc to calymi stadami tocza poscigi na srodku ulic z nozami w reku. to nie pasuje do tej gry.
- moze to i nie blad, ale bardzo nie podoba mi sie fakt ze zabrali uksf'owi graphin hook. moja ulubiona zabawa brytami to zdobywanie twierdz
- nie podobaja mi sie pustynne mapy. sa puste, nudne i bardzo brzydkie - szczegolnie ta taka przesadzenie wielka z brzydkimi teksturami podloza.
- nie podoba mi sie tez nowy widok z czolgisty. po co to zmieniali skoro bylo super? teraz kierowca czolgu ma widok z dowodcy czolgu. moim zdaniem bez sensu i psuje to realistyke.
- kolejna rzecz ktora baaaardzo mnie zabolala to rifleman. nie dosc ze maja karabiny marksmana (w zasiegu i celnosci) to jeszcze amerykanski rifleman ma zwykle m16 ktore zoom'uje jak m24! dla mnie totalna porazka i krok w tyl. mogli dac chocby m4 ale ten pomysl mi sie nie podoba.
- zmienili wystrzaly m16. tez mi sie nie podobaja tak jak z v0.5. teraz jest nieco "cienszy"dzwiek
- narazie nie podoba mi sie insurgency, ale to chyba tylko dla tego ze na serwerach jeszcze nie mozna pograc z jakims pojeciem bo wszyscy jeszcze testuja
- nie trafionym pomyslem wydaje mi sie tez fakt ze na swietnym al basrah sa brytole zamiast amerykanow. nie pasuja tam... to musi byc klimat jak w black hawk down
- odczucie bardzo osobiste- moj komputer nie jest w stanie uciagnac al basrah na minimum detali. strasznie podniosly sie wymagania moim zdaniem a mapy wczytuja mi sie po 5 - 10 minut o.O
- nie podobaja mi sie tez klasy wojakow. 4 klasy bardzo wypakowane i ograniczone kity lekkiego przeciwpancerniaka i granadiera. dla mnie przesada.
- zniszczenie klasy marksmana. nie przez jakies zmiany bo takich nie widzialem ale jak juz wspomnialem przez riflemana ktory ma zasieg z np m16 jak svd.
- wydaje mi sie ze gra jest bardzo niestabilna, wiesza sie czesto, rozlacza i tekstury nie sa dopracowane - skacza, migaja, nakrywaja sie na siebie.
- brakuje najfajniejszych map! muttrach city to jedna z najlepszych z poprzedniej czesci, nie wiem jak mogl jej nie dac. mao valley, airport i jeszcze czegos mi brakowalo...
- bron u czeczenow- niby nowosc fajnie itd... ale czuje sie jak bym gral w coda a nie bfa. na prawde maja tam wspolczesnie takie uzbrojenie? nie mozliwe... mogli dac jakies ruskie kalasze. szczegolnie nie podoba mi sie ta polsnajpa nosin czy jakos tam.
- ubogie wyposazenie rebeli. to juz nie jest takie fajne jak po basrah nie biega stado gosci z rpg'ami
a nad glowa nie przelatuja ci a10 i cobry. wiem ze to wrazenia z insurgency ale jakos nie mialem okazji zagrac cq.
- budowanie commandera... myslalem ze to bedzie jedna komenda z konsolki i juz schron gotowy a tu commander biega po polu bitwy, za nim wataha gosci z lopatami i staraja sie cos wybudowac w beznadziejnym miejscu. dla mnie tez wcale nie potrzebny bajer z tym budowaniem. jeden schron i wystarczy a nie teraz jak sie jest komanderem to jak by sie gralo w simsy :/
- przerobienie niektorych baz mnie rozwalilo. wszystko na jedno kopyto, wysokie mury, druty, blokady - przesada.
- medyk nie moze sie sam leczyc o.O czemu nie? trzymanie przycisku przy leczeniu to tez przesada. po co bawia sie w zmienianie takich detali skoro jest wiele nie dopracowanych rzeczy.
- nie wiem czy bylo w v0.5 ale u mi28 czy jakos (mecowska cobra) nie slychac tego fajnego dzwieku przy strzelaniu z hydr.
- glupota tez wydaje mi sie przerabianie map z podstawki. gulf mi sie nie podobal wcale a na daqin czy zatar juz nawet nie mam zamiaru grac
dobra a zeby nie bylo takiej stypy i czesiowych gorzkich zali to jakies podobajace mi sie zmiany...
- muzyczka z sw w bombowych autkach ;D swietna zabawa byla wczoraj gdy gonilo mnie takie a mialem na pokladzie full wiary. muzyka za nami, wszyscy panikowali i bylo bardzo zabawnie. tyle ze chyba nie o to chodzilo w pr.
- nowe (na razie moze nowa
) super mapa. 7 gates
- swietne apc brytoli (challenger ponoc
) bardzo fajnie jezdzi, daje rade po stromych gorach i fajnie wyglada.
- fajny musi byc apache ;D choc jeszcze go nie widzialem :/ ale jesli bedzie realistycznie odwzorowany to moze byc grubo
latajacy czolg
- fajne sa muzyczki przy wczytywaniu map (z moim kompem slysze je nawet po 4 razu na wczyt ;D )
- ladnie wyglada poprawiona mapa al basrah, choc jak juz pisalem tnie mi okrutnie a i takie pustynne klimaty jak w 0.5 byly fajne
- czeczence sa fajne ;D maja super teksty ^^ ale nie bardzo mi pasuje ze z brytolami walcza... lepiej bylo dac chinoli.
- ogolnie jest jeszcze bardziej polozony nacisk na teamplay co popieram ale dobre mecze przewiduje za jakies 2 tygodnie kiedy sie wszystkim znudzi ganianie na noze, robienie piaskownicy i zabijanie cywili :/
na pewno mam jeszcze wiecej uwag ale sobie nie przypominam teraz. ogolnie rzecz biorac to wydaje mi sie ze to jest openbeta a nie full. mogli by lepsze rzeczy dac a stare zostawic, bo tak przy nie ktorych pomyslach to robi sie nie project reality ale project fantasy...no ale co tam to tylko moje zdanie. w koncu to nadal sa bety, pogadamy jak wyjdzie Project Reality 1.0!
(10 giga i wymagania crysisa
)