Teraz jest 25 lis 2024, 00:18

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lip 2007, 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Z pamięci i bez szczegółów - ale zarazem tyle, że bez problemu poradzicie sobie z budową najlepszych fortyfikacji! 8)

[R-CON] Uncle Blues napisał(a):
1.
Początek rundy. Zgłaszasz się na Commandera

2.
Spawnujesz się inżynierem na głównej fladze

3.
Spod głównej flagi bierzesz kit oficera.

4.
Mając kit oficera możesz postawić Command Post. (nigdy nie stawiaj go na innych flagach niż główna - to być może wystarczy, że postawisz go tylko raz). Jak tylko go postawisz, to odrazu każ inrzynierowi go zreperować, bo w przeciwnym razie wybuchnie. (Jeśli postawiłeś CP szybko, to byc może nie zniknął jeszcze twój kit inżyniera, to możesz sam zreperować - tylko uważaj, żeby ktoś ci nie zabrał kita oficera, bo nie dostaniesz drugiego!)

5.
Teraz kiedy już masz Command Post możesz zespawnować sobie pięciotonowego Trucka. - nie wcześniej, bo jeszcze jakiś idiota ci go podpierdoli.

6.
Kiedy masz ciężarówkę możesz już budować bunkry obronne. Bunkier obronny poza tym, że daje osłonę, to działa jak spawn-point i można brać z niego wszystkie kity. Jedziesz truckiem na jedną z przednich flag i zespawnuj bunkier (nie stawiaj bunkra w głównej bazie!). Spawnujesz same fundamenty. Bunkier zbudować muszą twoi żołdacy. Jeden też zbuduje, ale juz dwóch zbuduje bunkier 4 razy szybciej. Bunkry możesz budować tylko do 100 metrów od swojej flagi. Bunkrów możesz postawić chyba 1 mniej, niż masz aktualnie flag, albo jakoś tak - nie jestem pewny.


Jeśli flagę można ufortyfikować przejdź do punktu 7. Jeśli nie ma to sensu przejdź odrazu do punktu 10.


7.
Po zbudowaniu bunkra, zabezpiecz flagę drutami kolczastymi. Przez druty kolczaste nie przejdzie człowiek, ale każdy pojazd przejedzie przez nie bez trudu. Druty to też żadne zabezpieczenie jeśli się ich nie pilnuje - można je bez problemu wysadzić SLAMem czy C4.

8.
Możesz wybudować też murki z worków z piechem. Poniewaz przez druty kolczaste przejeżdzają pojazdy, dobrym pomysłem jest zabarykadowanie wjadów na flage także workami.

9.
Możesz też zespawnowac działa przeciwlotnicze. One, tak samo jak Command Post, spawują się uszkodzone i trzeba je odrazu naprawić. Innaczej zaraz wybuchą.

10.
Mając wybudowany jeden Bunkier możesz postawić jedną Fire Base. Po zbudowaniu drugiego bunkra drugą Fire Base - przy czym maksymalnie tylko (albo aż) dwie - przy trzecim bunkrze nie będziesz mógł postawić trzeciej bazy. Fire Base działa tak samo jak Bunkier z tą różnicą, że daje mniejszą osłonę i możesz je postawić gdziekolwiek chcesz, nie tylko pod flagami. Oczywiście bazę obudowujesz innymi swoimi zabawkami (punkty 7-9).

To by było tyle. No mogę jeszcze dodać, że ciężarówka commandera, tak samo jak bunkier i baza, działa jak magazyn amunicji i spawn. Fundamenty zniszczonego bunkra i bazy znikają po 5 minuntach. Ciężarówkę można zespawnować przy każdej twojej fladze co pięć minut (albo co 3, ale raczej 5).



mam nadzieję, że mój mały poradnik wam pomoże i że będziecie dobrze wspierali swoją drużynę! :D Pamiętajcie też, że Commander nie samymi zabawkami żyje i musi tez zaopiekować się samymi żołnierzami, dawać im rozkazy i zrzucać amunicję i od czasu do czasu pojazd jakiś.



BTW
o czymś zapomniałem?

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Ostatnio edytowano 4 sty 2008, 23:54 przez Uncle Blues, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lip 2007, 22:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Hmm, na pierwszy rzut oka chyba jest wszystko. Dobry poradnik. Rozumiem też, że aby budować potrzebujesz mieć kit oficera? Nie ma chyba tego jasno zaznaczone, choć jest to dosyć oczywiste.

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2007, 09:13 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
Roquen napisał(a):
Rozumiem też, że aby budować potrzebujesz mieć kit oficera? Nie ma chyba tego jasno zaznaczone, choć jest to dosyć oczywiste.


:roll: :roll:

3.
Spod głównej flagi bierzesz kit oficera.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lip 2007, 09:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
4.
Mając kit oficera możesz postawić Command Post. [...]


-> Więc ktoś mógłby zrozumieć, że jest tylko do tego potrzebny. Mówię - dla MNIE jest to oczywiste. Chodzi mi o innych, więc mnie to możesz co najwyżej powiedzieć co było pierwsze: jajko czy kura...

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 13:56 
Offline

Dołączył(a): 22 lut 2007, 22:00
Posty: 54
Lokalizacja: K-ce
Roquen napisał(a):
Rozumiem też, że aby budować potrzebujesz mieć kit oficera?


stąd moje błędne wnioski że DLA CIEBIE nie jest to wszystko takie oczywiste

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 14:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Wszytko fajnie ale w nazwie tematu jest literówka --bukNkra nie bukra :wink:

Blues: poprawione

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 14:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Roquen napisał(a):
Nie ma chyba tego jasno zaznaczone, choć jest to dosyć oczywiste.


A widzisz, trzeba jednak operować na całości :)
Swoją drogą niezłego offtopa zrobiliśmy :P

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2007, 21:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
MATiASSek napisał(a):
Wszytko fajnie ale w nazwie tematu jest literówka --bukNkra nie bukra :wink:


Jak już poprawiasz to sam nie rób literówek :) BUNKRA :)
Wczoraj już to widziałem, ale z lenistwa nie napisałem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2007, 13:01
Posty: 5
Lokalizacja: się biorą n00bki?
Mam pytanie czy mozna uzywać altylerii ? Dostaje prosby o arty a nie moge uzyc bo jej nie mam jest mozliwosc wybudowania?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 sie 2007, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Zalezy od mapy, an wiekszosci nie ma arty, na niektorych jest.
Nie trzeba jej budowac. Czasem trzeba ja zdobyc (USMC mapa Desert Strom)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2007, 00:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2006, 10:59
Posty: 40
Apropo armat.na planszy (nie pamiętam jak sie nazywa) gdzie chinczycy masakruja amerykanow ,czy jako comannder musze budowac CP zeby walic z artylerii?

Ok,nie trzeba,nie było pytania


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL